Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Probleme incalzire

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-30-2014, 20:07 PM   #1
tonysoprano31
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: bucuresti
Motorizare : 2148
Age: 35
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default Probleme incalzire

Salut dragi forumisti am un A160 din 1999 1598 cc2 si in ultimu timp nu baga caldura cum ar trebui. Adica setez temperatura pe 28 d grade dar baga ca si cum ar sta la 20 de grade,mentionez ca stiu diferenta deoarece ieri baga caldura la greu azi deloc plus ca vasul de antigel e rece si cand am deschis capacul de la vas nici un pic de presiune dupa aproximativ 3-4 ore de mers incontinuu. Va multumesc anticipat
tonysoprano31 is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2014, 20:59 PM   #2
nora-marian
Senior Member
 
nora-marian's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Calarasi
Motorizare : 1998 benzina
Age: 47
Posts: 1,714
:
[Senior Member]
Default

Ce temperatura i-ti arata in bord?

Last edited by cutaresku; 01-30-2014 at 21:16 PM. Reason: Mie imi, tie iti, noua ne...
nora-marian is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2014, 08:57 AM   #3
jack1973
Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: slobozia
Motorizare : diesel
Age: 45
Posts: 92
:
[Member]
Default

Salut,trebuie sa verifici termostatul.
jack1973 is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2014, 08:58 AM   #4
jack1973
Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: slobozia
Motorizare : diesel
Age: 45
Posts: 92
:
[Member]
Default

Este clar ca nu mai inchide daca antigelul este rece.
jack1973 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2014, 11:36 AM   #5
iacov
Junior Member
 
Join Date: Sep 2014
Location: timisoara
Motorizare : benzina+gpl
Age: 41
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Salut Stimabililor posesori de A Classe!Am un A140,benzina,1998 si,ca pentru sezon,am golit instalatia si am pus antigel!Problema:imi baga caldura ,dar am observat ca la 3-5 zile,trebuie sa completez cu antigel...cam80-100gsi am picat pe ganduri...cautand-o,am gasit buburuza mea uda..... jos ),in habitaclu,sub consola centrala...sub bord,numai pe mijloc!
Rog pareri si sfaturi...multumesc!
iacov is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2014, 13:18 PM   #6
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by tonysoprano31 View Post
Salut dragi forumisti am un A160 din 1999 1598 cc2 si in ultimu timp nu baga caldura cum ar trebui. Adica setez temperatura pe 28 d grade dar baga ca si cum ar sta la 20 de grade,mentionez ca stiu diferenta deoarece ieri baga caldura la greu azi deloc plus ca vasul de antigel e rece si cand am deschis capacul de la vas nici un pic de presiune dupa aproximativ 3-4 ore de mers incontinuu. Va multumesc anticipat
Pot fi mai multe.
1 Verifica cu clima si fara clima. Fara clima pornita si pe maxim la caldura, ar trebui sa te dea afara din masina dupa 30 minute de mers motorul.
Vasul de expansiune e din plastic. Nu e obligatoriu sa fie cald. Ajuta mai mult daca puneai mana pe furtune. Faptul insa ca era gol inseamna ori ca ai schimbat recent tot lichidul de racire si nu s-a facut aerisirea, ori ca ai scurgeri. Trebuie sa verifici.
2. In mod normal, in niciun caz nu deschizi busonul la vasul de expansiune ca timp motorul e cald.
Revin-o dupa ce verifici daca ai scurgeri sau motorul nu e aerisit (desi trebuia sa se aeriseasca singur in 3-4 ore cat ai spus ca ai mers). Vezi ca intra destul antigel... poate nu ai pus cat trebuia.
Bafta!
__________________
Chiar imi place masinuta asta!
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2014, 13:21 PM   #7
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by iacov View Post
Salut Stimabililor posesori de A Classe!Am un A140,benzina,1998 si,ca pentru sezon,am golit instalatia si am pus antigel!Problema:imi baga caldura ,dar am observat ca la 3-5 zile,trebuie sa completez cu antigel...cam80-100gsi am picat pe ganduri...cautand-o,am gasit buburuza mea uda..... jos ),in habitaclu,sub consola centrala...sub bord,numai pe mijloc!
Rog pareri si sfaturi...multumesc!
Ti-ai dat singur raspunsul... Ai scurgeri si stii si unde.
Acum ca o fi un racord nestrans sau furtunul dus, e totuna. Trebuie sa desfaci sa vezi. Si ai de munca ptr. asta...
Spor la treaba!
__________________
Chiar imi place masinuta asta!
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2015, 17:42 PM   #8
iacov
Junior Member
 
Join Date: Sep 2014
Location: timisoara
Motorizare : benzina+gpl
Age: 41
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Salut colegi...cu întârziere,dar sunt dator!Desi mi-aș fi dorit niste păreri atunci!
Buburuza mea nu se mai uda jos...si asta fara sa ii fac ceva...sau...
Am umblat la filtru de habitaclu si l-am găsit deranjat de la poziția lui! După un timp am văzut ca nu mai este uda podeaua...noroc de lipsa timpului...as fi demontat tot bordul....degeaba!
Salutari si...drumuri bune!
iacov is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2015, 16:29 PM   #9
rares_crbl
Senior Member
 
rares_crbl's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : A180 CDI
Posts: 120
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by iacov View Post
Salut colegi...cu întârziere,dar sunt dator!Desi mi-aș fi dorit niste păreri atunci!
Buburuza mea nu se mai uda jos...si asta fara sa ii fac ceva...sau...
Am umblat la filtru de habitaclu si l-am găsit deranjat de la poziția lui! După un timp am văzut ca nu mai este uda podeaua...noroc de lipsa timpului...as fi demontat tot bordul....degeaba!
Salutari si...drumuri bune!
Daca ai avut pierderi de lichid de racire, inseamna ca ai o fisura undeva. Sistemul de racire motor/incalzire habitaclu este etans, sub presiune. Daca nu-ti mai curge acum, posibil sa se fi cristalizat antigelul unde aveai pierderea si de aici sa se fi etansat sistemul, ca in poza urmatoare:
Click the image to open in full size..
Cel mai probabil, aveai pierderi pe circuitul de incalzire habitaclu, unde pompa de apa face o presiune mai mica si exista o valva de comanda cald/rece ce permite sau nu intrarea antigelului in caloriferul de incalzire habitaclu.
__________________
Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005
rares_crbl is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2015, 22:44 PM   #10
bogdan.motrici
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 1.4, 82CP
Age: 33
Posts: 95
:
[Member]
Default

Salut,
Am si eu o problema cu incalzirea. Pe scurt, nu da caldura, doar un zvac sa zici la drum lung ca e oprita de fapt caldura si simt ca vine un pic dar foarte slab si cand dau pe 1 imi da un pic si dupa intra pe rece. Drept urmare am facut urmatoarele, schimbat antigelul, golit instalatia, aerisit - rezultat nimic. Dupa, am schimbat termostatul, imediat ce l-am schimbat, la prima pornire, tinut motorul intre 2000-3000 ture vreo cateva minute si dadea caldura de rupea, foarte fierbinte dupa care mai scazuse un pic din intensitate dar nu foarte mult. Toate bune, fericit ca am rezolvat, plecat la drum prin Bucuresti, acasa, dar surpriza, dupa ceva timp incepuse sa scada foarte mult temperatura si cand dadeam spre exemplu la 4, aproape ca dadea rece. Ajung acasa, oprit motorul, dat drumul iar, accelerat un pic si iar dadea caldura, e drept nu foarte fierbinte. Pe scurt la inceput da caldura dar nu si cand stau la relanti/pe loc ( temperatura e relativ scazuta, hai sa zic ca daca dau pe 1 da un pic ), cand plec la drum da caldura dar nu foarte tare. Ce-i drept nu am testat la drum lung cu motorul constant dar se pare ca aparent dupa schimbarea termostatului problema parea rezolvata dar se pare ca e partial. Ce ar mai putea fi? de verificat? scuze daca am scris prea mult.
A140/'98
bogdan.motrici is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2015, 23:00 PM   #11
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : A-Klasse
Age: 33
Posts: 759
:
[Senior Member]
Default

Ştie cineva pe ce principiu face amestecul de aer cald / rece? Mă gândesc să nu fie ceva hibă la potenţionemtrul din mijloc (nu ştiu cum îi zice).
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2015, 23:03 PM   #12
bogdan.motrici
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 1.4, 82CP
Age: 33
Posts: 95
:
[Member]
Default

Mersi de raspuns, unde ar fi pozitionat acel potentiometru?
bogdan.motrici is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2015, 23:23 PM   #13
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : A-Klasse
Age: 33
Posts: 759
:
[Senior Member]
Default

Păi sunt 3, cel cu turaţia la ventilator, cel cu gradele şi cel de poziţionare. Ideea e că trebuie să amestece cumva aerul ce vine de afară cu cel pe care-l trage prin calorifer. Eu când am desfăcut consola n-am fost atent ce e pe acolo. Mă gândesc că cel cu gradele e ceva electric la cum merge. Cel de poziţionare e mecanic, se simte la mână când se învârte. Întrebarea e ce acţionează în spate. Am tot căutat dar nu găsesc nimic edificator.
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2015, 23:45 PM   #14
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : A-Klasse
Age: 33
Posts: 759
:
[Senior Member]
Default

Am găsit ceva. Sper să ajute:

http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.61.htm

https://translate.googleusercontent....ZN3m0qbEgRKMiA
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2015, 08:39 AM   #15
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : A-Klasse
Age: 33
Posts: 759
:
[Senior Member]
Default

Am umplut iar de posturi succesive (îmi cer scuze pentru incoerenţa în idei).
Mai o cauză ar putea fi senzorul de temperatură din plafonieră.

Ce nu găsesc pe schiţe, ar trebui să fie un robinet cu 3 căi. Aşa era la Dacie (ştiu ca asta nu-i Dacie dar sistemul ar trebui să fie ceva asemănător). Adică nu văd sensul vara să încălzească apa din caloriferul de habitaclu. Mai ales la cele cu climă unde ar trebui să aibe ceva foarte rece peste care să sufle aerul tras de afară. Ce am găsit e linkul de mai jos e controlul robinetului cu pricina. 11 pare a fi candidatul pentru ceea ce zic.

https://translate.googleusercontent....7eGOfuKSkHxVKg

Îmi cer scuze dacă bat câmpii.
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2015, 10:49 AM   #16
bogdan.motrici
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 1.4, 82CP
Age: 33
Posts: 95
:
[Member]
Default

Cred ca tot la service tre' sa ajung pentru ca nu sunt asa priceput la masini. Ma gandeam ca inainte sa ajung la service sa incercam aici sa avem cat de cat un diagnostic. Voi lua ca si referinta si ce mi-ai zis aici. Mersi,
bogdan.motrici is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2015, 11:06 AM   #17
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : A-Klasse
Age: 33
Posts: 759
:
[Senior Member]
Default

Eu aș zice să mai așteptați puțin. Sunt 2-3 colegi pe forum care chiar știu ce vorbesc. Eu mi-am dat doar cu părerea. Nu știu ce e pe acolo că n-am desfăcut încă. Oricum dacă vă apucați să scoateți plasticele alea să aveți mare grijă, eu am reușit să le rup și era vară. Și n-am tras ca prostul.
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2015, 12:56 PM   #18
Crb
Senior Member
 
Crb's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Costesti
Motorizare : 1.4
Age: 25
Posts: 271
:
[Senior Member]
Default

Din ce stiu eu, modelul prefacelift nu are clima iar din moment ce baga cand e turata nu cred nici ca ar fi probleme la potentiometru. Nu stiu cum lucreaza instalatia si nu pot sa ajut cu mai mult.
__________________
Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.
Crb is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2015, 15:23 PM   #19
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : A-Klasse
Age: 33
Posts: 759
:
[Senior Member]
Default

@CRB, de ce n-ar avea modelul prefacelift climă? Sunt și cu și fără. Oricum nu cred că are influența faptul că are climă sau nu, aici e strict legat de partea de încălzire.

Și din ce pricep nu prea contează dacă e turată sau nu, mă gândesc că la drum întins o ține undeva pe la 2500 - 3000.
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2015, 08:37 AM   #20
Guess
Junior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Sibiu
Motorizare : 1.7 CDI
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Buna ziua stimati forumisti!

O mare problema a acestor masini (de care m-am lovit si eu) e termostatul care ramane deschis si de aici toate problemele.
Verificati daca exista o diferenta de temperatura intre partea dinainte de termostat si dupa termostat - furtunul care duce la radiator- daca exista aceeas temperatura schimbat urgent acel termostat ( la diesel este impreuna cu sonda de temperatura lichid racire).

Stima!
Guess is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
incalzire, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 06:02 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF