Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut!
    Valabil pentru toate Aclass-urile w168:
    - Tip refrigerant -- R134a
    - Cantitate refrigerant -- 600 +/- 30 grame
    - Tip ulei -- A0019890803
    - Cantitate ulei-- 100 cm cubi (100 ml)
    - Vascozitate ulei -- ISO 46
    Si dupa cum a spus si colegul gasesti informatii pe capacul cutiei aceleia negre , unde se afla modulul ESP si releele(sub capota, in stanga, langa flansa amortizorului)
    Last edited by LauLaur; 08-02-2012, 16:11 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Multumesc pentru promtitudine,cand am cumparat masina acel stiker era rupt si eram curios sa stiu .La service mi-au pus 520 gr si am crezut ca este destul de mult de aceea am indraznit sa intreb
      Multumesc LauLaur !

      Comment


      • #33
        Va salut, am si eu anumite probleme cu AC-ul si am zis ca nu mai deschid alt topic...
        La mine nu functioneaza deloc AC-ul dar am impresia ca este de la buton (asa sper cel putin) pentru ca butonul nu se apasa / nu se aprinde niciun led...
        Si cand apas pe el nu se aude nimica.
        Deasemenea mai am si alte butoane ca nu merge pe consola, cel de la stergatorul din spate si cel din dreapta "EC" cel de dezaburire este pur si simplu blocat.
        Am desfacut tot bordul dar tot nu vad acces la butoane sa le scos, curat, etc.
        Ce-mi sugerati ?

        Comment


        • #34
          Salut!
          Verifica inainte sa desfaci bordul, sigurantele 38, 41 si 45.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Va salut dragi colegi.
            Primul meu post, din pacate, este cu o problema referitoare la AC. Masina in cauza este un A160, model 2001.
            Problema este urmatoarea: Pe treapta 5 nu merge ventilatia (indiferent daca este compresorul pornit sau nu) si, daca de exemplu las AC-ul la 3 sa zicem, 22 gr, dupa o vreme se opreste, si nu se mai aprinde nici recircularea si nici ec, este normal? Nu stiu cat freon are in instalatie, dar presupun ca recircularea ar trebui sa functioneze indiferent daca merge ec sau nu...

            Va multumesc pentru eventualele sugestii si/sau solutii

            Comment


            • #36
              Salut!
              Daca nu iti functioneaza treapta 5 de ventilatie inseamna ca sunt probleme cu comutatorul.
              Referitor la AC... In plafoniera din fata exista un motoras care absoarbe aer din habitaclu si il trimite unui senzor de temperatura. Odata atinsa temperatura setata de tine din buton, AC se opreste(cam asta e functionarea normala). Fa o proba setand temperatura pe minim si vezi daca se mai opreste asa de repede.
              Daca acelasi lucru se intampla, banuiesc ceva probleme cu modulul de climatizare(avand in vedere ca ai probleme cu recircularea si ventilarea).
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Comutatorul pus in treapta 5, face ceva, ca se aude un bazait, dar nu ventileaza. In rest, in ce priveste ac-ul, poate nu m-am exprimat eu cum trebuie. Cald afara, cald in masina, pun ventilatorul pe 2, porneste, totul in regula. Dupa o vreme, fara sa raceasca spectaculos in masina, se opreste aerul, dupa care nu mai merge nici recircularea nici ec-ul. Daca pun pe 4, reporneste, si functioneaza ok si ec si recirculare. Modulul acela din bord, nu face numai serviciul de comanda, sau el este de fapt creerul climatizarii?

                Comment


                • #38
                  Modulul din bord in afara de masurarea aerului din habitaclu si setare cu ajutorul parghiilor nu face nimic.E un sistem ca la dacie cu parghii din sarma.
                  Singurele elemente electrice sunt senzorul, comutatorul de viteza al ventilatorului si becurile.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    Seara buna!
                    @stefanivlad Da! Modulul din bord este "creierasul" climatizarii. Practic, butonul de ventilatie este prima conditie ce trebuie indeplinita pentru pornirea compresorului, a doua fiind butonul EC(led stins). Doar ventilatia pornita si buton EC cu led aprins (AC OFF), baga aer de afara iar ventilatia pornita si EC cu led stins(AC ON) iti baga aer rece.
                    La tine observ ca problema o reprezinta butonul de ventilatie care este una din conditii pentru functionarea compresorului. Altfel spus... necesare pornirii compresorului sunt 2 conditii( contacte inseriate) :
                    1) contact general/principal- buton ventilare
                    2) contact secundar - Buton EC
                    @flavyus1987 Treaba e mai complicata decat masurarea aerului si cateva parghii si sarme "ca la Dacie". Exista senzor temperatura si presiune pe radiator, valva de expansiune, senzor de temperatura pe evaporator , senzor de temperatura in habitaclu, etc .Toate datele trimise de senzori sunt analizate , comparate de catre modul cu temperatura ce ai setat-o din comutator si apoi comanda data valvei de pe compresor.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Salutare!
                      Ieri, bagat tot sub "gargarita" (vreau sa-mi montez un scut "home made") am observat ca pierd uleiul din compresor. Compresorul de clima este "ud" si nu stiu pe unde ar putea curge. Substanta ce lasa pete de ulei nu poate fii lichid de racire, pompa de apa este uscata, (nici picatura nu se vede). Se observa, in special pe fulia compresorului, un ulei negru (asemanator la culoare cu vaselina grafitata).
                      Sa aiba vre-o legatura cu problema opririi intarziate a compresorului? Sau invers, lipsa presiunii(ma gandesc ca odata cu uleiul pierd si lichidul de refrigerare) sa aiba vreo influenta asupra opririi?
                      Duminica faina tuturor!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Bun, problema mea expusa mai sus, a reajuns in prim-plan. Problema este asa: pe treapta 5 ventilatorul nu merge. EC si Recircularea se aprind. Pe 4 merge totul, pe 3 nu mai merge EC si Recircularea, dar ventilatorul merge ok. Pe 2 si 1, atat timp cat vin de la 0, adica nu trec prin 3, merge totul. Odata ajuns la 3, se blocheaza si isi revine dupa o vreme.

                        Am crezut ca problema este reostatul de la ventilator, situat sub torpedou, in spatele consolei centrale.

                        Adica aici:2013-01-29 16.25.15.jpg

                        Piesa inlocuita:2013-01-29 16.16.53.jpg

                        Cod A 168 820 08 97 - Pret - 233 lei TVA inclus la Mercedes (In caz ca e cineva care are nevoie de asa ceva)

                        Piesa respectiva nu are nici o influenta, problema este din alta parte. Ce urmeaza la inlocuit sau testat? Nu am gasit niciunde (ori nu stiu eu ce sa caut) siguranta pentru ventilator. Presupun ca problemele sunt cumva legate, adica daca dau de cap vitezei 5, va functiona si restul normal. Sau cel putin asa sper...

                        Idei?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Salutare!
                          .. am observat ca pierd uleiul din compresor. Compresorul de clima este "ud" si nu stiu pe unde ar putea curge. Se observa, in special pe fulia compresorului, un ulei negru (asemanator la culoare cu vaselina grafitata).
                          Sa aiba vre-o legatura cu problema opririi intarziate a compresorului? Sau invers, lipsa presiunii(ma gandesc ca odata cu uleiul pierd si lichidul de refrigerare) sa aiba vreo influenta asupra opririi?
                          1. Oprirea intarziata a compresorului este de natura electrica. Comanda este electrica, nu? Deci, oprirea este comandata tot electric! Faptul ca se opreste mai lent nu trebuie sa te supere! Sa nu plece mai greu sa te supere! Cum comanda, de regula, este data catre un fel de ambreiaj sau cuplaj electromagnetic (CEL PUTIN ASA STIU EU, S-AR PUTEA SA NU AM DREPTATE), oprirea lenta ar putea fi din el...
                          2. Toate compresoarele pe care le-am avut au avut (na ca ma repet!) vaselina/ulei la fulie. Aici este o problema specifica masinilor. In mod normal uleiul nu ar trebui sa intre in circuitul de aer conditionat. In realitate, din ce-am aflat de la baietii (cei meseriasi) care schimba freonul, 90% din masini au ulei in freon, respectiv pe circuitul de racire.
                          3. Daca segmentii compresorului sunt dusi, vei pierde si ulei si freon... Din acest motiv masinile sunt programate la verificarea instalatiei de a/c la 2 ani...ale noastre... anual.
                          O verificare in Bucuresti costa de regula 100-150 lei cu tot cu schimbarea freonului.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by stefanivlad View Post
                            Comutatorul pus in treapta 5, face ceva, ca se aude un bazait, dar nu ventileaza. In rest, in ce priveste ac-ul, poate nu m-am exprimat eu cum trebuie. Cald afara, cald in masina, pun ventilatorul pe 2, porneste, totul in regula. Dupa o vreme, fara sa raceasca spectaculos in masina, se opreste aerul, dupa care nu mai merge nici recircularea nici ec-ul. Daca pun pe 4, reporneste, si functioneaza ok si ec si recirculare. Modulul acela din bord, nu face numai serviciul de comanda, sau el este de fapt creerul climatizarii?
                            Imi pare rau, si sincer as ruga Administratorul site-ului daca poate pune data fiecarei postari, astfel incat sa stim daca mai este de actualitate sau nu.
                            Acum raspuns. Sau de fapt intrebari...
                            Tu ai treapta a 5-a la ventilator?
                            Ai acel - nici nu stiu cum sa-i mai spun sa nu ofensez pe cineva - climatronic? Adica pe ce temperatura este indicatorul pus? 16, 22 sau 28 de grade?
                            Viteza a 4-a la ventilator este ptr. dezaburire pe timp de iarna. Din acest motiv eu stiu ca foloseste un alt circuit, deoarece poate fi conexat cu alte lucruri (parbriz incalzit de ex.)
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #44
                              Da, este inca de actualitate. Am si postat inca un pas in vederea rezolvarii, din pacate, sortat cu un esec total.

                              Am treapta 5, cu semnul de dezaburire parbriz in dreptul ei. Fostul proprietar a zis "mergea, dar la un moment dat, nu a mai mers". Am incercat sa obtin mai multe detalii, dar n-am reusit.

                              Da, am "climatronic", cu reglarea temperaturii. In momentul de fata este selectata pozitia "28", la maxim cald, care are de asemenea semnul de dezaburire parbriz.

                              O sa incerc maine sa il desfac, sa ii fac poze, poate gasesc asa ce are. Eu inca mai sper la o rezolvare simpla, gen releu sau siguranta...

                              Comment


                              • #45
                                Am incercat sa editez(sa nu postez succesiv), dar nu merge.

                                Eu am asa:
                                Air con 9.JPG

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF