Va salut,
As avea o intrebare legata de un A class, model A 150 din 2005, motor benzina, cutie manuala:
Mai intai mentionez ca masina porneste dimineata la sfert de cheie si trage foarte bine timp de 20-30 minute. Dupa asta, motorul incepe sa nu mai traga aproape deloc, scade numarul de turatii iar apoi se opreste. Daca incerc s-o pornesc, porneste foarte greu sau deloc. Am fost la reprezentanta unde am facut un test, si ca urmare a testului mi-au schimbat bujiile + bobina, dar fara nici un rezultat. Nu au mai detectat vreo alta problema.
Are cineva vreo idee cam ce ar putea cauza un asemenea comportament?
Cineva mi-a spus ca ar putea fi lantul de distributie. E o posibilitate?
Un indiciu: acum vreo luna, cand am schimbat uleiul, mecanicul mi-a spus ca a scos mai mult ulei decat ar fi trebuit - cu vreo 2 litri. E posibil sa intre benzina in baia de ulei?
Merci mult!
As avea o intrebare legata de un A class, model A 150 din 2005, motor benzina, cutie manuala:
Mai intai mentionez ca masina porneste dimineata la sfert de cheie si trage foarte bine timp de 20-30 minute. Dupa asta, motorul incepe sa nu mai traga aproape deloc, scade numarul de turatii iar apoi se opreste. Daca incerc s-o pornesc, porneste foarte greu sau deloc. Am fost la reprezentanta unde am facut un test, si ca urmare a testului mi-au schimbat bujiile + bobina, dar fara nici un rezultat. Nu au mai detectat vreo alta problema.
Are cineva vreo idee cam ce ar putea cauza un asemenea comportament?
Cineva mi-a spus ca ar putea fi lantul de distributie. E o posibilitate?
Un indiciu: acum vreo luna, cand am schimbat uleiul, mecanicul mi-a spus ca a scos mai mult ulei decat ar fi trebuit - cu vreo 2 litri. E posibil sa intre benzina in baia de ulei?
Merci mult!
Comment