Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Marius01 View Post
    Salut, am patit si eu ceva asemanator si era de la baterie ( era descarcata). Bateria sa stea la incarcat peste noapte si verificati cum se comporta la pornire dimineata. Daca nu are suficient amperaj electromotorul nu cupleaza.
    daca a reusit cineva sa rezolve aceasta problema va rog sa mi spuneti...am un w203 din 2001 si am patit acelasi lucru "pun contactul si cand dau la automat nu se intampla nimic".....am schimbat bateria, lumea isi da cu parerea dar nu am gasit pe nimeni sa mi spuna ceva sigur,nu mi ramane decat sa o duc pe platforma la un service (este hidramata) . Astept sfaturile voastre.

    Comment


    • #17
      Originally posted by passat_prp View Post
      Am probleme cu pronirea la al meu MB C200 W203.
      Dimineatza, pun contactul, las sa se stinga acel arculet galben si cand dau sa pornesc ............nimic. Dupa mai multe incercari porneste si apoi nu mai face asa toata ziua.
      Imi face aceasta problema doar dimineatza.
      Invarte? Ca la mine cu cupleaza, nu misca electromotorul... Cand nu pornea acum vreo 2 ani invartind era din cauza aerului in instalatie: o ureche rupta la mufa de la conducta de la filtrul de motorina. Am schimbat conducta si s-a rezolvat.

      Comment


      • #18
        Asta patesc si eu acum. Ii scot contactul si-o las noaptea fara curent. Apoi porneste. Vezi postarea mea " Nu porneste dimineata"!

        Comment


        • #19
          Va rog pe toti sa postati cum s-a rezolvat! Eu promit sa va tin la curent cu tot ce fac. Partea cu bendixul mi se pare plauzibila. Interesant ca face la fel aceeasi masina in Craiova, Pitesti si Bucuresti. O rezolvam noi!

          Comment


          • #20
            Salut

            Originally posted by everdental View Post
            Va rog pe toti sa postati cum s-a rezolvat! Eu promit sa va tin la curent cu tot ce fac. Partea cu bendixul mi se pare plauzibila. Interesant ca face la fel aceeasi masina in Craiova, Pitesti si Bucuresti. O rezolvam noi!
            Daca nu invarte cauza cea mai probabila e bateria(lumini claxon radio etc pot sa mearga).
            Mai poate sa fie contacte slabite la baterie,la masa. Mai poate sa fie o siguranta arsa(nu stiu care). Ultimele se pot verifica electromotorul si contactul.
            Daca invarte si nu porneste cel mai probabil aer pe instalatia de alimentare,etc.
            Luati cu incredere manualul Hayenes(asta cat o sa mai stea pe forum). Explica acolo cel mai bine.
            Pariul meu este ca e bateria dusa. E frig acum si asta cade prima.
            Nu folositi cabluri de curent(ca pana astepti sa ia curent faci turturi). Puneti direct una noua minim 95A si amperi pornire de cat va lasa buzunarul.

            Comment


            • #21
              Originally posted by everdental View Post
              Invarte? Ca la mine cu cupleaza, nu misca electromotorul... Cand nu pornea acum vreo 2 ani invartind era din cauza aerului in instalatie: o ureche rupta la mufa de la conducta de la filtrul de motorina. Am schimbat conducta si s-a rezolvat.
              La mine nu invarte Nici macar nu cupleaza electormotorul sau altceva, nu misca nimic.
              Nu am mai scris pentru ca de aprox. 3 saptamani am maisina la vopsit (zgariata in parcare de jur inmprejur) si abia azi o iau.

              Comment


              • #22
                Am avut si eu aceiasi problema,dau la automat se aude un tzac si atat nu se invartea electromotorul.
                Am schimbat bateria cu o Varta de 95 Ah , facea identic si la fel.
                Problemele erau de fapt 2 la numar:

                1. Electromotorul,s-au schimbat carbunii masina porneste frumos
                2. Cu electromotorul reparat nu se incarca suficient bateria,un fir de la electromotor facea contact imperfect si era impuscat pe la jumatate,inlocuit firul tensiunea in mers de 14.6 V

                Comment


                • #23
                  Originally posted by passat_prp View Post
                  La mine nu invarte Nici macar nu cupleaza electormotorul sau altceva, nu misca nimic.
                  Nu am mai scris pentru ca de aprox. 3 saptamani am maisina la vopsit (zgariata in parcare de jur inmprejur) si abia azi o iau.
                  Am dezactivat inca din luna noiembrie, din meniul computerului de bord, acel "Heater booster" si nu mai am niciun fel de probleme cu pornirea. Se pare ca nu a fost de vina nici contactul si nici electromotorul.
                  PS: Imi cer scuze de intarzierea postarii acestei rezolvari.

                  Comment


                  • #24
                    Am avut și eu aceeași problemă și am rezolvato de vină a fost bobina de la electromotor.

                    Comment


                    • #25
                      Salut!

                      O problema comuna pe care am intalnit-o la clasa C este o oarecare defectiune la heat-booster. Acesta este un mare consumator de curent, deoarece functioneaza cu rezistente de valori mari.
                      Asta va lasa fara baterie. Am inlocuit heat-boostere la cateva C-uri.
                      Este foarte adevarat ca este mai ieftin sa il dezactivezi din meniu decat sa il inlocuiesti.

                      Cu respect, Cristian C.
                      Diagnoza, reparatii, piese second-hand/noi, pentru Mercedes CDI / IASI
                      tel.0749562999

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cristian C. View Post
                        O problema comuna pe care am intalnit-o la clasa C este o oarecare defectiune la heat-booster. Acesta este un mare consumator de curent, deoarece functioneaza cu rezistente de valori mari.
                        Asta va lasa fara baterie. Am inlocuit heat-boostere la cateva C-uri.
                        Este foarte adevarat ca este mai ieftin sa il dezactivezi din meniu decat sa il inlocuiesti.

                        Cu respect, Cristian C.
                        Diagnoza, reparatii, piese second-hand/noi, pentru Mercedes CDI / IASI
                        tel.0749562999

                        Putin cam off topic : dar unde este acel heater booster si cum se poate demonta? Si inca o intrebare....se poate repara? Este un topic vechi cu Hb. unde toti cereau poze cu localizarea acestuia....nimeni nu a primit un raspuns concret....

                        Numai bine..
                        Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                        Comment


                        • #27
                          Buna ziua. Heater-boosterul nu se poate demonta , pe acolo circul lichidul de racire ! Se afla localizat in stanga blocului motor (se poate observa cu masina ridicata pe rampa , este pe partea stanga a blocului motor, cumva incastrat) . In plus nici nu se poate scoate de la baterie , lasand firul de + in aer ar putea cauza incendiu inevitabil . Stima !

                          Comment


                          • #28
                            Aceasi problema o am si eu la w211 an 2003 dimineata nu porneste decat impinsa apoi nu mai am probleme toata ziua dimineata nu o ia cand dau la demaror, nu face absolut nimic nici un sunet doar se aprind martorii in bord fara nici o eroare mentinez ca am dat jos electromotorul si e ok ! Sa fie ceva protectie la electromotor ceva sigurante relee?
                            Vreau sa va spun ca pe bateria din spate am incarcare pe cea din fata imi arata 12,69 si cu motor pornit si oprit dar nu cred ca bateria auxiliara are un rol in pornirea motorului
                            Daca cineva a mai avut aceasta problema sa ma ajute! Raspunsuri ca ale lui mercedes-cdi "tester frate " nu vreau nu va deranjati !
                            Cu stima !

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by gianny View Post
                              nu-mi prea vine sa cred ca-i bateria de exemplu ieri dupa o zi de oras ieri seara nu a vrut in nici un mod sa porneasca decat dupa vreo 40 de min deci exclus baterie parerea mea este corpul care se afla pe electromotor(bendix).
                              Salut!
                              Daca se aude click si nu invarte sunt carbunii rosi prea tare.
                              Nu stiu la ce spui tu bendix. Cred ca te referi la solenoid (bobina) .
                              Ala e atasat pe corpul electromotorului.
                              Bendixul este pinionul unisens care invarte volanta.
                              Cand se duce bendix-ul se aude electromotorul invartindu-se dar in gol, fara sa invarta motorul.
                              Pentru demontat electomotorul iti trebuie urmatoarele chei:
                              10, 11, 13.
                              Electomotorul este fixat pe cutia de viteze cu 2 suruburi cu cap stelat pe care merge tubulara de 11.
                              Mai ramane de desfacut excitatia electomotarului cu o cheie inelara sau tubulara de 10 si borna de + cu cheia de 13.
                              Platoul cu carbuni costa aproximativ 90 ron. (producator CARGO)
                              Trebuie cositorit temeinic in 2 puncte!
                              Spor la treaba!

                              Cu respect, Cristian C.

                              Diagnoza, reparatii, piese secon-hand /noi pentru Mecedes CDI /IASI

                              tel. 0749562999
                              Cu respect,

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by nenat00 View Post
                                Buna ziua. Heater-boosterul nu se poate demonta , pe acolo circul lichidul de racire ! Se afla localizat in stanga blocului motor (se poate observa cu masina ridicata pe rampa , este pe partea stanga a blocului motor, cumva incastrat) . In plus nici nu se poate scoate de la baterie , lasand firul de + in aer ar putea cauza incendiu inevitabil . Stima !
                                Daca nu te superi, am sa fac ceva completari.
                                Nu se poate vedea decat dint-un unghi foarte strans deoarece este ,,acoperit" de electromotor,
                                Nu se poate repara. Se poate scoate si pune capac original MB.
                                Se poate lasa pe pozitie si se scate borna + si se poate izola foarte bine cu banda izolatoare in mod temeinic.
                                Se poate inlocui daca exixta disponibilitati...
                                Am postat pe bursa de vanzari piese asa ca nu mai comentez si aici.
                                Pentru relatii suplimentare eventual foto, ma puteti contacta telefonic.
                                Cu respect Crisitian C.
                                tel.0749562999

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF