Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema încãlzire Mercedes Vito 110 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema încãlzire Mercedes Vito 110 cdi

    Va salut . Am achiziționat un Mercedes Vito c110 CDI (mi-as fi dorit sa nu il fi cumparat sunt total dezamãgit de Mercedes ... in fine sa va spun problema mea.masina nu bagã cald decât in turații mari la 100-110 km/h in rest este un frig in mașina mai rau ca afara sufla aer rece in mașina daca merg in oras îngheț.. si încã ceva nu stiu daca e grav sa fie garnitura sau altceva dar face presiune mare in vasul de expansiune cand deschis bușonul si se vad si bule de aer ca si cum ar prinde aer pe instalație ... :| temperatura la motor normala nu creste sta la 82 nu am probleme ! voi ce ziceți ? Si daca o tin pe loc la 3000 ture începe sa bage cald . Va rog daca ma poate ajuta cineva ca nici nu mai pot merge cu mașina la cât de frig este

  • #2
    Salut. Din cate stiu eu termostatul deschide la 87 de grade. Daca la tine sta constant la 82 ceva nu este in regula.Ma gandesc ca e un spatiu destul de mare de incalzit in masina. Sfatul meu este sa schimbi termostatul(aprox. 120 lei) si antigelul(aprox 30 lei/litru)(daca nu reusesti sa il recuperezi pe cel pe care deja il ai in instalatia masinii) cu specificatia MB pentru masina ta. Pana cand ajungi reusesti sa faci lucru asta , un carton care sa acopere maxim jumatatea din partea din fata a radiatorului ar ajuta la ceva grade in plus(daca pui cartonul sa fii mereu cu ochii pe indicatorul de la apa). Sper sa
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

    Comment


    • #3
      Eu zic cã e chiulosa fisurata tot aa am pãit i eu. Rezolvi problema cu vreo 1500 de lei

      Trimis de pe al meu X2_Soul_Style_Plus folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Ideea e ca bulele de aer pot aparea din diferite motive (chiulasa fisurata, garnitura de chiulasa deteriorata,capac pompa de apa neetansat corespunzator) , instalatia de racire lucreaza neetans. Daca ar fi problema de la chiulasa ,in vasul de expansiune s-ar gasi urme de ulei sau o presiune foarte mare(parte din compresia din capul pistonului ar intra in instalatia de racire). Oricum astept sa scrii dupa ce remediezi problema ca sunt destul de curios.
        "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

        Comment


        • #5
          2 ani de zile am umblat cu chiulosa fisurata i nu a fãcut nici un amestec de lichide doar fãcea presiune în instalatie

          Trimis de pe al meu X2_Soul_Style_Plus folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Ok.Eu zic ca cel mai bine sa mergi sa faci o diagnoza cu STAR (tester-ul dedicat MERCEDES) si acesta, doar acesta,( retine lucrul acesta) iti va spune daca termostatul este blocat pe o anumita pozitie si iti va citi si valori ale motorului si a instalatiei de racire. Apoi vei vedea ce este de facut. Pana una - alta , daca tot este frig trage un ochi si aici:
            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

            Comment


            • #7
              termostatul se schimba greu ? trebuie dat neaparat filtrul de motorina jos ?? asa am auzit

              Comment


              • #8
                Te duci pana la masina, il localizezi unde se afla, vezi ce te incurca si iti vei da seama ce trebuie sa faci! sincer nu cred ca la orice service de cartier iti ia mai mult de 50 de lei sa faca operatiunea. Musai sa cumperi ce ziceau colegii in celalalte topicuri . BHER
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment


                • #9
                  ma gandeam ca stii exact daca trebuie dat filtrul de motorina jos , e facuta o tiganie acolo cu poxipol ....a lipit sus la filtru ca nu mai are ce sa il tina furtunul

                  Comment


                  • #10
                    DACa o tin turata la relanti la 2000 de ture bagã bine caldura ... am observat acum !

                    Comment


                    • #11
                      Am schimbat pompa de apa si termostat si tot nu vroia sa bage , am dus-o la cineva si pana la urma a facut-o sa bage dar nu a vrut sa imi zicã cum .... )) cert e ca acum bagã caldura

                      Comment


                      • #12
                        Probabil aveai radiatorul de caldura infundat .
                        Honda.

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu .. dar astãzi a luat-o iar nebuneala cand bagã rece 20 secunde dupã iar bagã cald ... deja numai stiu ce sa cred

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Cred ca problema este la o clapeta de aer sau servo-ul ce o deserveste... Lasa ventilatorul pe treapta 1 si incearca sa-ti dai seama la inceputul sau sfarsitul celor 20 de secunde daca se aude un zgomot(repetitiv).

                            Comment


                            • #15
                              După filtrul de aer al motorului găseşti supapa care deschide antigelul la sobă, se pre poate să fie în el problema.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF