Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bcm View Post
    Normal ca am apasat Dar dinpacate nici o schimbare, acum tre sa ma apuc sa caut un surub ce regleaza aerul ... cica este pe undeva pe acolo ... sa vedem ...
    Nu as vrea sa te fi suparat, dar cand ai scris ca nu se intampla nimic cand umblii la reglaj, chiar asa am crezut. La mine daca umblu la ala face motorul ca "dracu".
    Cine stie la ce foloseste chestia de pe regulatorul de relanti:
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Probabil colegul (Bcm) se referea ca la el nu se intampla nimic. ca si la mine se manifesta (incepe motoru sa tremure si da sa "moara" sau sta relantiul stabil in functie de directia in care invart) .Dar eu am o alta problema.Cand invart de imbus se aude cum respira ceva aer iar daca mai invart si nu se mai aude aerul ala imi tremura motorul rau si se opreste . Ar trebuii sa sufle aer si pe unde`l sufla.Rog daca se poate sa ma ajute cineva sa lamuresc asta. Multumesc anticipat

      Comment


      • #18
        Originally posted by pintea paul View Post
        Daca erai de pe langa Cluj te ajutam eu cu unul.
        Multumesc pentru ajutor dar am rezolvat problema
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          @ Tumar - nu-i nici o suparare, stai linistit. la regulatorul de relanti eu nu am asa ceva
          Am mai aflat o chestie de la Paul, cum sa schimb carameaua de langa regulatorul de presiune. Din pacate omul meu cu dezmembrari de la Medias a aruncat 3 injectii ca lui nu-i place benzina si n-are ce face cu ele si s-a dus toata baza mea ....
          Are cineva asa ceva?

          Comment


          • #20
            Salut! Cred ca ,colegul BCM se refera la potentiometrul de injectie si nu la EHA (carameaua).Sper sa nu ma insel.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #21
              Pentru mine, amandoua e caramele )
              Pun o poza sa fie mai clar, poate se gaseste careva sa ma ajute ...
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Salut! N-ai rezolvat nimic cu masina?
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #23
                  reglaj

                  Daca tot ce ai facut nu a dat rezultate incearca si astfel:

                  -verifica pentru inceput ca discul debitmetrului sa nu agate marginile , eventual cu o lera,

                  daca nu, intai de toate , trebuie sa marchezi pozitia actuala exacta
                  a potentiometrului de pe debitmetru
                  (cel din poza) cureti in jurul lui bine si faci semn cu un maker permanent bun.
                  Asta ca sa stii de unde ai plecat.

                  Dupa cum spunea in manualul Bosch, toate reglajele ar trebui facute
                  cu motorul oprit si bateria desfacuta.
                  La fel, dupa cum spune in manual ar trebui sa astepti cam 30 sec.
                  dupa fiecare secventa de reglare cu minusul de la baterie desfacut asta ca
                  unitatea sa isi fac un reset si sa se descarce cat de cat condensatoarele
                  de pe unitate si de pe ansamblurile releelor.
                  Asta cere ceva timp si rabdare.
                  -desigilezi zona alungita unde sunt suruburile 1 si 2 si
                  le slabesti putin atat cat sa poti face reglajul.
                  Eventual slabesti si suruburile 4 si 5 foarte putin ca sa poti regla mai usor.
                  -reglajul il faci in sensul permis da gaurile alungite (sensurile cu rosu pe poza).
                  Corpul potentiometrului se roteste in jurul suruburilor 4 ,5
                  insa Atentie trebuie sa misti foarte fin! Si incearca sa reglezi
                  in trepte foarte mici , cat iti permite mana
                  de ordinul 1/10 mm...

                  Nu mai stiu exact sensurile insa daca rotesti prea mult
                  intr-un sens motorul nu mai porneste,
                  (primeste foarte putina benzina), sau in celalalt
                  se tureza aiurea si are relanti instabil.
                  Dupa cum am mai spus e important sa marchezi la inceput precis pozitia actuala.

                  Daca ai avea economizor te-ar ajuta fiindca ar trebui ca la relanti
                  acul sa ajunga destul de repede pe min.
                  Daca reglajul la amestec e incorect, te va incurca destul de mult,
                  fiindca cele doua reglaje se interconditioneaza.

                  Potentiometrul este practic traductourul electric al calculatorului
                  pentru cantitatatea de aer masurata mecanic de debitmetru.

                  Cu imbusul se regleaza raportul in amestec benzina/aer.
                  Oricum scopul reglajului e sa obtii un relanti stabil asa ca pentru inceput reglezi potentiometrul.

                  Apoi faci si reglajul de amestec.
                  In general pt amestec , daca e mai bogat in benzina motorul
                  porneste usor, scoate fum negru , miroase puternic a benzina la esapament
                  si functiuneaza relativ rece ...mai catre 80 de grade.
                  Daca amestecul e mai sarac motorul e mai cald catre 90 de grade chiar mai mult ,
                  trage mai greu si porneste mai greu , mai ales la rece.
                  Normal amestecul ar trebui sa-l faci la ceva service cu sonda de gaze.

                  Sper sa te ajute cu ceva si bafta!
                  Attached Files
                  Last edited by mircea_cst; 02-24-2011, 11:52 AM.
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #24
                    Salut ... nu, inca nimic ... mai nou nici nu mai porneste decat cand vrea ea ... adica porneste, merge 2-3 sec apoi moare si o mai pornesc altadata )
                    Cred ca solutia e sa schimb admisia cu totul ...

                    Comment


                    • #25
                      Revin cu ce am mai facut ....
                      Sambata drum la Tg Jiu sa probez o injectie montata pe un w124 .... praf si injectia si motorul si masina in sine ... teapa de teapa ... totusi am facut rost de la om de traductorul respectiv de pe alta injectie ... nu stiu daca e bun sau nu.
                      Astazi mi-a permis timpul si am schimbat traductorul .... singura schimbare este ca acum sta un pic mai bine la relanti (nu mai moare decat foarte rar si nu se mai tureaza tare), dar tot nu trage cum ar trebui si scoate fum negru (care nu are miros intepator).
                      Treaba cu reglajul intr-adevar e migaloasa, trebe de fiecare data desfacut regulatorul de presiune .... problema e ca a fost umblat si la amestec cu imbusul de 3 .... complicat :|
                      O sa vad cum e si consumul si revin si va mai zic ....

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by bcm View Post
                        Revin cu ce am mai facut ....
                        Sambata drum la Tg Jiu sa probez o injectie montata pe un w124 .... praf si injectia si motorul si masina in sine ... teapa de teapa ... totusi am facut rost de la om de traductorul respectiv de pe alta injectie ... nu stiu daca e bun sau nu.
                        Astazi mi-a permis timpul si am schimbat traductorul .... singura schimbare este ca acum sta un pic mai bine la relanti (nu mai moare decat foarte rar si nu se mai tureaza tare), dar tot nu trage cum ar trebui si scoate fum negru (care nu are miros intepator).
                        Treaba cu reglajul intr-adevar e migaloasa, trebe de fiecare data desfacut regulatorul de presiune .... problema e ca a fost umblat si la amestec cu imbusul de 3 .... complicat :|
                        O sa vad cum e si consumul si revin si va mai zic ....
                        Daca scoate fum negru, incearca sa dai cateva ture inapoi cu imbusul de 3 , inapoi inseamna invers sensului acelor de ceas. Dar nu cu motorul pornit. Trebuie sa dai jos carcasa filtrului, si sa tii de discul debitmetrului cand rotesti de imbus sa nu se fuga in jos....
                        Nu trebuie sa desfaci regulatorul intre reglaje, ci doar borna minus de la baterie.
                        Incearca sa pui trductorul nou cat mai exact pe locul celui vechi si sa-l marchezi in pozitia initiala. Sa nu strangi prea tare de el ca poate sa crape.
                        Ar trebui sa masori valoarea traductoarelor (potentiometrele) pe toata plaja si sa le compari, fiindca eu am vazut ca exista modele diferite, unele au toata plaja liniara , altele o au secventiala (in 3 sau 4 trepte) , adica pana la o treime au p plaja de valori , pe a doua treime au alta plaja , un pic mai mare si la fel pe a treia alta....Poateca ar trebui sa verifici sa fie acelasi model, sau macar valoarea masurata sa fie identica.
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #27
                          foarte pretentioase injectiile astea si k-jetronic..probleme asemanatoare am si eu la un 190 2.0 benzina...la rece porneste bine, la cald foarte greu daca o las cateva minute; dar daca o opresc si incerc sa o pornesc imediat o ia instant...imi poate spune si mie cineva care ar fi problema? multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Adamache View Post
                            foarte pretentioase injectiile astea si k-jetronic..probleme asemanatoare am si eu la un 190 2.0 benzina...la rece porneste bine, la cald foarte greu daca o las cateva minute; dar daca o opresc si incerc sa o pornesc imediat o ia instant...imi poate spune si mie cineva care ar fi problema? multumesc
                            Cred tu ai ke-jetronic! Ai putea in prima faza sa iti verifici amestecul,cred ca ii prea bogat si de acolo si simtomele alea.
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #29
                              Problem ke jetronic

                              Pentru Pintea din cluj. Cum pot lua legatura cu tine?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by farcasl View Post
                                Pentru Pintea din cluj. Cum pot lua legatura cu tine?
                                In prima faza prin Private Messages (PM).Scuze de off Am si nr de telefon la rubrica "about me".
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF