Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa centrala de frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am facut umpic de km acum si a inceput sa isi revina foarte putin se mai blocheaza dar pedala acum se apasa foarte usor si cateodata se duce la fund dar isi revine imediat la a2a pedala,nu este alt mod de aerisire numai cu calculator?

    Comment


    • #17
      Incearca sa faci aerisirea cu mororul mergand. Sunt doua modalitati de aerisire: 1. De la cea mai indepartata roata de pompa de frana, pana la cea mai apropiata. 2. In cruce, dreapta spate, stanga fata, stanga spate, dreapta fata. Nu stiu daca pompa de frana are aerisitor, daca are incepi cu aerisirea pompei. In general o aerisire buna se face de 2-3 ori. Ai facut astazi, o mai repeti peste cateva zile. Daca tot scapa pedala inseamna ca sau dus garniturile din ea. Atunci schimbi pompa. Nu incerca sa o repari ca nu merge.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        O lamurire vreau si eu...pompa SBC se gaseste numai pe automate nu?

        Comment


        • #19
          Este pus pe toate modelele w211. Probabil si pe w212 upgradat.

          Comment


          • #20
            Daca consideri ca sistemul de franare SBC e o joaca, incearca tot felul de metode. Doar nu e vorba de viata ta si a celor de langa tine...

            Comment


            • #21
              probleme franare. motiv?

              salut
              Am citit o suma de articole inclusiv aici despre problemele sbc si erori aparute.
              am si eu o problema pe care v-o prezint...poate e cineva luminat sa ma ajute.

              am luat un w211 acum un an si ceva. acum are 200 000 reali. model facelift e200. dupa ce am luat masina..pe la 170 000 am schimabt toate placutele si discurile....textar uri. era frana cam moale....alea vechi cred ca erau originalele, erau uzate bine. si frana asta cam moale a persista dupa schimb de discuri. am schimbat lichidul de frana prin zona bucuresti. nu la reprezentanta, dar momentan sunt de parere ca omul stie ce face si a facut ok.
              de ceva timp are urmatoarele simptome:
              -suiera in franare discurile aproape la fiecare frana. am deja vre-o 20000 km cu discurile astea si tot asa fac. a fost o parere la schimbul de lichid ca sunt cam incinse -albastrite.asa a zis omul.nu stiu. inca neovalizate
              - din cand in cand.....cam 40 % din timp in frana usoara sau brutala nu conteaza, franeaza in sututri ca la discuri ovalizate. stiu cum e la discuri ovalizate, dar doar franarea e in suturi, in volan nimic. personal, nu cred ca sunt discuri ovalizate.
              -e cam moale pedala din nou.90% din timp....franez....dar am probleme la sensibilitate. tine. face treaba.....dar nu ma pot baza pe sensibilitatea din picior...intelegeti voi.
              - are si momente...10 % din timp...cand merge perfect....presiune pedala....franeaza atza......cum trebuie.

              Intr0un moment.....corelasem franarea in suturi...mai mici sau mai mari de clima pornita oprita? ARE CINEVA IDEE? E POSIBIL ASA CEVA? COMPRESOR? AUXILIARE? CEVA? POMPA AIA SBC...LEGATA DE CEVA DE PE CUREAUA DE AUXILIARE? MA rog. o perioada 1-2 luni....la rece mai ales, inchideam clima si frana corect.
              sapt asta am venit dupa drum de 500 km.....un pic tremur volan la franare. nici asta permanent. coroborat cu un pic doar franare in suturi mici....dar la viteze de autostrada vorbesc in cazul asta. seara asta.....plecat...treaba..oras.....frana molcuta.....suturi permanente slabute.....opresc undeva.....pplec....pana acasa merge corect.

              ce sa caut. unde sa caut. am suspectat si suspectez etrieri ......o sa ma uit..inca nu m -am uitat. a mai patit cineva? nu cred ca sunt discurile. pivotii sunt toti noi. adevarul ca nu pazesc gropile....dar......in fine. NU AM ERORI DE FRANA DE NICI UN FEL. sbc sau ertieri?

              pareri? sfaturi? idei? cineva la fel?

              cu respect la toate parerile....ar fi cel mai bine daca ar veni info si idei de la profesionisti....am vazut ca sunt pe forum. apropos. star...fara eroare.

              HELP sa ma luminez ))))))))

              si secundar....e kit de reparati etrieri? garnituri? a facut cineva ceva de genul? pentru ca de discuri sunt multumit 100%. si daca ma dau in pedala si pe ud si pe uscat e exemplar la franare si fara simptome. si vb de incremenit masina.

              1. nu am incredere in reprezentante. m -am fript la alte marci. senzorul pedala e scchimbat de ....10000 km cred

              cum ziceam...help

              Comment


              • #22
                Prima intrebare:cand ai schimbat lichidul ai pus original sau lichid de alta marca????Conteza enorm tipul de lichid de frana....
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #23
                  Original. Desfãcutã sticla in fata mea. Azi nu a fãcut nici o problema. Sunt si acum in masina. Dar mi se pare moale frana de staționare. Cursa e la fel de lunga....dar mai moale. Se apa sa mai usor. Si parca se întãrește mai jos. In ce masura e pe acelasi sistem cu restul? Idei?

                  Comment


                  • #24
                    Sa fie aer in sistem?? Pt ca simptomele nu sunt consecvente.

                    Comment


                    • #25
                      Cand ai aer nu prinde bine frana.
                      Din ce povestesti tu la tine prinde bine.
                      Cand e moale prinde? Sau pedalezi de cateva ori ca sa prinda frana?

                      Daca dai mai multe pedale, pedala se intareste progresiv?

                      Ai zis ca e facelift, ce treaba are cu SBC atunci?

                      Comment


                      • #26
                        De ce nu crezi ca sunt discurile?
                        Eu zic ca alea sunt , am tot incercat marci consacrate mai ieftine , mai scumpe la alte masini/branduri si tot la OEM am ajuns .
                        Toate ATE , TRW etc holograme , made in germany o porcarie , dupa 5-6000 km s-au ovalizat.

                        Daca ar fi probleme la etrier ai observa imediat.

                        Poti sa incerci din nou un schimb de lichid la reprezentanta , e modic se face cu un aparat smart pus frumos la rezervorul de lichid de frana .....pt linistea ta . Tot acolo poti incerca un test pt frane pe stand , e posibil sa fie bagat in factura de schimb de lichid..

                        Ps: nu se umbla la frane decat in service dotat cu stand de franare , asa zice RAR .
                        Last edited by b97dmt; 12-28-2017, 17:14 PM.

                        Comment


                        • #27
                          La mai multe prea le devine f tare .imediat.
                          Discurile nu cred ca sunt pentru ca nu trepideaza. Orice ovalizare trage de direcție. Apropos....w211 la discuri cu cine lucreaza?

                          Masina are momente cand merge ireproșabil. Si momente cand frapeazã in șuturi. Repet intrebarea....Nu pot fi etrierii?? Este kit de reparație la etrierii?? Sau se schimba direct?

                          Sau alte idei?

                          Comment


                          • #28
                            Bun.

                            Si acum, in momentul cand pedala e tare, frana prinde la fel de bine sau trebuie sa apesi ca la dacia veche ca sa prinda ceva?

                            Testul 2:
                            pedalezi pe frana, dar mai rar, gen o apasare de 3 secunde. Se mai intareste?

                            Testul 3:
                            Dai 5 pedale rapide, apoi cand apesi a 5-a oara tii pedala apasata. E tare si apoi simti ca se duce incet in jos?

                            Teste evident se fac stand pe loc, nu in mers sa intre unu in tine.
                            Daca raspunsurile la astea este Da, atunci verifica vacuumul.

                            Mai intreb inca o data, ai SBC sau nu? Ai scris ca masina e facelift, deci ar trebui sa ai frana clasica pe vacuum, din ceea ce stiu eu.

                            Etrieri/discuri/placute exclus, suna a problema de hidraulica sau servo frana, daca ai descris totul corect.
                            Ovalizarea e alta poveste, nu are legatura, rezolva intai problemele importante.
                            Last edited by Sharky; 12-29-2017, 12:38 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Completare. Miros de incins stanga spate. Etrier partial blocat? Sau Ce?

                              Comment


                              • #30
                                Testeaza jantele ....daca ai etrier blocat , janta ar trebui sa fie incinsa foarte tare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF