Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la A 160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la A 160

    Va saut pe toti detinatorii de mercedes-uri A class, sunt si eu un fericit posesor al acestui model, zic asta deoarece timp de 6 ani am condus acest model de 160 benzina fara nici o problema mare legata de mecanica.

    Am introdus masina in service la ATP exodus, foarte placut impresionat de amabilitatea celor de acolo, am constatat defectul impreuna un zgomot la o rola de ghidaj , am fost de acord cu reparatia care s-a facut destul de repede, am luat masina din service si dupa 5 minute de la pornire a aparut un fluierat foarte suparator din zona acelor role de ghidare. M-am reintors in service dupa o noua verificare dupa parea celor de acolo cica alternatorula ar fi de vina,a afost demontat trimis la o firma unde i s-au inlocuit rulmentii. Montat pe masina acel fluierat nu a disparut ,
    Ce-i din service mi-au livrat masina si au zis ca merge si asa iar daca ar trebui sa iau alt alternator aceta ar costa in jur de 3500 de ron lucru foarte neadevarat fiindca am achizitionat unul la 150 de ron sekond.
    am mers la firma care a reparat alternatorul am facut investigatii cei de acolo spunandu-mi ca nu are ce sa fluiere intr-un alternator decat rulmentii care au fost pusi noi.
    Asa ca am ramas gura casca cu 1350 de ron dat la reparatie ,am intrat in service cu un zgomot mic, si am iesit cu un fluierat nu stiu zau ce ar trebui sa fac in continuare ?.



    astept pareri

  • #2
    Un stetoscop derizoriu de 40lei de la magazinele care vand echipamentele medicale cred ca ajuta fiarte mult.
    Masina sus pe cric pe partea dreapta si motor pornit.
    Se ascult alternatorul si compresorul de AC. Su pe cat posibil si zona pompei de apa.
    Daca acestea nu prezinta simtome, va sfatuiesc samergeti inapoi in service si sa ii pune-ți la treaba.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Salutare, si bine ati venit!
      Legat de problema dvs., cum putea sa apara acel zgomot la alternator daca nu s-a umblat la el...?
      Rolele se verifica usor fiind invartite la mana dupa ce s-a inlaturat cureaua. Imediat iti dai seama care e rola cu problema...
      Daca s-a inlocuit rola de ghidaj, e posibil ca zgomotul sa fie chiar de la ea (rola noua).
      Sugerez tuturor sa greseze chiar si rolele noi ce urmeaza a fi montate... Naiba stie cat stau rolele alea prin depozite, si in ce conditii...
      Eu am avut zgomot la doua dintre role, le-am verificat si bilele erau ok, astfel ca doar le-am gresat cu vaselina.
      PS: Acu ca ati schimbat rulmentii, nu e un lucru rau, tot raul spre bine...
      Numai bine!
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        Atatia bani pentru role?
        Eu le-am schimbat singur si m-au costat rolele impreuna cu cureaua 210Ron.Role INA si curea Contitech.
        Intrebati ma fratilor pe forum inainte sa sariti cu milioanele, ca va jupoaie ciocoii.
        Nu costa nimic sa intrebi.
        Asa e prima data....Tin minte cand m-au jupuit de 27 mil acum ceva ani pentru o distributie la o Astra G. Dar acum am invatat cum sta treaba cu ~injinerii~.

        Ce zice flavius de stetoscop...uite despre ce e vorba.Baiatul asta a atasat un stetoscop de o surubelnita lunga...Nu cred ca au baietii nostri asta lol
        How To Find A Noise - EricTheCarGuyhttp://www.ericthecarguy.com/Well it might seem pretty basic but finding a noise can be pretty tricky at times, my hope is...


        @cezar
        Cum decapsulez rulmentul pentru ca mi-e ca daca ii defac capacelul ala de la bile mi-e ca nu mai pot sa-l capsez la loc...sau daca il capsez poate sa cada si sa vezi atunci praaf ce intra acolo pe vaselina....
        Si eu aveam un usor scartait la o rola ...avea un joc nesemnificativ si ma gandeam sa o gresez dar mi-a fost frica de ceea ce zic mai sus.
        Last edited by Nedved; 10-16-2016, 23:04 PM.

        Comment


        • #5
          O rolã e 50 lei. Ina. Chiar meritã gresate la banii ãºtia?
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Le-am schimbat...dar daca rola nu are joc, poate pentru unii merita.
            Poate unii de pe aici locuiesc intr-un catun uitat de lume si in loc sa dea sute de lei pe role , manjesc rulmentul cu vaselina.
            E treaba lor si sunt liberi sa incerce. Eu ma puneam in locul lor si ma intrebam cum decapsulez un rulment.

            Comment


            • #7
              Exista stetoscop special pt domeniul auto, nu e scump(~100lei cu tot cu transport), dar pana vine curierul mai repede cumparati unul de uz medical.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by gruiarew View Post
                O rolã e 50 lei. Ina. Chiar meritã gresate la banii ãºtia?
                Am facut practica la o fabrica de rulmenti si stiu cat de "bine" lubrifiati sunt rulmentii... Daca pui o rola noua si "fluiera" mai tare decat aia veche, cine e de vina?
                Originally posted by Nedved View Post
                Poate unii de pe aici locuiesc intr-un catun uitat de lume si in loc sa dea sute de lei pe role , manjesc rulmentul cu vaselina.
                E treaba lor si sunt liberi sa incerce. Eu ma puneam in locul lor si ma intrebam cum decapsulez un rulment.
                Rolele mele arata ca in imaginea asta, deci originale.
                role.jpg
                Se scoate acea protectie rosie/albastra si se greseaza putin (ca sa nu risti sa ajunga vaselina pe curea), apoi se pune inapoi. Am preferat sa gresez rolele originale Mercedes decat sa pun rulmenti de la italieni...
                Voi chiar credeti ca tot ce cumparati este bun? Inseamna ca ati avut noroc...
                Ah, era sa uit, locuiesc chiar in Suceava si nu am "manjit" prea tare rolele, atat cat trebuie.
                W168 or nothing!

                Comment


                • #9
                  Salut...am avut cam aceeasi problema...s-ar putea sa fie rulmentul de la compresorul de AC...cel putin la mine asta a fost...dupa ce mi-au schimbat rolele si cureaua zgomotul a ramas...si rezolvarea a fost schimbarea rulmentuli la AC.

                  Comment


                  • #10
                    Acum nu vreau să încep o polemică pe aici, dar orice după o vreme se uzează. Inclusiv omul. ÃŽn orice cătun uitat de lume dacă ajungi cu A-Klass-ul sigur e o poștă ca să poți comanda rolele. Sau un tovarăș să te arunce până în oraș.

                    Și vaselina aia e de mai multe forme. ÃŽn unele cazuri e mai bine fără. Strânge praf, apă, jeg și se face un pământ și o marmeladă de te doare mintea.

                    Din experiență vorbesc. Cârpelile nu țin în nici un domeniu. Eu le-am schimbat. După ce am rupt și cureaua. Că deh...
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Și vaselina aia e de mai multe forme. ÃŽn unele cazuri e mai bine fără. Strânge praf, apă, jeg și se face un pământ și o marmeladă de te doare mintea.
                      In nici un caz nu-i mai bine fara,tocmai lipsa ei duce la uzura prematura. De strans apa, praf, jeg, nu e cazul... rulmentii au capsule: metalice- ZZ si de cauciuc-RS, tocmai pentru a tine departe lucruri "benefice" amintite mai sus.
                      Am schimbat si eu sambata o rola de ghidaj(cea de jos), dupa ce in urma cu 2-3 luni le schimbasem pe toate(de vina fiind la timpul respectiv cea de intindere). Am pus rola veche, gresata corespunzator. Nu era mare bai o rola noua, dar la ora 16 nu mai aveam de unde s-o iau.
                      @popaurel76
                      Daca nu ai posibilitatea sa schimbi tu singur rolele, atunci cand mergi in service schimba-le pe toate. Mai ales daca au mai mult de 3 ani vechime. Asta ca sa nu faci poteci pe la service...
                      In cazul tau, as miza pe faptul ca nu doar o rola e uzata.
                      Toate cele bune!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Atentie la cureaua de accesorii, este foarte important sa fie cea "elastica".
                        La mine, dupa schimbarea rolelor si a fuliei de alternator (cu ambreiaj), tot facea zgomot, iar la o examinare mai atenta a codului curelei de accesorii, am constatat ca exista 2 variante de curea, la aceeasi dimensiune si anume:

                        1. varianta de curea clasica, mai putin elastica, pentru masinile cu alternator fara "ambreiaj",
                        2.varianta de curea elastica,pentru masinile dotate alternator cu "ambreiaj".

                        Singura diferenta vizibila este data de extensia codului inscriptionat pe curea.

                        Comment


                        • #13
                          buna

                          Originally posted by Nedved View Post
                          Atatia bani pentru role?
                          Eu le-am schimbat singur si m-au costat rolele impreuna cu cureaua 210Ron.Role INA si curea Contitech.
                          Intrebati ma fratilor pe forum inainte sa sariti cu milioanele, ca va jupoaie ciocoii.
                          Nu costa nimic sa intrebi.
                          Asa e prima data....Tin minte cand m-au jupuit de 27 mil acum ceva ani pentru o distributie la o Astra G. Dar acum am invatat cum sta treaba cu ~injinerii~.

                          Ce zice flavius de stetoscop...uite despre ce e vorba.Baiatul asta a atasat un stetoscop de o surubelnita lunga...Nu cred ca au baietii nostri asta lol
                          How To Find A Noise - EricTheCarGuyhttp://www.ericthecarguy.com/Well it might seem pretty basic but finding a noise can be pretty tricky at times, my hope is...


                          @cezar
                          Cum decapsulez rulmentul pentru ca mi-e ca daca ii defac capacelul ala de la bile mi-e ca nu mai pot sa-l capsez la loc...sau daca il capsez poate sa cada si sa vezi atunci praaf ce intra acolo pe vaselina....
                          Si eu aveam un usor scartait la o rola ...avea un joc nesemnificativ si ma gandeam sa o gresez dar mi-a fost frica de ceea ce zic mai sus.
                          E suma mare pentru ca nu au schimbat numai pur si simplu rola de ghidaj, ci intreg platoul ce contine 3 role, cica ei nu schimba la bucata!.

                          Comment


                          • #14
                            buna

                            Originally posted by valyvis10 View Post
                            Atentie la cureaua de accesorii, este foarte important sa fie cea "elastica".
                            La mine, dupa schimbarea rolelor si a fuliei de alternator (cu ambreiaj), tot facea zgomot, iar la o examinare mai atenta a codului curelei de accesorii, am constatat ca exista 2 variante de curea, la aceeasi dimensiune si anume:

                            1. varianta de curea clasica, mai putin elastica, pentru masinile cu alternator fara "ambreiaj",
                            2.varianta de curea elastica,pentru masinile dotate alternator cu "ambreiaj".

                            Singura diferenta vizibila este data de extensia codului inscriptionat pe curea.
                            Acuma la alternatoturul meu fulia este simpla fara ambreiaj si cica au pus curea originala mercedes ce sa mai zic.

                            Am luat un alternator sekond acelasi model l-am dus la o firma specializata, a pus totul nou in el si vineri am din nou programare la reprezentanta am vorbit cu domnii de acolo , au zis ca-l monteaza si sa vedem ce o sa iasa.

                            Comment


                            • #15
                              buna

                              Originally posted by valyvis10 View Post
                              Atentie la cureaua de accesorii, este foarte important sa fie cea "elastica".
                              La mine, dupa schimbarea rolelor si a fuliei de alternator (cu ambreiaj), tot facea zgomot, iar la o examinare mai atenta a codului curelei de accesorii, am constatat ca exista 2 variante de curea, la aceeasi dimensiune si anume:

                              1. varianta de curea clasica, mai putin elastica, pentru masinile cu alternator fara "ambreiaj",
                              2.varianta de curea elastica,pentru masinile dotate alternator cu "ambreiaj".

                              Singura diferenta vizibila este data de extensia codului inscriptionat pe curea.
                              sa stiti ca este o idee buna, acuma sa vad ce iese findca am facut rost de un alt alternator si m-am programat din nou sa-l schimbe reprezentanta sa vad ce iese, oricum nu mai ridic masina din service pana nu iese cum trebuie fiindca mi-au luat o suma destul de frumusica pana acuma.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF