Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, au fost oxidati. I-am curatat si cu spray de contacte electrice, si cu smirghel, o sa mai insist la montaj.

    Comment


    • #62
      Daca esti amabil, ne spui si noua cum functioneaza dupa montare si la o luna mai tarziu? Pentru ca este total nerecomandat folosirea periei de sarma sau smighelului la contactele electrice (inclusiv bujii). Ca arata frumos si curat initial. Doar cu ochiul liber. Cu o lupa mai puternica si lumina adecvata, durere.

      Comment


      • #63
        Da, va spun din luna in luna daca este cazul. Nu cred totusi ca este cazul sa exageram, este un contact electric intre doua componente. In timp da, poate afecta. Dar cat timp? 10 ani? 15 ani?

        Comment


        • #64
          Nu la acest ton pentru un raspuns ma astaptam.
          In sensul ca erau 2 pareri diferite asupra imaginii placii.
          Dupa montare, aveam un prim raspuns.
          Problema mini-striatiilor datorate periei de sarma sau smighelului care subtiaza prematur grosimea elementelor de contact electric nu se poate aprecia in ani. Am semnalat doar ca o sugestie. La bujii este una, la CI este alta. Ca exista flame, de acord. Cauza poate fi si a mea pentru ca practica nu seamana cu teoria.
          Last edited by epurare_coco; 02-02-2013, 20:15 PM.

          Comment


          • #65
            Corect, una sunt bujiile, una sunt contactele, dar, eu nu am curatat placile de cupru cu smirghel. Eu am curatat pinul oxidat al mufei. Acolo nu se misca nimic, pur si simplu pinul face contact cu papucul din mufa si cu asta basta.

            Stiu ca nu este o abordare ultra stiintifica, si ca nu ma ridic la standardul de cercetator in electronica, si nu se face asa la electronica de precizie.

            Comment


            • #66
              Dar ai montat la loc totul? Mege bine? Aceasta-i problema noastra!

              Comment


              • #67
                Luni sper sa vina mufa. Remontez si raportez.

                Comment


                • #68
                  Eu sper sa mearga. De raportat, dupa ce va fi multumuit/a SI sursa de bani/ministrul local de finante.

                  Comment


                  • #69
                    Astazi a venit marea mufa. Ridicat, montat, degete chinuite, dar MERGE!!

                    Si-a revenit si inchiderea aleatorie a AC-ului si recircularea. Totul merge normal acum.

                    => Fericit.

                    Comment


                    • #70
                      Fericiti si noi ca te-am putut ajuta, chiar si cu un sfat.
                      Bafta multa!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #71
                        Salutare!
                        Ventilatorul din spatele radiatorului functioneaza in doua trepte? Treapta a doua fiinda cea cand se porneste AC-ul? Multumesc anticipat!
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #72
                          Ventilatorul din spatele radiatorului functioneaza in 8 trepte, in functie de temperatura motorului.

                          Comment


                          • #73
                            @ftraian: Multumesc pentru raspuns!
                            Inainte de toate vreau sa specific ca ventilatorul functiona inainte sa merg in service (nu stiu daca functiona pe toate treptele). Dupa ce s-a facut incarcarea cu freon cei de acolo mi-au spus ca ventilatorul nu lucreaza corespunzator iar contactele de la mufa de conectare a ventilatorului au fost oxidate, astfel urma sa arunce freonul afara din instalatie. E posibil asa ceva? Multumesc!!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #74
                              Daca ventilatorul nu porneste, creste presiuneain instalatie de 2-3 ori mai mult decat este normal.Ceea ce nu este bine.
                              Pune ventilatorul pe direct si vezi daca porneste.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #75
                                @flavyus1987: Conduc masina de aproape 1 an si nu am umblat la ventilator. Din ce am vazut eu, ventilatorul pornea de fiecare data odata cu motorul, doar ca ma framanta faptul ca nu stiu daca lucra in toate treptele... N-am inteles cum spui tu sa-l pun pe direct, poti detalia putin? Multumesc!
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF