Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire (dupa incalzire)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire (dupa incalzire)

    Va salut,

    As avea o intrebare legata de un A class, model A 150 din 2005, motor benzina, cutie manuala:

    Mai intai mentionez ca masina porneste dimineata la sfert de cheie si trage foarte bine timp de 20-30 minute. Dupa asta, motorul incepe sa nu mai traga aproape deloc, scade numarul de turatii iar apoi se opreste. Daca incerc s-o pornesc, porneste foarte greu sau deloc. Am fost la reprezentanta unde am facut un test, si ca urmare a testului mi-au schimbat bujiile + bobina, dar fara nici un rezultat. Nu au mai detectat vreo alta problema.

    Are cineva vreo idee cam ce ar putea cauza un asemenea comportament?

    Cineva mi-a spus ca ar putea fi lantul de distributie. E o posibilitate?
    Un indiciu: acum vreo luna, cand am schimbat uleiul, mecanicul mi-a spus ca a scos mai mult ulei decat ar fi trebuit - cu vreo 2 litri. E posibil sa intre benzina in baia de ulei?


    Merci mult!

  • #2
    Nu cunosc, dar daca lantul nu rontaie, nu e de la el.

    Vor aparea colegi mai priceputi si isi vor da si ei cu parerea.

    Comment


    • #3
      Bobinele astea sunt foarte ciudate. Rezistenta interna se poate modifica in functie de temperatura sau in functie de turatia motorului. De exemplu, este posibil ca la turatia de relanti a motorului sa dea scanteie buna dar cand turezi peste 2500rpm sa fie anemica scanteia la una din bujii. Am inteles ca au un variator cu rolul de a mentine aceeasi rezistenta la pornire, la rece, la cald etc...nu prea ma pricep la electrice. Dupa simptome, si eu m-as fi dus cu gandul la bobine, fise, bujii. Nu inteleg de ce reprezentanta da din umeri. Sigur au schimbat? Ai fost de fata? Eu unul nu mai am incredere...daca nu ma lasa sa ma uit, nu se mai atinge nimeni de masina mea.
      No malfunction

      Comment


      • #4
        @George,
        Nu-mi pun problema sa nu se fi schimbat, ne cunoastem de prea mult timp si am rezolvat multe probleme la ei. Dar totusi, de data asta, din cauza ca ei nu detecteaza vreo eroare in calculator, nu pot sa-mi spuna unde e problema.
        Un mecanic mi-a spus ca daca lantul de distributie e uzat, dupa incalzirea motorului (deci si a lantului), lantul se dilata, iar timpii de aprindere cu intrarea/evacuarea gazelor nu se mai sincronizeaza, de aici oprirea motorului si benzina in baia de ulei (benzina din cilindri nu mai e arsa si intra in baia de ulei). Dar sint curios daca a mai patit cineva asta, n-as vrea sa schimb lantul degeaba tinand cont ca schimbul unui lant costa cel putin 1500 lei.

        Comment


        • #5
          Ăla vorbește tâmpenii.

          Orice chestie încălzită se dilată;
          O distribuție nesincronizată rupe supape și pistoane;

          Să nu-ți fie chiuloasa dusă și chestia aia din ulei să nu fie benzină ci antigel. Dar ăla face spumă. Ai fost tu lângă mecanic când a schimat uleiul?

          Nu prea are cum să-ți intre benzină în ulei pe la supape.

          Lanțul are sunet specific. Nu le schimbați anapoda că astea ce-s acuma pe piață îs niște căcaturi. Nu mai e aceeași ca aia din fabrică până-i lumea. Eu am schimbat acum 3 ani că făcea ca dracu, am pus Febi și acum am impresia că se aude iară.

          @cezarkage nu-l ajuți pe om cu o părere la fața locului? E sucevean de-al tău
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Ce-mi plac mie chestiile astea...cu masina e perfecta pe tester...deci, de ce te plangi atat? Daca te incalzeste cu ceva, nici motorul meu nu are putere si e si zgomotos dupa 3000rpm...ma curenteaza si caroseria...dar ce sa vezi, pe STAR masina e ca noua...zici ca acum a iesit pe poarta fabricii.
            Eu, daca as fi mecanic sau electrician la reprezentanta MB as muri cu masina de gat...nu m-as lasa pana nu as descoperi ce are masina. Dar, ei au doar interesul sa schimbe piese pe banii tai si, la final, raspunsul simplu: Nu stim ce are masina.
            As fi curios daca nu iese nici o neregula pe tester acum, dupa schimbarea bobinelor de inductie, inainte de a le schimba ce spunea testerul?
            Credeam ca doar mie mi se poate intampla asa ceva.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              @George,
              Mi-au aratat ei ceva pe ecranul ala, dar n-am inteles mare lucru. Luni m-am programat s-o duc din nou, tot la reprezentanta, unde urmeaza un nou test.
              Primul mecanic la care am fost mi-a spus sa schimb calculatorul masinii.
              Al doilea mecanic mi-a spus sa-i schimb lantul de distributie.
              Al treilea (reprezentanta) mi-a schimbat bujii+fise+bobina. Am sperat s-o rezolv aici.

              Comment


              • #8
                Cu parere de rau, aici nu e service! Putem doar sa ne exprimam parerea pe baza celor spuse de tine.
                Un sfat daca-mi permiti: du masina calda la reprezentanta, asa apucata de toti "dracii". Nu uita sa ceri si rezultatul diagnozei, imposibil, ceva trebuie sa apara...
                Un indiciu: acum vreo luna, cand am schimbat uleiul, mecanicul mi-a spus ca a scos mai mult ulei decat ar fi trebuit - cu vreo 2 litri. E posibil sa intre benzina in baia de ulei?
                Benzina apare in ulei ca urmare a unui amestec exagerat de mare(asta il simteai si tu la esapament) sau datorila lipsei aprinderii pe unul sau mai multi cilindrii(si asta iar se simte usor)
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Pai, daca au schimbat fara rezultat bobinele, fisele si bujiile, nu ma astept ca profesionalismul lor sa te dea pe spate nici de acum inainte. Banuiesc ca nu au fost asa ieftine piesele. Apropo, bobinele de inductie le-au avut pe stoc?

                  Domnilor reprezentanti ai MB. Stiu ca cititi acest forum. Daca nu stiti cum se poate repara masina domnului junior member ionVld, va rog eu din inima chemati niste experti din Germania sa va ajute. Sau, daca nu vreti sa va umiliti in halul acesta, dati-va demisia. Va rog sa ma credeti ca as fi primul care v-ar felicita daca i-ati repara masina omului. Nu am pretentia sa-i spuneti adevarul fiindca el l-ar impartasi noua iar dumneavoastra credeti ca daca aflam adevarul, noi ne vom repara singuri masinile si va pierdeti painea...ceea ce este fals. Daca ne veti spune adevarul, vom veni din ce in ce mai multi la reprezentata MB.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #10
                    Mai intai mentionez ca masina porneste dimineata la sfert de cheie si trage foarte bine timp de 20-30 minute. Dupa asta, motorul incepe sa nu mai traga aproape deloc, scade numarul de turatii iar apoi se opreste. Daca incerc s-o pornesc, porneste foarte greu sau deloc. Am fost la reprezentanta unde am facut un test, si ca urmare a testului mi-au schimbat bujiile + bobina, dar fara nici un rezultat. Nu au mai detectat vreo alta problema.
                    @ionVld
                    Citeste si aici , pare similar cu problema ta.
                    @gruiarew
                    @cezarkage nu-l ajuți pe om cu o părere la fața locului? E sucevean de-al tău
                    Buna asta...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Nu înțeleg faza cu "bună asta". Am schimbat distribuția la a mea, știu cum sună un lanț care bate. Să nu-mi fie cu supărare dar e chiar idioată faza cu desincronizarea distribuției la cald din cauza dilatației.

                      Nu vezi ce diagnostic a primit omul? Unul cu distribuția unul cu calculatorul mașinii. Așa diagnostic pot să-i dau și eu de aici din fața PC-ului că nu-i pe banii mei.

                      Și imposibil să nu iasă nimic pe tester, mai ales dacă merge aiurea sau în 3 pistoane. Cine are star pe mână ar trebui să știe la ce se folosește.

                      Al meu coteț ce-l pornesc mai nou o dată la lună dacă bâlbăie / dă să se oprească imediat îmi bagă erorile de amestec.

                      D-aia am zis de Cezar poate ascultă / îi spune și el că nu-i lanțul / poate știe ceva mecanic mai de Doamne-ajută în zonă.

                      Prima întrebare ce trebuie pusă când ajungi cu A-Klass-ul la mecanic este dacă a mai desfăcut așa ceva.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Ion, sa nu uiti de noi.
                        Intre timp, da-mi voie sa-ti mai povestesc ceva. Daca tot a recomandat Laur postul lui cl600, ma intrebam de ce nu se rezolva problema prin inlocuirea bobinei de inductie. Bine, poate cu injectoare noi sau mai performate o fi normal sa mearga mai bine...dar: sa ne concetram asupra bobinei. Infasurarea secundara, cea care da miile de volti, ar putea fi defecta. Se pare ca bujii neschimbate la timp sau vreo fisa pocnita pot face ca miile de volti sa se duca pe cai gresite. Nu-s eu tocmai tatic in condensatori, tranzistori, etc dar cica exista o chestie care se cheama ”driver circuit” si care, din cauza ca miile de volti nu se duc unde trebuie(adica la electrozii bujiei), se prajejste. Mai exact se prajejste ECU...sau ECM sau PCM(Powertrain Control Module). Cica unii au schimbat vreo trei PCM-uri pana si-au dat seama ca problema era din bobina de inductie. Astfel ca sunt mai multe cazuri. Unul este cand bobina da scanteie dar anemica iar amestecul arde mocnit si nu se creaza lucrul mecanic necesar unei bune functionari a motorului. Mai este si cazul cand nu mai da deloc scanteie. Aici nu mai imi aduc bine aminte: era vorba ca poate fi scurt intre spirele bobinei sau ceva ”open or short circuit between windings and ground”. Ideea este ca pot fi probleme atat in infasurarea primara cat si in cea secundara. Mai spunea pe-acolo ca verificarea lungimii si culorii de la scanteie nu este relevanta in aer liber fiindca in cilindru este aer comprimat(de fapt nu e doar aer) si rezistenta aerului comprimat este mult mai mare, astfel ca este mai greu sa produci o scanteie si de aici nevoia de tensiune mare. Concluzia mea este: cine vrea sa-si puna injectoare noi sau model nou (nu stiu cum arata sau daca MB a emis vreun buletin pe tema asta), n-are decat. Eu cred ca problema e din bobina de inductie sau ECU.
                        No malfunction

                        Comment


                        • #13
                          Si inca o sugestie din partea mea, ca mi-am adus aminte. De verificat releul pompei de combustibil. Atentie, releul se poate comporta aiurea numai la cald...de ex de la caldura din habitaclu. Nu stiu sa-ti explic de ce face probleme numai la cald dar stiu ca are bobina. Electro-magnetismul asta ma omoara.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gruiarew View Post
                            @cezarkage nu-l ajuți pe om cu o părere la fața locului? E sucevean de-al tău
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            @gruiarew
                            Buna asta...
                            OffTopic: Cred ca e vorba despre w169 astfel ca nu ma pricep si nici nu vreau sa aud de modelul asta. Eu ma opresc la w168, cel mult facelift. Sunt multi colegi pe forum cu w169 priceputi care pot ajuta. Service-uri nu recomand, pentru ca sunt patit. Numai bine tuturor.
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Gata, s-a rezolvat !
                              Pompa de injectie a fost problema ! 1600 Ron cu totul. Pina la urma am rezolvat-o la reprezentanta.
                              Nu m-am asteptat de nici o culoare sa fie pompa. De multe ori, era de ajuns s-o las in soare ca sa nu porneasca. E interesant ca e atit de sensibila.
                              Multumesc tuturor de implicare!

                              LE: @George, ai fost pe aproape cu releul pompei
                              Last edited by ionVld; 09-28-2017, 20:35 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF