Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme frane: apasat tare pedala frana A170

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara !



    Cateva observatii:



    - la motoarele pe benzina, cel mai mult vacuum se creeaza la relanti, nu la turatii mari.


    - masinile cu sisteme mari consumatoare de vacuum au in dotare rezervoare de stocare a vacuumului. Exista chiar si benzinare dotate cu pompa de vacuum separata, atunci cand motorul este optimizat pe turatii mari (axe cu came "ascutite")


    - daca discutam exclusiv de servoasistenta pe partea de franare, cu cat e mai mare diametrul membranei din interiorul servo-tulumbei, cu atat mai mult "ajutor" primesti la apasarea pedalei de frana. Exista servo-tulumbe cu doua membrane la interior...


    - legat de "cat de usor se apasa pedala de frana" si "cat de de eficienta e frana", in conditii comparabile mai intra in calcul si lungimea parghiei formata la pedala, precum si diametrul pistonului din pompa centrala, plus functionarea corecta a eventualului repartitor/cantar din sistem.


    - in unele cazuri, rezervorul de presiune hidraulica (de rezerva) al sistemului de franare este inglobat in unitatea de ABS.


    - in situatiile in care un motor a fost conceput sa aiba nevoie de zero vacuum ca sa functioneze corect, servo-asistenta franarii este de tip hidraulic. Un etaj in plus pe pompa de servodirectie sau un motor electric actionand o pompa se pot ocupa de generarea de presiune si debit necesare unei franari eficiente. Iar ca back-up, pe corpul pompei centrale este atasat un rezervor/cartus de gaz presurizat (de obicei azot), care mai asigura in cazul extrem (daca moare motorul sau partea de servo) trei-patru-cinci franari servo-asistate. Dupa care nu ramai fara frane, ci doar fara servo si tre' sa apesi serios pe pedala ca sa-ti opresti obiectul...







    Dragos

    Comment


    • #17
      Am fost la reprezentanta si verdictul este ca frana (de picior) functioneaza bine, cateva detalii:
      Masuratoarea la frane pe standul de frane a iesit 70%-71% eficienta (cerinta ITP este minim 50%). Franele sunt bine echilibrate intre roti stanga-dreapta.
      Am condus azi ambele masini din nou si ca sa pun lucrurile in ordine: frana la A Klasse trebuie apasata mai tare decat cea de la benzinara mea koreana (Aveo). In masina mea franez tinand calcaiul pe pamant (daca pun tot piciorul pe frana dau in nas). La A klasse daca tin calcaiul pe pamant zic ca n-am frane si trebuie sa pun piciorul intreg pe frana. Deci trebuie apasat mai tare la A klasse. ALte observatii: am scris inainte ca jumate de cursa nu se intampla nimic - nu e tocmai adevarat dupa ultimele observatii de azi - cursa la frana are sa zic un lat de palma cursa usoara (sa zic jumate de cursa) in care se apasa foarte usor pedala dar se franeaza foarte slab masina. Apoi ajunge la zona in care zic eu ca se simte ca si cum ai apasa pe o minge de fotbal si aici daca apesi mai tare are frane bune.

      Aditional, mai am un coleg de servici care are A KLass din 99 si l-am intrebat la el cum el: mi-a zis ca la el si frana si ambreiajul se apasa mai tare (la mine doar frana caci ambreiajul merge foarte usor de zici ca e rupt cablul desi probabil e hidraulic).

      Mi-au mai gasit alte chestii (nu la frane) pe care sa le fac in viitor. Pe partea de frane mi-a mai iesit discurile pe fata putin ovalizate (nu se simte nimic doar se observa pe graficul scos de aparat) cu recomandarea lor sa schimb discurile fata si placutele fata. Reprezentantul de la service mi-a spus ca daca schimb discurile si placutele POSIBIL sa observ o USOARA imbunatatire a raspunsului franelor (eu sincer nu cred sau nu cred ca va fi asa de observabila - o sa le schimb intr-un viitor mai indepartat probabil). Eu stiu ce inseamna discuri ovalizate caci am avut la koreana mea si am mers cu ele asa 1-2 ani (din lipsa de timp sa ma ocup de problema (cumparat piese, programat si dus la service)) (erau asa de ovalizate ca tremura volanul la frana la viteze de aprox 100km/h).

      Alta chestie buna este ca mi-au reglat frana de mana (asta a fost a 2-a problema ridicata de mine). Frana de mana prindea foarte sus (initial am crezut ca nu tine deloc cand am vazut pana unde se ridica dar tinea foarte bine numai ca o trageai pana in tavan). Acum merge cum trebuie 3-4 dinti (poate maxim 5 caci n-am numarat exact).

      Deci eu unul m-am linistit si nu mai imi fac griji de frane, probabil "asa face toate", trebuie sa apesi mai hotarat.

      Multumesc oricum tutror de pareri.

      Comment


      • #18
        Salut!
        Nu neaparat 'asa face toate' ,asa e proiectat modelul asta sa reactioneze.In prima parte mai nimic si dupa aceea,progresiv, restul. Am trait si eu senzatia ta, pe Skoda Octavia.
        Sincer, nu mi se pare in regula sa se aseze musca pe pedala si sa te lipeasca franele de bord. Dar am constatat asta dupa ce am condus Mercedes....si numai pe al meu.
        E bine ca te-ai dus sa verifici, ca sa stii cum stai, pe viitor.

        Comment


        • #19
          Dar despre lichidul de frana n-au zis nimic? Poate trebuie aerisite franele. Am inteles ca, daca sunt bule de aer prin conducte, se poate manifesta ca si cum ar fi ovalizate discurile. Cred ca frana merita sa fie eficienta macar 98%. Bine ca frana de mana e reglata bine. Eu am fost de doua ori la reprezentanta cu masina si au zis ca au reglat-o dar imi este clar ca n-au facut nimic. Lichidul asta de frana trebuie si el schimbat la 2 ani. Daca nu, prinde umezeala si apa, avand punctul de fierbere mai mic decat lichidul de frana, fierbe si produce bule de aer. Nu stiu cine se pricepe sa aeriseasca bine franele si ambreiajul. Eu gasesc mereu aer cand aerisesc ambreiajul. Mi-am pus lichid DOT4+. Am gasit o poza in care cineva si-a pus rezervor separat pentru ambreiaj.
          Attached Files
          No malfunction

          Comment


          • #20
            Salut!
            Ma bucur ca nu sunt reale probleme. Asa cum am spus, din fata monitorului e greu sa simtim franele masinii tale asa cum e greu pentru tine sa ne explici.
            Cursa aia "moarta", de un "lat de palma" in care masina franeaza foarte lent, se poate micsora cu discuri si placute de frana noi, aerisire corespunzatoare si lichid nou. Nu stiu cu ce discuri e echipata masina ta, dar producatorul recomanda inlocuirea discurilor atunci cand e depasita grosimea minima acceptata, adica: 7 mm pentru discurile spate, 19 mm pentru discurile de fata(ventilate) si 10 mm pentru discurile de fata pline. Senzatia insa, va ramane aceeasi: un pic de cursa in care franeaza lin apoi franare puternica.
            Si ca o gluma, incearca sa franezi cu stangul, sa vezi ce frane bune ai ...
            @georgealinel
            Am inteles ca, daca sunt bule de aer prin conducte, se poate manifesta ca si cum ar fi ovalizate discurile
            Daca sunt neaerisite franele senzatia e alta, frana va tine dupa pedale repetate.
            Offtopic
            Referitor la ambreiaj: ca sa nu mai am niciun dubiu ca, conducta de lichid a ambreiajului ramane "in aer" datorita inclinatiei masinii(am patit cand o aveam ridicata pe cric) am umplut pana-n gura vasul.
            Toate cele bune, mai ales frane!
            Last edited by LauLaur; 12-07-2016, 10:24 AM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Lau_C View Post
              Aditional, mai am un coleg de servici care are A KLass din 99 si l-am intrebat la el cum el: mi-a zis ca la el si frana si ambreiajul se apasa mai tare (la mine doar frana caci ambreiajul merge foarte usor de zici ca e rupt cablul desi probabil e hidraulic).
              Colegu' are benzinar? Ar trebui sa faci o comparatie cu un W168 CDI...

              Originally posted by Lau_C View Post
              Alta chestie buna este ca mi-au reglat frana de mana (asta a fost a 2-a problema ridicata de mine). Frana de mana prindea foarte sus (initial am crezut ca nu tine deloc cand am vazut pana unde se ridica dar tinea foarte bine numai ca o trageai pana in tavan). Acum merge cum trebuie 3-4 dinti (poate maxim 5 caci n-am numarat exact).
              Era bine daca iti verificau si starea sabotilor de pe spate (asta daca nu ai discuri si pe spate). Daca acum prinde mai jos frana de mana, de verificat sa nu-ti tina infranat vreo roata, sa ti se invarta de cateva ori la o simpla rotire.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #22
                Colegul are tot diesel 1.7 w168 dar mai sunt ceva diferente intre masini.
                Legat de frana de mana acum merge 2-3 dinti din ce mi-am dat seama. Nu simt masina infranata si n-am de gand s-o urc pe cric sa verific daca se invart rotile liber caci la reprezentanta mercedes am fost cu ea.
                Am discuri de frana pe spate insa de la reprezentanta mi-au spus ca frana de mana e tot pe saboti/tambur (in spatele discurilor ar fi un tambur mai mic ... n-am prea inteles chestia asta).

                Oricum are frane deci e ok, o las in pace cu partea de frane. Macar ne-am mai lamurit unii si altii ca asa e la modelul acesta si ca nu e neaparat o problema daca se apasa mai tare (decat la alte modele).

                Comment


                • #23
                  Salut Lau_C
                  Ce bine ar fi daca am putea afla de ce, la tine, pedala de ambreiaj se apasa usor iar la colegul tau de serviciu se apasa mai greu. Stiu ca topicul este despre frana dar am descoperit ca exista o legatura intre ambreiaj si frana. De exemplu, daca se intampla sa nu-mi intre in viteza, apas tare pe frana si am observat ca intra usor(ma refer cand masina e in stationare). Nu stiu sa explic fenomenul dar au mai constatat si altii.
                  Parerea mea este ca la A-class, ambele pedale ar trebui sa se apese usor. Am observat ca, daca apas de vreo cinci ori consecutiv pe frana(ma refer cand masina e in sationare), turajul motorului scade pentru aproximativ 1-2 secunde...ca si cum motorul ar da sa moara.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #24
                    La modelul cu cutie semiautomata, pe ce mai apesi? Nu are treaba frana cu cutia.

                    Comment


                    • #25
                      Deşi pare ciudat, să ştii că are. Am făcut experimentul cu pusul în treapta 1 de pe loc. Intră muuult mai uşor cu frâna apăsată la podea. Chiar porneşte mai uşor când e frâna apăsată. Am păţit să-mi moară motorul la eliberarea frânei după ce am pornit-o. Testaţi şi voi. Doar n-o fi doar a mea şi a lui georgealinel cu personalitate.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF