Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Probleme instalatie Ac

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-04-2016, 22:12 PM   #121
VICENTIU93
Junior Member
 
Join Date: Feb 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1598cmc 102cp
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default

Nu are nimeni idee despre problema mea?
Daca deschid topic nou, e mai vizibil?
Multumesc!!!
VICENTIU93 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 00:53 AM   #122
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 371
:
[Senior Member]
Default

Eu, din ce spui, cred ca ai o problema cu butonul de la aerul conditionat sau cu cablaj/mufe.
Mai mult decat sa ne dam cu parerea, nu putem.
Gasesti scheme, cataloage, tot ce vrei in forumul asta.
Citeste si apuca-te de mesterit, daca nu vrei sa mergi cu masina la vreun nene "priceput".

L.E . Chiar pe prima pagina a acestui thread se vorbeste despre niste baieti priceputi. Ai citit?

Last edited by Nedved; 07-05-2016 at 00:58 AM.
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2016, 07:01 AM   #123
nora-marian
Senior Member
 
nora-marian's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Calarasi
Motorizare : 1998 benzina
Age: 47
Posts: 1,721
:
[Senior Member]
Default

Din cate inteleg eu, ai o problema de natura electrica. O diagnosticare te va duce cu siguranta la defect. Pentru diagnosticare, cautal pe mastermario71.
__________________
Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
nora-marian is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2016, 14:11 PM   #124
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by VICENTIU93 View Post
Salutare!
Sunt posesorul unui mercedes w168 motor 1.6. An 1999
Am o problema legata de ac si as vrea sa aflu daca a mai patit cineva acelasi lucru.
Evitati raspunsuri gen "cand e ec activ, aerul nu functioneaza". Freonul e pus de aproximativ 2 luni lafel si compresorul verificat tot atunci...


Aerul functioneaza pe treptele 3 si 4(ventilatia merge si pe 1 si 2). In momentul cand este pe 1 sau 2, de multe ori compresorul se opreste si baga aerul de afara... incerc sa apas pe ec dar tot stins ramane.
Acelasi lucru patesc si daca apas pe recirculare sau pe uscare aer, nu se aprind ledurile rosii de pe butoane. E ca si cum este deconectat de la butoanele de control ac.
Am avut si momente foarte rare cand a mers totul ok.

Va multumesc!!!
Salut. Tind sa cred ca e o problema la consola centrala... Incearca sa faci rost de o consola din dezmembrari si probeaza functionalitatea AC-ului cu alta consola (o cumperi numai dupa ce probezi). Fara a face publicitate, arunca un ochi aici.
__________________
W168 or nothing!

Last edited by cezarkage; 07-07-2016 at 14:14 PM.
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2016, 19:57 PM   #125
katalin1990
Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: bucuresti
Motorizare : 1700
Age: 28
Posts: 38
:
[Member]
Default

salut, pentru consola te pot ajuta eu.am destule pisese de a-class
katalin1990 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2016, 09:57 AM   #126
VICENTIU93
Junior Member
 
Join Date: Feb 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1598cmc 102cp
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default

Va multumesc mult!
La partea electrica ma gandeam si eu doar ca voiam mai multe pareri.
Incerc sa probez alta consola si voi lua legatura cu katalin1990.
VICENTIU93 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2016, 12:02 PM   #127
florin84
Senior Member
 
florin84's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Oradea
Motorizare : 1.4
Age: 34
Posts: 135
:
[Senior Member]
Default

Salut,

Am fost la o verificare a instalatiei Ac , au facut vidare incarcare cu freon si solutie Uv am circulat cu masina, m-am intors la service dupa cateva zile si mi-au spus ca problema este conducta care face legatura intre radaitor si compresor pe acolo sste scurgerea. Piesa noua este 200 euro. Am sunat la dezmembrari la mine in oras si mi-au cerut codul piesei.
Imi puteti spune cum fac rost de acest cod?
Multumesc.

Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
__________________
Service romanesc de prima mana :
- Cât mă costă reparația mașinii?
- Ce problemă are?
- N-am cea mai vagă idee.
- 843 lei și 50 bani!
florin84 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2016, 12:28 PM   #128
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by florin84 View Post
Salut,
Am fost la o verificare a instalatiei Ac , au facut vidare incarcare cu freon si solutie Uv am circulat cu masina, m-am intors la service dupa cateva zile si mi-au spus ca problema este conducta care face legatura intre radaitor si compresor pe acolo sste scurgerea. Piesa noua este 200 euro. Am sunat la dezmembrari la mine in oras si mi-au cerut codul piesei.
Imi puteti spune cum fac rost de acest cod?
Multumesc.
Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
Salut. Este vorba despre conducta care pleaca din radiator pe deasupra aripei pana la compresor?
schemaAC.jpg
Eu am pori in zona insemnata cu rosu, unde este prinsa conducta cu acel colier (inutil) de fixare... Am gasit o conducta la dezmembrari insa nu era buna, era corodata in aceeasi zona a colierului. Vroiau 100 de lei pe ea, iar pentru una noua am primit un pret de 1200 de lei. Sunt curios cat timp o sa ma tina cele 600 de grame de freon.
zona1.jpg
Codul pentru conducta este A1688302415. Sper ca n-am gresit. Am luat codul de pe http://www.ilcats.ru . Numai bine.
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2016, 21:43 PM   #129
florin84
Senior Member
 
florin84's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Oradea
Motorizare : 1.4
Age: 34
Posts: 135
:
[Senior Member]
Default

Salut,

Da, aia e conducta dar nu stiu sa iti spun exact zona unde are scurgeri. Pe mine m-a tinut o saptamana freonul iar la verificare mi s-a spus ca s-a vazut cu ochiul liber nu e nevoie de lampa Uv.
Caut si eu in dezmembrari. De reparat conducta exista vreo sansa ?


Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
__________________
Service romanesc de prima mana :
- Cât mă costă reparația mașinii?
- Ce problemă are?
- N-am cea mai vagă idee.
- 843 lei și 50 bani!
florin84 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2016, 11:21 AM   #130
VICENTIU93
Junior Member
 
Join Date: Feb 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1598cmc 102cp
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default Consola AC

Quote:
Originally Posted by cezarkage View Post
Salut. Tind sa cred ca e o problema la consola centrala... Incearca sa faci rost de o consola din dezmembrari si probeaza functionalitatea AC-ului cu alta consola (o cumperi numai dupa ce probezi). Fara a face publicitate, arunca un ochi aici.
Salut!

Am rezolvat problema prin schimbarea consolei.
Acum merg foarte bine comenzile climei.


Multumesc mult!
VICENTIU93 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2017, 10:58 AM   #131
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

S-a discutat la alta categorie de masina, insa postez si aici, sper sa ajute si pe altii.
Quote:
Originally Posted by nora-marian View Post
Poate pierderea nu este in instalatie, posibil sa fie pe la ventilele unde se cupleaza furtunele de incarcare. In general pierderile se gasesc pe la radiator.
Quote:
Originally Posted by cezarkage View Post
Am patit-o... Am incarcat instalatia, cum fac in fiecare vara deoarece am un por pe conducta, insa pana venea frigul tot ma tinea... Dupa incarcare masina nu a fost pornita 2 saptamani. Dupa 2 saptamani pornesc masina, la drum nici urma de "racoreala"... Cand bag nasul sub capota, capacelele nestranse... Am verificat cu spuma ventilele iar pe la cel de inalta presiune imi scapa. Am reincarcat din nou instalatia, iar mesterii evident ca nu au strans capacelele (cica alea sunt doar sa nu intre praful). Le-am strans eu bine bine iar maine sunt doua saptamani de cand raceste bine, deci am depasit pragul de 2 saptamani.
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 20:11 PM   #132
bric
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: Braila
Motorizare : 1397 cmc benzina
Age: 44
Posts: 10
:
[Junior Member]
Default

Va salut dragi colegi. Din luna februarie sunt posesorul unui Mercedes A 140 fabricat in anul 2002.
Dupa achizitie am descoperit o serie de probleme mai mari sau mai mici, dar problema aerului conditionat este cea mai mare.
La data cumpararii nu am putut proba aerul conditionat deoarece afara erau temperaturi negative. Acum constat ca acesta nu isi face treaba. Am facut verificarile dupa cum am citit pe site (am verificat sigurantele 38, 41, 45) si am constatat urmatoarele:
Sigurantele sunt bune, atunci cand dau pe aer rece, conductele de la aerul conditionat se racesc dar in masina imi da tot caldura, si ma refer la aer cald provenit de la calorifer nu de aer din exterior. Totodata la pornirea aerului conditionat nu am sesizat sa porneasca nici un ventilator in compartimentul motorului, cei drept motorul era rece iar afara nu erau mai mult de 15 grade.
In perioada in care afara au fost temperaturi negative, nici incalzirea nu a functionat corespunzator dar am presupus ca motorul nu a apucat sa se incalzeasca sau ca termostatul nu isi face treaba, dar acum ma gandesc ca am o problema cu clima.
Presupun ca, in functie de temperatura din habitaclu si de temperatura setata, masina decide daca ia aer din vaporizatorul instalatiei AC sau din calorifer, dar, in cazul meu, acest selector nu functioneaza corespunzator. Intrebari:
1. pot risca sa desfac singur instalatia de climatizare?
2. In zona Braila – Galati gasesc pe cineva sa o repare la un pret decent?
Mentionez ca masina am luat-o pentru sotie si daca vine vara si nu repar instalatia, am probleme mari.

Last edited by bric; 03-12-2018 at 20:18 PM.
bric is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 22:46 PM   #133
dang
Member
 
dang's Avatar
 
Join Date: Jan 2017
Location: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Age: 30
Posts: 69
:
[Member]
Default

Aia cu incalzirea e de la termostat zic eu. Si eu am aceeasi problema, dau pe cald si baga fix frectie pana se incinge tare motoru'. E 150 ron termostatu' + 3L antigel (de preferat albastru - G11).
Desi ar mai putea fi caloriferul infundat sau rezistenta de la aeroterma.

Imi pare mie ca fiind una din urmatoarele posibile cauze:
1. Compresor AC defect
2. Fulie electromagnetica compresor AC defecta
3. Filtru uscator + comutator presiune
4. Scurgeri freon si/sau lipsa freon
5. Sotia se poate racori cu o sticla de sampanie pe malul Dunarii.

De riscat, puteti sa riscati, dar exista si consecinte.

Mergeti la un service sa va faca o reincarcare cu freon(aprox 100 ron, teoretic), si vedeti atunci care, cum si in ce fel.


Spor,

Last edited by dang; 03-12-2018 at 22:50 PM.
dang is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2018, 16:23 PM   #134
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cezarkage View Post
Salut. Este vorba despre conducta care pleaca din radiator pe deasupra aripei pana la compresor?
Attachment 128654
Eu am pori in zona insemnata cu rosu, unde este prinsa conducta cu acel colier (inutil) de fixare... Am gasit o conducta la dezmembrari insa nu era buna, era corodata in aceeasi zona a colierului. Vroiau 100 de lei pe ea, iar pentru una noua am primit un pret de 1200 de lei. Sunt curios cat timp o sa ma tina cele 600 de grame de freon.
Attachment 128655
Codul pentru conducta este A1688302415. Sper ca n-am gresit. Am luat codul de pe http://www.ilcats.ru . Numai bine.
Recent am gasit o conducta buna la dezmembrari. M-am decis sa o iau si sa incerc remedierea instalatiei de climatizare... Am montat conducta si destul de optimist m-am dus la incarcat instalatia intr-un alt loc unde oamenii se ocupa doar cu asa ceva. Au inceput cu o verificare, mai exact mi-au conectat pe supapa de inalta un furtun si mi-a bagat presiune de 25 bari. In aproximativ 5 minute scazuse pana la 22 bari... A incercat sa-si dea seama unde ar fi pierderea insa fara succes. Am umplut instalatia totusi cu agent frigorific, ulei si substanta fluorescenta in speranta ca vor aparea urme de la substanta de contrast. Orice sfat este binevenit.
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2018, 18:26 PM   #135
florin84
Senior Member
 
florin84's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Oradea
Motorizare : 1.4
Age: 34
Posts: 135
:
[Senior Member]
Default

Salut,

Se schimba greu acea conducta? Si la masina mea s-a fisurat acea conducta.


Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
__________________
Service romanesc de prima mana :
- Cât mă costă reparația mașinii?
- Ce problemă are?
- N-am cea mai vagă idee.
- 843 lei și 50 bani!
florin84 is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2018, 08:40 AM   #136
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by florin84 View Post
Salut,
Se schimba greu acea conducta? Si la masina mea s-a fisurat acea conducta.
Salut. La mine s-a procedat in felul urmator, s-a dat roata jos si apoi plasticele de sub aripa. Dupa ce s-au demontat plasticele, se poate observa conducta care e prinsa in doua coliere sub aripa plus cel discutat in postarile anterioare, deci trei in total. Pentru desfacerea conductei de pe compresor operatiunea s-a efectuat pe canal, dar cred ca se poate si cu un cric sau doua pe fata. S-a reusit extragerea conductei fara a se mai desface aripa, bara fata sau far.
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 05:47 AM   #137
nora-marian
Senior Member
 
nora-marian's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Calarasi
Motorizare : 1998 benzina
Age: 47
Posts: 1,721
:
[Senior Member]
Default

Din spusele tale, se pare ca ai o pierdere de freo destul de mare. Aceste pierderi apar i mod frecvet pe radiatorul din fata masinii. Mai pot aparea pe la imbinari (orignuri) Persoal am gasit la a mea radiatorul de sub bord spart *(vaporizator / evaporator). De retiut este faptul ca pe unde pierde freon, iese si putin ulei, deci se unge cu ulei zona respectiva iar pe radiator apare pata de ulei. Presiuile freonului trebuie sa fie undeva la 2,3 -2,5 pe joasa (conducta groasa) si minim 15 bari pe inalta (conducta subtire) Cu freon in instalatie si climatizarea pornita, ventilatorul din fata masinii trebuie sa porneasca.
__________________
Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
nora-marian is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 11:05 AM   #138
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by nora-marian View Post
Din spusele tale, se pare ca ai o pierdere de freo destul de mare. Aceste pierderi apar i mod frecvet pe radiatorul din fata masinii. Mai pot aparea pe la imbinari (orignuri) Persoal am gasit la a mea radiatorul de sub bord spart *(vaporizator / evaporator). De retiut este faptul ca pe unde pierde freon, iese si putin ulei, deci se unge cu ulei zona respectiva iar pe radiator apare pata de ulei. Presiuile freonului trebuie sa fie undeva la 2,3 -2,5 pe joasa (conducta groasa) si minim 15 bari pe inalta (conducta subtire) Cu freon in instalatie si climatizarea pornita, ventilatorul din fata masinii trebuie sa porneasca.
De joia trecuta cand s-a facut reincarcarea, am tot monitorizat conductele, partea din fata cat am acces, si nu este nici un fel de urma de ulei sau substanta de contrast (s-ar vedea putin si cu ochiul liber fara lampa). Intr-adevar, cu climatizarea pornita ventilatorul din fata vajaie destul de tare. M-am gandit si eu la evaporator, dar nu stiu daca o sa ii mai fac ceva daca el e vinovatul. Deocamdata raceste foarte tare, cu clima data la 22 nu pot sta in masina.
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2018, 10:40 AM   #139
nora-marian
Senior Member
 
nora-marian's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Calarasi
Motorizare : 1998 benzina
Age: 47
Posts: 1,721
:
[Senior Member]
Default

Se pare ca totul este OK. Piereri mai pot aparea pe la valvele service.
__________________
Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
nora-marian is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2018, 08:20 AM   #140
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 29
Posts: 464
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by nora-marian View Post
Piereri mai pot aparea pe la valvele service.
Va referiti la valvele pe unde se incarca instalatia? Am inteles bine?
__________________
W168 or nothing!

Last edited by cezarkage; 08-27-2018 at 08:27 AM.
cezarkage is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
instalatie, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 19:21 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF