Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Mercedes clk 200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poti incepe prin a verifica tensiunea bateriei.Daca masina porneste tensiunea de incarcare.Si cel mai important verifica absolut tot ce tine de sigurante pe masina inclusiv mufe oxidate macar cele usor accesibile.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #17
      Multumesc frumos. Inainte sa mi se intample lucrul asta,motorul a fost refacut din punct de vedere mecanic impecabil ( deoarece , cum am specificat mai sus,aveam garnitura de chiulasa impuscata) si masina trage de rupe. Singura problema pe care am remarcat o insa inainte de aceasta cu ceasurile de bord si senzorii de parcare ,,morti" este aceea ca motorul nu merge oarecum liniar la relanti, in sensul ca intrerupe putin ( insa fara oscilatii pe turometru).

      Comment


      • #18
        Totusi niciun destept de la reprezentanta nu a mentionat injectoarele sau o alta cauza ca fiind o posibila sursa a problemei tale? De la ceilalti mecanici si diagnosticieni amatori nici nu trebuie sa-ti faci griji, 90% habar nu au de capul lor.
        Sa o luam logic pe fir, spui ca motorul are o conditie de misfire pe 2, 3 si 4 (urmata de un limp mode din ce povestesti). Ce cauzeaza misfire?
        1 aer prea mult
        2 benzina prea putina
        3 aprindere proasta
        4 compresie proasta

        Primul si primul lucru trebuie vazute exact toate detaliile codului de eroare (iarasi ma mir cum de nimeni nu a mentionat nimic), la ce turatie a aparut, temperaura apei, pozitia clapetei, statusul sistemului de alimentare, presiuna in admisie, etc. Aceste date iti pot spune in ce diretie sa te indrepti cu interpretarea codului de eroare.
        Al doilea lucru extrem de important, citite si INTERPRETATE logic detaliile STFT si LTFT in cazul in care masina ajunge in Closed Loop (verificand starea si raspunsul sondelor wideband si lambda)

        Mai departe,
        - la punctul 1 verificata presiunea superchargerului si exclusa o eventuala problema cauzata de prea mult aer (MAP defect?).
        - punctul 2, starea injectoarelor (STFT, LTFT??). Daca sunt motive de suspiciune, verificata presiunea in rampa de benzina, demontate injectoarele, curatate si testate.
        - punctul 3, testate bobinele, masurata distanta dintre electrozii bujiilor (0,8 in cazul motorului tau M271). Comparatie cu cele de pe pistonul 1?
        - punctul 4, exclusa orice problema legata de compresie, ar trebui sa ai undeva la minim 10 bar, maxim 13,5 pe fiecare cilindru fara diferente mai mari de 1 bar intre cilindri.

        Deja dupa acesti pasi ar trebui sa stii ce problema are, daca nu, se trece la metode extreme, nu le mai detaliez aici.

        Apropo, verifica daca ai sau nu ulei de motor in instalatia electrica a motorului. Stiu, suna dubios dar este o problema comuna la M271, desfa-i cele doua mufe de la ECU si cele de pe senzorii axelor. Poate fi o legatura cu ceasurile moarte? (ceasurile sunt legate direct la ECU). Iar ca nu-ti sta perfect la ralanti cauta dupa un vacuum leak sau un MAF jegos (STFT? etc.)

        Bafta sa-ti repari masina si sper sa ai noroc de mecanici mai buni pe viitor. Imi pare rau ca nu esti din Bucuresti, ne uitam intr-o seara la ea pana ii dadeam de cap.
        Last edited by JustinCase; 11-24-2015, 08:17 AM.

        Comment


        • #19
          Deacord cu tine. Dar El are motorizare 111 nu 271.

          load mixup poor or rich/ pe acolo presupun ca se invirte problema lui desii nu iam facut nici un tester.

          Problema este cu totul alta. Eu nici o data nu am facut tester la mercedes cu 50. Intretinerea (divice C3 mx) si anumite consumabile si actualizare manuale de reparatie ma costa niste bani seriosi.
          Eu am facut la multa lume gesturi de caritate dar totul are o limita, nu sint sac fara fund. Acolo unde lucrez, eu nu lucrez in cantitate, eu urmaresc calitate. Nu fac nimic din capul meu, lucrez dupa manual. Si nu lucrez la oricine. Daca sti principiu de functionare poti lucra oriunde chiar si in aratura.

          Ori lumea se asteapta sa gasesca la mine conditii cu gresie si faianta si sa-ti faca plata la pret de o saiba. Eu inteleg saracia, ieftin....... ieftin. Sa fie la jumate din jumatate, dar cind omu te omeneste cu mai putin de sfert din sfert chiar ca te simti un fraier fiindca de multe ori facerea de bine este..........de mama.

          Cind te duci la doctor ii achiti consultatia indiferent daca ai sau nu bani de medicamente. Sau daca te duci la restaurant iti platesti consumatia.

          Anumite chestii ma costa si pe mine la rindul meu.
          Doar cei care mau tepuit ma vorbesc de rau.
          Acum am unde lucra, in particular nu lucrez decit benevol doar pentru anumite persoane care merita. Binefacere am facut destula.

          Omu a fost la mine asta vara chiar uitasem de el, dar nam cazut la nici o intelegere. Dupa cum spune el nici dupa atitea luni nu si-a rezolvat problema. A facut o gramada de reparatii inutile si a cumparat piese inutile facind cheltuieli.

          Pina la urma omu cum isi asterne asa doarme.



          Originally posted by JustinCase View Post
          Totusi niciun destept de la reprezentanta nu a mentionat injectoarele sau o alta cauza ca fiind o posibila sursa a problemei tale? De la ceilalti mecanici si diagnosticieni amatori nici nu trebuie sa-ti faci griji, 90% habar nu au de capul lor.
          Sa o luam logic pe fir, spui ca motorul are o conditie de misfire pe 2, 3 si 4 (urmata de un limp mode din ce povestesti). Ce cauzeaza misfire?
          1 aer prea mult
          2 benzina prea putina
          3 aprindere proasta
          4 compresie proasta

          Primul si primul lucru trebuie vazute exact toate detaliile codului de eroare (iarasi ma mir cum de nimeni nu a mentionat nimic), la ce turatie a aparut, temperaura apei, pozitia clapetei, statusul sistemului de alimentare, presiuna in admisie, etc. Aceste date iti pot spune in ce diretie sa te indrepti cu interpretarea codului de eroare.
          Al doilea lucru extrem de important, citite si INTERPRETATE logic detaliile STFT si LTFT in cazul in care masina ajunge in Closed Loop (verificand starea si raspunsul sondelor wideband si lambda)

          Mai departe,
          - la punctul 1 verificata presiunea superchargerului si exclusa o eventuala problema cauzata de prea mult aer (MAP defect?).
          - punctul 2, starea injectoarelor (STFT, LTFT??). Daca sunt motive de suspiciune, verificata presiunea in rampa de benzina, demontate injectoarele, curatate si testate.
          - punctul 3, testate bobinele, masurata distanta dintre electrozii bujiilor (0,8 in cazul motorului tau M271). Comparatie cu cele de pe pistonul 1?
          - punctul 4, exclusa orice problema legata de compresie, ar trebui sa ai undeva la minim 10 bar, maxim 13,5 pe fiecare cilindru fara diferente mai mari de 1 bar intre cilindri.

          Deja dupa acesti pasi ar trebui sa stii ce problema are, daca nu, se trece la metode extreme, nu le mai detaliez aici.

          Apropo, verifica daca ai sau nu ulei de motor in instalatia electrica a motorului. Stiu, suna dubios dar este o problema comuna la M271, desfa-i cele doua mufe de la ECU si cele de pe senzorii axelor. Poate fi o legatura cu ceasurile moarte? (ceasurile sunt legate direct la ECU). Iar ca nu-ti sta perfect la ralanti cauta dupa un vacuum leak sau un MAF jegos (STFT? etc.)

          Bafta sa-ti repari masina si sper sa ai noroc de mecanici mai buni pe viitor. Imi pare rau ca nu esti din Bucuresti, ne uitam intr-o seara la ea pana ii dadeam de cap.

          Comment


          • #20
            Desi nu are vreo legatura cu problema ta, iti spun ce am patit eu. Masina mergea tipla, eu facand diagnoza si de 2 ori pe saptamana, caci deh, am star-ul si profit de el. Deci, clar, nicio eroare pe masina. Intr-o zi, am decis sa schimb ambreiajul...si de aici, mare circ. Pun ambreiajul, plec cu masina si in 2 min se aprinde pe bord ASR/BAS...
            Am pus diagnoza pe masina si ce sa vezi? Coduri peste coduri, peste coduri. Kompressorul nu cupla, clapeta de aer avea eroare, inca o eroare pe senzor axa cu came, alta eroare pe un actuator de pe axa cu scame, ceva pe purge control valve, evident cea de care spuneam ca mi-a dat alarma, cu BAS/ASR...multe, din 0 care-mi iesise cu cateva zile ininte la diagnoza. O luna si jumatate nu am gasit pe nimeni care sa imi spuna ce s-a intamplat. Eram convins ca nu mi-a picat kompressorul, senzorii, clapeta si actuator, toate intr-o saptama, cum mi se recomanda sa le schimb... Pana in ziua in care, total aiurea, am descoperit marea buba. Cand mi s-a montat cutia pe masina, firul sondei lambda a fost prins intre cutie si motor. Imi ardea a 2-a siguranta de pe modulul K40 si de aici, marea distractie. Un amarat de fir care m-a zapacit. Sper sa ai si tu norocul meu. Ce-am vrut sa spun cu acest mesaj, este ca uneori, problema poate fi una minora dar greu de gasit. Eu zic sa mai sapi. La cate chestii ai schimbat...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Deacord cu tine. Dar El are motorizare 111 nu 271.
              Am presupus ca este 271 deoarece in primul post a scris de un 1,8 cu 163 din 2005. Poate vine cu lamuriri mai tarziu.

              In rest si eu sunt perfect de acord cu tine, lectia cu facerea de bine este grea dar trebuie invatata la timpul ei...

              Comment


              • #22
                Originally posted by JustinCase View Post
                Totusi niciun destept de la reprezentanta nu a mentionat injectoarele sau o alta cauza ca fiind o posibila sursa a problemei tale? De la ceilalti mecanici si diagnosticieni amatori nici nu trebuie sa-ti faci griji, 90% habar nu au de capul lor.
                Sa o luam logic pe fir, spui ca motorul are o conditie de misfire pe 2, 3 si 4 (urmata de un limp mode din ce povestesti). Ce cauzeaza misfire?
                1 aer prea mult
                2 benzina prea putina
                3 aprindere proasta
                4 compresie proasta

                Primul si primul lucru trebuie vazute exact toate detaliile codului de eroare (iarasi ma mir cum de nimeni nu a mentionat nimic), la ce turatie a aparut, temperaura apei, pozitia clapetei, statusul sistemului de alimentare, presiuna in admisie, etc. Aceste date iti pot spune in ce diretie sa te indrepti cu interpretarea codului de eroare.
                Al doilea lucru extrem de important, citite si INTERPRETATE logic detaliile STFT si LTFT in cazul in care masina ajunge in Closed Loop (verificand starea si raspunsul sondelor wideband si lambda)

                Mai departe,
                - la punctul 1 verificata presiunea superchargerului si exclusa o eventuala problema cauzata de prea mult aer (MAP defect?).
                - punctul 2, starea injectoarelor (STFT, LTFT??). Daca sunt motive de suspiciune, verificata presiunea in rampa de benzina, demontate injectoarele, curatate si testate.
                - punctul 3, testate bobinele, masurata distanta dintre electrozii bujiilor (0,8 in cazul motorului tau M271). Comparatie cu cele de pe pistonul 1?
                - punctul 4, exclusa orice problema legata de compresie, ar trebui sa ai undeva la minim 10 bar, maxim 13,5 pe fiecare cilindru fara diferente mai mari de 1 bar intre cilindri.

                Deja dupa acesti pasi ar trebui sa stii ce problema are, daca nu, se trece la metode extreme, nu le mai detaliez aici.

                Apropo, verifica daca ai sau nu ulei de motor in instalatia electrica a motorului. Stiu, suna dubios dar este o problema comuna la M271, desfa-i cele doua mufe de la ECU si cele de pe senzorii axelor. Poate fi o legatura cu ceasurile moarte? (ceasurile sunt legate direct la ECU). Iar ca nu-ti sta perfect la ralanti cauta dupa un vacuum leak sau un MAF jegos (STFT? etc.)

                Bafta sa-ti repari masina si sper sa ai noroc de mecanici mai buni pe viitor. Imi pare rau ca nu esti din Bucuresti, ne uitam intr-o seara la ea pana ii dadeam de cap.
                Multumesc foarte mult pentru toate sugestiile pe care mi le ai facut! Realizez ca mai sunt inca oameni capabili sa emita anumite ipoteze viabile si de verificat. Ai dreptate, este motorul 271.940.Pot sa ti spun ca am gasit ulei in mufa de la ECU si , cel mai probabil, e posibil ca instalatia electrica sa fie plina de ulei, deoarece am identificat si schimbat unul din cei doi magneti din fata de la motor ( de la axa cu came). Vreau sa mai adaug si ca toate simptomele masina le da in momentul in care motorul se incalzeste. Am mai constat cu stupoare ca motorul da sa moara in momentul in care pornesc clima...Pentru mine, evident, problema este electrica...Acum, ramane de gasit un electrician care si cunoaste meseria.

                Comment


                • #23
                  Domnului user Mercedes-cdi, atat vreau sa va spun: Inca o data,referitor la masina, va inselati! Motorul este 271, asa cum a spus userul Justin Case. Si nu va faceti griji, nu vine nimeni la dv sa i munciti gratis, nu s a pus niciodata problema asta. Daca va aduceti bine aminte, vara trecuta cand am fost la dv v am spus foarte clar, va platesc orice serviciu. Eu venisem cu bobinele si bujiile in portbagaj noi, rugandu va sa mi le schimbati si pe acelea ( cred ca aceasta munca o acopera tot meseria de electrician, nu i asa?),iar dv ce mi ati spus? Ca nu faceti decat testerul pt moment ( in conditiile in care eu venisem cu masina abia mergand de la Mangalia) si ca ma costa nici nu mi mai amintesc cat mi ati cerut. Ce v am spus eu? Ca nu e nici o problema, numai ca vreau sa mi schimbati si bobinele, iar dv mi ati spus sa le schimb eu insumi , ca mi dati dv uneltele care mi trebuie mie. Sa fim seriosi, asta numiti dv profesionalism? Ca sa nu mai spun ca m ati pus sa stau cu masina pe o sosea super aglomerata pe care treceau masini in mare viteza , in timp ce dv doreati sa ,,inspectati masina". Sa fim seriosi!

                  Comment


                  • #24
                    @Justincase
                    Detin acelasi motor ca si colegul numaieu si bineinteles toate mufele sunt pline de ulei.Poti detalia putin de unde vine problema?Ce rezolvari ar fi?Aseara am schimbat bujiile si in locasul bujiei era inundat de ulei dar si mufele la ecu, bobine etc au ulei pe ele.Multumesc anticipat!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #25
                      Pai tocmai de aceea ca era mult trafic ti-am zis ca iti fac doar o constatare.
                      Reparatia propiuzisa urma sa o fac in zilele urmatoare, fiindca daca nu ma insel era sinbata dupamiaza.
                      Eu eram la cineva in localitate, altfel mai faceai inca 50km. Ai zis ca esti satul de tester ca sti de fapt ce are masina ca ai fost la reprezentanta si ca vrei doar bujiile schimbate. Am zis bine 10lei de bucata. Pina la urma ai vorbit la telefon si ai zis ca nu mai ai nevoie ca le rezolvi tu mai ieftin in Mangalia.

                      Daca esti baiat atit de finut de ce nu ai vrut sa o faci in reprezentanta ca doar fusesei la ei. Dovada ca nu iai dat de cap nici pina in ziua de azi.

                      Mie mi-ai lasat impresia ca sa intilnit hotu cu prostu si deaia nici nu m-am mai incurcat. Nuti place de mine, sint eu ala rau, foarte bine te duci la altu.
                      La cite service-uri mari in judet unde puteai sa repari masina era imposibl sa no repari tocmai de asta vara. Dar poate vrei ceva la pret de o platina, cum era la D1300.

                      Eu am fost chemat si in Mangalia, am venit in prima zi, omu mia decontat, gazu, deplasarea +constatarea, apoi am mai venit si a doua zi cu piesele si mia decontat din nou toate cheltuielile si am rezolvat problema.

                      Tu rei sa ramii si cu bani in buzunar si cu mamaliga in traista.
                      Daca vrei te duci la Bucuresti, sint mult mai multe service-uri decit in Cta.


                      Originally posted by numaieu View Post
                      Domnului user Mercedes-cdi, atat vreau sa va spun: Inca o data,referitor la masina, va inselati! Motorul este 271, asa cum a spus userul Justin Case. Si nu va faceti griji, nu vine nimeni la dv sa i munciti gratis, nu s a pus niciodata problema asta. Daca va aduceti bine aminte, vara trecuta cand am fost la dv v am spus foarte clar, va platesc orice serviciu. Eu venisem cu bobinele si bujiile in portbagaj noi, rugandu va sa mi le schimbati si pe acelea ( cred ca aceasta munca o acopera tot meseria de electrician, nu i asa?),iar dv ce mi ati spus? Ca nu faceti decat testerul pt moment ( in conditiile in care eu venisem cu masina abia mergand de la Mangalia) si ca ma costa nici nu mi mai amintesc cat mi ati cerut. Ce v am spus eu? Ca nu e nici o problema, numai ca vreau sa mi schimbati si bobinele, iar dv mi ati spus sa le schimb eu insumi , ca mi dati dv uneltele care mi trebuie mie. Sa fim seriosi, asta numiti dv profesionalism? Ca sa nu mai spun ca m ati pus sa stau cu masina pe o sosea super aglomerata pe care treceau masini in mare viteza , in timp ce dv doreati sa ,,inspectati masina". Sa fim seriosi!
                      Last edited by Mercedes-cdi; 11-28-2015, 21:20 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Importante sunt acum solutii. Daca are cineva, sa le dea. Restul nu e relevant.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Pai tocmai de aceea ca era mult trafic ti-am zis ca iti fac doar o constatare.
                          Reparatia propiuzisa urma sa o fac in zilele urmatoare, fiindca daca nu ma insel era sinbata dupamiaza.
                          Eu eram la cineva in localitate, altfel mai faceai inca 50km. Ai zis ca esti satul de tester ca sti de fapt ce are masina ca ai fost la reprezentanta si ca vrei doar bujiile schimbate. Am zis bine 10lei de bucata. Pina la urma ai vorbit la telefon si ai zis ca nu mai ai nevoie ca le rezolvi tu mai ieftin in Mangalia.

                          Daca esti baiat atit de finut de ce nu ai vrut sa o faci in reprezentanta ca doar fusesei la ei. Dovada ca nu iai dat de cap nici pina in ziua de azi.

                          Mie mi-ai lasat impresia ca sa intilnit hotu cu prostu si deaia nici nu m-am mai incurcat. Nuti place de mine, sint eu ala rau, foarte bine te duci la altu.
                          La cite service-uri mari in judet unde puteai sa repari masina era imposibl sa no repari tocmai de asta vara. Dar poate vrei ceva la pret de o platina, cum era la D1300.

                          Eu am fost chemat si in Mangalia, am venit in prima zi, omu mia decontat, gazu, deplasarea +constatarea, apoi am mai venit si a doua zi cu piesele si mia decontat din nou toate cheltuielile si am rezolvat problema.

                          Tu rei sa ramii si cu bani in buzunar si cu mamaliga in traista.
                          Daca vrei te duci la Bucuresti, sint mult mai multe service-uri decit in Cta.
                          Pana sa te grabesti sa arunci vorbe, eu iti spun doar atat: iti las masina, o rezolvi? Imi faci pret final,nu e problema, dar doar atunci cand ii dai de cap. Cat despre reprezentanta, pot sa ti spun atat: a fost dusa la Tiriac, nimic relevant,mi s a sugerat schimbul bobinelor si bujiilor. Domnule ,,electrician" , te depaseste problema! Ai curaj sa admiti asta?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            Importante sunt acum solutii. Daca are cineva, sa le dea. Restul nu e relevant.
                            Foarte adevarat! Nimic mai elocvent! In vorbe , toti sunt meseriasi!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by broscutza2001 View Post
                              @Justincase
                              Detin acelasi motor ca si colegul numaieu si bineinteles toate mufele sunt pline de ulei.Poti detalia putin de unde vine problema?Ce rezolvari ar fi?Aseara am schimbat bujiile si in locasul bujiei era inundat de ulei dar si mufele la ecu, bobine etc au ulei pe ele.Multumesc anticipat!
                              Colegu', eu am schimbat unul din cei doi magneti din fata de la axele cu came... Daca te uiti bine, o sa vezi ca au o iesire din plastic in care intra mufa...Pe acolo, isi face un joc, si de acolo porneste tot circul..Eu aveam joc numai la unul prin care dadea ulei..L am comandat, schimbat, dar bineinteles ca nu s a remediat nimic, pentru ca , cu siguranta, era problema veche, caz in care instalatia electrica s a umplut de ulei ( dovada faptul ca am gasit ulei pana in mufa de la ECU). Rezolvare? n as putea sa ma pronunt, inca nu am gasit o. ( apropo, am verificat si sondele lambda, doua la numar, era imperios sa o fac...si sunt in regula).Stima.

                              Comment


                              • #30
                                Personal de la magnetii din faa de la care zici nu vad cum sa ajunga uleiul pana in mufa de la ecu.Cel putin la mine la e classe e cam lung traseul...
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF