Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    mi-am schimbat iarasi injectia ..am gasit una la un super baiat la un pret bun garantat nesubelnitata de vre-un ``meserias``, originala...masina merge super chiar sta si cateva secunde turata la rece ceea ce nu se intampla cu celelalte(deci tot de aici masina se incalzeste putin la pornire si nu de la niciun senzor de temperatura sau al 5-lea injector sau shoc ), dupa care scade la 900,porneste la sfert si la rece si la cald, trage bine, consuma considerabil mai putin, doar ca relantiul e putin cam mic si relativ instabil...o las asa, nu mai imi bag nasul si nu o mai duc nicaieri, cu toate ca m-am abtinut cu greu sa nu bag inbusul de 3 pe acolo )...sfatuiesc pe toata lumea sa nu mai incerce sa regleze KE jetronicul ca nu se regleaza...tot ce poti sa faci e sa pui totul in ordine pe acolo..in niciun caz cu inbusul nu se umbla ( asta e parerea mea)..injectia asta e inima masinii, si acum ca merge bine cred ca m-am indragostit de 190e ..eu am mai av un C180 din 95 dar parca asta imi place mai mult...multumesc tuturor pt ajutor..bafta multa

    Comment


    • #77
      Respectivul baiat nu mai are vreuna neumblata in ea?

      Comment


      • #78
        BCM ai rezolvat problema?

        Comment


        • #79
          Originally posted by helmut201 View Post
          Dar in cazul mercedesurilor noastre, toate vechi de vreo 15-30 ani, avem o MARE PROBLEMA: nu mai exista mecanici care cunosc aceasta technica veche. Chiar la o reprezentanta oficiala MB, indiferent de tara, cunostiintele sunt uneori inexistente - in special in ceace priveste KE-Jetronic-ul.
          Adica vom cunoaste masinile noastre mai bine, vom avea o placere si mai mare la drum si vom putea reduce costul reparatilor - un factor foarte important. Deoarece multi isi cumpara un mercedes vechi, fiindca nu au bani pentru unul nou ...

          Das Bild konnte leider nicht gefunden werden. Bitte gehen Sie auf die Hauptseite um Bilder hochzuladen.


          Aceste doua manuale plus DVD-ul WIS (minunat!!!) m-au costat ca. 50 Euro pe ebay.
          Apoi exista accesul la EPC-ul oficial MB pentru 21 Euro pe an, sau gratis la cel rusesc (partscatalog.ru). Precum si accesul gratuit la lista oficiala de preturi piese de schimb MB (de exemplu online-teile.com/mb).

          Salutari Helmut
          Manualul lui H.R.Etzold este unul excelent, cu mult mai bun decit Haynes-ul, dar din pacate am impresia ca nu se gaseste decit in limbi pe care nu le inteleg. S-a tradus si in romana dar numai varianta pentru motoare diesel. Of! Urasc damblaua asta cu dieselele!

          Comment


          • #80
            Vechea poveste la KE-Jetronic combinat cu o instalatie de gaz ... esec total.

            1. arunca in prima pubela instalatia de gaz !
            2. testerul ce zice ?
            3. nu mai faceti confuzie intre K si KE Jetronic !

            4. Ia-o babeste, pe pasi. Elimina aer fals, verifica toti senzorii si sondele (exista valorile pe net, ai nevoie de multimetru), verifica aprindere, verifica presiune de combustibil si alimentarea, verifica EHA, verifica potentiometrul (care NU se poate repara, ai noroc ca au inceput sa apara pe ebay replici ale acestuia, de cele mai multe ori perfect functionale), calibreaza clapeta mare de aer de pe cantar (ai cotele in WIS), verifica pe lanfa furtunele de vacuum si furtunele de aer la si de la regulatorul de relanti, verifica releul de pompa de benzina ...

            Daca inca nu ai WIS-ul, fa-ti rost de el urgent. E manualul oficial de service unde gasesti cam tot ce vrei. Pacat ca multi nu-l baga in seama, pentru ca le e rusine sa arunce un ochi acolo. Si la KE-Jetronic n-ai ce reglaj sa faci, inafara de cel aer/benzina din cantarul de aer, care se face cu multimetrul si secvential pe ture, cu teste de noxe intermediare, si in cel mai rau caz reglajul din EHA, dar daca deja ai ajuns acolo mai bine-l schimbi ...

            Bafta si spor la treaba ! Ia problema mai serios in mana, ca pe forum o sa primesti sugestii, dar problemele tot singur le vei rezolva. Si nu te baza pe mecanici care-ti spun ca-ti regleaza injectia pentru ca injectia asta (KE-J) SE AUTOREGLEAZA, atunci cand componentele functioneaza la paramentrii. Si nu uita ca ai senzori de temperatura si nu numai pe masina care au probabil 20 de ani. Crezi ca astia mai livreaza valori corecte la KE ? Citeste un rand mai sus, fara componente 100% functionale, nu-ti va merge niciodata KE-ul cum trebuie. Sa nu mai vorbim de injectoare si alte cele ... Trebuie sa ai in vedere ca multe piese sunt imbatrinite, asa ca nu te baza numai pe "reglaje" ci ia serios in calcul si "inlocuirea" unor repere din injectie ...

            SPOR LA TREABA !

            Comment


            • #81
              Desi eu nu am "bibilit" la KE (am avut de lucru doar cu varianta K) subriu in totalitate la cele spuse de Razvan. E extrem de greu de gasit un mecanic care sa se priceapa la Jetronik (K sau KE) si este esential ca piesele sistemului sa fie in parametrii pentru ca reglajul sa se poata face perfect!

              Bafta!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #82
                Originally posted by Orvo View Post
                Vechea poveste la KE-Jetronic combinat cu o instalatie de gaz ... esec total.

                1. arunca in prima pubela instalatia de gaz !
                .....
                Salut Razvan!
                In primul rand ar trebui sa specific ca sunt adeptul motoarelor diesel. Am devenit posesor de benzinar printr-o conjunctura. Pe masina eu i-am pus instalatie de gaz. La inceput am avut si eu probleme cu reglajele, rateuri, etc., acum masina merge bine, adica sunt chiar multumit. Masina merge la fel de bine si pe benzina si pe gaz. Parerea mea este ca mai pretentioasa este pe gaz decat pe benzina. Atat masina mea cat si cea a colegului Pintea Paul, dupa cum a specificat, pornirea se face numai pe benzina, pe gaz trece la un anumit numar de turatii. Mai este un coleg pe forum, DanIoan75 parca, care are tot W124 si instalatie de gaz care porneste numai pe gaz si ii merge impecabil.
                Deci nu cred ca este un inconvenient instalatia de gaz pe masina, exceptand spatiul din portbagaj.
                Iar ca celelate componente ale injectiei ar trebui sa functioneze in parametri, sunt de acord cu tine in totalitate.
                Numai bine!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #83
                  Off topic!Cand am cumparat masina ,dupa o saptamana am vrut sa si dau instalatia de gaz jos,bineinteles din cauza rateurilor.Dar am zis sa verific un pic pe acolo una alta si ce sa vad ,patru bujii de patru feluri,plus furtunele de la injectia crapate si pe unde tragea aer fals cacalau.La mine astea au fost cauzele rateurilor,schimbandule cu altele noi, rateurile au disparut si ma folosesc si acuma de instalatia de gaz(...si au trecut 6 ani de atunci).Acuma fiecare cu parerea lui.Numai bine.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by tumar View Post
                    Salut Razvan!
                    In primul rand ar trebui sa specific ca sunt adeptul motoarelor diesel. Am devenit posesor de benzinar printr-o conjunctura. Pe masina eu i-am pus instalatie de gaz. La inceput am avut si eu probleme cu reglajele, rateuri, etc., acum masina merge bine, adica sunt chiar multumit. Masina merge la fel de bine si pe benzina si pe gaz. Parerea mea este ca mai pretentioasa este pe gaz decat pe benzina. Atat masina mea cat si cea a colegului Pintea Paul, dupa cum a specificat, pornirea se face numai pe benzina, pe gaz trece la un anumit numar de turatii. Mai este un coleg pe forum, DanIoan75 parca, care are tot W124 si instalatie de gaz care porneste numai pe gaz si ii merge impecabil.
                    Deci nu cred ca este un inconvenient instalatia de gaz pe masina, exceptand spatiul din portbagaj.
                    Iar ca celelate componente ale injectiei ar trebui sa functioneze in parametri, sunt de acord cu tine in totalitate.
                    Numai bine!

                    Subscriu la ce spune Marius ,de cand am pus instalatia GPL pe masina rezervorul a facut paianjeni inauntru ,la inceput o porneam pe benzina trecand-o pe gaz pe la 60 grade ( a mea e pe carburatie deci trecerea o fac manual ) dupa ce am observat ca raman fara benzina in rezervor fara a ajunge la o explicatie logica pentru lipsa ei am renuntat definitiv la benzina si masina merge exclusiv numai pe gaz inclusiv pornirile la -18=-20 grade.In 2 ani nu am avut nici un rateu iar pe gaz merge mai rotund decat pe benzina ,consumul este de 13% in Bucuresti

                    Comment


                    • #85
                      Am cumparat de la colegul paryzianu un motor cu tot cu injectie, injectia fiind sigilata, neumblata la ea, cu vopsea pe suruburi din fabrica. Dupa ce am schimbat galeria de admisie complet, senzori de temparatura, capac delco si fisee de bujii plus SONDA LAMBDA, masina porneste la sfert, sta turata 20-25 de sec, apoi revine la relanti normal, foarte foarte putin instabil (mici intreruperi ca si cum ar fi de la bujii), trage foarte bine, raspunde bine la pedala brusca.
                      Concluzia: este foarte greu sa reglezi KE-Jetronic, si pana la reglaj ... trebe verificati absolut toti senzorii de temparatura si sonda lambda.
                      O sa revin si cu consumul in oras dupa care se poate inchide.

                      Comment


                      • #86
                        salut

                        am si eu un mercedes 190 e201 1.8 benzina-gpl problema.de cand l-am luat a avut probleme la pornire.prima data imi pierdea benzina pe la pompa.am rezolvat-o.l-am cumparat vara.cat de cat pornea dar chinuit.pe cat s-a racit vremea mai mult pornea din ce in ce mai greu.zeci de servive-uri ce l-o fi vazut...si reprezentanta pitesti.nu au stiut ce sa-i faca.datorita voua am reusit sa-l faca sa porneasca foarte ok.la -20 grade porneste la sfert.problema a fost la releul de dupa baterie.acela avea siguranta arsa.i-am schimbat-o si porneste foarte bine.acum problema mare e ca de cand am pus acea siguranta la releu a inceput sa-mi faca urat la relantiu si pe benzina si pe gaz.ori se tureaza si apoi uneori moare motorul.de obicei scade relantiul cand o scot din viteza.am schimbat si releul ,am pus unul nou crezand ca acela nu mai decupleaza dar e la fel.ce ma invatati sa fac?apropo.daca ii scot siguranta releului masina merge perfect.fara oscilatii sau intreruperi.dar treaba e ca nu va mai porni la rece din nou.va rog frumos.am bagat prea multi bani in masina aceasta sa renunt la ea

                        Comment


                        • #87
                          sunt prea multi factori si ke-jetronic e un sistem mult prea complicat si e mult de munca...masinile sunt vechi si chiar depasite, sunt multe care trebuiesc verificate..am avut 3, nu una, 190 benzina, toate masini rezonabile care nu te lasa in drum, numai ca la toate am avut probleme cu relantiul instabil si trepidatii deranjante ale motorului...si ce e mai trist e ca nu prea gasesti pe cineva capabil sa-ti regleze si sa-ti faca sa mearga corespunzator asa ceva...mie toti mecanicii care au spus ca se pricep nu au facut decat sa-mi mareasca consumul, ajungand chiar la 30% aproape de un 6.0 benzina ...ce sfat pot sa-ti dau e sa elimini gpl-ul de pe masina, nu se potriveste cu aceasta marca si in niciun caz cu sistemul ke-jetronic..si sa nu-ti incerci so reglezi singur dupa indicatiile unor persoane de pe aici fiindca sigur ai s-o faci sa nu mai mearga deloc, lucru care mi s-a intamplat si mie ...cele mai des intalnite probleme le cauzeaza corpul acela cu clapeta...numai bine

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Adamache View Post
                            sunt prea multi factori si ke-jetronic e un sistem mult prea complicat si e mult de munca...masinile sunt vechi si chiar depasite, sunt multe care trebuiesc verificate..am avut 3, nu una, 190 benzina, toate masini rezonabile care nu te lasa in drum, numai ca la toate am avut probleme cu relantiul instabil si trepidatii deranjante ale motorului...si ce e mai trist e ca nu prea gasesti pe cineva capabil sa-ti regleze si sa-ti faca sa mearga corespunzator asa ceva...mie toti mecanicii care au spus ca se pricep nu au facut decat sa-mi mareasca consumul, ajungand chiar la 30% aproape de un 6.0 benzina ...ce sfat pot sa-ti dau e sa elimini gpl-ul de pe masina, nu se potriveste cu aceasta marca si in niciun caz cu sistemul ke-jetronic..si sa nu-ti incerci so reglezi singur dupa indicatiile unor persoane de pe aici fiindca sigur ai s-o faci sa nu mai mearga deloc, lucru care mi s-a intamplat si mie ...cele mai des intalnite probleme le cauzeaza corpul acela cu clapeta...numai bine
                            Buna ,buna asta!
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #89
                              ce sa sp.in legatura cu problemele mercedes-ului meu.astazi am dat jos din nou releul cel nou(cel care ajuta inject 5).sperand sa-l pot duce inapoi la magazin pt ca cel de pe masina care a fost merge la fel ca cel nou.poate scutesc niste bani.am facut o improvizatie care sper sa mearga.deci:am montat releul vechi si am tras 2 fire de la locatia sigurantei din el pana in masina unde sa imi fie la indemana.am facut un circuit deschis si am pus si o siguranta pe acel fir,de 10 A. urmeaza sa pun un intrerupator sa faca din acele fire circuit inchis pt a o porni la rece.apoi cand se incalzeste motorul(cand va incepe sa aibe relantiul neconform ) sa anulez iarasi siguranta de pe releu.(sa inchid circuitul din acel buton,sa nu mai functioneze.).cum v-am sp.daca masina e pornita si nu am siguranta functionabila pe releu merge perfect , daca cumva fac vre-o prostie va rog sa-mi sp si mie.poate nu apuc sa stric ceva important. va multumesc din nou

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF