Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme la sistemul de franare ...va rog ajutati-ma daca ai patit-o

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zgomote la franare

    Salut.
    Alta problema...
    La franare aud niste zgomote care vin din zona rotilor din spate si seamana cu cele provocate de abs (cand intra in functiune). Franele sunt la fel de eficiente. Nu zdrangane nimic prin portbagaj, c-am verificat. Nu se aprinde nimic in bord. Sabotii sunt noi.
    Mai mult daca franez brusc (fara sa intre abs-ul), se aude tacanitul (nu e la volan!), dar urmatoarele doua frane nu se mai aude acel tacanit, dupa care... apare din nou.
    Ce sa fie?
    Multumesc.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Chiar niciunul?
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #18
        Seara buna dl. Adi!
        Toate au fost montate corespunzator? Eu as banui elementele de fixare ale sabotilor, mai exact jocuri/uzuri. Pentru fiecare sabot exista cate un pin(cui) de retinere si pentru fiecare pin cate o siguranta. Impreuna(pin+ siguranta), mentin sabotul in pozitie.
        Ma gandesc ca daca a aparut uzura la pinii de retinere, sau clema/siguranta e cazuta, sabotul va vibra la franare.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Zgomotul (tacanitul) a aparut la circa o saptamana de la inlocuirea sabotilor. Asa ca nu prea-mi vine sa cred asta. Schimbarea cilindrului de frana a fost urmata de aerisire care a fost facuta cu temei. Ambele sisteme de franare de pe spate au fost reglate bine. Ambii butuci si oalele au fost sterse. Chiar si o buza de pe oala (rezultata din actiunea sabotilor) a fost luata cu flexul. Chiar nu stiu...
          Acest tacanit este, cum sa spun, identic cu cel produs de abs, doar ca este de intensitate mai mica (poate si din cauza ca vine de pe spate). De ex. cu geamul deschis nu se aude. Si franarea nu mi se pare a fi afectata. E drept insa ca rotile din spate nu participa asa de mult...
          Sambata schimb si eu cauciucurile/jentile si o sa ma uit mai bine pe acolo.
          Chiar ma intriga ce-ar putea fi.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #20
            Originally posted by LauLaur View Post
            Seara buna dl. Adi!
            Toate au fost montate corespunzator? Eu as banui elementele de fixare ale sabotilor, mai exact jocuri/uzuri. Pentru fiecare sabot exista cate un pin(cui) de retinere si pentru fiecare pin cate o siguranta. Impreuna(pin+ siguranta), mentin sabotul in pozitie.
            Ma gandesc ca daca a aparut uzura la pinii de retinere, sau clema/siguranta e cazuta, sabotul va vibra la franare.
            Salut Laur.
            Nu e niciun arc sarit. Sigurantele nu se misca. Pinii nu au joc. Sabotii fiind noi, inca nu sunt rosi uniform, dar se vede ca isi fac treaba. Mai mult, sunt bine reglati.
            Habar nu am ce poate fi.
            Noi avem abs pe spate? Ma gandeam ca a luat-o razna taman ala. Ca prea seamana zgomotul. Iar daca-i asa ar trebui sa o rezolv la tester.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              Salutare!
              Da, exista senzori ABS pe toate cele patru roti. E dificil sa-mi dau cu parerea exact asupra unui zgomot descris verbal( ma rog in scris...). Totusi, daca zgomotul se aseamama foarte mult cu cel al pompei ABS, ar fi de luat in calcul si faptul ca o roata e posibil sa se blocheze in timpul franarii.
              Ma gandesc, sabotii fiind noi, la franare o roata sa tina foarte bine si alta mai putin. Asta se poate intampla din cauza uzurii neuniforme a tamburilor stanga/dreapta sau aerisirea necorespunzatoare pe o parte. Si ar mai fi o chestie cu sistemul de reglare...
              Tamburii cum intra peste saboti? ? Intra fortat? Daca dati roata jos, tamburul se invarte la mana fara sa frece? Are inertie?
              Mai jos o poza cu senzorul ABS de pe spate(incercuit).
              Toate cele bune!
              Attached Files
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Originally posted by LauLaur View Post
                Salutare!
                Da, exista senzori ABS pe toate cele patru roti. E dificil sa-mi dau cu parerea exact asupra unui zgomot descris verbal( ma rog in scris...). Totusi, daca zgomotul se aseamama foarte mult cu cel al pompei ABS, ar fi de luat in calcul si faptul ca o roata e posibil sa se blocheze in timpul franarii.
                Ma gandesc, sabotii fiind noi, la franare o roata sa tina foarte bine si alta mai putin. Asta se poate intampla din cauza uzurii neuniforme a tamburilor stanga/dreapta sau aerisirea necorespunzatoare pe o parte. Si ar mai fi o chestie cu sistemul de reglare...
                Tamburii cum intra peste saboti? ? Intra fortat? Daca dati roata jos, tamburul se invarte la mana fara sa frece? Are inertie?
                Mai jos o poza cu senzorul ABS de pe spate(incercuit).
                Toate cele bune!
                Da. Ala credeam si eu ca e senzorul...
                Deci, tamburii se invart asa cum trebuie pe ambele roti. La roata in cauza (stanga spate), tamburul a intrat impins cu mana linistit (nu am dat jos flansa ca nu aveam cheia aia... dar am verificat toate arcurile vizibile, sigurantele etc). Si nu e larg... Tamburul se invarte perfect normal. Pe acea roata s-a schimbat cilindrul de frana. Aerisirea s-a facut numai acolo. De altfel pe timpul cat cilindrul a fost scos nu a curs neam de lichid... Si aerisirea e bine facuta (jumatate din lichidul de la pompa a fost aruncat).
                Cel mai rau lucru este ca... incepe sa dispara! Zgomotul. Azi am circulat vreo 20 km. S-a auzit o singura data si mult mai incet (daca nu-l asteptam si nu eram atent, nu-l auzeam). Si asta cu geamurile inchise, fara radio si fara discutii...
                Dracu sa-l ia!
                Cand o sa se strice ceva o sa simt! Dar poate nu e cazul!
                O las balta!
                Pana atunci am o gramada de bucsi de schimbat. Inclusiv pe spate...
                Last edited by adip1962; 04-05-2014, 18:30 PM.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Salutare!
                  Totusi, daca zgomotul se aseamama foarte mult cu cel al pompei ABS, ar fi de luat in calcul si faptul ca o roata e posibil sa se blocheze in timpul franarii.
                  Ma gandesc, sabotii fiind noi, la franare o roata sa tina foarte bine si alta mai putin. Asta se poate intampla din cauza uzurii neuniforme a tamburilor stanga/dreapta sau aerisirea necorespunzatoare pe o parte. Si ar mai fi o chestie cu sistemul de reglare...
                  Am umblat azi din nou. Se pare ca ai dreptate. Sper...
                  Sabotii de pe roata cealalta (dreapta) sunt mai uniform uzati. In schimb, tamburul se roteste mult mai usor (nu atinge sabotii), fata de cea din stanga (unde se aud sabotii cum freaca incetisor...)
                  Dar asta nu ar trebui sa se regleze implicit? Sau ma freaca la cap pana sare pe treapta urmatoare de reglaj?

                  Mi-a mai spus cineva ca s-ar putea sa nu-mi fi pus mecanicii o saiba distantatoare la loc. Nu cred. Neavand cheia ptr. piulita centrala nu am putut deschide sa vad, dar piulitele sunt stranse identic (spatiul liber de pe arbore (ax) este identic. Toate distantele la sistemele de franare stanga/dreapta verificate (cu si fara tamburul pus) sunt egale. Nu am jocuri de niciun fel.
                  Ma apuca toti dracii!
                  Si ma gandesc daca nu ar putea fi din alta parte. Adica o bucsa dusa rau...
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #24
                    M-am gandit... Daca zgomotul ar fi de ABS, s-ar auzi de sub capota. Acolo se afla pompa ABS iar zgomotul specific ABS-ului e produs de valvele pompei care se inchid/deschid eliberand presiunea din sistemul de franare. Deci, dupa umila-mi parere ABS-ul iese din discutie.
                    Am umblat azi din nou. Se pare ca ai dreptate. Sper...
                    Sabotii de pe roata cealalta (dreapta) sunt mai uniform uzati. In schimb, tamburul se roteste mult mai usor (nu atinge sabotii), fata de cea din stanga (unde se aud sabotii cum freaca incetisor...)
                    Exact cum ma gandeam. Am pomenit de sistemul de reglaj in post-ul anterior pentru ca mi se pare ca nu regleaza identic stanga/dreapta. La fel se intampla si in cazul meu doar ca in loc de zgomotul descris de dvs. apare scartaitul clasic. Uneori cand e cald, pe dreapta, la franare lenta incepe sa scartaie de ma scoate din masina.
                    Am incercat sa reglez manual frana pe dreapta, pentru o toleranta mai mare intre saboti si tambur. Degeaba... la doua-trei pedale saboti vin iar in contact cu tamburul. Pe partea stanga toleranta este mai mare intre sabot si tambur. Asa se prezinta la mine...
                    Suspendati masina de spate, porniti motorul, puneti pe cineva sa calce frana foarte putin si incercati sa invartiti roata. Daca reusiti sa "generati" zgomotul atunci e clar de unde provine si va alunga si alte ganduri( bucsi si alte minunatii).
                    Cred ca va disparea cu timpul(odata cu aparitia uzurii) zgomotul.
                    Numai bine dl. Adi, duminica linistita(fara zgomote )!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Un zgomot am si eu.Cand stau pe loc si calc frana se aude un scartait de pe spate din dreptul ambelor roti, mai tare stanga.Dar doar cu geamul sau usa deschisa aud.
                      Sa se incalzeasca si am sa fac o revizie pe spate, sa schimb un tambur, sa curat ce este de curatat.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #26
                        Probabil ca nu o sa credeti, dar ieri si azi nu l-am mai auzit. Pe zgomot.
                        In final tot nu stiu ce-a fost.
                        Dracu' sa-l ia!
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #27
                          Ma scuzi dl. Adi pentru offtopic, dar:

                          treaba asta cu zgomotele e ciudata... Saptamana trecuta iesisem in oras si a inceput un zgomot in zona motorului. Era o bataie constanta, ca un tacanit, dar la intervale destul de incete. Rapid la service, pe rampa sa-l asculte. Dupa ce a ascultat omul de acolo cu un "stetoscop", a concluzionat ca vine din motor si tre sa desfaca sa vada exact ce este... Mi-a recomandat sa nu merg foarte mult timp asa.

                          Dupa ce am iesit din curtea service-ului, niciun zgomot si dupa o saptamana, la fel, nu se mai aude nimic...

                          Dracu sa-l ia, nu?
                          Last edited by sees; 04-09-2014, 19:25 PM.
                          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                          Comment


                          • #28
                            Cand mai auzi bataia pune pana pe valva de purjare si apoi scoate-i mufa.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by adip1962 View Post
                              Probabil ca nu o sa credeti, dar ieri si azi nu l-am mai auzit. Pe zgomot.
                              In final tot nu stiu ce-a fost.
                              Dracu' sa-l ia!
                              Ba eu va cred! Sunt patit
                              Dracu sa-l ia, nu?
                              Dracu sa le ia pe toate, zgomotele..
                              Toate cele bune si plimbari in liniste !
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Producatorul a dotat masinile cu un sistem audio de inalta performanta.Asa ca folositi-l ca atare.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF