Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Mercedes C180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Mercedes C180 Kompressor

    Buna seara, revin din nou cu o noua postare. Detin un C180 Kompressor din 2008. Acum cateva luni postasem despre problema ce o aveam atunci: Faptul ca aparea martorul check engine si faptul ca masina nu mai mergea in parametrii normali, adica? Viteza pe care o aveam nu mai era constanta cu turatiile pe care i le dadeam, la turatii de peste 3000, motorul era lent si suna ca si cum ar fi infundat. Turatiile nu erau concomitent cu viteza pe care ar trebui sa o aiba. De exemplu: 4000 5000 de turatii iar viteza era de 30 40 50 la ora maxim. Nu mai porneam deloc rapid de pe loc si motorul suna ciudat, infundat si un zgomot neplacut.

    Am dus-o la un prieten de familie ce repara masini, am realizat dupa ce am facut un test ca da eroare la buji, am schimbat bujiile, am pus MGK. Dupa ce a scos eroarea si am pus bujiile noi, masina a inceput sa mearga perfect timp de 2, 3 saptamani.

    Dar problema a reaparut si s-a ajuns la problema actuala. Masina nu mai porneste deloc, dau la automat si nu se porneste. Am crezut ca este bateria de vina, am schimbat-o... tot nu pornea. Am dus-o inapoi la prietenul ce a mai lucrat pe ea, el a zis ca s-a dus pana de la vibrochen si ca a lovit cilindrii cel mai probabil.

    Am dus-o saptamana trecuta la un mecanic (din auzite) foarte bun. Si am lasat-o cateva zile. Mi-a zis ca a verificat tot ce se putea, senzor pompa benzina, pompa de benzina, benzina, compresia de la benzina, compresia din motor si nu a gasit ce problema are. Compresia din motor a fost de 10 Bari, la compresia de la benzina 3,8 Bari. Mecanicul a zis ca daca ar fi fost pana de la vibrochen rupta si ar fi lovit cilindrii, nu ar mai avea compresia buna. Si celalat verdict a fost, faptul ca din punct de vedere electric si tehnic e libera de pornire.

    Stie cineva ce ar putea sa aiba? Cea ce tind sa cred e ca s-a intins lantul si de aceea nu am mai avut viteza in parametrii cu turatia care i-o dadeam, sau intinzatorul si din cauza ca am mers cu ea asa.. probabil ca acum a dat chix de tot.

    Daca se poate niste pareri sau daca a patit la fel careva. Va rog sa ma indrumati spre bine. As aprecia enorm!

    PS: De 2 luni deja ma macin cu chestia asta. O duc de la mecanic la mecanic si nimeni nu gaseste ce are. Deja sunt terminat psihic.

  • #2
    Cati kilometrii are masina acum? Sunt reali? Ai spus ca dai la automat, motorul se invarteste?
    Daca nu se invarteste , ai verificat senzorul de rotatie al volantei/vibrochenului? Sunt colegi care au mai patit asta si nu le pornea masina.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Daca la automat invarte pui testerul pe ea (Star) si vezi cine ii taie pornirea sau nu trimite semnal.Al doilea mecanic are dreptate in orice caz daca sare ceva prin motor in partea de jos la vilbrochen adio compresie!Daca nu macar pune tester universal si posteaza codurile de eroare sa te putem indruma.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Mulțumim, o să fac acest lucru.
        Mașina am luat-o la 147 -153 de mii de km. Acum are 180 de mii făcuți in 2 ani jumatate. motorul de învârte. Pompa de benzina se aude că funcționează. Doar nu pornește...

        Comment


        • #5
          Cand pui contactul se aprind toti martorii pe bord?Daca da fa duagnoza si ar trebui deja sa ai in urma diagnozei raspunsul la problema.

          P.s.resupun ca toate sigurantele masinii au fost deja verificate si sunt ok.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Problema Mercedes C180 Kompressor

            Destul de ambiguu este relatata problema. Incepand cu "s-a dus pana la vibrochen si a lovit cilindrii" pana la schimbatul bujiilor si necorelarea vitezei cu turatia fara a mentiona si treptele de viteza. Nicio masina -normala- nu trece de 40-50 la ora la 5000 rpm dar in treapta 1!

            Asadar, explica ce se aprinde pe bord si ce nu, invarte sau nu invarte, da sa porneasca sau nu, sau nu invarte deloc!

            Face urat cand dai la automat? Zgomote ciudate? Poate sa fie sarita distributia, poate sa fie un senzor de pe volanta, pot sa fie multe lucruri dar incearca sa explici mai detaliat un pic!

            Ps: ce spunea in trecut martorul aprins din bord, ce eroare?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by broscutza2001 View Post
              Cand pui contactul se aprind toti martorii pe bord?Daca da fa duagnoza si ar trebui deja sa ai in urma diagnozei raspunsul la problema.

              P.s.resupun ca toate sigurantele masinii au fost deja verificate si sunt ok.
              Da, am verificat senzorul de la pompa de benzina si mai multe.
              Mecanicul, a scos si pompa de benzina sa o verifice si benzina in sine.. compresia la motor are... 10 BARI, la transmiterea benzinei are 3,8 Bari.

              Ceea ce se intampla este ca se baga aer in camera de admisie... si nu inteleg.

              Comment


              • #8
                Problema Mercedes C180 Kompressor

                Daca nu ia aer dar benzina ii baga e clar de la vreo clapeta pe admisie. Miroase a benzina nearsa pe evacuare?

                Insa toatea astea trebuie sa apara pe diagnoza.



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=MariusWsW;424114]Destul de ambiguu este relatata problema. Incepand cu "s-a dus pana la vibrochen si a lovit cilindrii" pana la schimbatul bujiilor si necorelarea vitezei cu turatia fara a mentiona si treptele de viteza. Nicio masina -normala- nu trece de 40-50 la ora la 5000 rpm dar in treapta 1!

                  Asadar, explica ce se aprinde pe bord si ce nu, invarte sau nu invarte, da sa porneasca sau nu, sau nu invarte deloc!

                  Face urat cand dai la automat? Zgomote ciudate? Poate sa fie sarita distributia, poate sa fie un senzor de pe volanta, pot sa fie multe lucruri dar incearca sa explici mai detaliat un pic!

                  Ps: ce spunea in trecut martorul aprins din bord, ce eroare?

                  Martolul care era aprins in bord era - Check Engine. Când am dus-o la primul mecanic a zis ca sunt bujiile si le-am schimbat pe toate 4. A mers perfect din de 2 3 saptamani, dupa care a aparut iarasi.
                  Cu viteza, la 4000-5000-6000 deja eram la 80 la ora, mereu când de abia dadeam a 2a deja aveam 100 - 100 o face in 8 secunde cam asa.
                  Dupa ce a aparut problema... motorul suna infundat, un vajait puternic si infundat... iar viteza nu mai era concomitenta cu turatia. Acum când dau la automat tin sa se aprinda toti martorii la inceput doar ca dau la automat si nu mai porneste deloc, miroase a benzina acolo la motor si ambii mecanici spuneau ca iese aerul prin camera de admisie desi când a verificat compresia la motor are 10 Bari. Zgomot ciudat nu cred ca face când dau la automat.
                  Daca stiti vreo persoana care are tester star si are experienta. Va rog sa ma ajutati.. as vrea sa ii fac specific un test cu star, daca imi sugerati chestia asta.
                  Au incercat ceilalti mecanici cu testere cred universale, nu stiu ce tip de testere foloseau. Dar nu le dadea ceva anume..
                  Tipu care a venit cu testeru la mine lucra la Mercedes si a zis ca din punct de vedere electric e libera de pornire.

                  Ma gândesc sa nu fie un senzor la axul cu came, sau vreun senzor principal care nu da impuls cat ar trebui la calculator si sa nu o lase sa porneasca...
                  LA PRIMUL MECANIC, PROBLEMA LA AXUL CU CAME. NECONCORDANTA CU SUPAPELE.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by MariusWsW View Post
                    Daca nu ia aer dar benzina ii baga e clar de la vreo clapeta pe admisie. Miroase a benzina nearsa pe evacuare?

                    Insa toatea astea trebuie sa apara pe diagnoza.



                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    DA! Baga aer in admisie acolo si miroase a benzina.

                    Comment


                    • #11
                      Nu are cum sa ia 100 in 8 secunde. C200 kompresor prinde 100 in 8,2 secunde pe hartie, iar cu pierderile de rigoare la roata prinde 100 in 8,8 secunde. Deci c180 kompresor se duce spre 9 secunde si ceva.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Nu are cum sa ia 100 in 8 secunde. C200 kompresor prinde 100 in 8,2 secunde pe hartie, iar cu pierderile de rigoare la roata prinde 100 in 8,8 secunde. Deci c180 kompresor se duce spre 9 secunde si ceva.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Am specificat clar in 8 secunde si ceva.. cam 8, 6 8,9 nu mai stiu bine. Nu asta conteaza acum pentru mine.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF