Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu incalzirea excesiva a apei in motor W220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu incalzirea excesiva a apei in motor W220

    Sunt un fericit posesor de w220,pe care l-am achizitionat in urma cu 2 luni si la care am o problema care de acum devine obsedanta pentru mine si aceea ca in momentul in care dau drumul la clima imi creste foarte mult apa si anume pana aproape de rosu asta insemnand peste linia de 120 de grade.Am banuit ca ar fi sonda de apa pe care am schimbat-o dar banuiala mea nu a fost reala.Am observat ca ventilatorul din fata functioneaza numai cand vrea el.V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi.
    Last edited by mircea600sel; 07-20-2010, 00:14 AM.

  • #2
    Originally posted by mawerick79 View Post
    sunt un fericit posesor de w220,pe care l-am achizitionat in urma cu 2 luni si la care am o problema care de acum devine obsedanta pentru mine si aceea ca in momentul in care dau drumul la clima imi creste foarte mult apa si anume pana aproape de rosu asta insemnand peste linia de 120 de greade.am banuit ca ar fi sonda de apa pe care am schimbat-o dar banuiala mea nu a fost reala.am observat ca ventilatorul din fata functioneaza numai cand vrea el.v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi.
    Ventilatorul pare a fi problema la tine. Pe vremea asta este normal sa mearga continuu.
    La modelul tau ventilatorul este comandat in mod foarte complex, astfel o diagnoza te-ar ajuta mult.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Termostatul poate e blocat pe inchis.

      Comment


      • #4
        Schimba termostatul ca sa stii ca il excluzi din start (e ieftin 100 si ceva de ron la reprezentanta) si dupa pregateste-te sa scoti 3000 de ron pentru electroventilator. Nu iti face sperante ca il poti lua de la dezmembrari pentru ca electroventilatorul ala are un computer care "se imperecheaza" cu computerul masinii si nu se va potrivi never ever pe alt w220 chiar daca e acelasi an de fabricatie si aceasi motorizare. Electroventilatorul cand il cumperi nou ca piesa de schimb vine cu computerul ala blank si cand il pui pe masina "se imperecheaza" cu masina respectiva. Si la 1 minut dupa ce l-ai pus pe masina daca vrei sa il pui pe alta nu va mai merge. Iar aparatura care sa poata reseta ventilatorul ala am inteles ca nu prea exista (poate doar la reprezentanta - aici te poate lamuri mai bine colegul cl600, ca e domeniul lui).
        Bafta oricum.
        Cu clima oprita la ce temperatura sta motorul?

        Si cel mai bun sfat: FA UN TEST LA REPREZENTANTA! Costa aproximativ 200 ron si iti vor zice exact ce are si daca e de vina electroventilatorul sau altceva.

        Comment


        • #5
          Temperatura sta la 80-85 de grade cand clima nu e pornita.Problema e ca daca merg la drum intins scade pana la 70 de grade si ramane constanta acolo.Din ce am observat ca ventilatorul porneste din cand in cand dar nu la turatii foarte mari ci doar cat sa se miste.Oricum va multumesc de sfaturi.Mai incerc si cu termostatul.Va tin la curent apoi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mawerick79 View Post
            Temperatura sta la 80-85 de grade cand clima nu e pornita.Problema e ca daca merg la drum intins scade pana la 70 de grade si ramane constanta acolo.Din ce am observat ca ventilatorul porneste din cand in cand dar nu la turatii foarte mari ci doar cat sa se miste.Oricum va multumesc de sfaturi.Mai incerc si cu termostatul.Va tin la curent apoi.
            Daca asa se manifesta atunci ai toate sansele sa fie termostatul. E blocat pe o treapta care pentru oras cu clima pornita lasa prea putina apa sa treaca si drept urmare se incinge, iar pentru mers la drum lung lasa prea multa apa sa treaca si se raceste mai mult decat ar trebui. 99% e termostatul.

            Comment


            • #7
              Asa cred si eu,defapt am scris si mai sus asta,dar vin cu afirmatia asta,in suportul ca poate te necajeste gandul defectarii electroventilatorului.
              Succes.

              Comment


              • #8
                Termostatul. Si daca il schimbi ia unul original, exact ca cel pe care il are masina, altfel o sa iti dea rateuri dupa ceva timp. E destul de ciudat totusi ca a ramas blocat pe trapta asta.

                Comment


                • #9
                  Va multumesc pentru sfaturi.Am dat comanda acum de termostat si daca apar schimbari ceea ce si sper va tin la curent.Suntetzi intradevar niste adevarati baieti.Multumesc inca o data.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mawerick79 View Post
                    Va multumesc pentru sfaturi.Am dat comanda acum de termostat si daca apar schimbari ceea ce si sper va tin la curent.Suntetzi intradevar niste adevarati baieti.Multumesc inca o data.
                    Ma uitam pe facturile recente de la Mercedes si termostatul a costat 111 ron. Am schimbat si eu recent termostatul pentru ca temperatura ajungea uneori pe la 98 de grade (suta nu a atins-o nicodata). Am facut si un test si a iesit ca masina nu are nicio problema si ca 98 de grade e temperatura normala pentru S500.
                    La S500 termostatul se deshide pe maxim cand apa atinge temperatura de 87 de grade. Iar la 98 de grade electroventilatorul are turatia undeva sub 50%, nu mai tin minte exact cat, deci are putere mare de racire in caz de nevoie.

                    Comment


                    • #11
                      M-am uitat in Autodata 3.18 si la W220 3200 (asa am vazut ca ai in semnatura) CDI cu facelift, zice ca termostatul deschide intre 93 si 97 de grade, iar la 500 benzina 85-89 grade.

                      Comment


                      • #12
                        Da atat platesc si eu pe termostat.Sper sa se rezolve doar cu termostatul ca ventilatorul e destul de scump,ajungand la 3800 ron.Prefer sa ii schimb termostatul si sa scap.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Emilliano View Post
                          M-am uitat in Autodata 3.18 si la W220 3200 (asa am vazut ca ai in semnatura) CDI cu facelift, zice ca termostatul deschide intre 93 si 97 de grade, iar la 500 benzina 85-89 grade.
                          As vrea si eu Autodata. E foarte util. Poti sa imi faci si mie un cd cu el si vedem noi cum ne intalnim prim oras, sau poate cine stie se va mai face vreo intalnire ClubMercedes?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mertzanu View Post
                            As vrea si eu Autodata. E foarte util. Poti sa imi faci si mie un cd cu el si vedem noi cum ne intalnim prim oras, sau poate cine stie se va mai face vreo intalnire ClubMercedes?
                            Cu siguranta ca pot sa ti-l pun pe un Cd/DVD. Mai ma intalnesc (mai rar ce e drept) cu m1hai si andrei_preoteasa si eventual pot sa ti-l trimit prin ei. Dar, daca ai vreun hdd extern iti recomand sa iti dau WIS/ASRA, parca sunt mai complete. Autodata nu este ultima versiune, am inteles ca a mai aparut una, si nici nu stiu daca merge pe altceva in afara de XP. Eo mi-am facut masina virtuala si acolo le rulez.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Emilliano View Post
                              Cu siguranta ca pot sa ti-l pun pe un Cd/DVD. Mai ma intalnesc (mai rar ce e drept) cu m1hai si andrei_preoteasa si eventual pot sa ti-l trimit prin ei. Dar, daca ai vreun hdd extern iti recomand sa iti dau WIS/ASRA, parca sunt mai complete. Autodata nu este ultima versiune, am inteles ca a mai aparut una, si nici nu stiu daca merge pe altceva in afara de XP. Eo mi-am facut masina virtuala si acolo le rulez.
                              Sau pe un memory stick daca nu incape pe cd. Cand se vor mai face din nou intalniri o sa fac tot posibilul sa fiu prezent si poate ne vedem acolo si vedem cum facem. Mersi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF