Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme cutie automata

    Am un mercedes 190 d - 2000 cmc. cutie automata, masina refacuta si de care sunt foarte multumit (mecanic foarte buna iar la consum nu merg cu motorina), insa ma confrunt cu urmatoarea problema : la cuplarea in R, apare o usoara trepidatie in caroserie si fluctueaza putin relantiul motorului. La cuplarea in D, schimbarile de viteza se fac in general cu soc, soc care se simte in grupul conic. Presupun ca problema porneste de la sonda cu 2 vacumuri care regleaza si relantiul la rece (montata pe chiuloasa spre pompa de vacum), din manual rezultand faptul ca aceasi sonda regleaza si vacumul cutiei de viteza. Cand bag furtunul de vacum la sonda, chiar si cand este motorul cald relantiul se mareste iar cutia schimba fara soc, insa patineaza. Daca scot vacumul, relantiul se micsoreaza, cutia nu mai patineaza, dar schimba cu soc. Din cate am inteles, cutia functioneaza cu un vacum 0,4 BAR, iar pompa de vacum baga 0,7 BAR (presupun ca sonda nu functioneaza corect, lasand in circuit mai mult de 0,4 BAR). Daca cineva ma poate ajuta, as dori sa stiu daca intradevar sonda respectiva are influenta in circuitul de vacum al cutiei de viteza si poate duce la schimbarea vitezelor cu soc si care este denumirea acesteia. La magazin nu o gaseste.
    O a doua problema tine de verificarea nivelului uleiului cutiei de viteza.Am inteles ca nivelul se verifica cu motorul pornit, cutia in R.Cand verific in acest mod, nu am ulei pe joja.Daca verific cu motorul oprit, este la nivel. Am pus mai mult ulei (presupun) verificand cu motorul pornit si la aruncat afara dupa cateva ore si ceva km., masina stationand si motorul fiind rece. Cum se procedeaza corect ?

  • #2
    Nimeni nu s-a mai lovit de astfel de probleme ?

    Comment


    • #3
      Am nevoie de un sfat.Socurile sunt parca din ce in ce mai mari in grupul gonic.

      Comment


      • #4
        Originally posted by pascu View Post
        O a doua problema tine de verificarea nivelului uleiului cutiei de viteza.Am inteles ca nivelul se verifica cu motorul pornit, cutia in R.Cand verific in acest mod, nu am ulei pe joja.Daca verific cu motorul oprit, este la nivel. Am pus mai mult ulei (presupun) verificand cu motorul pornit si la aruncat afara dupa cateva ore si ceva km., masina stationand si motorul fiind rece. Cum se procedeaza corect ?

        Cine ti-a spus ca se verifica uleiul in pozitia R?

        Nivelul la CA intradevar se masoara cu motorul pornit (la cald) si nicidecum in R! Mai exact in P se verifica nivelul. Pentru o masuratoare corecta este indicat ca inainte de a scoate joja, sa ''plimbi'' selectorul de viteze in fiecare treapta dupa care in pozita repaus adica P se va masura nivelul!

        P.S. Mare grija la nivel, findca cutia se poate defecta chit daca nu are ulei cat si daca uleiul este mult peste marcajul de pe joja!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          I-mi cer scuze.Am verificat in P. Nivelul pe joja era minim, am bagat 2 litri ulei ATF II. A doua zi, dupa ce am circulat un pic, am gasit o balta de ulei rosu (ATF) sub masina. Cand o verific cu motorul pornit, cutia in P, abia se vede un pic de ulei pe joja, Cu motorul oprit, este la maxim. Daca bag ulei, il arunca afara.
          Masina nu cred ca a avut uleiul in cutie schimbat vreodata.L-am gasit galben. Prostia am facut-o cand am dus masina remorcata la vopsit, fara radiator.Mi-a aruncat uleiul afara si a trebuit sa completez.
          As vrea sa schimb uleiul si filtrul, insa pe forum am citit ca pot aparea mari probleme.In cazul in care vreau sa il schimb, ce ulei i-mi recomandati.
          Daca se poate, as vrea un raspuns referitor si la sonda (termica) care face relantiul. Face si vacumul in cutie ? Socurile la schimbarea vitezelor este mare si se aud bubuituri in grupul conic. Este cazul sa o schimb ? Nu vreau sa o schimb degeaba, deoarece nu este chiar ieftina (se gaseste numai pe producator). In rest cutia cupleaza bine, am mers cu masina si cu 150 km/ora si mai aveam pedala. Singura nemultumire, frana de motor la coborare face la 35 km/ora (treapta II) selectand pozitia 2 pe selector numai daca o accelez putin, treapa I - pozitia 2 pe selector numai daca ma opresc pe loc iar in urcare panta abrubta nu cupleaza treapta I (pozitia 2 pe selector) numai daca sunt sub 5 km/ora. Este normal sa cupleze asa ? Am mai avut un suzuki alto automatic si cupla altfel.Mercedes 190 d am mai avut in cinci trepte (din pacate m-a lasat caroseria si am facut-o piese de rezerva), asa ca nu stiu cum functioneaza la mercedes.Am toata mecanica de la cel in cinci trepte (mai putin sonda de relantiu care are stuturile rupte), insa as vrea sa tin cutia automata si sa nu pun cutia in cinci.Conduce si sotia iar pentru ea si pentru mine cand eram cu ea in masina cu ea la volan cutia manuala era un cosmar.
          O alta intrebare : pe cutia de viteze se afla montata sonda pentru presiune ulei ? Daca fortez un pic in panta sau demarez puternic, se aprinde becul de ulei (nu se aprinde puternic, se aprinde ca si cum ar da la masa, mai slab ca intensitate). Prima data m-am cam speriat, am oprit, am verificat, insa uleiul din motor este la nivel si a fost schimbat. Am mers si cate 200 km. cu becul aprins, in total am cam 4.000 km. Nu s-a intamplat nimic, presiune de ulei am. Insa este deranjant sa il vad aprins. Sonda, in cazul ca da la masa sau altceva si in cazul in care cutia de viteze nu are sonda, este cumva cea amplasata pe baia de ulei ?

          Comment


          • #6
            Deci nivelul de ulei in cutia automata se verifica in pozitia P a selectorului cu motorul pornit. In joja se gaseste niste marcaje mai exact are 4 liniute min max si iares min max, cele din jos sunt pentru uleiul rece iar cele din sus pentru ulei cald, eu cum stiu pe joja este precizat acest lucru si apare notata la o parte temperaturile in celsius iar la celalalta parte in farenhait. Deci trebuie tinut cont si la temperatura. In cutie intra maxim 7, 2 litri de ulei deci daca ati avut la verificare la minim si ati bagat inca 2 litri de ulej nu e de mirare ca ati gasit sub masina deoarece ati pus prea mult. In cazul fericit nu a distrus simeringurile deoarece daca bagati prea mult face presiune si se distruge simeringurile.
            In cutie se foloseste ulei ATF Dexron II sau III care sunt rosu la culoare. Uleiul neaparat trebuie schimbat impreuna cu filtru dupa un numar de km. Eu cum stiu aceste tipuri de cutii nu au venit cu ulei galben.
            Nu stiu ce probleme poate se apara la schimbatul uleiului si al filtrului deoarece este un lucru normal ca si schimbul de ulei in motor
            Sonda de temperatura nu are legatura cu cutia, intradevar cutia este cunectat si la vacuum dar este circuit separat nu are nimic cu temperatura sau cu relantiu.
            Dupa cum stiu eu cutia de viteza nu are legatura cu sonda de presiune de ulei
            cutia nu are asaceva, sonda este numai pentru motor. Sonda amplasata pe baia de ulei este o sonda de nivel, daca nivelul de ulei scade sub un anumit nivel sonda da semnal, bulbul de presiune este pe filtru de ulei.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru raspunsuri.Voi schimba uleiul si filtrul, sondele de ulei le voi verifica (probabil ca una nu functioneaza corect, cred ca cea amplasata pe baia de ulei i-mi arata ca nu am ulei cu toate ca am).
              Daca cutia are circuitul de vacum separat de al motorului, inseamna ca vacumurile nu sunt puse corect pe cutia de viteze (la mine din sonda termica pusa pe chiuloasa, pleca printr-un furtun in T vacum catre pompa de injectie si catre cutia de viteze).In orice caz nu functioneaza bine sonda, cu motorul cald relantiul fiind mare.De asemenea, cand este montat patineaza si cutia (acum inteleg ca vacumul catre cutie oricum nu trece prin aceasta sonda termica).Din acest motiv merg cu furtunul scos din sonda.
              In cazul in care nu acesta este circuitul de vacum al cutiei, ma puteti ajuta cu un circuit corect ? M-am saturat de socurile la schimbarea vitezelor pe care le da in grupul conic.

              Comment


              • #8
                Trimit un desen cu vacuumurile la motor OM601 adica 200d. Dupa desen puteti verifica toate instalatia de vacum
                Bafta

                Last edited by poul; 10-20-2014, 21:16 PM.

                Comment


                • #9
                  Multumesc.Voi posta rezultatele.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF