Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Probleme la pornire cu motorul cald

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-12-2010, 09:47 AM   #1
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default Probleme la pornire cu motorul cald

Salutare! Ma numesc Feri si sunt din Zalau. Anul trecut am achizitionat si eu un MB 280SE din 84 in care motorul era varza si am decis sa schimb motorul ca ca vechi a avut instalatie pe gaz si pe benzina nu mergea deloc. De vreo 4 zile am reusit sa schimb motorul. Motorul nou la prima cheie a pornit....dupa cateva mici reglaje motorul parea ca functioneaza perfect dar dupa care l-am oprit nu am putut sa-l repornesc, mentionez ca motorul a fost deja cald. A doua zi la fel, la rece pornea la cheie si la cald nu! Astept parerile voastre. Multumesc anticipat. O zi buna la toata lumea!

Last edited by STEFAN V8; 02-13-2010 at 23:21 PM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2010, 13:06 PM   #2
cipa
Banned
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Motorizare : 2200 diesel
Posts: 837
:
[Banned]
Default

Si nu ne spui si noua care este noul motor? Tot 280 sau cumva alt tip?
cipa is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2010, 13:18 PM   #3
Vlad200CDI
Junior Member
 
Join Date: May 2009
Location: Simleu
Motorizare : 200 cdi
Age: 18
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

e pe benzina?
Vlad200CDI is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 01:47 AM   #4
LOPY
Member
 
LOPY's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: FOCSANI
Motorizare : 2000
Age: 45
Posts: 89
:
[Member]
Default

Ce sa zic... explicatii... la ce ai scris tu... nu poti primi de la nimeni!!! Formuleaza cumva pe intelesul tuturor, la sectiunea care trebuie, un topic cu problema ta... si poate... cineva ... iti va raspunde ! Bafta!
__________________
200 CLK; 1998cc; 100Kw;
LOPY is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 01:55 AM   #5
mircea600sel
Moh.bin Rashid al Maktoum
 
mircea600sel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Timisoara
Motorizare : 2,7
Age: 35
Posts: 4,921
:
[Moh.bin Rashid al Maktoum]
Default

Quote:
Originally Posted by LOPY View Post
Ce sa zic... explicatii... la ce ai scris tu... nu poti primi de la nimeni!!! Formuleaza cumva pe intelesul tuturor, la sectiunea care trebuie, un topic cu problema ta... si poate... cineva ... iti va raspunde ! Bafta!
Lasa moderatorii sa se ocupe de chestiile astea!Esti offtopic si risti sa-ti iei warn sau chiar mai rau.Voi astia din Focsani toti aveti mania de a corecta topicuri?...sau e doar o intamplare?
__________________


"Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

Last edited by mircea600sel; 02-13-2010 at 02:00 AM.
mircea600sel is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 01:56 AM   #6
LOPY
Member
 
LOPY's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: FOCSANI
Motorizare : 2000
Age: 45
Posts: 89
:
[Member]
Default

Esti cumva minoritar? Dupa relatari se pare ca esti de etnie... maghiar!?
Cum cere un minoritar ungur doua oua fara sa faca greseli gramaticale:
-"Dati-mi va rog trei oua... si unul luati-l inapoi"
__________________
200 CLK; 1998cc; 100Kw;
LOPY is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 02:00 AM   #7
LOPY
Member
 
LOPY's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: FOCSANI
Motorizare : 2000
Age: 45
Posts: 89
:
[Member]
Default

Nu vreau sa este rautacios... dar sincer nu am inteles nimic...
Daca am gresit cu ceva imi cer scuze.
__________________
200 CLK; 1998cc; 100Kw;
LOPY is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 08:57 AM   #8
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default

Sincer, nu stiu ce nu ai inteles din ce am scris eu.

Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010 at 16:55 PM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 08:59 AM   #9
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default

Da este pe benzina si este tot un 280se.

Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010 at 16:55 PM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 11:27 AM   #10
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
da este pe benzina si este tot un 280se
Salut!. Vezi ce culoare au electrozii de la bujii. Posibil sa ai injectia dereglata si sa mergi cu ea "inecata". Cum merge ralantiul, daca scoate fum pe teava ce culoare are, etc. Mai multe date, si mai umbla la reglaje ( aer+benzina ). Asteptam noutati. La buna vedere!.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 14:32 PM   #11
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default

Electrozii de la bujii erau negre, dupa pornirea motorului la rece relantiul era mare dupa ce a inceput sa se incalzeasca trebuia s-o tin turata pentru ca murea motorul si fumul era cam inchisa la culoare. Cand porneam motorul dar cum se incalzea is-i schimba culoarea si era mai deschis.

Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010 at 16:56 PM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 16:11 PM   #12
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
electrozii de la bujii erau negre, dupa pornirea motorului la rece relantiul era mare dupa ce a inceput sa se incalzeasca trebuia s-o tin turata pentru ca murea motorul si fumul era cam inchisa la culoare cand porneam motorul dar cum se incalzea is-i schimba culoarea si era mai deschis
Am uitat sa te intreb, daca bujiile negre, sunt ude, miros puternic a benzina, sau negre dar uscate?.
Oricum nu au voie sa fie negre; inseamna benzina in exces in camera de ardere. Ideea este ca acest control al bujiilor trebuie facut dupa ce ai mers pe sosea, la drum intins, cu cel putin 100km/h; eventual faci si un consum/km.
Daca tot sunt negre, ai injectia dereglata.Trebuie mers la specialist.
Turatie mare la rece ai datorita socului automat; daca la cald nu sta in ralanti, tot cu specialistul trebuie vorbit.
Sper sa o rezolvi fara mari eforturi financiare.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 16:18 PM   #13
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
electrozii de la bujii erau negre, dupa pornirea motorului la rece relantiul era mare dupa ce a inceput sa se incalzeasca trebuia s-o tin turata pentru ca murea motorul si fumul era cam inchisa la culoare cand porneam motorul dar cum se incalzea is-i schimba culoarea si era mai deschis
Am uitat sa te intreb, daca bujiile negre, sunt ude, miros puternic a benzina, sau negre dar uscate?.
Oricum nu au voie sa fie negre; inseamna benzina in exces in camera de ardere. Ideea este ca acest control al bujiilor trebuie facut dupa ce ai mers pe sosea, la drum intins, cu cel putin 100km/h; eventual faci si un consum/km.
Daca tot sunt negre, ai injectia dereglata.Trebuie mers la specialist.
Turatie mare la rece ai datorita socului automat; daca la cald nu sta in ralanti, tot cu specialistul trebuie vorbit.
Sper sa o rezolvi fara mari eforturi financiare.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 16:47 PM   #14
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default

Iin privinta cu bujiile erau un pic umede dar a doua zi cand am incercat erau deja uscate, poate din cauza ca am dat la automat de aia s-au netezit bujiile.

Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010 at 16:56 PM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 16:48 PM   #15
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default

De mirosit nu prea am simtit.


Ti-am editat toate posturile. Confunzi cumva forum-ul cu mirc-ul ? Nu stii si tu ca o propozitie incepe cu litera mare si se incheie cu punct ? Data viitoare vei fi sanctionat daca mai incalci aceste reguli !

Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010 at 16:57 PM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 19:20 PM   #16
crstn_savu
Senior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: Oradea
Motorizare : 250D
Age: 26
Posts: 917
:
[Senior Member]
Default

Intradevar cand o masina nu porneste la cald de obicei sunt probleme la pompa de injectie. Poti face o verificare a bujiilor pentru a vedea, dar cel mai bine este sa apelezi la un specialist zic eu pentru ca bujiile pot avea mai multe semne de boala si multe seamana intre ele. Dupa ce ai fost la cineva care se pricepe si te-ai uitat ce si cum face vei sti si tu la randul tau sa faci . Eu sunt de principiul asta.
crstn_savu is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 20:38 PM   #17
butonu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: bistrita
Motorizare : 5000 cmc
Age: 44
Posts: 139
:
[Senior Member]
Default

Cind o masina nu porneste la cald de obicei ii un senzor de temperatura.In fata la motor unde iti intra un furtun gros de apa ai cred senzorul de temperatura cu un singur fir.Ia si masoara rezistenta intre borna firului respectiv cu motorul rece si cu motorul cald, daca ai cam aceleasi valori de acol ii buba, daca nu te apuci si sapi mai adinc.

Toate cele bune
butonu is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2010, 23:13 PM   #18
STEFAN V8
V.I.P
 
STEFAN V8's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: CLUJ
Motorizare : 3,5 V8 K-JETRONIC. 250 carb cvadruplu
Age: 35
Posts: 510
:
[V.I.P]
Default

Incearca sa apesi cu mana pe clapeta debitmetrului in momentul in care dai la automat.
__________________
BENZ G, altceva ce ?

Last edited by STEFAN V8; 02-13-2010 at 23:23 PM.
STEFAN V8 is offline   Reply With Quote
Old 02-14-2010, 19:54 PM   #19
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 37
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Din ceea ce scrii tu aici, e de la injectie. Ai cumparat cumva masina din Bucuresti?
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 09:24 AM   #20
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,339
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare din nou..nu masina a fost cumarat din Zalau, in privinta cu injectoarele au fost incercate si sunt ok.

Last edited by mer_se280; 02-15-2010 at 09:28 AM.
mer_se280 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
cald, motorul, pornire, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 20:25 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF