Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Mercedes Vito 111 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mercedes Vito 111 CDI

    Salutare tuturor,

    Am un Mercedes Vito 2005 111 CDI 109hp

    Nici nu stiu cum sa incep, In principiu masina am cumparat-o relativ ieftin , masina fiind cumparata de primul proprietar din Romania a fost intretinuta jalnic. Am considerat ca se merita sa o pastrez.... proasta decizie.

    Masina de cateva luni a inceput sa piarda putere destul de mare in sarcina, in sensul ca in momentul in care o incarc sau cuplez o remorca masina se chinuie in panta, uneori fiind nevoit sa schimb din a 6 a treapta chiar si in a 4 a.Uneori masina scoate un sunet de tacanit metalic identic cu cel al injectoarelor defecte, mentionez ca am dus injectoarele la reconditionat in Buzau iar acestia le-au testat pe banc de probe si nu au gasit nici cea mai mica eroare.
    Cu cat greutatea este mai mare cu atat tacanitul este mai puternic, iar uneori se simt vibratii pana in pedala de ambreiaj, mentionez de altfel ca am schimbat kitul de ambreiaj si volanta.
    La penultimul drum exterior am plecat cu masina extrem de "infundata" in sensul ca urca foarte greu in ture. Am ajuns in final in Germania am mers la un service , dar din pacate nici acestia nu au descoperit defectul. Pe drumul de intoarcere undeva prin Austria intr-o panta destul de abrupta furtunul de la intercooler a sarit din colier. Norocul meu a fost ca printre pasageri aveam si doi mecanici plus un tester. Am reusit sa cuplam furtunul la loc dezmembrand de pe un Golf care il aveam pe platforma un alt colier metalic apoi am sters eroarea de LIMP MODE, si am continuat drumul observand ca in momentul in care turbina sarea de 13 PSI motorul scoatea acel tacanit. Ajuns in tara am schimbat toata evacuare cu ambele catalizatoare, insa problema se pare ca nu era pe evacuare.
    De cateva saptamani masina pare sa isi revina, nu se mai aude acel tacanit decat in momentul in care este foarte grea (masina full + platforma full)

    Mentionez ca motorul nu porneste chiar ok in sensul ca pornirea se face undeva la 500-600rpm iar dupa maxim o secunda urca la 850rpm si apar vibratii destul de puternice la relanti (suspectez suporti motor)

    De altfel masina a fost testata pe diagnoza STAR si nu apare nici o eroare, absolut totul este in parametri, cel care a facut diagnoza mi-a recomandat sa schimb regulatorul de presiune. L-am schimbat si pe acesta tot nimic.

    Mentionez ca niciodata masina nu a scos fum, nici albastru nici alb, nu a pierdut ulei, nu a pierdut antigel,nu a avut un consum marit

    Multi imi spun ca motorul acesta de 2.2 109 cai este slab pentru remorcare. Insa cunosc multi alti proprietari de vito/sprinter chiar si sprinter de 5t + remorca de 2.8t cu acelasi motor pe care nu i-am auzit sa se planga de lipsa de putere.

    O mica lista cu ce am schimbat pana acum in 6 luni:
    Volanta+Ambreiaj
    Verificat Injectoare atat pe banc de probe cat si in STAR
    Evacuare Schimbata
    Ulei+absolut toate filtrele
    Curatat intercooler + Verificat Turbo
    Regulator de presiune in rampa


    Poate aveti idei... as fi extrem de recunoscator

  • #2
    Salutare,
    Intai sa discutam putin legat de puterea masinii, cuplul motorului si masele remorcilor tractate. Apoi putem detalia si chestiuni tehnice legate de eventuale defectiuni( tzacanit, nu urca in turatie,etc) dar pe nevazute este cam dificil.
    Ce inseamna de ceva vreme a pierdut din putere? Sau a coincis ,,pierderea de putere'' odata cu cuplarea remorcii? In principiu pe dealurile de pe autostrazile din Ungaria , Austria si Germania nu prea ai ce sa cauti cu viteza a 6 a sau chiar a 5 a cu un Vito de doar 109 CP chiar daca ai o remorca /platforma goala dupa tine care oricum are masa proprie undeva la 500-600 kg. Din cate stiu eu, modelul acesta de Vito este remorcabil cu franare cu maximum 2000 kg.
    Personal, incepand cu anii 1993-1994 cu primul meu Mercedes ( W123 - 300D) am tractat prin Ro o rulota lunga de 7 m si aprox. 1500 kg MTMA( masa totala maxima autorizata), si te asigur ca o simtea considerabil ca sarcina. Apoi cu un 209 D ( Mops) diverse alte remorci. Dupa aceea cu Sprinter 313 CDI remorca de 2800 Kg ,dublu ax. A urmat un ,,ochios'' E 280 , foarte puternica cu care trageam orice ca intr-un vis frumos.. Apoi cu W124 - 230 E ( 132 CP benzina) iar o sumedenie de remorci de diferite greutati, pe o axa sau doua, iar in prezent cu Vito 220CDI ( 122 CP) + remorca dublu ax cu protzap si axa viratoare. Asa ca voi incerca sa te ajut cu cele mai bune sfaturi, din experientele mele, tinand cont si de varsta afisata in profilul tau( daca este cea reala) neaducand nimanui nici o jignire.
    Mercedesul in general, este o foarte buna ,,tractoare'' de remorci, indiferent de puterea lor, dar aici ramane la latitudinea noastra ca soferi , daca vom abuza de ele sau nu. Asa ca nu poti cere uneia cu motor de 109 CP sa tracteze la fel de bine ca una de 225 Cp, fie ca este motor pe benzina sau diesel. Din cate am observat eu, odata cu evolutia motoarelor, mai ales cele diesel, si aici ma refer cu precadere la CDI care are anumite particularitati, felul nostru de a conduce, a trebuit sa fie deasemenea schimbat. CDI -urilor nu le place turatia mica! Cate rpm ai in viteza a 6 a la 90-100 km/h? Esti sigur subturat pentru puterea masinii raportata la sarcina totala a ansamblului care poate avea lejer 4500 - 4700 kg,daca nu si mai mult. Personal cunosc foarte bine rutele de Germania- Olanda si te asigur ca de multe ori am calculat ,,la sange'' greutatea iar apoi m-am verificat cu cantarul electronic( bascula) al unei companii din NL, unde am cativa prieteni, si am avut supriza intotdeauna ca trebuie sa mai descarc 400-500 kg! De unde apareau? Iti spun eu...din acareturile din masina pe care le cari vrand nevrand cu tine( chingi, cricuri, scule, piese de schimb,etc etc) si de care nu te poti debarasa. Sa nu uitam persoanele, care chiar daca sunt ,,subtirele''la vreo 70-90 kg mai au si bagaj de minim 20-50 kg fiecare!
    Pe dealurile ,,criminale'' de pe centura Vienei sau cele de la Tatabanya ( Ungaria),un ansamblu ca la tau nu va putea urca decat cu ,,mersul gandacului'' in viteza a 3 a sau chiar a 2 a in turatie aprox. 3000-4000 rpm.
    Si mie mi-a sarit si apoi fisurat furtunul de la intercooler, pe care crede-ma ca daca il vezi in sarcina lucrand te ingrozesti cat se umfla!
    In concluzie, referindu-ne la sarcini si puteri, cred ca nu este cazul sa ceri masinii mai mult decat poate, ci doar sa incerci sa iti adaptezi stilul de a o conduce. Eu cand conduc un benzinar sau un CDI plus o remorca, intotdeauna inaintea unui deal aud comentariul in masina:,, Dar nu are nimic daca o turezi atat de tare?" La fel cand conduceam un autotren agabaritic de 40-50 tone cu doar 420 CP sub capota,cand urcam o inclinatie considerabila in grade si lunga de nu se mai temina, aveam impresia ca voi ramane intepenit in mijlocul dealului , cu toate turbinele mele in cascada ,cu geometrii variabile si cu o gramada de asistenta electronica. Pana nu aveam turatia ceruta nu urcam nici daca ma cocotzam pe volan!
    Referitor la faptul ca ,,ai avut o proasta decizie'' in a pastra Mercedesul tau si asupra aspectului ca ai schimbat multe piese( unele chiar trebuiau schimbate) te sigur ca nu este asa. Daca vei ,,rezona'' cu masina ta, in timp vei simti ca iti va creea multe clipe frumoase (cand intotdeauna te va aduce in siguranta acasa) si ii vei descoperi totodata multiplele ei avantaje.
    Acum, discutand tzacanitul din motor si vibratia aceea despre care vorbesti , nu imi pot da cu presupusul prea mult, neavand masina in fata. Dar voi trece foarte curand prin Brasov si daca este posibil sa imi arunc un ochi, ar fi ok. Asta pana sa schimbi si altele pe acolo fara sa aiba efectul scontat.
    Cu rabdare se rezolva totul. Nu sunt un mare specialist dar in felul autodidact am reusit sa imi repar mai mult singur toate MB pe care le-am avut pana in prezent si nu numai ale mele.Trebuie sa ai insa multa atentie la zgomotele astea care nu le ,,vede'' diagnoza computerizata. Pana la urma va spune ea singura ce are. In speranta ca am fost de ajutor, am lasat si nr.meu de tel. pe pm.
    Stima tuturor.

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF