Salutare,
Ma adresez dumneavoastra cu urmatoarea problema in speranta ca cineva s-a mai lovit de aceasta.
La turatii de peste 3500 - 4000 ture in vitezele 3,4,5,6 masina "da in nas" si nu se mai accelereaza, apoi turatia scade si motorul nu mai trage. Opresc si la relanti masina merge in trei pistoane. Dupa o diagnoza cu un tester general si discutii cu alti mecanici s-a ajuns la concluzia ca ar fi o bobina de inductie defecta la cilindrul 1. Am urcat iar in ture cu ea aceasi problema, am oprit-o si am inceput sa verific fiecare bobina deconectand fiecare fisa pe rand de la fiecare bobina. Am scos fisa de la prima bobina, motorul tot in 3 pistoane merge si am concluzionat ca acea este problema. De siguranta am scos si celelalte trei fise si de fiecare data motorul isi schimba si mai rau mersul. Am comparat alta bobina am inlocuit-o si problema persista. In mers cand motorul merge in trei pistoane, opresc pe dreapta repornesc motorul si isi revine, dar daca ajung iar la turatiile de 3500 - 4000 ture aceasi problema. Cu motorul la relanti am scos fisa de la cilindrul 1 de trei ori consecutiv si ultima data motorul nu si-a mai revenit, a ramas in trei pistoane. In plus cand merg cu ea constant cu pedala de acceleratie apasata constant la turatii de 2000 - 2500 merge un pic sacadat ca si cum ar avea un rateu. Mentionez ca consumul a crescut drastic. In paralele cu aceasta problema intre 2500 si 3000 ture in orice viteza motorul isi schimba sunetul ca si cum ar fi toba sparta, dupa ce ies din aceasta plaja motorul are sunetul normal ( bineinteles pana la 3500 4000 cand sare in trei pistoane). As fi foarte recunoascator daca cineva ma poate ajuta in depistarea si rezolvarea problemei. Am fost pe la diverse serviceuri si m-au cam refuzat din motiv ca e mult de verificat, e complicat etc. Va multumesc.
Ma adresez dumneavoastra cu urmatoarea problema in speranta ca cineva s-a mai lovit de aceasta.
La turatii de peste 3500 - 4000 ture in vitezele 3,4,5,6 masina "da in nas" si nu se mai accelereaza, apoi turatia scade si motorul nu mai trage. Opresc si la relanti masina merge in trei pistoane. Dupa o diagnoza cu un tester general si discutii cu alti mecanici s-a ajuns la concluzia ca ar fi o bobina de inductie defecta la cilindrul 1. Am urcat iar in ture cu ea aceasi problema, am oprit-o si am inceput sa verific fiecare bobina deconectand fiecare fisa pe rand de la fiecare bobina. Am scos fisa de la prima bobina, motorul tot in 3 pistoane merge si am concluzionat ca acea este problema. De siguranta am scos si celelalte trei fise si de fiecare data motorul isi schimba si mai rau mersul. Am comparat alta bobina am inlocuit-o si problema persista. In mers cand motorul merge in trei pistoane, opresc pe dreapta repornesc motorul si isi revine, dar daca ajung iar la turatiile de 3500 - 4000 ture aceasi problema. Cu motorul la relanti am scos fisa de la cilindrul 1 de trei ori consecutiv si ultima data motorul nu si-a mai revenit, a ramas in trei pistoane. In plus cand merg cu ea constant cu pedala de acceleratie apasata constant la turatii de 2000 - 2500 merge un pic sacadat ca si cum ar avea un rateu. Mentionez ca consumul a crescut drastic. In paralele cu aceasta problema intre 2500 si 3000 ture in orice viteza motorul isi schimba sunetul ca si cum ar fi toba sparta, dupa ce ies din aceasta plaja motorul are sunetul normal ( bineinteles pana la 3500 4000 cand sare in trei pistoane). As fi foarte recunoascator daca cineva ma poate ajuta in depistarea si rezolvarea problemei. Am fost pe la diverse serviceuri si m-au cam refuzat din motiv ca e mult de verificat, e complicat etc. Va multumesc.
Comment