Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme becuri la robineti aer A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare

    Eu chiar nu am inteles cum se scoate '' robinetul'' pentru a avea acces la bec. Se trage de el pur si simplu, de cel din mijloc de reglare a temperaturii?
    Din poza nu prea inteleg nimic referitor la desfacere ....

    Comment


    • #17
      Salut!
      Exact! Se trage de butonul din centru, cel de reglare temperatura. Eu am folosit lama a 2 cutite, pe o parte si pe alta butonului fortandu-l spre exterior. Becul il extragi foarte usor cu un tub de plastic maleabil avand diametrul interior de 5mm. Presezi tubul pe bec apoi il tragi afara. Cand pui becul nou procedezi asemanator: infigi capul becului un pic(cat sa stea) in tubul de plastic, pui becul iar apoi rasucesti tubul ca sa-l poti scoate fara bec.
      Sper sa te descurci. Bafta multa!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Multumesc mult LauLaur, eu refuzam sa cred ca poate sa iasa tragand de el desi am incercat.

        Multumesc inca odata pentru promtitudine si explicatiile pe intelesul tuturor,chiar si al meu

        Comment


        • #19
          Eu nu aveam plus deloc la becul ala. Pana la urma am tras un fir de plus de la atul si am pus un led. Ca idee le-as inlocui pe toate cu leduri dar pana in ziua de azi n-am mai avut timp. Oricum eu am topit un pix la un capat si asa am scos/bagat prima data beculetul. Cu tub de silicon/cauciuc n-am reusit.

          Comment


          • #20
            Merci Laulaur,
            Am scos becul cu 2 dibluri de 6 bagate unul in altul fortat si tinute cu un patent mic. Din pacate becul din bord (aveam de rezerva...) s-a aprins prea slab, de unde trag concluzia ca trebuie un alt alt tip... desi becul original plus suportul lui ar fi cam la fel (cu exceptia filamentelor....).
            Ca si posesor nou de Mercedes, parerea mea este ca proiectantii de la Mercedes au vrut sa faca viata grea romanilor... Nu am vazut pana acum o masina la care sa fie mai greu de umblat...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              Aceasta este puterea becului respectiv. Becul este T5, acelasi ca cel pentru bord si are puterea de doar 1,2 W.
              Se va observa destul de fain lumina pe timp de noapte chiar ci cu becul de 1,2W.
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                LauLaur, nu vreau sa insist... ai in atasament cele doua becuri. Cel cu soclul din plastic alb este cel gasit acolo. Se observa ca filamentul este altul... Nu cumva puterea este mai mare? De asemenea, si lungimea este diferita. cel initial este mai scurt si mai subtire...
                Iar daca becul este diferit, stii cumva ce indicativ/denumire are? Te intreb pentru ca, din cele becuri de bord cumparate astazi... nu se aprinde nici unul! Nici macar slab...
                Attached Files
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by adip1962 View Post
                  LauLaur, nu vreau sa insist... ai in atasament cele doua becuri. Cel cu soclul din plastic alb este cel gasit acolo. Se observa ca filamentul este altul... Nu cumva puterea este mai mare? De asemenea, si lungimea este diferita. cel initial este mai scurt si mai subtire...
                  Iar daca becul este diferit, stii cumva ce indicativ/denumire are? Te intreb pentru ca, din cele becuri de bord cumparate astazi... nu se aprinde nici unul! Nici macar slab...
                  Uite aici vreo 2 linkuri ale unor colegi care comercializeaza becuri de tot felul :




                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #24
                    @adip1962
                    Salut!
                    Poti sa insisti daca este ceva neclar, nu ma deranjeaza.
                    Toate becurile clasice T5 au aceeasi putere, 1,2w. Daca folosesti o lupa ai sa gasesti scris pe soclul din plastic 12v 1,2w, impreuna cu numele producatorului.
                    Lungimea nu conteaza, este destul spatiu sa incapa lejer insa, e posibil sa fie necesara fortarea lui pana se simte ca a intrat deajuns. Deasemenea verifici daca "firicelele" care asigura contactul electric sunt la locul lor.
                    Daca vrei mai multa putere, foloseste T5 cu led SMD alb rece, asa cum a sugerat colegul Mircea600sel.
                    Becul se va aprinde numai cu luminile de pozitie aprinse. Daca totusi se incapataneaza sa nu se aprinda, inseamna ca ai o problema electrica.
                    Becurile le poti verifica inainte de montare cu un ohmmetru.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Ai dreptate.
                      Dupa discutii cu colegul Flavyus, am incercat din nou. In soclul unde se baga becul se vede clar o lamela de contact in partea dreapta sus. Dar... in partea stanga jos (simetric) ea lipseste, ceea ce inseamna ca, miop cum sunt, am fortat-o si am rupt-o... ptr. ca prima oara a aprins becul... O sa vad cum o repar... probabil voi ingrosa lita de contact de la bec... de nu-l sparg... vad eu!
                      Mai mult, la bricheta, este acelasi bec ca la ceasurile din bord si, gandindu-ma eu asa mai intens..., nu vad sensul pentru care un producator ar folosi becuri diferite la ceasurile din bord, consola etc...
                      In concluzie, cred ca diferentele dintre becuri sunt functie de fabricant.
                      Multumesc.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #26
                        Daca inca se vede lamela deformata in interior incearca, cu un ac de exemplu, sa o aduci, cat de cat, in starea si pozitia initiala. Apoi cu mare bagare de seama pus becul.
                        Daca lamela e rupta ... o sa fie cam mult de munca.
                        Bafta!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Am rezolvat-o...
                          Pana la urma inginerii romani sunt mai inventivi decat cei germani...
                          Va atasez o schema pentru a o folosi-o daca... la fel ca mine... rupeti o lamela.

                          In schema:
                          1 = contactele metalice de pe suportul becului
                          2 = lamele de contact ale suportului becului cu cele ale becului
                          3 = pozitiile initiale ale lamelelor (litelor) de contact ale becului
                          4 = pozitia in care trebuie sa ajunga lamela 3 (lita) de contact a becului, in cazul in care ati rupt lamela de contact de pe suportul becului de pe partea stanga. Practic o indoiti si o rasuciti peste colt... ca sa faca contact.

                          Becul se introduce asa: "\" si il rasuciti asa: "/" in sens contrar acelor de ceasornic.
                          Attached Files
                          Last edited by adip1962; 09-24-2012, 17:27 PM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF