Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Probleme la W126

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-07-2007, 20:24 PM   #1
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Exclamation Probleme la W126

M-am gandit sa incep un nou topic cu o tema care intereseaza toti posesorii de Mercedes W126.
Aici toata lumea poate sa ne impartaseasca problemele intalnite la masinile proprii, sa gaseasca solutii pentru aceste probleme sau sa ajute pe ceilalti cu rezolvarea lor.
Astfel putem sa beneficiem de experienta acumulata de ceilalti...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2007, 20:32 PM   #2
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Pentru inceput...O problema la Klimaautomatic. Am fost la multi electricieni auto in vara aceasta cu o problema la prima vedere minora:nu functiona ventilatorul din bord.
Negasind nici unul solutia, un tip a legat ventilatorul pe direct de la o sursa cu siguranta. In urma cu 2 zile masina nu mai pornea. Mi-am dat seama ca de fapt acel fir facea un scurt si nu mai pornea masina. Inlaturand firul masina a pornit la prima cheie... Dar acum nu mai functioneaza ventilatorul.
Stie cineva cum se poate remedia corect problema ventilatorului?

P.S. Mentionez ca ventilatorul functiona anterior cu intermitenta.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2007, 20:34 PM   #3
shark
Senior Member
 
shark's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2800
Posts: 109
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
M-am gandit sa incep un nou topic cu o tema care intereseaza toti posesorii de Mercedes W126.
Aici toata lumea poate sa ne impartaseasca problemele intalnite la masinile proprii, sa gaseasca solutii pentru aceste probleme sau sa ajute pe ceilalti cu rezolvarea lor.
Astfel putem sa beneficiem de experienta acumulata de ceilalti...
O idee super buna, sa speram ca aici vom pune doar imagini cu masinutele noatre si nu va trebui sa mesterim prea mult la ele
shark is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2007, 11:02 AM   #4
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default Probleme la W 126

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
Pentru inceput...O problema la Klimaautomatic. Am fost la multi electricieni auto in vara aceasta cu o problema la prima vedere minora:nu functiona ventilatorul din bord.
Negasind nici unul solutia, un tip a legat ventilatorul pe direct de la o sursa cu siguranta. In urma cu 2 zile masina nu mai pornea. Mi-am dat seama ca de fapt acel fir facea un scurt si nu mai pornea masina. Inlaturand firul masina a pornit la prima cheie... Dar acum nu mai functioneaza ventilatorul.
Stie cineva cum se poate remedia corect problema ventilatorului?

P.S. Mentionez ca ventilatorul functiona anterior cu intermitenta.
Ciao Dane!
Orice fir care face scurt, produce īn cel mai fericit caz arderea siguranţei şi īn cel mai rău...incendierea maşinii. Aşa că...mare atenţie! Mai curānd cred că acel fir īnseria accidental doi consumatori şi īn anumite condiţii se livrau doar 6 volţi fiecăruia. Trebuie verificat tot traseul de cablaj de la tabloul de siguranţe pānă la periile colectoare ale motorului. Ţinānd cont de faptul că īntre datele de fabricaţie ale maşinilor noastre sunt 9 ani, este posibil ca tablourile de siguranţe să nu fie identice. Al meu are siguranţe de tip vechi, pe suport ceramic din tablă de zinc, fixate īntre două lamele găurite de cupru. Acesta este unul din reproşurile pe care eu l-aş face celor din Stuttgart. Efectul electrochimic este...garantat! Apar oxizi care conduc la īncetarea funcţionării unor părţi din instalaţia electrică a maşinii. S-ar putea ca tu să ai un tablou electric de generaţie mai nouă cu siguranţe cu picioruşe. Pe spatele capacului tabloului de siguranţe vei găsi un tabel editat faţă-verso īn limbile germană şi engleză. Identifică siguranţa corespunzătoare ventilatorului, scoate-o şi verific-o, eventual dă cu nişte şmirghel pe terminale. este posibil ca ea să fie bună şi totuşi să nu facă contact cu rezistenţă electrică zero (fără pierderi). Cum nici comenzile de pe consola centrală nu sunt identice la mine şi la tine ar trebui verificate starea butoanelor. La mine este un comutator rotativ extrem de robust care comandă direct motoraşul, la tine s-ar putea ca de la buton să meargă comanda la un releu şi prin acesta să se stabilească alimentarea "de forţă". Ventilatorul, alături de trapă, lumini, īncălzirea īn scaune, etc. face parte din categoria consumatorilor importanţi şi orice contact imperfect duce ori la nefuncţionare ori la funcţionare - să zicem - capricioasă a unor comenzi.
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2007, 13:00 PM   #5
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Dacă îndepliniţi două condiţii:
- aveţi un W 126 280
- sunteţi vorbitori de limba franceză
aveţi aicihttp://pageperso.aol.fr/cannesetoile/mercedes280 cam tot ce vă trebuie.

Last edited by Nelu Patrascu; 11-10-2007 at 13:10 PM. Reason: link nefunctional
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2007, 13:52 PM   #6
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Se pare că am folosit diacriticele româneşti când am tastat link-ul. Direct de pe Google merge!
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2007, 14:43 PM   #7
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

Daca W126 e cu Klimatronic, pot fi doua probleme ;
1. Ariciul (senzorul de temperatura) -adica senzorul ce da comanda ventilatorului, cind si cu ce viteza, sa invarta.
2. Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu sti ca masina are contactul pus.
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
orca is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 17:18 PM   #8
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Nelu Patrascu View Post
Ciao Dane!
Orice fir care face scurt, produce īn cel mai fericit caz arderea siguranţei şi īn cel mai rău...incendierea maşinii. Aşa că...mare atenţie! Mai curānd cred că acel fir īnseria accidental doi consumatori şi īn anumite condiţii se livrau doar 6 volţi fiecăruia. Trebuie verificat tot traseul de cablaj de la tabloul de siguranţe pānă la periile colectoare ale motorului. Ţinānd cont de faptul că īntre datele de fabricaţie ale maşinilor noastre sunt 9 ani, este posibil ca tablourile de siguranţe să nu fie identice. Al meu are siguranţe de tip vechi, pe suport ceramic din tablă de zinc, fixate īntre două lamele găurite de cupru. Acesta este unul din reproşurile pe care eu l-aş face celor din Stuttgart. Efectul electrochimic este...garantat! Apar oxizi care conduc la īncetarea funcţionării unor părţi din instalaţia electrică a maşinii. S-ar putea ca tu să ai un tablou electric de generaţie mai nouă cu siguranţe cu picioruşe. Pe spatele capacului tabloului de siguranţe vei găsi un tabel editat faţă-verso īn limbile germană şi engleză. Identifică siguranţa corespunzătoare ventilatorului, scoate-o şi verific-o, eventual dă cu nişte şmirghel pe terminale. este posibil ca ea să fie bună şi totuşi să nu facă contact cu rezistenţă electrică zero (fără pierderi). Cum nici comenzile de pe consola centrală nu sunt identice la mine şi la tine ar trebui verificate starea butoanelor. La mine este un comutator rotativ extrem de robust care comandă direct motoraşul, la tine s-ar putea ca de la buton să meargă comanda la un releu şi prin acesta să se stabilească alimentarea "de forţă". Ventilatorul, alături de trapă, lumini, īncălzirea īn scaune, etc. face parte din categoria consumatorilor importanţi şi orice contact imperfect duce ori la nefuncţionare ori la funcţionare - să zicem - capricioasă a unor comenzi.
Salut Nelu.
Cateva precizari:-tabloul de siguranta e cu sigurante ceramice
-toti electrienii la care am fost au curatat toate contactele inclusiv la butoanele de pe consola centrala (credeau ca asta e problema)
-butoanele dau comanda de incalzire sau racire(clima porneste)doar ca ventilatorul nu baga aer(cald sau rece)
-singurul diagnostic pe care mi l-au dat e ca nu vine curent la motorasul de la ventilator.

Prin presupuneri au ajuns la concluzia ca ar fi de vina un releu, care s-ar afla undeva intre motorasele de la stergatoarele de parbriz. Pentru localizarea acestuia ar fi fost nevoie de demontarea zonei aflate la baza parbrizului, care l-i s-a parut prea complicata drept pentru care s-a ales solutia de legare a motorasului pe direct, care acum nu mai este utilizabila in acest fel.
Chiar mi-e teama sa mai duc undeva masina - nu vreau ca sa mi-o strice...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 17:22 PM   #9
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by orca View Post
Daca W126 e cu Klimatronic, pot fi doua probleme ;
1. Ariciul (senzorul de temperatura) -adica senzorul ce da comanda ventilatorului, cind si cu ce viteza, sa invarta.
2. Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu sti ca masina are contactul pus.
Multumesc pentru sfat, dar nu cred ca acestea ar fi problemele pentru ca, dupa cum am mentionat, ventilatorul functioneaza, din cand in cand.(cand fara probleme, cand se opreste dupa cateva secunde sau minute.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 17:56 PM   #10
Dumi 420SE
Senior Member
 
Dumi 420SE's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : V8, 4200 cmc
Age: 45
Posts: 136
:
[Senior Member]
Default

La o masina asa veche (cum am constatat la a mea), multe din probleme apar de la conexiuni. Sunt tot felul de mufe cu multe contacte electrice care si-au pierdut elasticitatea. Demontate (se desfac usor - atentie sa nu fie sub tensiune ... eventual cu bateria deconectata) curatate daca este cazul si arcuite putin prin strangere.

Sfatul meu, mai ales daca merge din cand in cand: verifica conexiunile pe traseul implicat. Ma uit dupa o schema si daca gasesc o pun aici.
Dumi 420SE is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 18:39 PM   #11
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
dupa cum am mentionat, ventilatorul functioneaza, din cand in cand.(cand fara probleme, cand se opreste dupa cateva secunde sau minute.
Acum daca zici ca si functioneaza din cind in cind sint si mai convins ca problema ta este :
Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu stie ca masina are contactul pus.
Exact la fel facea si a me-a. Eu reusam sa pornesc ventilatorul astfel; dupa ce pornesti masina, incearca sa dai/muti cheia de contact inapoi (spre oprire) cat iti permite incit sa nu se opreasca motorul.
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
orca is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 21:37 PM   #12
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by orca View Post
Acum daca zici ca si functioneaza din cind in cind sint si mai convins ca problema ta este :
Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu stie ca masina are contactul pus.
Exact la fel facea si a me-a. Eu reusam sa pornesc ventilatorul astfel; dupa ce pornesti masina, incearca sa dai/muti cheia de contact inapoi (spre oprire) cat iti permite incit sa nu se opreasca motorul.
Am sa incerc si chestia asta.
Tu cum ai rezolvat problema pana la urma? Si acum procedezi la fel sau l-ai reparat?
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 21:40 PM   #13
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

l-am vandut
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
orca is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 21:52 PM   #14
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by orca View Post
l-am vandut
Asta da rezolvare!!!!!!!!!!!!!
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 22:03 PM   #15
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

Iata si o poza cu tabloul de (comanda) CLIMA, a masini de care spuneam.
P.S.
Nu am vandut-o din cauza acelei probleme, am cumparat-o in vederea comercializarii.
Attached Images
File Type: jpg 09.JPG (83.0 KB, 187 views)
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
orca is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2007, 22:13 PM   #16
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by orca View Post
Iata si o poza cu tabloul de (comanda) CLIMA, a masini de care spuneam.
P.S.
Nu am vandut-o din cauza acelei probleme, am cumparat-o in vederea comercializarii.
M-am gandit ca nu de aceea ai vandut-o...
Si tabloul meu arata identic. Sper ca am gasit rezolvarea cu solutia indicata de tine. Am sa incerc si maine iti povestesc ce am rezolvat.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2007, 13:41 PM   #17
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Din pacate nu am reusit nici prin miscarea cheii inapoi...
La cea mai mica miscare motorul se opreste imediat...Am incercat doar punand contactul (si atunci trebuia sa porneasca-daca leg pe direct porneste),apoi intorcand cheia putin in sens invers dar fara rezultat.
Nu stiu ce sa mai fac, cred ca-l leg pe direct si anulez restul firelor-problema e doar ca pe acolo vin si comenzile pentru viteza ventilatorului...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2007, 19:33 PM   #18
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

I-mi pare rau ca n-ai putut pacalii contactul (uzura mecanica a contactului nu e destul de mare), la ceea pe care am avut-o eu, mergea. Si totusi, si problema ta e la contact, gandestete !, ventilatorul merge doar ca nu primeste curentul pe care sigur ar trebuii sa-l primeasca de la contact, deoarece ventilatorul merge doar cu contactul pus, in momentul in care ei contactul trebe sa se opreasca.
Controleaza firul care pleaca de la contact spre ventilator, si vei vedea ca nu "transporta" curent.
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
orca is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2007, 19:43 PM   #19
mihnote
Senior Member
 
mihnote's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti / Neckarsulm
Motorizare : 200Cdi
Age: 35
Posts: 386
:
[Senior Member]
Default

Si eu la un w201, fac la fel: intorc cheia putin inapoi in contact ca sa plece ventilatorul.
mihnote is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2007, 19:51 PM   #20
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Ce bine e de voi ca ati reusit sa rezolvati problema asa de simplu. Bineinteles ca am sa incerc sa urmaresc traseul curentului si de la contact spre ventilator.
dan500se is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
probleme, w126


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Probleme la W126 300SE Orvo Discutii despre model - W116/W126 168 08-12-2010 22:44 PM
My Car W126 costel My Car Mercedes-Benz 8 11-23-2009 18:43 PM
Motor W126 butonu Discutii despre model - W116/W126 10 11-05-2008 15:51 PM
Probleme cutie automata W126 Geo18 Probleme tehnice - W116/W126 6 11-14-2007 23:47 PM


All times are GMT +3. The time now is 18:02 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF