Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CLS Klasse > Probleme tehnice - CLS Klasse

Probleme perne de aer!!! CLS 320 Cdi

Probleme tehnice - CLS Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-12-2014, 19:01 PM   #1
Sim-Luck
Junior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Vaslui
Motorizare : 320 CDI
Posts: 8
:
[Junior Member]
Angry Probleme perne de aer!!! CLS 320 Cdi

Masina e lasata de tot pe fata...Am fost in service si mi-ai spus ca e dus compresorul...cand il schimb,trebuie neaparat si electrovalvele??? ca poate astea sunt okay...
Desi mecanicul mi-a spus ca abia dupa ce schimbam compresorul putem verifica daca nu e dusa si vreo perna...deci alta distactie? Sugestii? va rog!!!
Sim-Luck is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2014, 21:57 PM   #2
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 2,869
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Dupa ce schimbi compresorul trebuie sa faci absolut toate testele pneumatice si mai ales sa verifici pernele. Unul dintre cele mai dese motive pt care se strica compresorul este faptul ca baga prea mult cand una dintre perne pierde.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com

Whatsapp 0731 362 861

WeChat

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2014, 22:31 PM   #3
Sim-Luck
Junior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Vaslui
Motorizare : 320 CDI
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Am intelest...si daca o perna este dusa,am posibilitatea sa schimb numai perna sau trebuie cu tot cu amortizor??
Multumesc ptr raspuns! :-)
Sim-Luck is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2014, 22:46 PM   #4
Sim-Luck
Junior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Vaslui
Motorizare : 320 CDI
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Si compresorul vine schimbat tot cu electrovalve sau individual?
As vrea totusi sa cheltui cat mai putin...
Sim-Luck is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2017, 07:17 AM   #5
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Buna dimineata. As vrea sa reinvii un pic topicul cu o problema de care m-am lovit de cateva zile si anume partea dreapta din fata nu se ridica suficient fata de celalalta parte si dimineata gasesc lasata doar aceasta parte (dreapta fata). Cu cateva zile in urma mi-a aparut si mie celebrul mesaj pentru Sistemul airmatic "car too low"in culoare rosie. Intrebarea mea este daca este posibil ca din cauza ca scutul de plastic s-a desfacut din fata partea dreaprta si am dat cu el de pamant la o denivelare, este posibil sa fi afectat cumva pozitia sau cablajul de la senzorul de leveling montat pe brate? Daca are cineva ceva fotografii cum arata acest senzor si pozitionarea corecta? as fi curios sa trag un ochi sub ea pana ajung la un Star. Multumesc frumos colegilor.
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2017, 08:38 AM   #6
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Cat am reusit sa bag capul pe acolo, am reusit sa vad ca pe partea care se lasa amortizorul a fost schimbat (are mai multe etichete scrise in araba ), in schimb la partea inferioara a amortizorului, bucsele de la acel brat arata foarte nasol, si cauciucul din ele e aproape lipsa.Sigur o influenta e si de acolo. Intrebarea este oare se schimba bratul cu totul sau doar bucsele? Dupa ce am rascolit pe net ce si cum, unde este amplasat compresorul, valve body cum se inlocuiesc amortizoarele si toate problemele de la airmatic, am vazut ca o problema poate fi si de la aceste bucsi.

Atasez o fotografie pentru a se vedea bratul.
Click the image to open in full size.

Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

Last edited by Florin_WES; 05-16-2017 at 23:24 PM.
herchea is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2017, 08:46 AM   #7
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

Nu cred ca masina se lasa peste noapte din cauza bucselor.Ceva oricum pierde dar cel mai usor poti vedea si apa cu sapun.Cat despre bucse de multe ori daca nu ai tot ce iti trebuie pentru operatiune sau pentru comoditate e mai usor de luat bratul cu totul!
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2017, 09:11 AM   #8
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Bun, m-am pregatit sa dau cu apa si sapun, dar deasupra amortizorului sunt capace de plastic in care intra furtunasul de aer. Masina se ridica normal la pornire, dupa care imediat se lasa mai mult pe o parte (ma refer in interval de cateva minute). Dupa dau comanda de ridicare, dar nu se ridica.

Din ce am văzut amortizoarele normale unde se poate da cu apa si săpun arata asa:
Click the image to open in full size.

Amortizoarele mele arata asa:
Click the image to open in full size.


Oricum, m-am hotarat, o sa caut o solutie de sigilat porii la anvelope tubeless si o sa o incerc. Sunt foarte curios ce se intampla. Macar provizoriu.
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

Last edited by Florin_WES; 05-16-2017 at 23:31 PM. Reason: Ți-am unit posturile.
herchea is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2017, 11:22 AM   #9
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

Pai dupa ce bagi solutie de aia in anvelopa dupa o arunci daca e ceea ce cred eu ca spui tu si o sa jnfunzi toata instalatia cu ea...
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2017, 12:58 PM   #10
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Am vazut pe un forum vecin ca cei care aveau probleme cu pernele au folosit aceasta solutie. Review dupa 8 luni de la folosire zicea ca e ok. Nu vreau sa bag ceea ce se gaseste in tuburile alea de 12 sau 20 lei. Vreau sa bag un sigilant de pori solutia se numeste Slime. Ideea e ca ai dreptate ca as putea sa infund toata instalatia.Habar nu am daca ramane lichida sau se transforma in ceva gen elastic.In fine, cum ar zice toata lumea, schimbat pernele. Si nu una, ci amandoua ca daca m-a lasat una, ma lasa si a doua. M-am saturat de aceasta masina pana peste cap. In jur de 1000 de euro amortizorul cu perna X 2 bucati+ manopera. Luna asta. Luna trecuta nu am reparat nimic ca nu am facut decat vreo 300 de km. Acum nici doua luni am reparat cutia. Sunt curios de ce se mai strica in continuare. Luna asta era programat SBC la reparatie, racitorul de ulei si niste furtune de apa de inlocuit ca mi se pareau imbatranite.Asadar trebuie sa astepte. Reparam ceva neprogramat. Ceea ce mi se pare super tare de fapt reparatia este inlocuirea pieselor. Nu este singura masina pe care am detinut-o, dar clar este cea mai proasta alegere pe care puteam sa o fac. Fiabilitate clar nu este egal cu mercedes CLS. Si chiar nu vorbim ca e vorba de vechimea masinii.
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2017, 16:54 PM   #11
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

Poate e doar ca ai fost tu mai ghinionist...
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2017, 22:29 PM   #12
reblups77
Member
 
Join Date: Oct 2011
Location: ALCARRAS
Motorizare : 2200cm3
Age: 40
Posts: 40
:
[Member]
Default

Si eu chiar m-a uit dupa un CLS...


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
reblups77 is offline   Reply With Quote
Old 05-18-2017, 07:11 AM   #13
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by reblups77 View Post
Si eu chiar m-a uit dupa un CLS...


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Daca o faci si esti hotarat la asa ceva, minim din 2007 fara SBC ca si-au dat seama ca nu e fiabil , fara Airmatic, e diferenta de confort, dar si de cheltuieli la intretinere si ochii mari la carte service.
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2017, 11:57 AM   #14
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Salutare! M-am intors din concediu si m-am hotarat sa rezolv problema asta cu perna pe fata dreapta. Masina nu se mai ridica deloc pe partea dreapta fata si nici nu puteam sa o misc.Am luat leagtura cu mecanicul , a venit, a vazut despre ce este vorba si urmatoarea seara a venit cu ce trebuie si a rezolvat problema schimbandu-mi amortizorul pe loc. Ce sa zic , timp de executie aproximativ jumatate de ora , amortizorul pe producator 390 de euro si manopera 120 de euro. Atasez cateva fotografii
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2017, 12:00 PM   #15
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Fotografiile promiseClick the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.

Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2017, 16:31 PM   #16
reblups77
Member
 
Join Date: Oct 2011
Location: ALCARRAS
Motorizare : 2200cm3
Age: 40
Posts: 40
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by herchea View Post
Salutare! M-am intors din concediu si m-am hotarat sa rezolv problema asta cu perna pe fata dreapta. Masina nu se mai ridica deloc pe partea dreapta fata si nici nu puteam sa o misc.Am luat leagtura cu mecanicul , a venit, a vazut despre ce este vorba si urmatoarea seara a venit cu ce trebuie si a rezolvat problema schimbandu-mi amortizorul pe loc. Ce sa zic , timp de executie aproximativ jumatate de ora , amortizorul pe producator 390 de euro si manopera 120 de euro. Atasez cateva fotografii


Salut. O interbare, manopera o calculeaza in functie de pretul piesei de schimb, sau la ora? Nu stiu ce sa zic, dar 120€ pentru jumate ora de munca, mi se pare exagerat. La reprezentanta nu cred sa cera nici macar pentru o ora atatia bani...
Oricum, bine ca ai rezolvat cu masina.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
reblups77 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2017, 10:46 AM   #17
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Manopera mi-a calculat-o in functie de cat a trebuit sa se deplaseze mecanicul din service tinand cont ca a reparat masina la fata locului, adica unde o aveam parcata+ jumatate de ora de munca aproximativ sub soare la 60 si ceva de grade celsius.A mai tinut cont probabil ca ar fi trebuit sa platesc si o platforma ca sa duc masina la service care ar fi costat minim jumate+ceva din pretul manoperei.
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2017, 22:44 PM   #18
dkbkl
Junior Member
 
Join Date: Aug 2017
Location: Constanta
Motorizare : 3.0 CDI
Age: 41
Posts: 3
:
[Junior Member]
Default

Salut, aceeasi problema am si eu cu pernele si compresorul, am luat ceva aftermarket, dar la o saptamana, ieri practic, am auzit o explozie in fata stanga - la cel schimbat - si masina a cazut de tot pe partea respectiva. De unde ai gasit original la pretul asta?
Exista kituri de trecut la amortizoare clasice, aveti experienta cu asa ceva?
dkbkl is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2017, 07:38 AM   #19
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by dkbkl View Post
Salut, aceeasi problema am si eu cu pernele si compresorul, am luat ceva aftermarket, dar la o saptamana, ieri practic, am auzit o explozie in fata stanga - la cel schimbat - si masina a cazut de tot pe partea respectiva. De unde ai gasit original la pretul asta?
Exista kituri de trecut la amortizoare clasice, aveti experienta cu asa ceva?
Nu am zis ca am pus original si daca ai montat perna intr un service autorizat atunci te poti duce la garantie. Curios este faptul ca a tinut doar o saptamana.
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
320, aer, cdi, cls, perne, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:37 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF