Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreiaj + consum mare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by gruiarew View Post
    Bagã de la Mol-ul de pe Caransebeșului (parcã erai din Lugoj). Pompa din stâga și mai fã o datã consumul. Sau dacã ajungi la Timișoara din ãla de pe Rebreanu.
    Da sunt din Lugoj ,dar sti ce-i tare chiar de acolo alimentez tot timpul

    Comment


    • #32
      Nu trebuie subestimata importanta filtrelor ! De aer si benzina . Influenteaza mult consumul !!.

      Comment


      • #33
        Dacă ai făcut 100 de km în câteva zile, cu porniri si doar câțiva km prin oraș, mai mult cu motorul rece, consumul nu e tocmai exagerat. E mare dar ar trebui sa fie în jurul valorii de 10 l/100 km la mers normal prin oraș. Mai poți pune 2 litri pe seama pornirile dese și a faptului ca mașina nu ajunge la regimul termic corect.
        Dacă ai făcut 100 de km într-o zi atunci e cam nasol...
        As schimba filtrul de combustibil și văzut dacă se poate verifica arderea, scânteia, aprinderea, etc.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #34
          Filtrele schimbate undeva in iulie ,toate.

          Am facut in vreo 3-4 zile 100 km nu intr-o zi.....o sa merg pana raman pe galben si trec la Petrom. Acum sa vad fac 400km in oras pana intr-u pe galben,sunt curios

          Cred ca am toba sparta ,imi zaraie ceva sub masina in zona tobe-i cand las acceleratia,influenteaza si asta la consum???...am observat ieri.Toba din mijloc. Parca sunt 2,nu???

          Comment


          • #35
            De-obicei catalizatorul spart zornăie și asta poate afecta consumul. Am pățit însă și sa se desprindă protecția de tabla de pe tobă și aia sa intre în rezonanță la anumite turații.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #36
              Originally posted by gambler View Post
              Toba din mijloc. Parca sunt 2,nu???
              Nu, e o singura toba! Verifica si termostatul!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Termostatul unde este ??? Dar caldura baga....Este rau ca nu avem in bord temperatura apei

                Si aia de langa motor ce este ??? Catalizatorul???

                Comment


                • #38
                  Langa motor ai catalizatorul.
                  Ca sa gasesti termostatul, urmaresti furtunul gros de la radiator spre motor(partea dreapta cum privesti motorul). Gasesti o "caracatita" cu mai multe furtune: unul duce in calorifer, altul la radiator, etc.
                  Uite aici !
                  Furtunul din calorifer, e direct din motor fara sa fie afectat de inchiderea /deschiderea termostatului, de-asta baga caldura imediat.
                  Teoretic iti trebuie un tester sa urmaresti temperatura apei. Dar iti propun o proba, asa "babeste". Pornesti masina dimineata, salti capota si pui mana pe furtunul gros ce duce in radiator. Pui mana pe furtun aproape de prinderea pe termostat si vezi in cat timp incepe sa se incalzeasca. Poti face comparatie cu furtunul ce duce in calorifer. Ar trebui sa simti incalzinduse furtunul gros in aprox 4-5 min. de mers la ralanti. Bine, in functie si de temperatura de afara. E o metoda empirica cu grad mare de eroare.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc din nou pentru sfat si poza . ma duc sa verific acum

                    Da si toba este sparta,chiar cu teava de duce la final si nu cred ca merge sudata este coapta rau,se pare ca trebe una noua
                    Last edited by gambler; 01-06-2018, 13:02 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Am facut verificarea (babeasca) si sa incalzit in 2 minute dar putin mai greu decat cel ce duce in calorifer. Deci nu cred ca este termostatul....unde sa merg la un mecanic sau la unul cu STAR(electricean,electronist) pentru consumul exagerat ,daca ma iau dupa bord consumul meu este deja undeva la 12L si am vreo 84km facuti ,deci enorm

                      Apropo cutiuta acea neagra este termostatul???Sau este intre cutia acea si teava prinsa cu colierul???
                      Last edited by gambler; 01-06-2018, 13:36 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Drotaru, daca mai esti pe aici, uite ce mai spun unii:

                        Unul din simptomele senzorului pozitiei clapetei de acceleratie:
                        ”Difficulties in changing gears”.
                        No malfunction

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by gambler View Post
                          Am facut verificarea (babeasca) si sa incalzit in 2 minute dar putin mai greu decat cel ce duce in calorifer. Deci nu cred ca este termostatul....unde sa merg la un mecanic sau la unul cu STAR(electricean,electronist) pentru consumul exagerat ,daca ma iau dupa bord consumul meu este deja undeva la 12L si am vreo 84km facuti ,deci enorm

                          Apropo cutiuta acea neagra este termostatul???Sau este intre cutia acea si teava prinsa cu colierul???
                          Totusi cam repede, in 2 minute nu cred ca a ajuns motorul la 87 de grade ca sa deschida termostatul(doar daca a fost cald deja).
                          Termostatul este toata "cutiuta" aceea neagra, vine cu tot cu senzor de temperatura. Rezolva si problema cu toba sparta.
                          Mai intai trebuie sa faci o diagnoza, poate sunt ceva probleme de amestec.
                          Last edited by LauLaur; 01-06-2018, 18:37 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by gambler View Post
                            Dar caldura baga....
                            Eu zic ca nu o sa-ti mai bage caldura cand o sa circuli cu ea la -20 de grade. Eu asa am depistat ca aveam termostatul defect (dupa 2 ani in care am umblat cu el defect). Daca nu ai carte service unde sa se precizeze negru pe alb ca ti-a fost schimbat termostatul, eu zic sa-i faci o revizie pe partea asta. Schimbi termostatul si lichidul de racire de la motor. Arunca in ochi pe topicul despre termostat si cel despre lichidul de racire.
                            W168 or nothing!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF