Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Probleme la W126

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-16-2007, 18:51 PM   #41
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Robinetul este acesta!
Attached Images
File Type: jpg 0008301884_1.jpg (22.4 KB, 66 views)
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2007, 16:31 PM   #42
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Din pacate aceasta este ultima mea problema in acest moment...
Am avut un accident grav cu masina...
Am sa revin in curand cu amanunte...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2007, 20:27 PM   #43
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Îmi pare teribil de rău pentru tine! Maşina ta chiar era deosebită!
Poleiul?
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2007, 14:54 PM   #44
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Nelu Patrascu View Post
Īmi pare teribil de rău pentru tine! Maşina ta chiar era deosebită!
Poleiul?

Da, poleiul a fost de vina si drumarii care nu au facut nimic, ca de obicei.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2007, 15:04 PM   #45
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

povesteste,+foto
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2007, 16:33 PM   #46
shark
Senior Member
 
shark's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2800
Posts: 109
:
[Senior Member]
Default

Salutare, sa speram ca va masinuta va intra cat mai repede in normal, daca te pot ajuta cu ceva adrese de piese sau idei de reparatie sa nu eziti sa ma contactezi.Sa auzim numai de bine.
shark is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2007, 17:40 PM   #47
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Ai unde s-o faci? Sună-mă, sau vino pe la mine.
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 10:10 AM   #48
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Nelu Patrascu View Post
Ai unde s-o faci? Sună-mă, sau vino pe la mine.
Nu cred ca o mai repar desi nu e foarte avariata...

Probabil am sa o vand...

Din pacate sunt foarte ocupat acum cu Politia , etc....
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 19:19 PM   #49
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Păcat!
Deplâng soarta oricărui W 126 care-şi încheie evoluţia într-un mod atât de nefericit. Poate te răzgândeşti!
Practic, ce s-a stricat în urma accidentului?
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 19:39 PM   #50
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

Citind la accidente,se pare ca s-a rasturnat,ceea ce implica avarii complexe....nu stiu nici daca mai are ce vinde,daramite de reparat......dat fiind ca din ce stiu se pare nu era nici inscrisa......
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 21:12 PM   #51
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Mihnea, maşina asta n-o poţi face ghem nici dacă intenţionat vrei s-o distrugi!
Caroseria ei are nenumărate ranforsări şi este foarte greu de deformat şi implicit greu de ...îndreptat în caz de accident. Cât priveşte portierele, aripile faţă şi capotele ...transplantul nu pune nici un fel de probleme!
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 21:31 PM   #52
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Sunt convins ca omu' e suparat si n-are kef de intrat p-aici, dar poate pune niste poze intr-o fereastra sa vedem sinistrul. Nu cred ca nu poate fi reparate, sau daca a ajuns in stadiul ala inseamna ca a rupt-o in doua. Daca e asa, macar e bine ca a scapat teafar, mercedesul l-a salvat. Simple presupuneri bineinteles ....
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 21:37 PM   #53
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

NELU,vroiam sa transpire din vorbele mele altceva-ca e de bagat bani in ea si lipseste cel putzin motivatzia,dat fiind ca mashina e pe procura cu nr de IT.ps-prima masina pe care am pus motor de cobra de 5 cil diesel fuse in 1992 .Era un w126 bandou striat(primele modele)verde khaki,tapitzerie de plus tot verde....si imi amintesc ca am muncit ca nebunii,dupa care negri si jegosi am plecat la ARAD la tirg sa o vindem....W126 ca mashina imi fuse tare draga pina am priceput ca fiind grea ii trebuie motoare mari si implicit gurmande.....si am trecut la cobreon-topic,cred ca are necazuri cu politia ca nefind proprietarul cine stie cum au pus problema....
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2007, 23:10 PM   #54
obsidianblack
Senior Member
 
obsidianblack's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Stuttgart
Motorizare : 270 CDI
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Cu o investitie mare,poate prea mare,se poate face masina,incat daca o vezi si nu ii stii istoria juri ca este neatinsa.
Dar banii investiti(depinde de cat de rau e lovita) s-ar putea sa nu-i mai recupereze prin vanzarea masinii.
Eu nu as tine o masina care a fost lovita.
__________________
Mercedes-Benz.The technology of seduction.
obsidianblack is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2007, 02:07 AM   #55
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

Nu cred ca masina poate fi rau avariata. Cred ca motivul care-l face pe Dan sa nu o mai repare este taxa speciala de prima inmatriculare.
Nu vad de ce ar avea probleme cu politia, in momentul accidentului avea numere provizorii romanesti valabile. Asteptam ca Dan sa ne lamureasca, sint convins ca pentru un iubitor de masinii, si cea mai mica zgirietura este tot un fel de tragedie.
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
orca is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2007, 18:22 PM   #56
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Raportată la calităţile acestei maşini valoarea de piaţă este ridicol de mică. Dacă vrei să o repari pentru a o vinde ulterior, afacerea este păguboasă din start. În condiţiile în care maşina ar fi înmatriculată în România, s-ar pune puţin altfel problema, dar chiar şi în aceste condiţii, nu-ţi dă nimeni mai mult de 4000 de EURO (impozit uriaş) şi fără să văd maşina, susţin că înmatricularea ei plus costurile de reparaţii şi revopsire absorb cel puţin 2000 EURO.
Ţinând cont de faptul că am o caroserie în stare foarte bună, eu m-aş încumeta s-o repar.
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 12-28-2007, 15:08 PM   #57
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Salutari din nou!

Revin cu precizari.
Cu politia nu am avut nici un fel de probleme, masina fiind deja inmatriculata in RO cu numere provizorii valabile, scaose cu 3 zile inaintea accidentului.
Masina nu are avarii serioase, doar plafonul este mai tare afectat. Nimic ce nu se poate remedia de un tinichigiu priceput. Interiorul si motorul nu a fost afectat deloc. Toata electronica functioneaza.
Deocamdata nu stiu ce sa fac cu ea bineinteles din cauza taxei.
Totusi am reusit sa stric Sarbatorile.
Ma bucur ca am fost intr-o astfel de masina,nu cred ca alta ar fi facut fata la acest eveniment in acest mod.
A ajuns acasa pe propriile roti. Totusi tractata, deoarece s-a declansat sistemul de siguranta care opreste motorul in caz de accident, si nu stiu unde se afla acesta siguranta.

Multumesc pentru cei care vor sa ma ajute, daca ma hotarasc am sa va anunt.

Motivul pentru care nu am mai intrat pe forum a fost bineinteles supararea si mai multe probleme care au decurs din acest eveniment, care nu pot sa le postez pe acest forum.

Last edited by doktor4carz; 02-24-2008 at 12:34 PM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 12-28-2007, 20:55 PM   #58
Dumi 420SE
Senior Member
 
Dumi 420SE's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : V8, 4200 cmc
Age: 45
Posts: 136
:
[Senior Member]
Default

Dan,

toate cele bune, imi pare rau de masina ta, sper sa iasa bine !!!
Dumi 420SE is offline   Reply With Quote
Old 12-28-2007, 21:36 PM   #59
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

cintareshte bine inainte de a cheltui ptr reparatzie...
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 12-31-2007, 18:01 PM   #60
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Ciao Dane!
Ţi-a mai trecut supărarea?
În legătură cu problema ta, eu nu ştiu să existe un astfel de sistem de siguranţă. Presupun că maşina ta nu a mai pornit după accident. În orice caz, dacă maşina a stat cu roţile-n sus, este aproape sigur că uleiul din baie a ajuns pe lângă segmenţi în capul pistonului şi electrozii bujiilor au fost acoperiţi cu o peliculă de ulei. Scoate bujiile şi vezi cum stau lucrurile, eventual pune alte bujii.
Ai fi putut rupe vilbrochenul când ai încercat să porneşti! Cantitatea de ulei care a ajuns în cilindru pe diverse căi, produce şoc hidraulic şi ceva sigur se rupe, dacă ai baterie bună şi electromotorul învârte viguros.
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
probleme, w126


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Probleme la W126 300SE Orvo Discutii despre model - W116/W126 168 08-12-2010 22:44 PM
My Car W126 costel My Car Mercedes-Benz 8 11-23-2009 18:43 PM
Motor W126 butonu Discutii despre model - W116/W126 10 11-05-2008 15:51 PM
Probleme cutie automata W126 Geo18 Probleme tehnice - W116/W126 6 11-14-2007 23:47 PM


All times are GMT +3. The time now is 18:06 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF