Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? am desfacut clapeta de la cantar crezand ca am sa pot sa o reglez singur, fiind dereglata de la rateurile ce mi le dadea pe gaz...am puso cat de cat pe centru, sa ridicat mai sus, si am incercat so dau mai jos cu inbusul de 3 ce regleaza relantiul...dar nu am reusit, lam strans de tot, nimic, la desfacut lam strans iar si am dereglato de tot, acum nu mai porneste deloc pe benzina, porneste doar pe gaz...ce as putea sai mai fac? multumesc

    Comment


    • #32
      Salut! Platanul trebuie reglat perfect sa aiba o cursa libera adica sa nu "frece" in peretii debitmetrului.Ar trebui sa verifici daca platanul nu s-a indoit de la rateuri(caz ce mi s-a intamplat mie),furtunele sa nu fi sarit de la locul lor din cauza rateurilor.Banuiesc ca rateurile sau declansat cand motorul functiona pe gaz,asta inseamna aprindere proasta,amestec sarac,foarte important sa nu traga aer fals pe undeva.Daca zici ca pe benzina nu mai porneste mai inbogateste amestecul cu benzina adica cu imbusul de 3 treptat si cu motorul oprit.Mai sus ,mai exact in postul nr. 23 sunt niste informatii destul de pretioase de la colegul Mircea Cst.Succes.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #33
        multumesc tare mult pt raspuns...platanul nu e indoit insa sta cam ciudat, mai jos in stanga si mai ridicat in dreapta, nu stiu daca ma intelegi, adica nu e paralel cu solul sa zicem poate o fi bratul lui stramb nu stiu de ce sta asa...eu am incercat sa-l dau mai jos strangand din inbus dar fara succes si in felul asta am dereglat relantiul si nu am mai stiut sal dau inapoi...imi spui sa imbogatesc amestecul cu benzina insa nu stiu in ce parte sa invart in conditiile in care nu porneste..furtunele sunt ok le-am schimbat toate sunt noi...daca poti sa mai imi dai un sfat ti-as fi recunoscator

        Comment


        • #34
          Originally posted by Adamache View Post
          multumesc tare mult pt raspuns...platanul nu e indoit insa sta cam ciudat, mai jos in stanga si mai ridicat in dreapta, nu stiu daca ma intelegi, adica nu e paralel cu solul sa zicem poate o fi bratul lui stramb nu stiu de ce sta asa...eu am incercat sa-l dau mai jos strangand din inbus dar fara succes si in felul asta am dereglat relantiul si nu am mai stiut sal dau inapoi...imi spui sa imbogatesc amestecul cu benzina insa nu stiu in ce parte sa invart in conditiile in care nu porneste..furtunele sunt ok le-am schimbat toate sunt noi...daca poti sa mai imi dai un sfat ti-as fi recunoscator
          Asa trebuie sa stea platanul,inclinat un pic dar sa nu atinga peretii debitmetrului.
          Pentru a inbogatii amestecul de benzina se baga imbusul de 3 in orificiul din carcasa filtrului de aer si se apasa un pic dupa care se invarte spre dreapta.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #35
            multumesc mult am sa incerc...mai vreau sa te intreb ceva...cand mergea pe benzina pornea ok la rece dar statea subturata pana se incalzea putin, daca nu o ajutam putin cu niste pedale murea, apoi cand se incalzea statea ok si mergea f bine...sa fie si injectorul ala defect care baga benzina in galerie? am uitat sa-ti zic, masina consuma si undeva la 30% in oras mers sportiv nu mi se pare in regula ...cred ca am so vand cu cateva sute de euro, cu toate ca imi place mult nu prea se merita sa bagi bani in ele sunt destul de vechi

            Comment


            • #36
              Un sfat prietenesc , daca imi este permis .
              Umbland unde nu trebuie ai dat injectia peste cap de tot . Nici innainte nu era reglata bine daca zici ca consuma 30% in oras . Lasa-o asa ca nu-i dai de cap , mai ales ca este si o injectie electronica . Reglajul corect se face impreuna cu un analizor CO , care iti va indica noxele in timpul interventiei .
              Platanul se regleaza conform pozei de mai jos :



              Din surubul cu cap imbus de 3 se regleaza imbogatirea amestecului si nu mersul in gol - ralantiul . Atunci cand se intervine acolo se face secvential , adica din sfert in sfert de tura , si nu dand ture complete cap coada , facand un semn ca sa stii de unde ai plecat . Toata treaba se face cu motorul oprit, cu pauze de circa 30 de secunde intre secvente .
              Cel mai bine ar fi sa cauti un service care regleaza si carburatoare si poseda acel analizor CO .

              PS : iti consuma 30% pe benzina sau pe gaz ? . Poate ai si GPL-ul dereglat . Ce culoare au bujiile ? .
              Last edited by nstoe; 08-15-2011, 00:41 AM.

              Comment


              • #37
                merci mult pt post...masina consuma 30% pe benzina, pe gaz nu mai merg deoarece imi da rateuri si sare un furtun de acolo si e jenant sa stai sa ridici capota 1 data la 2-3 zile in trafic sa bagi furtunul la loc......oricum cred ca e compromisa injectia mea deoarece nu mai merge reglata cu imbusul de 3, sa stricat acolo cred cand apas si invart nu mai prinde nimic se invarte in gol....la noi in oras nu exista nimeni sa stie sa regleze asa ceva cum zici tu deci tot ce mai am de facut e sa gasesc alt corp desta cu clapeta, insa nu am gasit am fost la cateva dezmembrari si cica nu tin mercedesuri deaste vechi ca nu prea se strica si raman cu ele in curte ...sti cumva de unde as putea lua unul? si chiar daca o sa gasesc unul de unde stiu daca e bun sau nu, daca e dereglat si ala mai dau si cateva milioane degeaba...cred ca o sa renunt la mercedes in favoarea unui tico si ii pun si gaz )..o zi buna va urez

                Comment


                • #38
                  Cauta aici pe bursa o injectie mecanica la un pret cat de cat omenesc,ar fi pacat sa renunti asa usor la masina.Succes.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #39
                    mai vreau sa te intreb si eu ceva paul...cand functioneaza pe gaz are treaba cu injectoarele, cu corpul asta cu clapeta? am vazut ca are un furtun cu un mixer care vine deasupra corpului cu clapeta prin care se furnizeaza gazul, dar gazul asta cum ajunge la injectoare sau nu ajunge acolo? mai contribuie la ceva EHA, carameaua, zenzoru` nu stiu care am mai citit pe aici atunci cand merge pe gaz? pe gaz masina merge impecabil, porneste la sfert si la rece si la cald, fuge, nu consuma mult singura chestie e ca da rateuri si sare un furtun de dedesupt ce intra in membrana corpului cu clapeta

                    Comment


                    • #40
                      N-are nici o treaba gazul cu injectoarele,el merge combinat cu aerul direct in admisie si mai departe in motor.Ma repet, rateurile sunt din cauza aprinderii proaste sau din cauza amestecului prea sarac,adica mai mult aer decat gaz.Succes.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #41
                        tu ai instalatie de gaz pe masina ta paul ? de care ai? iti face probleme? am auzit la un mecanic cica motoarele de mercedes nu sunt compatibile cu instalatiile de gaz si niciodata nu o sa-ti mearga bine si o sa dea rateuri oricate bujii si fise iai schimba si reglaje corecte aer gaz iai face

                        Comment


                        • #42
                          Salut! Da,am gaz pe masina de 5 ani asa am cumparat-o,si instalatia este clasica ,adica cu vaporizator si mixer.Recunosc ca la inceput mi-a dat rateuri ca bombardamentele de pe un front de lupta erau zero.De facut cam asta am facut :Aprinderea am pus-o la punct,adica schimbat fise si bujii (beru cu 4 electrozi) si am schimbat furtunele din cauciuc care au legatura cu injectia plus membrana de sub injectie,ca pe acolo tragea aer fals.Instalatiile de gaz se monteaza si in functie de puterea motorului,sunt o gramada de discutii pe tema asta aici pe forum trebuie numai sa cauti.Succes.
                          Last edited by pintea paul; 08-16-2011, 13:56 PM.
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #43
                            eu de unde stiu daca e KE sau K jetronic? inca ceva ce nu stiu ce e la picioarele pasagerului din dreapta sub plasticul ala o mufa rosie in care intra 3 sau 4 pini? si ce e sub bancheta pe partea dreapta un fel de cutie bagata intr-un burete, ma refer la un 190? multumesc mult

                            Comment


                            • #44
                              Cutia aia bagata intr-un burete de sub bancheta ii pompa de vacum pentru inchiderea centralizata.Mai bine pune o poza sa vedem si noi ce mufa rosie ai tu pe acolo.Cred ca tu ai KE-jetronic.Injectia ta ii controlata de ECU (electronic control unit)si KE vine tot de la Kontrol Electronic,(numai tradus in germana).
                              CJ-20-AMN.

                              Comment


                              • #45
                                miam schimbat corpul cu clapeta cu totul si tot asa se comporta masina..pornire f grea la cald, relanti instabil...nu mai am nicio idee ce sai mai fac...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF