Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema stergator spate,A Klasse 140,an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut ,ai rezolvat problema cu stergatorul spate,am avut si io problema asta,io am procedat asfel,am dat capacul din spate de la stergator jos l-am desfacut,acolo ai niste mufe,cate tiau intrat apa in iele,la mine iesise furtunul de la sropitoare si iera numai apa pe mufe si facea scurt si ramanea blocat pe mers incontiniu nu se mai oprea decat cand scoteam cheia din contact,sper sa fie si la tine problema la fel ca la mine ,adica sa fi intrat apa la mufe,nu este greu de desfacut dar sa ai grija sa nu rupi clemele de prindere ,io am rupt 1 din greseala,sper sa-ti fie de ajutor,la problema cu becurile cred ca este din buton problema mai mult ca sigur are si pe acolo vreun scurt,o sa ma uit pa schema mai detaliat sa vad cum functioneaza farurile si te tin la curent ce si une sa umbli sigur,bafta in continuare si kilometri ca-ti mai multi.

    Comment


    • #17
      In bucuresti azi a plouat. Bine.
      Normal ca am plecat cu masina la munca. Dau sa sterg luneta, stergatorul pleaca incet, dar incet, dupa care sa opreste la jumatate. Si acolo moare!
      Ajung intr-o parcare acoperita, reincerc... nimic. L-am miscat un pic ca poate pleaca.. nimic. Mort.
      Siguranta e buna. Butonul merge pe cealalta pozitie (adica se uda luneta, dar stergatorul nu se misca neam...).
      Ca sa nu am surprize am scos siguranta, pana s-o mai incalzi, sa pot sa umblu pe acolo. Probabil dupa Paste.
      Nu vad alt defect decat la buton, dar mai degraba la motorul stergatorului.
      Va mai spun ca, a mai mers incet, pe prima tura cand il porneam iarna. Apoi imediat isi revenea. Am presupus ca e de la frig.
      Doamne, mi-e o sila sa umblu acolo...
      Credeti ca ar putea fi de altundeva?
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #18
        si eu am exact aceeasi problema cu stargatorul din spate:
        la inceput, dupa o umezeala (plaoie sau ninsoare) mergea non stop
        (chiar daca era oprit din buton!) ca intr-un final sa moara de epuizare.

        A fost evident inundat cu apa.. L-am deschis iar lamelele/discurile alea de
        bronz sau cupru sunt cam corodate si pline de vaselina veche si uscata.

        Am comandat altul pe ebay ..

        INSA alta mi-e problema acum.. Cam de pe atunci (de cand cu sterg. spate)
        a incetat** sa mai functioneze stergatorul fata pe prima pozitie, cea de tempomat
        Acum, pe temomat (sau cum s'o numi..) face tura "de dus" bine, dar se opreste
        cam la jumatea turei "de intors", uneori pe la mijloc, alteori aproape corect.
        Se comporta de ca si cum senzorul ala (sau ce o fi el)
        de "am ajuns inapoi in pozitia relaxat" nu mai functioneaza.

        Stiti cumva daca este un senzor sau este pur si simplu un cronometru (releu) decalibrat ?
        Care este principiul functionarii intermitente ?
        eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

        Comment


        • #19
          Originally posted by adip1962 View Post
          In bucuresti azi a plouat. Bine.
          Nu vad alt defect decat la buton, dar mai degraba la motorul stergatorului.
          Va mai spun ca, a mai mers incet, pe prima tura cand il porneam iarna. Apoi imediat isi revenea. Am presupus ca e de la frig.
          Doamne, mi-e o sila sa umblu acolo...
          Credeti ca ar putea fi de altundeva?
          Am avut aceeasi problema insa cu stergatorul de pe parbriz, pe partea soferului.
          Asta iarna - la inceput mergea mai greu, apoi nu mai mergea deloc (cel de la pasager mergea). Am dat vina pe inghet.

          Cand am prins o zi un pic mai calduroasa (~4 grade erau) am desfacut stergatorul si ce sa vezi? Zimtii de plastic ai bratului erau complet uzati si motorasul nu avea cum sa miste bratul. Practic se invartea in gol.

          Am rezolvat schimband bratul cu unul SH - din pacate nu am gasit decat de la un A class cu volanul pe partea dreapta si nu s-a potrivit chiar in totalitate, le-am inversat intre ele si le-am potrivit unghiul.

          Comment


          • #20
            E un cosmar!
            Am desfacut sa vad motorul. Partea din spate a rotorului sarita... normal ca nu mergea! Hai sa o pun la loc, nu intra. Ia motorul acasa apuca-te de desfacut sa vezi de ce nu intra... Normal, dai de ditamai melcul. Bag totul la loc, sare un carbune! Carbuni de 2X2 mm lungi de 4 mm maxim. Ma gandesc cu groaza ca daca, culmea gasesc, nu o sa pot sa-i montez!
            Dar mecanismul e blocat in continuare. Hai sa misc ceva pe acolo... Neam! Imi aduc aminte ca atunci cand s-a oprit pe mijlocul lunetei l-am fortat. Si a carait... Injur!
            In final ma duc jos, iau stergatorul, il motez pe ax si fortez. In sfarsit se misca! Dar greu tata... cu parghie de 20 cm?
            Partea buna ca nimic nu-i rupt!
            Acum vin intrebarile...
            - cum dracu' scot axul stergatorului sa vad de ce merge asa greu totul? Mecanismul asta nu se poate desface de niciun fel?
            - cum montez carbunii? Asta daca gasesc asa ceva... pe str. Lizeanu...
            Serios, asta a fost o zi in care nimic nu a mers!
            Colac peste pupaza site-ul merge infernal de greu...
            Attached Files
            Last edited by adip1962; 04-09-2015, 18:33 PM.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              S-a terminat si Pastele asa ca... Revin cu supararea mea... Cica maine o sa si ploua... asta e!
              1. In prima poza, este ansamblul carbunilor. Cand am desfacut rotorul, o bucata de carbune s-a dezlipit de pe acel suport. Ghinion! Problema este ca nu am vazut cum i-as putea inlocui... partea de sus nu se desface. Singura varianta ar fi sa pilesc niste carbuni si sa-i var sub cei tociti... Oare or face contact?
              2. Urmatoarele 2 poze arata ansamblul mecanic in cele 2 pozitii extreme. Ca sa ajung acolo am facut parghie cu bratul stergatorului. Nu e normal... Cum dracu desfac ansamblul asta sa-l curat?m Nu exista nicio siguranta, niciun inel. Nimic! As bate in axul stargatorului, dar... nu-l stric oare?
              Ati desfacut vreunul sa-mi spuneti si mie?
              Attached Files
              Last edited by adip1962; 04-13-2015, 20:22 PM.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #22
                Referitor la carbuni... Scoateti carbunii vechi cu tot cu cablul lor. Daca e lipit cablul il taiati. Carbunii noi(neaparat tot cu cablu) ii introduceti pe unde au fost scosi cei vechi. Cablul celor noi il cositoriti.
                E doar o idee, din cate am putut sa-mi dau seama din poza.
                Ca o paranteza...Acelasi lucru se aplica si cand se schimba carbunii originali ai electromotorului.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #24
                  Originally posted by adip1962 View Post
                  S-a terminat si Pastele asa ca... Revin cu supararea mea... Cica maine o sa si ploua... asta e!
                  1. In prima poza, este ansamblul carbunilor. Cand am desfacut rotorul, o bucata de carbune s-a dezlipit de pe acel suport. Ghinion! Problema este ca nu am vazut cum i-as putea inlocui... partea de sus nu se desface. Singura varianta ar fi sa pilesc niste carbuni si sa-i var sub cei tociti... Oare or face contact?
                  2. Urmatoarele 2 poze arata ansamblul mecanic in cele 2 pozitii extreme. Ca sa ajung acolo am facut parghie cu bratul stergatorului. Nu e normal... Cum dracu desfac ansamblul asta sa-l curat?m Nu exista nicio siguranta, niciun inel. Nimic! As bate in axul stargatorului, dar... nu-l stric oare?
                  Ati desfacut vreunul sa-mi spuneti si mie?
                  Trebuie sa ma apuc si eu.
                  Din pacate in manualul de reparatie nu apare demontarea motorului (bineinteles a interiorului).
                  Unele mai aveau o siguranta pe ax, la capatul dinspre stergator, o sarma otelita pe trei sferturi de cerc.

                  Comment


                  • #25
                    Nu mai pot sa editez.
                    Am gasit ceva de audi: http://www.r32oc.com/topic/19133-dam...4/page__st__30

                    Cu instructiuni atasate in pdf.
                    La audi mai este o teava de metal pe mijlocul axului, spritiera.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #26
                      Originally posted by valyvis10 View Post
                      Nu mai pot sa editez.
                      Am gasit ceva de audi: http://www.r32oc.com/topic/19133-dam...4/page__st__30
                      Cu instructiuni atasate in pdf.
                      La audi mai este o teava de metal pe mijlocul axului, spritiera.
                      Din pacate seamna, dar nu rasare...
                      De pe pdf-ul trimis (de Audi) noi nu avem reperele:
                      - A, B, D, H. Adica exact componentele care ar fi dat sens...
                      - Capacul de inchidere al mecanismului "I" nu are gaura lor pentru mecanismul de scurgere a apei.
                      In rest ar fi identic. Din pacate, noi nu avem sau eu nu am vazut niciun inel de fixare. Nici in afara langa stergator, nici inauntru. Si am cautat...
                      Concret, pe partea din afara (langa stergator) nu avem decat garnitura de cauciuc "C" (excelenta dupa 17 ani!) care etanseaza axul stergatorului pe invelisul din plastic.
                      Pe partea din interior garnitura "G" acopera exact locul in care intra reperul "H" pentru evacuarea apei.
                      Nu am exagerat cu cosmarul... Ma gandesc ca capacul de tabla "I" impiedica intreg mecanismul sa iasa. Poate maine ma indur si incep sa dau cu ciocanul in ax sa vad daca iese...
                      Multumesc, dar...
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #27
                        Originally posted by adip1962 View Post
                        Din pacate seamna, dar nu rasare...

                        Multumesc, dar...
                        Atat am gasit, poate vineri umblu si eu, daca nu ploua.

                        Comment


                        • #28
                          Originally posted by valyvis10 View Post
                          Atat am gasit, poate vineri umblu si eu, daca nu ploua.
                          Multumesc si apreciez ca ai cautat.
                          Cand desfaci sa te uiti si la ce-am scris eu (comparatia cu similarul de la Audi).
                          Azi am cautat si eu pe net o gramada, fara succes insa.
                          Daca reusesc sa-l deschid mai postez pe aici.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #29
                            S-ar putea sa ai dreptate, cred ca nu are siguranta iar axul (angrenajul) stergatorului sa fie tinut impins de cele 2 nervuri de pe capac.
                            Aici pe ebay asa se vede:
                            Find many great new & used options and get the best deals for Valeo 404292 Wiper Motor at the best online prices at eBay! Free delivery for many products!

                            Comment


                            • #30
                              Exact asa este. Am rezolvat-o... macar partea asta.
                              Am facut o gramada de fotografii, nu stiu ce-o sa intre, asa ca sa explic...
                              Pui o piulita si incepi sa bati in axul din partea stergatorului. Daca poti, si daca o vezi, este o mica garnitura de cauciuc (orning sau ceva asemanantor, nici nu stiu daca asa se numeste... ceva similar cu ce era inainte pe robinetii de la chiuveta - ai poza pe ciocan). Axul o sa iasa. La mine a fost foarte greu ca.. o sa vezi in poze cata mizerie era inauntru si in ce hal este axul. Ai poze.
                              Atentie! Cand bati o sa-ti cada opritorul melcului. Ai poza cu el pe jumatate bagat.
                              Eu am curatat cat am putut pe uscat. Acum l-am imbalsamat in vaselina, iar maine, dupa ce il curat ca lumea, ma apuc sa-l pun la loc.
                              Carbunii... pe urma!
                              la cum arata, sincer ma mir ca a mers atat...
                              Attached Files
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF