Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CLA Klasse > Discutii despre model - CLA Klasse

Probleme motor

Discutii despre model - CLA Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-18-2017, 18:35 PM   #1
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Exclamation Probleme motor

Buna seara . Am si eu o mica/mare problema ... Am un CLA 220 2013 DIESEL , iar ieri am alimentat dintr un peco si cred eu motorina de proasta calitate .. deoarece pana sa alimentez masina mergea perfect normal .. dupa ce am alimentat la vreo 3 km de peco a inceput masina sa traga foarte greu , se tura foarte tare cand schimba vitezele (masina fiind hidramata) , iar la 140 km/h pedala era la fund si mai mult de atat nu mai mergea accelerata , foarte greu . am incercat sa o bag pe sport nu mai merge nici asa .. nici manual . iar astazi am mers din nou cu ea , comportandu se la fel , in plus chiar mi s a aprins martorul de motor in bord ... nu vad alta problema decat motorina , deoarece pana la peco nu au existat niciun fel de probleme .Are cineva idee ce este de fapt ? Mentionez ca am sunat la peco astazi sa fac reclamatie , iar domnul de acolo mi a spus ca pe ziua de ieri nu a avut nici o reclamatie din 2000 de clienti Multumesc anticipat . Seara buna

Last edited by John 666; 06-18-2017 at 18:43 PM.
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 19:38 PM   #2
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 304
:
[Senior Member]
Default

Salut!
Pune-o pe un tester(Star).
S-ar putea sa fie filtrul de motorina infundat...
Statia are "pedigree" sau e a unui inteprid? Daca esti convins ca motorina e vinovata cred ca se poate trimite o mostra O.P.C.-ului. Bonul il mai ai?

Last edited by Dethave; 06-18-2017 at 19:40 PM.
Dethave is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 20:09 PM   #3
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Dethave View Post
Salut!
Pune-o pe un tester(Star).
S-ar putea sa fie filtrul de motorina infundat...
Statia are "pedigree" sau e a unui inteprid? Daca esti convins ca motorina e vinovata cred ca se poate trimite o mostra O.P.C.-ului. Bonul il mai ai?

Locuiesc in Germania , dar ieri am alimentat din LUXEMBOURG . majoritatea alimenteaza acolo ptr ca e mai ok la pret decat in Germania .. este un peco destul de mare , renumit sa zic asa . dar dupa cum am mai zis , pana sa alimentez de acolo , nu am avut niciun fel de probleme cu masina . mergea in parametrii normali , totul normal .. si brusc deodata nu a mai functionat ok , imediat la 10 min dupa alimentare . Ma gandesc ca filtrul era deja cu particule , si aceasta motorina poate nefiind atat de calitativa , l a infundat de tot .. maine ma voi duce la mecanic sa scoata toata motorina si eventual schimbat filtrul . si intradevar service ul imi arata ca treb sa l fac in 26 de zile , dar nu cred ca de aici e vreo problema .
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 20:42 PM   #4
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

Problema nu e neparat sa fie legata de alimentarea de la respectivul peco poate fi doar o coincidenta.Mergi si pune masina pe tester si vezi ce probleme semnaleaza apoi daca vrei posteaza codurile de eroare aici si te ajutam cu interpretarea noi.Filtrul de particule nu se infunda dintr-o data si nicidecum asa rapid si mai ales de la plinul asta.El nu mai face regenare din pricina anumitor factori: motorina putina in rezervor, ceva piese senzori defecti, etc.
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 22:05 PM   #5
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
Problema nu e neparat sa fie legata de alimentarea de la respectivul peco poate fi doar o coincidenta.Mergi si pune masina pe tester si vezi ce probleme semnaleaza apoi daca vrei posteaza codurile de eroare aici si te ajutam cu interpretarea noi.Filtrul de particule nu se infunda dintr-o data si nicidecum asa rapid si mai ales de la plinul asta.El nu mai face regenare din pricina anumitor factori: motorina putina in rezervor, ceva piese senzori defecti, etc.

da poate fii o coincidenta , totusi destul cam dubioasa . ceea ce cred eu , masina e cumparata la 60.000 de km , sunt facute toate inspectiile la reprezentata , totul arata ok, imediat dupa ce am cumparat-o am dus-o la un service sa i fac verificare si totul era ok , numai ca nu a fost schimbat niciodata filtrul de motorina . Iar din ce am citit in cartea ei filtrul se schimba la 75.000 de mii sau ceva in genul cred , numai tin minte exact , iar in prezent masina are 70.000 . sper si cred sa fie filtrul

John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 22:09 PM   #6
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

Diagnoza te va lamuri!Totusi 70000 km e cam mult pentru un filtru.
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 22:19 PM   #7
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,604
:
[. .]
Default

Confuzii mari aici, intre filtru de combustibil si DPF...
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 23:11 PM   #8
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 2,869
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Eu as' verifica bonul, poate e benzina si atunci se complica lucrurile...
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com

Whatsapp 0731 362 861

WeChat

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 23:58 PM   #9
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Eu as' verifica bonul, poate e benzina si atunci se complica lucrurile...

pe bon este verificat , este disel , nu s a pus problema deloc sa fie benzina .
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 00:04 AM   #10
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
Diagnoza te va lamuri!Totusi 70000 km e cam mult pentru un filtru.

Maine am programat sa o duc la serivce . in cartea tehnica scrie 70.000 sau la 4 ani .
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 07:18 AM   #11
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,436
:
[Senior Member]
Default

Si daca e filtrul de combustibil, tot vei mai fi de parere ca e ok sa-l schimbi la 70 de mii?
Mie mi se pare enorm de mult. Poate sunt eu mai maniac de-l schimb la maxim 20000 dar cert este ca al tau (care inca nu are 70) face niste probleme destul de mari. Este totusi un reper de 20-30 de euro.
Si eu m-am gandit la benzina initial.
Sper sa gasesti problema si sa se rezolve cu schimbarea filtrului de motorina (nu cel de particule = DPF)
__________________
http://www.clubmercedes.ro/e220-cdi-...on-t46981.html
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 11:40 AM   #12
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by adidc View Post
Si daca e filtrul de combustibil, tot vei mai fi de parere ca e ok sa-l schimbi la 70 de mii?
Mie mi se pare enorm de mult. Poate sunt eu mai maniac de-l schimb la maxim 20000 dar cert este ca al tau (care inca nu are 70) face niste probleme destul de mari. Este totusi un reper de 20-30 de euro.
Si eu m-am gandit la benzina initial.
Sper sa gasesti problema si sa se rezolve cu schimbarea filtrului de motorina (nu cel de particule = DPF)

clar nu , la restul masinilor schimbam la 15 mii , multumesc , si eu sper sa se rezolve si sa fie filtrul de combustibil nu DPF
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:09 PM   #13
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Deci concluzia este filtrul de particule infundat in proportie de 170% . Intrrbarea mea este acum , acesta costa 1000 de euro , masina este achizitionata dintr un autohaus de 3 luni de zile , am cumparat o cu 61.000 km si in prezent are 71.000 . Am garantie un an de zile la acel autohaus ... aveti idee dc asta pot schimba pe garantie ? Si daca cunoaste cineva cat are mercedes cla garantie intr o reprezentanta mercedes ? Multumesc anticipat
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:26 PM   #14
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 2,869
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Garantie ai sigur, intreaba de unde ai cumparat-o, insa concluzia cu filtrul de particule este sigur eronata.

Daca ai mers f mult timp cu motorina f putina, probabil procesul de regenerare a tot fost amanat si cand ai pus motorina suficienta a pornit. Dintr-o anumita cauza ( senzori, furtune, etc ) acelasi proces nu a putut continua si ti-a aprins martorul motor.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com

Whatsapp 0731 362 861

WeChat

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:29 PM   #15
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

Pai filtrul ala de particule nu e un consumabil!Cum spuneam si ieri daca s-a infundat trebuie gasita problema si rezolvata.La el se mai poate face si regenerare fortata etc.
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:42 PM   #16
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Prima data pe tester a apărut īntr-adevăr o eroare la un furtun la care mecanicul mai apoi a umblat la el , din nou a pus o pe tester si a verificat filtrul de particule spunānd ca e īnfundat , eroarea s a sters si masina acum merge la fel ca la inceput , Adica fara probleme . Mecanicul susține ca trebuie schimbat filtrul de particule . Are cineva idee , mai pot circula cu masina asa ? Cat mai pot circula . Exact maine avem planificat cu familia concediul in Romānia Si exact acum s a intamplat minunăția .
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:44 PM   #17
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,818
:
[V.I.P]
Default

A umblat la el ce inseamna?Restul ti s-a raspuns deja mai sus!
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:45 PM   #18
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Garantie ai sigur, intreaba de unde ai cumparat-o, insa concluzia cu filtrul de particule este sigur eronata.

Daca ai mers f mult timp cu motorina f putina, probabil procesul de regenerare a tot fost amanat si cand ai pus motorina suficienta a pornit. Dintr-o anumita cauza ( senzori, furtune, etc ) acelasi proces nu a putut continua si ti-a aprins martorul motor.

Sincer va spun ca nu am lasat o niciodata pe roșu de cand am luat-o . Mereu a fost un sfert de rezervor inainte sa alimentez ... nu obișnuiesc sa o las fara combustibil
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:46 PM   #19
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
A umblat la el ce inseamna?Restul ti s-a raspuns deja mai sus!

A strāns un șurub . Atat . Este un furtun negru in dreapta motorului , nu ma pricep exact sa ca zic ce era . Doar am vazut unde era poziționat si ce i a facut
John 666 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 13:49 PM   #20
John 666
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: GERMANIA
Motorizare : 220
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

In condițiile acestea nu pot merge cu ea in Romānia , in concluzie ?
John 666 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
motor, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:36 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF