Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme incalzire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca tot la service tre' sa ajung pentru ca nu sunt asa priceput la masini. Ma gandeam ca inainte sa ajung la service sa incercam aici sa avem cat de cat un diagnostic. Voi lua ca si referinta si ce mi-ai zis aici. Mersi,

    Comment


    • #17
      Eu aș zice să mai așteptați puțin. Sunt 2-3 colegi pe forum care chiar știu ce vorbesc. Eu mi-am dat doar cu părerea. Nu știu ce e pe acolo că n-am desfăcut încă. Oricum dacă vă apucați să scoateți plasticele alea să aveți mare grijă, eu am reușit să le rup și era vară. Și n-am tras ca prostul.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #18
        Din ce stiu eu, modelul prefacelift nu are clima iar din moment ce baga cand e turata nu cred nici ca ar fi probleme la potentiometru. Nu stiu cum lucreaza instalatia si nu pot sa ajut cu mai mult.
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #19
          @CRB, de ce n-ar avea modelul prefacelift climă? Sunt și cu și fără. Oricum nu cred că are influența faptul că are climă sau nu, aici e strict legat de partea de încălzire.

          Și din ce pricep nu prea contează dacă e turată sau nu, mă gândesc că la drum întins o ține undeva pe la 2500 - 3000.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #20
            Buna ziua stimati forumisti!

            O mare problema a acestor masini (de care m-am lovit si eu) e termostatul care ramane deschis si de aici toate problemele.
            Verificati daca exista o diferenta de temperatura intre partea dinainte de termostat si dupa termostat - furtunul care duce la radiator- daca exista aceeas temperatura schimbat urgent acel termostat ( la diesel este impreuna cu sonda de temperatura lichid racire).

            Stima!

            Comment


            • #21
              Termostatul e schimbat. Inainte nu dadea deloc caldura, poate doar un zvac mic cand era inchis. Acum cu termostatul schimbat a inceput sa dea caldura dar doar cand vrea ia cum s-ar zice. Ieri am fost cu masina prin oras, la inceput era rece, dupa incepuse sa dea caldura . Sambata plec la Suceava, vedem pana acasa cum se comporta si va spun. Tot acolo o duc iar la service sa vedem ce si cum.

              Comment


              • #22
                Originally posted by bogdan.motrici View Post
                Ieri am fost cu masina prin oras, la inceput era rece, dupa incepuse sa dea caldura.
                Daca motorul e rece nu te astepta sa iti bage caldura. Mie incepe sa imi bage aer cald abia dupa vreo 5 minute de rulaj, cand se incalzeste motorul.
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by bogdan.motrici View Post
                  Termostatul e schimbat. Inainte nu dadea deloc caldura, poate doar un zvac mic cand era inchis. Acum cu termostatul schimbat a inceput sa dea caldura dar doar cand vrea ia cum s-ar zice. Ieri am fost cu masina prin oras, la inceput era rece, dupa incepuse sa dea caldura . Sambata plec la Suceava, vedem pana acasa cum se comporta si va spun. Tot acolo o duc iar la service sa vedem ce si cum.
                  Salut!
                  vezi sa nu fie un caz extrem in care sa fie obturat un furtun si/sau radiatorul din habitaclu sau, sper sa nu fi incurcat furtunele cel cu radiatorul exterior cu cel de radiator interior.

                  Sa speram numai de bine!\

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Guess View Post
                    Salut!
                    vezi sa nu fie un caz extrem in care sa fie obturat un furtun si/sau radiatorul din habitaclu sau, sper sa nu fi incurcat furtunele cel cu radiatorul exterior cu cel de radiator interior.

                    Sa speram numai de bine!\

                    Acum întreb şi eu ca prostul... la radiatorul extern nu merg nişte furtune groase? ŞI la cel intern nişte furtune ca degetul? Ar fi prea de tot să le monteze pe dos...

                    De înfundat să fie înfundat tot radiatorul iar n-aş crede...
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Lasa masina la relanti 15-20 minute. In timpul asta pui mana pe furtunul ce iese din termostat si duce in radiator. Observa in cat timp incepe sa se incalzeasca. Dupa ce termostatul s-a deschis(s-a incins bine furtunul, in totalitate) vezi daca furtunul s-a intarit. Sistemul trebuie sa lucreze sub presiune. Astfel iti dai seama daca pompa de apa mai face ce trebuie sa faca. E posibil ca din cauza pompei sa nu circule nici apa in calorifer.
                      De incurcat furtunele nici vorba...
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Salut!
                        Lasa masina la relanti 15-20 minute. In timpul asta pui mana pe furtunul ce iese din termostat si duce in radiator. Observa in cat timp incepe sa se incalzeasca. Dupa ce termostatul s-a deschis(s-a incins bine furtunul, in totalitate) vezi daca furtunul s-a intarit. Sistemul trebuie sa lucreze sub presiune. Astfel iti dai seama daca pompa de apa mai face ce trebuie sa faca. E posibil ca din cauza pompei sa nu circule nici apa in calorifer.
                        De incurcat furtunele nici vorba...
                        Aici trebuie să te contrazic. Pompa e o chestie extrem de simplă, e practic o elice ataşată de o fulie. Dacă nu a ruginit / dezintegrat nu are cum să nu-şi facă treaba. Primul lucru când se defectează ceva la pompă curge. E un simering (presustupă parcă-i spune). În cazuri extreme crapă rulmentul. Huruie şi curge. N-are cum să crape de tot că nu-i bagă nimeni beţe în elice.

                        Plus o pompă care nu lucrează ar duce la fierberea motorului. Cu sau fără încălzire apa circulă din chiulasă spre baza motorului tot timpul. Şi ar mai fi şi senzorul de temperatură, ăla ce păzeşte?

                        Poate spuneţi că-s fixat pe o idee, dar eu tot nu mă prind unde e comanda de încălzire. Trebuie să fie un robinet, o electrovalvă ceva care comandă trecerea apei prin caloriferul din cabină.

                        Apropo de presiune, vedeţi că se face si-n borcanul de completare. Lăsaţi musai maşina 15-20 de minute după ce o opriţi altfel faceţi un gheizer de toată minunea.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #27
                          Nu este nici un robinet, apa (lichidul de racire) circula tot timpul prin calorifer. Flapsurile
                          din comanda de incalzire - racire dirijeaza aerul din interiorul sau exteriorul masinii prin filtrul de polen spre habitaclu, prin calorifer sau circuitul de aer conditionat, in functie de temperatura setata din termostat.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gruiarew View Post
                            Aici trebuie să te contrazic. Pompa e o chestie extrem de simplă, e practic o elice ataşată de o fulie. Dacă nu a ruginit / dezintegrat nu are cum să nu-şi facă treaba. Primul lucru când se defectează ceva la pompă curge. E un simering (presustupă parcă-i spune). În cazuri extreme crapă rulmentul. Huruie şi curge. N-are cum să crape de tot că nu-i bagă nimeni beţe în elice.

                            Plus o pompă care nu lucrează ar duce la fierberea motorului. Cu sau fără încălzire apa circulă din chiulasă spre baza motorului tot timpul. Şi ar mai fi şi senzorul de temperatură, ăla ce păzeşte?

                            Poate spuneţi că-s fixat pe o idee, dar eu tot nu mă prind unde e comanda de încălzire. Trebuie să fie un robinet, o electrovalvă ceva care comandă trecerea apei prin caloriferul din cabină.

                            Apropo de presiune, vedeţi că se face si-n borcanul de completare. Lăsaţi musai maşina 15-20 de minute după ce o opriţi altfel faceţi un gheizer de toată minunea.
                            Asa arata o pompa de Aclass. Spune-mi te rog, ce crezi ca se intampla daca se invarte morisca pe ax, numai oleaca? Ca nu e sudata...e bagata doar presat. Am intalnit asta la alta masina, constructia pompei era similara.
                            Eu robinet n-am vazut, in schimb sunt vreo trei servomotoare care mixeaza aerul.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              În mod normal chestiile ce se prind doar prin presare se fac între două metale cu indici de dilataţie diferiţi. Nu zic că e imposibil dar e puţin probabil să se învârtă axul ăla în gol. Şi totuşi e o morişcă nu e piston să zici că are direct o forţă ce-l ţine. Adevărat că face presiune dar să nu uităm că totuşi se învârte în nişte zeamă. Ca o analogie destul de îndepărtată tot prin frecare merge şi ambreiajul şi acolo e forţă nu jucărie. Zic şi eu, nu dau cu parul.

                              @gino73 posibil. Totuşi mie mi se pare extrem de ciudat să plimbi apa prin caloriferul din habitaclu atunci când nu e nevoie. Vara să zicem 40 grade afară, eu setez să-mi bage rece clima. Oricât ar fi de bine gândite totuşi mi se pare puţin ciudat să ţii o chestie încălzită la 90 grade. Revin la analogia cu dacia, era un robinet simplu cu 2 ieşiri una în calorifer una era ceva ţeavă de retur.

                              https://translate.googleusercontent....wmiDwW_eIYWKrQ

                              Văd două valve 23 şi 29. Ce rol au?
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #30
                                Hmmm... pare-se că ați avut dreptate. Am înghețat azi în drum spre serviciu că am lăsat-o fără încălzire în cabină. Furtunele ce duc în habitaclu erau fierbinți. Îmi cer scuze că am insistat că ar fi fost altfel...
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF