Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa centrala de frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa centrala de frana

    Buna tuturor,

    Am un Mercedes w211 (220 CDI) din 2005.
    Am o problema la sistemul de franare, am fost la reprezentanta si mi-au zis ca e defecta pompa centrala de frana. Problema e ca ma costa 1000 E sa o inlocuiesc cu una noua.
    Parca as considera si o varianta seccond - de pe o masina dezmembrata.

    Stie cineva unde (website sau numar de telefon) as putea incerca?


    Multumesc,
    Mihai

  • #2
    Gasesti pe internet firma de dezmembrari Dancor cu sediul in Poiestori, o localitate aproape de Ploiesti. Este o firma destul de mare, cu preturi rezonabile, si au masini la dezmembrat fabricate numai dupa anul 2000. Da un telefon acolo si mai mult ca sigur ai sa gasesti pompa. Bafta si cat mai multi km fara reparatii.

    Comment


    • #3
      Daca nu este un secret ne spui si noua cum s-au manifestat problemele la sistemul de franare? Multumim.
      CL 99 BAN W211 E270cdi

      Comment


      • #4
        Ca tot veni vorba de vesnica problema a SBC-urilor...chiar e adevarat ca nu se mai schimba nici un SBC de acum inainte moca/garantie?
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #5
          Deci:

          Problema este ca am ramas fara frana in mers - pedala se ducea pana la fund, fara nicio urma ca frana ar functiona. In plus mi-a aparut un mesaj rosu de la computerul de bord: "Reduced braking power. Visit workshop"
          Dupa ce am repornit motorul totul a fost ok.

          Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca SBC-ul (motorul respectiv) functioneaza in parametri normali. Dar ca "pompa de frana a picat testele".

          Stiti cumva dc ei pot intradevar sa testeze pompa de frana ca si componenta separata sau banuiesc ei ca aia o fi problema si s-au gandit ca ar fi bine sa o schimbam?

          SBC-ul nu se mai schimba gratuit - cica pana in vara anului trecut a fost gratuit.


          Multumesc pentru raspunsuri!


          Toate cele bune,
          Mihai

          Comment


          • #6
            Inca o intrebare: a mai avut cineva probleme cu pompa de frana? A mai schimbat cineva componenta asta? Daca da, la cati kilometri?

            Mersi,
            Mihai

            Comment


            • #7
              Salutare
              Si eu am aceeai problema, de un an imi arata zilnic "Service brake Visit workshop" inca nu mi-a aratat "Reduced braking power. Visit workshop" dar probabil urmeaza..
              Am tot incercat sa mi-o schimb gratis, n-am reusit inca, incerc in Germania, poate am noroc..
              Daca gasesti undeva la dezmembrari, un SBC, da o veste, si eu daca voi gasi undeva, o sa te anunt imediat.

              Vin cu lamuririle necesare, acum am citit un topic mai sus, SBC-ul e pompa de frana..Deci nu sunt doua, e unul si acelasi lucru. SBC= Sensotronic Brake Control.
              Last edited by Luxian; 06-15-2010, 18:26 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mihaimaier View Post
                Deci:


                Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca SBC-ul (motorul respectiv) functioneaza in parametri normali. Dar ca "pompa de frana a picat testele".

                Stiti cumva dc ei pot intradevar sa testeze pompa de frana ca si componenta separata sau banuiesc ei ca aia o fi problema si s-au gandit ca ar fi bine sa o schimbam?

                Asa stiam si eu...pompa frana=sbc, dar in reprezentantele din Ro primim raspunsuri pe masura...of of
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Buna tuturor,

                  In ultima vreme am citit foarte mult despre SBC, o sa devin un bun cunoscator al sistemului.
                  Aveti dreptate, partial: SBC este numele sistemului de franare (al tehnologiei), similar cu mai vechiul ABS spre exemplu. Pompa de frana este o componenta a acestui sistem.

                  Problemele legate de SBC vin de la pompa de frana, care pare sa aiba un defect de fabricatie de vreme ce suporta un numar limitat actionari (apasari ale pedalei). Drept urmare MB a schimbat gratuit la toti cei care au mers cu problema asta la service. Cel putin asta se intampla in alte tari.

                  Povestea cu luat pompa de la dezmembrari nu prea mai sta in picioare - riscul e sa cumperi o pompa care peste cateva mii de km o sa faca aceeasi figura. Sincer eu parca nu m-as juca cu franele.

                  O sa mai incerc sa schimb pe banii MB in alta tara daca la noi nu se poate. Totusi mie nu-mi vine sa cred ca MB is permite sa nu repare pe banii lor o problema asa grava - e absurd sa-ti vanda o masina care o sa franeze de un numar limitat de ori.

                  Dupa ce rezolv problema o sa scriu un update.


                  Toate cele bune,
                  Mihai

                  Comment


                  • #10
                    Eu am auzit de la cineva din staff-ul MB-Romania ca defapt SBC-ul este conceput asa din fabrica, adica cu un anumit numar de apasari. Nu este nici pe departe o eroare de proiectare sau fabricatie. Iar "inlocuirea gratuita" este defapt doar o simpla rescriere de soft si eventual inlocuirea unor garnituri din suporti.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Am fost din nou la reperezentanta ca sa ii fortez sa imi schimbe gratuit pompa de frana. Cica nu se poate... au facut o cerere care s-a respins. Ma rog ... cererea s-a respins pe baza codului de eroare, pe care ei puteau sa-l puna cum doreau.

                      In schimb ei zic ca "pompa de frana" e diferita de "Unitatea SBC pneumatica" si ca doar asta din urma a fost subiectul inlocuirilor gratuite. Nu stiu ce sa mai cred ... is intr-o ceata totala.

                      Ce parere aveti?

                      Toate cele bune,
                      Mihai

                      Comment


                      • #12
                        Buna tuturor,

                        Asa cum a promis, revin cu update: am cumparat o pompa de la dezmembrari si problema s-a rezolvat.

                        Ce am aflat in schimb este ca sunt doua componente in sistemul de franare care sunte referite drept "pompa":
                        1. Unitatea SBC de comanda
                        2. Pompa centrala de frana

                        La mine problema a fost legata de a doua componenta, care nu este in niciun fel legata de problemele binecunoscute ale SBC.


                        Toate cele bune,
                        Mihai
                        Last edited by mihaimaier; 06-30-2010, 22:05 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Salut ce trebuie sa fac daca mi s-a pus lichid de servo-directie in locul lichidului de frane iar pedala a inceput sa devina dura si sa dea eroare de frane cu rosu dar masina franeaza .Cineva mi-a zis sa inlocuiesc lichidul de frana am facut asta prin aerisirea rotilor cu 3 litri de lichid de frana DOT4 in momentul de fata daca franez brusc da iar eroare iar daca franez foarte foarte fin functioneaza ce pot sa fac sau ce poate fi de vina ?Multumesc anticipat

                          Comment


                          • #14
                            Poti incerca sa golesi instalatia de lichid de frana si spalata instalatia cu alcol tehnic.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #15
                              In primul rand, lichidul de frana care il pune reprezentanta( cel putin la modelul W211) este DOT4 +! Probabil ca este o diferenta fata de DOT4. E destul de complicat cu SBC-ul si iti recomand sa faci treaba asta la un deal-er ca sa fii sigur ca iese bine. Totul se face cu calculatorul si cand spune el. Ai sa vezi de ce. Nu costa foarte mult. Sfatul meu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF