Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme deschidere usa spate din interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Gasesti cablu cu tot cu broasca la dezmembrari, am luat eu recent si o sa-l schimb si la mine s-a rupt.

    Comment


    • #17
      Salut,
      Eu am reparat cablul rupt de carlig de la manerul usii astfel:
      - dintr-o regleta pentru fire electrice, am scos partea metalica cu cele doua suruburi
      - capatul rupt al cablului de otel l-am bagat pana la jumatatea tubului metalic si l-am prins cu surubul
      - pe capatul drept al carligului am facut un mic sant in care sa intre surubul cand il strang si l-am bagat in cealalta jumatate a tubului metalic.
      Nu am pus suruburile originale ca erau cam lungi si nu mi-a placut, am puse unele mai scurte.
      Manerul merge bine de luni de zile cu observatia ca trebuie condus cu mana, adica deschizi usa tragand de maner dar acesta ramane in pozitia deschis, trebuie sa il imping cu mana ca acesta sa revina la locul lui.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        pe capatul drept al carligului am facut un mic sant in care sa intre surubul cand il strang si l-am bagat in cealalta jumatate a tubului metalic.
        Daca ai si ascutit un pic surubul, sa intre in acel sant nu mai are moarte.
        De ce se blocheaza/nu mai revine? E posibil ca, strans cu surubul, cablul sa se fi rasfirat, marindu-si diametrul. Astfel circula un pic mai greu prin piesa din plastic alb.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Salut!
          Rezolvarea ideala ar fi fost cu un cablu nou din dezmembrari insa era mult mai mult de munca, trebuia data jos yala si desfacuta, etc etc.
          Foarte foarte buna si ideea ta, bravo!
          Din ce vad eu in a treia poza, eu zic ca nu mai revine din cauza ca nu ai impins firul prin regleta pana unde s-a rupt, astfel s-a prelungit cu distanta ramasa.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #20
            Santul l-am pilit si a iesit destul de lat incat sa intre putin surubul in el.
            LauLaur ai dreptate, litele din care e facut cablul sunt rasucite si s-au rasfirat cand acest s-a rupt. Stranse cu surubul se desfac si mai tare si nu mai aluneca usor prin piesa de plastic.

            Cablul este impins pana in carlig, lungimea totala a ramas la fel. Doar portiunea de ~3mm cat intra cabul in regleta nu mai culiseaza inapoi in plastic dar asta nu ar trebui sa incurce la functionarea normala.

            Comment


            • #21
              Ai fixat plasticul acela alb ca in imaginea aceasta? Mai desfa inca odata capitonajul si arunca un ochi pe-acolo.
              Last edited by cezarkage; 09-29-2017, 15:39 PM.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #22
                Originally posted by CristiP View Post
                Manerul merge bine de luni de zile cu observatia ca trebuie condus cu mana, adica deschizi usa tragand de maner dar acesta ramane in pozitia deschis, trebuie sa il imping cu mana ca acesta sa revina la locul lui.
                Sambata am reparat manerul (din interiorul usii) sa revina la locul lui singur.
                Am desfacut cablul metalic din regleta si l-am rasucit cu mana cat am putut de bine, astfel diametrul cablului in zona respectiva s-a micsorat vizibil. Ca sa stea firele adunate/rasucite si sa nu deteriorez cablul cand strang surubul am bagat pe capatul lui un tub metalic ce se crimpeaza pe fire electrice si l-am prins cu surubul. Tubul are diametrul interior de 2mm si l-am taiat la o lungime de ~5mm. Diametrul interior al regletei folosite are ~3.4mm. Pentru a putea fi rasucit cum trebuie, cablul trebuie tras in afara plasticului cat se poate de mult. Mecanismul broastei insa trage cablul in interiorul plasticului alb asa ca trebuie blocat cablul sa nu mai fie tras. Eu am folosit o penseta cu blocare dar se poate folosi si un cleste ascutit in varf cu un elastic tras pe manere sau o a doua persoana care sa tina de cablu. La sfarsit am pus putina vaselina pe cablu. Suruburile regletei trebuie sa fie cat mai scurte sa nu agate alte piese in miscarea lor.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Respectele mele pentru explicații și desen. Da, penseta aia e ce trebuie
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by CristiP View Post
                    Sambata am reparat manerul (din interiorul usii) sa revina la locul lui singur.
                    Am desfacut cablul metalic din regleta si l-am rasucit cu mana cat am putut de bine, astfel diametrul cablului in zona respectiva s-a micsorat vizibil. Ca sa stea firele adunate/rasucite si sa nu deteriorez cablul cand strang surubul am bagat pe capatul lui un tub metalic ce se crimpeaza pe fire electrice si l-am prins cu surubul. Tubul are diametrul interior de 2mm si l-am taiat la o lungime de ~5mm. Diametrul interior al regletei folosite are ~3.4mm. Pentru a putea fi rasucit cum trebuie, cablul trebuie tras in afara plasticului cat se poate de mult. Mecanismul broastei insa trage cablul in interiorul plasticului alb asa ca trebuie blocat cablul sa nu mai fie tras. Eu am folosit o penseta cu blocare dar se poate folosi si un cleste ascutit in varf cu un elastic tras pe manere sau o a doua persoana care sa tina de cablu. La sfarsit am pus putina vaselina pe cablu. Suruburile regletei trebuie sa fie cat mai scurte sa nu agate alte piese in miscarea lor.
                    Imi place ca esti receptiv la idei/sfaturi(imediat le pui in aplicare) si perseverent!
                    Bravo! La final ai satisfactia lucrului bine facut!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Va multumesc pentru incurajari!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF