Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme A 160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    L-am curatat, ba chiar l-am si rupt, dupa care l-am izolat, iar acum am probleme la pornire. Deci circuitul aerului trebuie sa fie intact, adica inversul vacuumului.

    Asadar, comandati unul nou, pe cod.

    Seara buna,

    Comment


    • #17
      La ce furtun te referi? La cel pe care colegul a pus colier sau la cel de pe clapeta?
      Circuitul de admisie aer, dupa filtru, trebuie sa fie perfect etans. Altfel, aerul "fals", nemasurat de debitmetru, influenteaza negativ mersul motorului.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        La ce furtun te referi? La cel pe care colegul a pus colier sau la cel de pe clapeta?
        Circuitul de admisie aer, dupa filtru, trebuie sa fie perfect etans. Altfel, aerul "fals", nemasurat de debitmetru, influenteaza negativ mersul motorului.
        La cel pe care l-ai aratat tu in poza, pentru ca despre asta se vorbea, iar cel gros cu burduf care intra in carcasa filtrului de aer, e doar pentru ghidajul aerului aspirat si foarte putin relevant pentru debitmetru, adica merge si fara ala.

        Apropo, "mizeria aia" e apa cu ulei. Se formeaza de la condens. Aceeasi mizerie o mai puteti gasi si pe joja sau pe interiorul capacului din care iese furtunasul despre care vorbim. Fiti fara grija, schimbati filtrul de ulei si uleiul la timp.


        Am completat si trimis o forma de editare unui admin la 30min dupa ce am postat mesajul de mai sus, dar vad ca inca nu s-a modificat nimic.
        Oricum, nu mai conteaza, pentru ca ne-am lamurit.

        Cheers,

        Comment


        • #19
          Acum vreo saptamana mi s-a oprit in mers la relanti de cateva ori. Adica nu mai tinea relantiul. Am parcat-o unde am apucat ca ma grabeam la munca si seara m-am intors sa o iau. Nu s-a mai manifestat cateva zile.
          Intr-o dimineata cand am pornit-o mi-a urcat acceleratia la 3000 si a ramas vreo 30 de secunde pana a coborat usor la normal(800-900).
          Azi dimineata mi-a pornit la a 3 cheie iar seara acum dupa 11 ore de stat, a pornit din prima.

          Mi-am zis ca e pe duca debitmetrul si cred ca am avut dreptate pentru ca l-am desfacut si a doua lamela e exfoliata in sensul ca nu mai sunt dungile alea paralele din poza, intregi.


          Prima lamela pare in regula, cea care am inteles din postarile voastre ca se ocupa cu relantiul, iar a doua cu temperatura aerului.

          Citind si cautand am gasit si asta
          If you have a Mercedes A140 you have a great chance to get a problem with the Air mass flow sensor. My car is a Merecdes A140 from 1999.This is the solution ...

          Cititi si comentariile de la video! Sunt si doi romani printre ei si cred ca o sa iau legatura si cu ei(daca raspund) sa vad daca au rezolvat ceva.

          Ce parere aveti? Chiar atat de simplu si ieftin sa fie? Sincer, as incerca daca face pe nebuna.

          Comment


          • #20
            Salut!
            Been there done that!...Rezultatul, in cazul meu,nu a fost mare lucru. Adica..., mda, era o diferenta in bine. Dar nu te astepta la rezolvari miraculoase. Cu toate astea, nu recomand, pentru ca riscul sa-ti strici ireparabil ECU este prea mare. Decat poate in ultima instanta, atunci cand debitmetrul nu mai functioneaza deloc si nu ai ce pierde. Mai bine te gandesti de pe acum unde sa repari asa, profi, ECU( cu garantie si tot tacamul).
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Si eu care credeam ca am descoperit apa calda).
              Deocamdata e cuminte si nu ii fac nimic.
              E un moderator din Bucuresti care repara, nu mi fac griji.

              Masina asta are personalitate. Nu se lasa stricata cu una cu doua.

              Comment


              • #22
                Da, ti-a iesit un porumbel din... tastatura.
                Sa vezi ce personalitate are atunci cand nu se va lasa reparata..., cu una, cu doua.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Mama...sper sa nu fie asa)

                  Comment


                  • #24
                    Salutare tuturor,
                    Reparatie de ECU am facut eu la unu " profi" si a iesit un rahat, masina merge prost, un pic mai bine decat inainte. Tipul lucreaza mercedes prin pantelimon. Mi-a montat lamele de ford pe ecu ptr ca nu se gasesc cele originale.
                    Cautati ecu cu senzori buni sau kit pornire complet.
                    eu am dezmembrat si am tot vandut asa ceva, cu montaj si proba bineinteles!
                    Masina la care am schimbat lamele (senzorul de aer) din ecu, nu dezvolta toata puterea, avea demaraj greoi.
                    referitor la sondele lambda, pana in 2000 au fost cu o sonda, din 2000 cu 2 sonde.
                    La modelele dupa 2002 senzorul de aer este separat si se gaseste pe cotul dinaintea clapetei de acceleratie.
                    Spor la treaba!

                    Comment


                    • #25
                      Ba se gasesc prea. Chiar zilele trecuta am vazut ambele lamele pe ebay cu 22euro. Nu ai nimerit la cine trebuie. Poza de mai sus e luata din anuntul de pe ebay.
                      Ma surprinde si pe mine ca dupa 20 de ani de la fabricatie, montarea si calibrarea unor noi lamele ramane un mister. Baietilor care fac asta le e frica sa nu le luam painea)

                      Comment


                      • #26
                        Salutare, tocmai am trecut prin probleme similare cu A Class-ul meu de 1.6 benzina automatic din 1999:

                        Simptome: Se oprea brusc motorul din mers&Nu mai reactiona la acceleratie;

                        Am schimbat filtrul de benzina - nici o reactie

                        Am schimbat pompa de benzina... o jumate de zi a mers OK, apoi a inceput pe langa primele doua simptome sa schimbe treapta din a 3-a in a 1-a brusc si sa ma puna in cap..

                        Am luat ECU, l-am verificat/desfacut si am descoperit ca cele doua lamele de sticla (senzori de debit aer si temperatura) care ii spun ECU-ului ce amestesc sa faca erau sparte amandoua (se poate vedea daca sunt intregi si daca dai carcasa de la filtrul de aer jos si te uiti prin grilajul fagure (cei interesati pot gasi totul legat de ECU/desfacut/verificat pe link-ul urmator http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm )

                        Prin urmare am achizitionat un ECU second cu acelasi cod (A0285453832) care avea lamelele prezente si intregi, l-am desfacut, le-am dat jos lamelele de pe el cu un pistol de lipit (ATENTIE: daca nu aveti experienta le stricat deoarece sunt fooooaaarte finute, sa le puneti in aceeasi pozitie ca si pe celalalt)si le-am pus pe ECU meu.

                        Degeaba puneti tot ECU-ul second sus ca masina nu o sa porneasca, o sa aveti START ERROR (chipul cheii este sincronizat cu ECU si cu Electromotorul deci daca vrei sa schimbi oricare din cele 3 elemente trebuie schimbate si celelalte doua, preferabil si immobiliserul de langa contact), v-o spun din experienta dupa ce am tot mutat si am folosit si cheile si ECU si immobiliser-ele de la amandoua masini.
                        Poze cu senzorii si unde se vad atasate

                        Dupa ce am pus lamelele OK pe ECU meu l-am montat la loc, am deconectat bornele la baterie pana a doua zi,a doua zi am pus bornele la loc, am reinvatat ECU cu pozitie geamuri, sa stearga eroarea BAS/ESP (este tot aici pe forum procedura descrisa pas cu pas) la a 5-a cheie a pornit, am facut o tura de cativa km, s-a comportat ideal dar dupa ce am oprit-o cand o porneam murea motorul in doua secunde fara sa aiba reactie la aceeleratie.
                        Am pus testerul pe ea, am sters toate erorile si i-am dat cheie, aceleasi simptome, eroare afisata P0335 - eroare la sezor ax cu came/senzor arbore.
                        Am schimbat ambii senzori cu piese second de pe alta masina (se recomanda a se pune piese originale Mercedes deoarece cele aftermarket cica se duc repede), am lasat iar peste noapte bornele luate, am schimbat bujiile pentru orice eventualitate si a doua zi la fel, dupa 5 porniti si-a dat drumul si acum merge perfect (adica aproape deoarece de la prea multe chei date a inceput sa caraie bendixul...ceea ce va fi o alta aventura deoarece la A Class din 1999 electromotorul se poate da jos doar daca desfaci puntea si o cobori un pic) .. si trebuie sa am grija sa nu se schimbe de pe electromotor piesa care contine immobiliser-ul care face cross check electromotor/ECU/cheie

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF