Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme A 160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A 160

    Salut.
    De curind am achizitionat un Aclass A160 w168 si am facut schimbul de ulei+ filtru si bujiile.
    Am mers cu ea aproximativ 100-150 km si surpriza(s-a aprins checkul ) si avea un miros puternic de benzina nearsa la toba .Daca o acceleram imi arunca negreaza (calamina ) pe toba de esapament.
    Am fost cu ea la un mecanic si a pus testrul pe ea.
    A aparut eroarea P0170 si imi zicea ceva de sonda landa (amestec sarac).
    Am schimbat si bobina .Acum pentru moment nu mai apare checkul merge mai rotund motorul la relanti,dar daca este rece si o turez tot imi arunca negreala jos.
    Pina sa schimb bobina am avut un consum astronomic( 130 lei la 250 km in extraurban)
    Ce poate avea buburuza mea?

  • #2
    Salut!
    Sonda lambda defecta,cum a iesit pe tester.Negreala ce iese pe teava este apa din condens+funingine din arderea necorespunzatoare a amestecului carburant...
    P.S. Vezi ca sunt A-uri ce au doua sonde lambda.A ta cate are?
    Last edited by Dethave; 04-28-2017, 22:46 PM.

    Comment


    • #3
      Nu stiu cite sonde are. Este din 21.07.2001.
      Cum aflu cite sonde are si care este problema? Seria de sasiu este WDB1680331J640883

      Comment


      • #4
        Te va rezolva un coleg mai priceput ca mine intr-ale numerelor de identificare. Dar trebuie postat vin-ul in sectiunea dedicata,nu aici.Respectiv:Mercedes-Benz-Totul despre....-decodare vin...etc.Iar rezolvarea consta in schimbarea piesei defecte,in functie de ce cod de eroare da testerul. Mecanicu ce ti-a zis? Nu faptul ca trebuie inlocuita si sonda?
        Last edited by Dethave; 04-28-2017, 23:19 PM.

        Comment


        • #5
          Ca sa fii sigur de codul erorii vezi sa fie testerul STAR.
          Daca masina este euro 3 e posibil sa ai o singura sonda.
          Sonda asta parca are viata pentru aprox 160k km.

          Daca dai un search "lambda" in sectiunea a klass o sa gasesti destule informatii.
          Vezi ca LAur aici http://www.clubmercedes.ro/sonda-lam...ghlight=lambda , conform VIN-ului are doua sonde, dar cand s-a uitat sub masina, are doar una.

          Cel mai bine uita-te si tu.
          Sonda este insurubata in catalizator in partea de sus, intre podeaua masinii si catalizator.
          Lectura placuta!

          Comment


          • #6
            Salut!
            In programe(epc), toate A-urile au doua sonde, vorbim de benzinare. Acum, cele non-facelift au ,fizic, o singura sonda-sonda de reglaj. Variantele facelift(dar nu toate) au doua sonde: sonda de raglaj(inainte) si sonda de diagnoza(dupa).
            Indiferent cate ai, schimbi sonda de reglaj, sonda inainte de catalizator. E prima sonda dinspre motor.
            Din experienta iti spun ca eroarea P0170, in cazul A-urilor are drept cauze, in multe cazuri debitmetrul. Poti sa schimbi sonda, dar sa verifici apoi daca persista eroarea.
            Cod OEM pentru sonda lambda: A0015409417
            De negreala de pe evacuare nu scapi asa usor, poate doar sa dai toba jos si sa o cureti.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nedved View Post
              Ca sa fii sigur de codul erorii vezi sa fie testerul STAR.
              Daca masina este euro 3 e posibil sa ai o singura sonda.
              Sonda asta parca are viata pentru aprox 160k km.

              Daca dai un search "lambda" in sectiunea a klass o sa gasesti destule informatii.
              Vezi ca LAur aici http://www.clubmercedes.ro/sonda-lam...ghlight=lambda , conform VIN-ului are doua sonde, dar cand s-a uitat sub masina, are doar una.

              Cel mai bine uita-te si tu.
              Sonda este insurubata in catalizator in partea de sus, intre podeaua masinii si catalizator.
              Lectura placuta!
              Masina este din 07.2001 iar in actele de germania este trecuta Euro3 und D4.

              Originally posted by LauLaur View Post
              Salut!
              In programe(epc), toate A-urile au doua sonde, vorbim de benzinare. Acum, cele non-facelift au ,fizic, o singura sonda-sonda de reglaj. Variantele facelift(dar nu toate) au doua sonde: sonda de raglaj(inainte) si sonda de diagnoza(dupa).
              Indiferent cate ai, schimbi sonda de reglaj, sonda inainte de catalizator. E prima sonda dinspre motor.
              Din experienta iti spun ca eroarea P0170, in cazul A-urilor are drept cauze, in multe cazuri debitmetrul. Poti sa schimbi sonda, dar sa verifici apoi daca persista eroarea.
              Cod OEM pentru sonda lambda: A0015409417
              De negreala de pe evacuare nu scapi asa usor, poate doar sa dai toba jos si sa o cureti.
              Am gasit un debitmetru cu calculator la dezmembrari de pe un A class 1999-2000 tot de 1.6(la 200 lei).Se poate monta pe masina mea mea sau trebuie din acelasi an de fab?
              Last edited by Florin_WES; 04-30-2017, 09:23 AM. Reason: Poți răspunde la mai multe persoane, într-un singur post.

              Comment


              • #8
                Eu n-as pune din dezmembrari debitmetru. Nu stii daca functioneaza si cat o sa functioneze.
                Dai de alte belele. Parerea mea.

                Allyn31 da detalii despre un baiat din Craiova care repara debitmetre in postul nr 30 in threadul asta http://www.clubmercedes.ro/probleme-...197#post420197. Informatia e proaspata.

                Mai fa un test inainte sa schimbi ceva. Tester STAR are baiatul recomandat in post!
                Last edited by Nedved; 04-29-2017, 23:45 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Nedved View Post
                  Eu n-as pune din dezmembrari debitmetru. Nu stii daca functioneaza si cat o sa functioneze.
                  Dai de alte belele. Parerea mea.

                  Allyn31 da detalii despre un baiat din Craiova care repara debitmetre in postul nr 30 in threadul asta http://www.clubmercedes.ro/probleme-...197#post420197. Informatia e proaspata.

                  Mai fa un test inainte sa schimbi ceva. Tester STAR are baiatul recomandat in post!
                  Am incercat sa scot mufa de la debitmetru sa vad cum se comporta buburuza,dar nu o gasesc unde este pusa. Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie?

                  Comment


                  • #10
                    Ia si mai citeste un pic, inainte de toate...
                    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm
                    Eventual, fa o poza motorului si pune-o aici.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic sa te duci la baiatul ala care are tester STAR. O sa ai un diagnostic corect. Cred ca nu stii ce fel de tester avea mecanicul la care ai fost.

                      Acolo o sa afli ce are masina cu adevarat.
                      Nu prea stii cum sa identifici debitmetrul din cate vad. Mufa de care vorbesti e un furtun.
                      Iese din debitmetru si intra in clapeta de acceleratie.

                      Daca nu asculti la sfaturi si faci de capul tau o sa plangi si o sa te coste mai mult.
                      Daca banii sunt o problema, macar fa un efort sa faci o diagnoza corecta cu un soft corespunzator. Altfel ....

                      Comment


                      • #12
                        Acum am vazut locatia... Acelasi sfat, ce te retine? Din fata monitorului nimic nu se rezolva(fizic) cu vorbe...
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Azi am pus un colier la tubulatura de aer si am inspectat vizual motorul. Am observat acest furtun are depunere de ulei (mizerie unsuroasa) . Atasez poza cu el . Poate fii aceasta una din cauze prezentate mai sus? Multumesc!
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Daca uleiul ala provine de unde cred eu ...nu vreau sa ma gandesc cum e clapeta in interior.
                            Inainte de toate iti recomand o curatare temeinica a clapetei de acceleratie si a furtunasului de aerisire din spatele calculatorului.

                            Uleiul ala a iesit din clapeta pe langa furtunul de admisie aer(care trebuia sa fie etans).
                            Despre curatare clapeta s-a mai discutat, daca nu te descurci mergi la service.
                            Colierul pe care l-ai pus n-are rost, tubulatura este inainte de filtrul de aer.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Poate ne spui ce ai rezolvat sau ce ai mai aflat...Cred ca foloseste celorlati pe viitor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF