Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Probleme A\C w126 300SE

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-09-2013, 16:31 PM   #1
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default Probleme A\C w126 300SE

Salutari tuturor,de curand am achizitionat un w126 300se din 91 si am inceput sa mai repar din problemele pe care le are.Am inceput cu aerul conditionat care nu avea sufficient Freon.Am incarcat instalatia,am schimbat electroventilatorul care functiona doar o elice din doua,am pus cu o singura elice mai mare.Problema este urmatoarea si anume,pornesc motorul,pornesc A\C-ul,si merge pana la prima accelerare a motorului apoi nu mai porneste in ruptul capului de cat daca opresc si pornesc motorul sau daca scot si bag inapoi releul pe care scrie klima.Freon nu pierde,a stat instalatia sub presiune inainte sa puna Freon,cantitatea incarcata a fost de 1kg prima data,apoi am mers inapoi sa mai puna si restul de 300 de grame.Nenea de acolo spunea ca este o problema electrica,un releu...Daca are cineva idee ce as putea verifica sau unde sa umblu il rog sa posteze.Eu am curatat sigurante,piciorusele releului pe care scrie klima,nu stiu unde sa umblu in alta parte.Va multumesc anticipat.
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2013, 17:50 PM   #2
willy28zgz
Senior Member
 
willy28zgz's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Plymouth
Motorizare : hybrid
Age: 38
Posts: 1,428
:
[Senior Member]
Default

Salutare colegu, lasa o serie VIN si poate te ajuta vreun coleg cu vreo schema electrica ceva.
willy28zgz is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2013, 17:57 PM   #3
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Wdb1260241a569283
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2013, 19:52 PM   #4
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare! Parerea mea este ca releul face figuri. Ideal ar fi sa cauti un alt releu cu care sa ii faci un test si asa iti dai seama cel mai repede daca de la releu ii problema! Sincer eu nu cred ca de la instalatia electrica ii problema...eventual verifica daca sunt urme de carpeli pe la instalatia electrica.

Ai A/C automat?

P.S. Am cautat in program dar nu am gasit schite cu partea electrica (doar cu copresor, radiator, conducte, etc...)


Stima
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2013, 04:04 AM   #5
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Am mai bazait in seara asta pe la masina,am curatat si conectorii de la mufa filtrului uscator(parca asa se numeste)compresorul nu se mai opreste la accelerarea motorului,merge pe loc dar cand plec cu masina se opreste,si la fel,ori tre sa pornesc motorul ori sa scot acel releul.Maine am sa incerc sa caut unul de imprumut sa vad daca este de la el.Alta problema cand porneste compresorul relanti-ul nu mai sta la 700,cade pe la 500 de ture,si cam tremura,nu ar fi trebuit sa compenseze cumva si sa stea tot pe la 700-800 de ture?

P.S.Nu stiu daca e automat,atasez o poza cu panoul de comanda.
Attached Images
File Type: jpg DSCN4186.JPG (270.9 KB, 66 views)

Last edited by gab007; 08-10-2013 at 04:10 AM.
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2013, 10:16 AM   #6
priest
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2/6.1 Hemi/3.8/500/600 Biturbo
Age: 43
Posts: 478
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by gab007 View Post
Am mai bazait in seara asta pe la masina,am curatat si conectorii de la mufa filtrului uscator(parca asa se numeste)compresorul nu se mai opreste la accelerarea motorului,merge pe loc dar cand plec cu masina se opreste,si la fel,ori tre sa pornesc motorul ori sa scot acel releul.Maine am sa incerc sa caut unul de imprumut sa vad daca este de la el.Alta problema cand porneste compresorul relanti-ul nu mai sta la 700,cade pe la 500 de ture,si cam tremura,nu ar fi trebuit sa compenseze cumva si sa stea tot pe la 700-800 de ture?

P.S.Nu stiu daca e automat,atasez o poza cu panoul de comanda.
E normal sa scada ralantiul cand pornesti A/C. Cant despre oprirea compresorului,banuiesc ca trebuie sa schimbi releul.
priest is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2013, 11:57 AM   #7
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Dar nu mai revine la 7-800,ramane la 500,ma gandesc ca nu are nici ungere cum trebuie.
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2013, 14:33 PM   #8
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by gab007 View Post
Nu stiu daca e automat,atasez o poza cu panoul de comanda.

Este manuala, in doua zone...dar lipseste rozeta pe partea dreapta! Gasesti la colegi care dezmembreaza W126!





Quote:
Originally Posted by gab007 View Post
Dar nu mai revine la 7-800,ramane la 500,ma gandesc ca nu are nici ungere cum trebuie.

Este normal sa scada, precum a mentonat si colegul Priest mai sus...dar am o intrebare: compresorul decupleaza dupa ce opresti A/C-ul?





Stima
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2013, 15:54 PM   #9
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Da,se opreste compresorul daca opresc eu de la buton sau direct aeroterma.
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 01:01 AM   #10
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Am incercat si cu alt releu,la fel face,nici o schimbare si am mai incercat cu firele de la sonda de presiune de pe filtru uscator pe direct,a mers bine o zi apoi iar a inceput sa faca la fel.Nu mai stiu pe la ce sa ma uit.
Alta problema care o are,nu stiu daca sa deschid alt topic sau nu,scriu aici si daca e nevoie deschid altul.Se limiteaza la 4000 de ture indifferent de treapta de viteza ori pe loc nu trece de 4000,are cineva idee de la ce poate fi?
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 09:28 AM   #11
priest
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2/6.1 Hemi/3.8/500/600 Biturbo
Age: 43
Posts: 478
:
[Senior Member]
Default

Parerea mea este in felul urmator: cand accelerezi, scade presiunea pe aspiratie (ma refer la AC) si presostatul de joasa presiune iti opreste compresorul. Resetarea acestuia este manuala (si deci prin oprirea din cheie). Cauzele pot fi: 1. Cantitate prea mica de freon
2. Ventilatorul pe care l-ai pus sa faca o racire puternica...deci o condesare prea mare, rapida,scazand astfel presiunea in tot sistemul.
In general,pe aspiratie in momentul accelerarii ar trebui sa ai o presiune de aproximativ 2 bari.
priest is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 11:52 AM   #12
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Dar daca ''nenea'' care a pus Freon nu am pus R12 cum ar fi trebuit si a pus R134,poate sa mearga asa prost?
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-14-2013, 23:25 PM   #13
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Tot nu am rezolat nimic,stiti cumva daca senzorul de temperature exterioara are vreo legatura cu instalatia de A\C?Este stricat,arata -38 de grade.
gab007 is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2013, 10:22 AM   #14
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by gab007 View Post
Tot nu am rezolat nimic,stiti cumva daca senzorul de temperature exterioara are vreo legatura cu instalatia de A\C?Este stricat,arata -38 de grade.

Nu cred ca are legatura cu instalatia A/C...din cate stiu eu, este o instalatie individuala care iti indica temperatura exterioara.


Mai mult ca sigur senzorul (care se afla in bara) este defect, de iti indica -38 de grade!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2013, 11:00 AM   #15
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Deja a ajuns la vanzare...?! http://mercador.ro/oferta/vand-merce...tml#586b80807f
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2013, 11:35 AM   #16
gab007
Member
 
gab007's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 benzina
Posts: 45
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
Da,din pacate nu pot sa tin o astfel de masina in momentul asta
gab007 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
300se, probleme, w126


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 12:47 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF