Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema stergator spate,A Klasse 140,an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am putut sa mai incar poze. Continui aici...
    Sa nu uit. Pe ax e o bucsa. Ea culiseaza pe zona calibrata. Sigur trebuie sa se aseze undeva in suportul axului, probabil foarte aproape de manivela axului.
    Sub poze sunt niste contacte electrice, am o poza dar vad ca nu se mai incarca... pozele mele sunt cam mari...
    Cred ca am rezolvat
    Enjoy!
    Attached Files
    Last edited by adip1962; 04-15-2015, 20:25 PM.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Il bag in ma-sa!
      Si pe motor si pe ala de l-a proiectat!
      Partea mecanica am rezolvat-o relativ repede. Curatat ax (cat s-a putut), asamblat, inchis ansamblul.
      Acum carbunii...
      L-a serviciu am facut sedinta. Pe unde se schimba carbunii. Pozele sunt mai jos. Concluzie unanima: la acest tip de motor electric carbunii sunt formati din cablu sudat (nu lipit cu fludor) de unde isi ia curent; in partea cealalta cablul este sudat de o placuta metalica care face contact cu carbunele pur si simplu. In partea opusa a placutei de metal este firescul arc. Motive? Carbunii nu se pot scoate pe partea normala (care este fixa, nu se poate desface) ci doar pe la axul motorului!
      Am stat vreo ora pana am reusit sa tin arcurile comprimate si sa bag carbunii. Fara nicio exagerare! Cum spuneam ca am terminat cum sarea unul din ei... Ca sa aveti o idee, carbunii sunt ceva de genul unui cub cu latura de vreo 2 mm iar distanta dintre perii si suportul pe care culiseaza carbunii este de ordinul zecimilor de mm. 2 sau 3 zecimi...
      Termin, hai la masina. Dau drumul la curent... Nu merge!
      Habar nu am ce sa mai fac!
      Stiti vreun electromecanic in Bucureste ieftin, bun si rabdator? Cu degete subtiri? Care sa nu ma injure?
      Stau si ma gandesc... oare nu am pus rotita de plastic bine? Sub ea sunt niste contacte... Apoi, era intuneric, nu am verificat daca mai ajunge curentul...
      Sunt deja la a doua bere (de calmare...), alte idei nu-mi mai vin.
      Last edited by adip1962; 04-16-2015, 20:08 PM.
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #33
        Originally posted by valyvis10 View Post
        S-ar putea sa ai dreptate, cred ca nu are siguranta iar axul (angrenajul) stergatorului sa fie tinut impins de cele 2 nervuri de pe capac.
        Aici pe ebay asa se vede:
        http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-A...item2edf90bc51
        Vali, dupa ce-am curatat axul stergatorului, am gasit un canal in care nu intra nimic. Este identic cu canalele pentru inelele de fixare, dar sigur eu nu am avut, deoarece nu am gasit nici macar franturi din el. Garnitura aia mica sta perfect pe interiorul canalului de plastic unde este axul si nu pe ax ( e prea mare).
        Acum sigur merge si fara inel...
        Axul este tras din afara masinii de piulita stergatorului si nu poate intra in masina din cauza acelor nervuri (pe interiorul capacului am urme de frecare...).
        In concluzie... nu stiu daca in original exista inel de fixare sau nu. Pe ax sunt insa urme.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #34
          Originally posted by adip1962 View Post
          Vali, dupa ce-am curatat axul stergatorului, am gasit un canal in care nu intra nimic. Este identic cu canalele pentru inelele de fixare, dar sigur eu nu am avut, deoarece nu am gasit nici macar franturi din el. Garnitura aia mica sta perfect pe interiorul canalului de plastic unde este axul si nu pe ax ( e prea mare).
          Acum sigur merge si fara inel...
          Axul este tras din afara masinii de piulita stergatorului si nu poate intra in masina din cauza acelor nervuri (pe interiorul capacului am urme de frecare...).
          In concluzie... nu stiu daca in original exista inel de fixare sau nu. Pe ax sunt insa urme.
          Daca are sant cred ca pe original are inel.
          Cauta un arc de diametrul apropiat de al axului, tai o spira cu spitul si ai facut o siguranta.
          Maine daca este vremea buna ma apuc si eu.

          Comment


          • #35
            Bafta!
            Astept vesti bune.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #36
              Este atat de simplu ca ma apuca toti dracii ca nu am vazut...

              Instructiuni demontare motor electric (ptr. partea mecanica cititi mai jos):
              1. Desurubati cele 2 suruburi de pe motor (surubelnita in cruce medie), Scoateti cele doua flanse-piulite.
              2. Trageti cu toata nadajdea de statorul motorului. Acesta iese, ramane rotorul fixat. Nu se poate altfel...
              3. Rotiti rotorul in sensul acelor de ceasornic, tragand de el in acelasi timp. O sa se desurubeze de pe roata melcului.
              4. Pentru carbuni. Identificati carbunii. Uitati-va foarte atent la cel care este mai liber. Bagati o surubelnita foarte subtire in capatul opus carbunelui si trageti facand parghie. Se va deschide o clapeta. Aveti incredere ca-i o clapeta acolo! Aveti grija la arc. Este foarte subtire si lung de vreo 2 cm. Daca sare ati pus-o... Carbunii originali sunt foarte ciudati... carbunele, care-i cam gri, este lipit pe o bucata de metal, care deasupra are o galma rotunda care intra in interiorul arcului. Sarmele de alimentare ies din lateralul metalului. E destul de greu de scos de pe suport deoarece sarmulitele de alimentare sunt exact la acea lungime. Inlocuiti carbunele, bagand aici normal, iar in partea cealalta pe la partea dinspre axul rotorului (nu aveti loc de umarul de fixare din plastic). I-ati pus pe amandoi. Acum, luati o cutie de bere, suc etc. taiati din ea o felie lunga de vreo 4-5 cm, lata de vreo 7 mm (o potriviti la fata locului). Ar merge si o balena de camasa. Presati carbunii (vedeti cat de lungi ii puneti ca s-ar putea sa taiati mult din ei). Impingeti carbunii inauntru cu felia / balena bagand degetul in ea.
              5. Introduceti rotorul motorului avand grija sa presati cu felia/balena carbunii. Rotiti in sens invers acelor de ceasornic, pana cand colectorul este bagat perfect (axul stergatorului incepe sa se miste foarte fin, rotirea e mai grea). Trageti felia / balena afara.
              6 Puneti statorul si suruburile la loc.
              Simplu ca buna ziua daca aveti ochii buni!

              PS. Sa nu uitati sa dezlipiti si sa lipiti cablurile carbunilor! In original sunt sudati sau la mine asa sunt! Nu insistati cu letconul ca buliti bobina dintre carbuni!
              Enjoy!
              Aveti poze cat cuprinde mai jos
              Last edited by adip1962; 04-17-2015, 19:56 PM.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #37
                Hai si eu, asa am noroc ca pana la 14 a batut vantul iar acum ploua dar am terminat, oarecum:

                N-am mai citi tot dar completez si eu:

                -in santul axului este un inel de cauciuc tinut presat de o piesa inelara de plastic, se monteaza ambele la sfarsit.
                -la mine intra apa, dupa cum banuiam, printr-o plesnitura a haionului chiar deasupra axului stergator.
                -apa a intrat si in reductorul motorului datorita vechimii garniturii de la capac.
                -am desfacut totul si tot nu mergea, a trebuit sa-l iau in casa si sa verific circuitul electronic.
                -datorita griparii reductorului s-a "puscat" traseul cel mai subtire de pe cablaj, l-am refacut si l-am montat.
                -am etansat fanta (plesnitura) cu silicon.
                -am dat cu silicon si pe garnitura de la capacul reductorului.

                Ce nu am facut si imi pare rau (dar venea ploaia si stateam cu gaura in haion) nu am scos roata centrala sa curat contactele de sun ea.
                Acum merge dar mai da semne de intrerupere, la cata rugina a fost in el.
                Am consumat 1/2 dintr-un spray degripant si 1/2 dintr-un spray de contacte.
                Mufele erau oxidate.

                Poze:
                Attached Files
                Last edited by valyvis10; 04-18-2015, 14:38 PM.

                Comment


                • #38
                  Poze 2 ca nu intra toate odata

                  A si sa nu uit :

                  axul care intra in roata dintata mare are o palarie de plastic, sa nu o pierdeti , ea are rolul de a aduce la acelasi nivel angrenajul astfel incat sa "frece"/ sa se sprijine totul pe capacul spate.
                  Attached Files
                  Last edited by valyvis10; 04-18-2015, 14:42 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Acum la verificare am vazut si pozele colegului.

                    La el angrenajul era impecabil dar axul oxidat iar la mine invers angrenajul gripat si ruginit iar axul impecabil.
                    Cred ca din toate pozele noastre a iesit un tutorial destul de bun.
                    Last edited by valyvis10; 04-18-2015, 14:50 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Ce este piesa aceasta? De unde ai scos-o?
                      La mine a fost asa. Dupe ce-am asamblat tot, pun motorul pe masina, verific, e OK. Pun stergatorul, a mers pana la jumatate si s-a oprit. De atunci, nu mai merge... Probabil este ceva mai grav in motor, sau... in aceasta piesa pe care nu o recunosc.
                      Attached Files
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by adip1962 View Post
                        Ce este piesa aceasta? De unde ai scos-o?
                        La mine a fost asa. Dupe ce-am asamblat tot, pun motorul pe masina, verific, e OK. Pun stergatorul, a mers pana la jumatate si s-a oprit. De atunci, nu mai merge... Probabil este ceva mai grav in motor, sau... in aceasta piesa pe care nu o recunosc.
                        Vezi ca un capac cu clipsuri, pe exterior.
                        Dai capacul jos si se vede cablajul.
                        Cu un pistol de lipit dezlipesti contactele dinspre roata dintata mare (nu cele de la mufa, astea ies odata cu cablajul).
                        In timp ce incalzesti/dezlipesti cele 3 contacte tii cu o surubelnita bagata sub cablaj, tras in sus . Asta ca sa iasa mai repede.
                        Acolo ai releul, o rezistenta si 2 diode. Este un circuit simplu.
                        Se verifica foarte usor cu un alimentator de cca. 12 V.

                        Inca odata : cele trei contacte ce trebuie sa fie dezlipite sunt spre gaura de ghidare a cablajului.

                        Defecte care pot aparea:
                        -contact perlat la releu
                        -dioda arsa (mai putin probabil)
                        -lipituri reci
                        -traseu subtire cablaj corodat/interupt.

                        Nu este mare lucru.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by valyvis10 View Post
                          Vezi ca un capac cu clipsuri, pe exterior.
                          Nu este mare lucru.
                          Off... M-am saturat!
                          As cumpara altul, dar daca i-au unul mai prost? Adica merge cand il cumpar si apoi o iau de la capat?
                          Azi am fost la niste prieteni la masurat, mi-al luat toate circuitele motorului la rand, toate contactele. Au gasit niste spire putin zgariate (luat lacul de pe ele) le-au departat. Totul era ok! Motorul mergea. Neavand cum sa-l alimenteze, am probat schimband pozitia rotii melcate, motorul aducand-o pe pozitie.
                          Ajung acasa, alimentez motorul pe masina, merge!
                          Montez motorul si stergatorul, misca stergatorul un pic si incet apoi se opreste!
                          Ridic stergatorul iarasi merge! Pun stergatorul pe geam, iar nu merge!
                          M-am saturat!
                          E ca si cum motorul nu are putere sa traga. Carbunii sunt noi, ce-i drept cam prosti Dar fac contact si isi fac treaba.
                          Sa fie releul ala? Acolo nu am umblat ca este exact cum a iesit din fabrica. Pe ce se vede (fara a desface) nu-i nicio lipitura rece.
                          Ce Dumnezeu sa mai aiba?
                          Last edited by adip1962; 04-20-2015, 17:39 PM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #43
                            Ce Dumnezeu sa mai aiba?[/QUOTE]

                            Ti-am zis ca eu nu am desfacut roata dintata mare deoarece ma prindea ploaia. La mine:
                            - merge 3/4 din tura -sta un pic -merge restul de 1/4 pana la maxim;
                            - inapoi merge 3/4 din tura pe coborare -sta un pic -merge restul de 1/4 pana la minim.
                            Citisem undeva cum se regleaza, o sa caut deoarece la mine face si in sarcina (cu stergatorul pe luneta) si la liber.

                            Din ce spui tu se pare ca ia mult curent in sarcina si se decupleaza releul ori contactele releului sunt perlate .

                            Comment


                            • #44
                              La mine ar fi simptomul asta:


                              de crap volvo (imi place cum incepe tipul)

                              observi ca tipul spune ca-i merge putin apoi se opreste, tu cum ai contactele de la roata dintata mare?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by valyvis10 View Post
                                Ti-am zis ca eu nu am desfacut roata dintata mare deoarece ma prindea ploaia. La mine:
                                - merge 3/4 din tura -sta un pic -merge restul de 1/4 pana la maxim;
                                - inapoi merge 3/4 din tura pe coborare -sta un pic -merge restul de 1/4 pana la minim.
                                Citisem undeva cum se regleaza, o sa caut deoarece la mine face si in sarcina (cu stergatorul pe luneta) si la liber.
                                Daca ai fi desfacut roata mecata ai fi vazut pe spatele ei un cerc din alama si doua contacte pe suportul rotii. Cercul de pe roata are o portiune pe care este intrerupt (mai exact pe unul din cele 2 contacte). Acolo este punctul de retragere al stergatorului si tot acolo motorul nu se mai alimenteaza prin roata (pe perioada de temporizare). Acel punct nu poate fi schimbat de niciun fel. Faptul ca ai o latenta pe parcurs inseamna dupa mine un pic de vaselina sau murdarie pe cercul de alama. Din punctl acesta mort, probabil comanda de pornire se da pe alta cale, dar eu nu am vazut.
                                In concluzie, da roata melcata jos si curata contactele si cercul de alama de pe spatele ei.
                                E simplu. Nu ca la mine...
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF