Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Mercedes clk 200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Mercedes clk 200 kompressor

    Buna seara, dragi colegi si posesori ai autoturismului marca Mercedes-Benz!
    De 3 luni de zile, sunt si eu posesorul unui Mercedes, model clk 200 kompressor, motorizare 1.8 benzina, 163 cp,an 2005. Din pacate,datorita entuziasmului la achizitionarea primului meu Mercedes am sarit multi pasi in verificarea tehnica a masinii....fapt ce m-a costat multi bani si multe batai de cap...pe care, din pacate...inca le am...Deci, sa incep: imediat dupa achizitionare, m-am urcat la volan si am plecat cu masina...dupa vreo 20 de km, mi se aprinde martorul in bord Check Engine,masina isi pierde din putere si incepe sa trepideze...sun proprietarul anterior si-mi spune ca este de la bobina numarul 2, care trebuia schimbata ( isi cere si scuze ca a uitat sa-mi mentioneze despre problema).Bun...asadar a 2 a zi achizitionez un set de bujii NGK si bobina in cauza,le schimb si motorul isi revine ca prin minune...pentru numai vreo 2 zile , din pacate..Incep un adevarat maraton prin mecanici, testere si, punct final, reprezentanta Mercedes...Las masina si revin dansii cu telefon spre seara...Ma infiintez la dansii si-mi spun ca masina imi da Missfire pe cilindrii 2, 3, 4, caz in care trebuie sa schimb din nou bujiile si bobinele cu cele de origine...Procedez asa, schimb din nou tot , de data aceasta marca Beru, marca recomandata...dar , din pacate, degeaba...Hotarasc sa renunt la cei de la reprezentanta si-mi continui maratonul pe la mecanici...Mi se descopera , in cele din urma,ulei in vasul de expansiune si antigel in motor...Las masina la mecanic, mi se schimba garnitura de chiulasa,se spala instalatia de racire,se schimba uleiul , mi se pun antigel si merg sa iau masina...Mentionez ca masina a mers asa cum nu a mers vreodata ( putere,sprint...o senzatie minunata cum din pacate n-am avut parte de cand am luat-o). M-am bucurat,sperand ca am scapat de problema...insa numai dupa 40 de km...martorul Check Engine mi s-a aprins din nou, masina tremurand la relanti din nou,fara fluctuatii pe turometru (as putea spune ca ai senzatia ca se zguduie motorul)...Nu stiu ce sa mai fac, mi-am eliminat toate optiunile posibile...Daca cineva dintre dv stie, va rog sa-mi dea o idee macar...Cat despre postul meu, sper ca administratorii sa-mi scuze eventualele erori sau abateri de la regulament, deoarece nu am mai postat niciodata.Va doresc o seara frumoasa si sa nu aveti parte de probleme cum am eu!

  • #2
    Fa o diagnoza cu Star. Scrie codurile de eroare aici si colegii te vor ajuta.

    Eu unul cred ca debitmetrul de aer este cauza acestor probleme.
    Bafta
    http://www.w204.ro

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos pentru sugestie! Am fost la ,,N" testere ( bosch, delphi,samd) printre care si testerul celor de la reprezentanta Tiriac( banuiesc ca este Star). Acolo mi s- a gasit acelasi lucru pe care l-am gasit la celalalte testere: missfire pe cilindrii...Odata ce am gasit problema ( si anume, mecanica) ,adica garnitura de chiulasa din cauza faptului ca imi baga apa pe la oringul de la termostat si prezoanele de la chiulasa intinse, mi s-a desfacut chiulasa,schimbat oringul de la termostat, schimbata garnitura de chiulasa, am fost mai mult decat convins ca problema cu check engine venea tot de acolo...Dar se pare ca nu! Motorul intradevar trage de rupe, nu-mi mai baga antigel in motor,dar cu toate astea....acelasi Check engine disperant...

      Comment


      • #4
        Oricum fai din nou o diagnoza sa vezi ce iti apare acum.Eventual daca nu poti face in mers sterge erorile da o tura daca se aprinde iar repeta diagnoza sa fii sigur ca sunt aceleasi erori.Bobinele sunt noi toate 4 acum?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Da,toate bobinele sunt noi, inclusiv bujiile. O sa i repet diagnoza.

          Comment


          • #6
            Posteaza dupa codurile de eroare.Mufele de la bobine sunt curate si bagate bine?Firele arata bine?
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru interesul in a ma ajuta,mufele sunt bine bagate ,arata bine zic eu. In momentul asta ,masina este inapoi la mecanic, urmand sa verifice ei bujiile si bobinele din nou....Astept cu interes si o sa postez si aici de indata ce am vesti. Multumesc inca o data!

              Comment


              • #8
                Pana nu vei face un test cu STAR(citit/interpretat corect) pt a afla exact care este problema ta, vei cheltui inutil.
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  Stie cineva care ar fi simptomele unui kompressor defect?

                  Comment


                  • #10
                    Deci, problema sta cam asa...Astazi, am luat din nou masina de la mecanic..A fost verificata mecanic in cel mai mic detaliu, nu mai amesteca antigel cu ulei, i a fost verificata sonda lambda, i s-au schimbat bujiile din nou. Motorul trage de rupe, kompressorul se simte, totul in regula. Cu toate astea, nu pot sa scap de acel check engine. Am nevoie de un electrician bun si de un tester STAR in Constanta. Stie cineva?

                    Comment


                    • #11
                      Userul Mercedes-cdi, cauta-l pe forum.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspuns! Daca este domnul din Valul lui Traian, prefer sa nu apelez! Am apelat odata la dansul , am ajuns cu check engine aprins,cu bobine si bujii in portbagaj si nici nu am apucat sa-l salut bine , ca m-a si luat in primire si mi-a spus ca face doar testarea si ma costa 50 de ron. I-am precizat ca nu este nici o problema si l-am rugat totusi sa mi schimbe si bujiile si bobinele ( la acea vreme eram disperat si credeam ca asta este cauza) si mi- a spus foarte clar ca nu face decat testarea si ca daca vreau, pot sa le schimb eu( stiu, amuzant).Am refuzat orice incercare de a ma ajuta a dansului atunci, m-am urcat in masina si am plecat. Daca am procedat bine sau nu, nu stiu.Cert este ca mi s-a parut total neprofesionala abordarea dansului. Precizez, sper sa confund userii,pentru ca am nevoie de ajutor cu masina asta.

                        Comment


                        • #13
                          Da, despre el este vorba... Altul nu stiu in zona. Tester STAR ar trebuie sa aiba majoritatea service-urilor cat de cat serioase.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru interesul de a ma ajuta, oricum!

                            Comment


                            • #15
                              Deci, revin. Nici acum nu am reusit sa ajung la un tester Star,insa nu cred ca mai este cazul.De ce? Deoarece ieri, cand m am urcat in masina am constatat cu stupoare ca..nu mai am ceasuri de bord functionale!!! Nici macar unul,nici macar cel care indica ceasul, fiind stat la ora la care am fost plecat ultima data cu masina! Mai mult de atat, senzorii de parcare m-au lasat imediat dupa ce i am dat cheie! Tind sa cred ca este o problema cu instalatia electrica...Caz in care...nu prea stiu ce sa fac!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF