Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema indicator benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema indicator benzina

    Salutare oameni buni !
    Incepand de ieri a inceput sa-mi joace feste indicatorul de benzina , ori imi arata mai multa benzina decat am , ori imi arata mai putin , ori nu imi arata deloc (atunci cand pornesc masina ramane ascuns) , ori cand opresc masina ramane la pozitita care o avea cu motorul pornit nu mai coboara .
    A mai intalnit careva problema aceasta , ceva idei de unde sa o apuc ?
    O zi buna tuturor !!
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

  • #2
    Salut, desfaci capacul de la rezervor care se afla sub bancheta din spate, si verifici acolo plutitorul din portbagaj, e posibil sa fie gripat... sau blocat.... il desfaci... il scoti de acolo si il curesti putin, e posibil sa fii prins gunoaie pe acolo sau sa mearga mai greu! am avut problema asemanatoare !!! sper sa te ajute! bafta

    Comment


    • #3
      Verifici plutitorul din rezervor, nu din portbagaj rectific))

      Comment


      • #4
        La a-klasse ai avut problema asta ? Ai avut aceleasi "simptome" ?
        Eu sincer ma indoiesc ca este de la plutitor .
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #5
          Salutari si salve de tun!
          desfaci capacul de la rezervor care se afla sub bancheta din spate
          Care-i capacul ala de sub bancheta din spate? N-am vazut asa ceva, sincer!
          Ca sa ajungi la "plutitor" (sender unit), trebuie demontat rezervorul si pompa de benzina.
          @sashatm
          NU m-am confruntat cu asa ceva dar ar fi de verificat:
          - acul indicator din bord ( sa nu aiba o miscare greoaie, sa ramana lipit, blocat)
          - "plutitorul".
          In linkul urmator: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm (la sfarsitul paginii), gasesti multe informatii referitoare la problema asta. Sincer, eu nu sunt sigur ca problema ta este una de incompatibilitate intre "sender unit" si softul computerului de bord, asa cum sunt prezentate in link. La tine a aparut de curand problema, mergand inainte.
          Bafta si tine-ne la curent!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            LauLaur si eu m-am gandit ca problema este defapt acul din bord dar am zis sa intreb sa nu ma apuc sa demontez bordul degeaba )
            Cand o sa gasesc un pic de timp liber ma voi apuca sa elucidez misterul , o seara placuta !
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Nu, am avut problema la alta masina! Am zis principiul.... Nu stiu daca si la buburuza este la fel! Si indicatorul meu face figuri dar inca nu a ajuns in stadiul la al tau!
              ASTEPTAM VESTI BUNE DIN PARTEA TA!
              Last edited by Zeus; 12-28-2012, 11:54 AM. Reason: Majuscule.

              Comment


              • #8
                Buna, aceeasi problema o am si eu, intamplarea a fost ca am schimbat ansamablul de alimentare(plutitor inclusiv pompa benzina) si acelasi rezultat , mi s a spus asa vag de la reprezentanta ca ar fi din instrumentul de bord.
                Last edited by bujor ciprian; 01-04-2013, 15:09 PM.

                Comment


                • #9
                  Salut am scos acul indicator de benzina si acum mi se aprinde becul portocaliu cand acul e sub el inainte se aprindea cand acul era in dreptul lui oare nu l-am pus corect la loc acul ?daca ma puteti ajuta multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Parerea mea este sa ai faci plinul si sa fie la axim acul..daca e mai jos ..regleazal !

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua tuturor. Aproximativ aceeasi problema o am si eu la A160, numai ca la mine nu functioneaza deloc indicatorul, nici macar becul galben nu functioneaza( atunci cind sint pe rosu)!Becul galben il vad aprins doar cind pun contactul, apoi se stinge pina la urmatoarea cheie. Indicatorul sta tot timpul pus pe zero, cind functioneaza motorul. Nu am facut nimic, deoarece am vrut sa aud si alte pareri, caci nu m-as apuca sa schimb tot ansamblul(adica pompa si plutitorul) numa asa sa dau 968 lei pe una noua si am inteles ca trebe dat rezervorul jos pt a avea acces la sorb(pompa)sau ce o mai fii acolo. Astept idei sugestii si sfaturisi pe mail la dutaovidiu38@yahoo.com . Va multumesc si drumuri bune sa aveti!

                      Comment


                      • #12
                        Cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Chiar daca ii fac plinul acul ramane la 3 sferturi (cand mai iau cate o groapa sau la soc mai mare isi aduce aminte si mai revine pentru 2-3 secunde). Mi s-a spus ca ar fi plutitorul de vina, nu am apucat sa o duc la service. Revin de indata ce solutionez problema

                        Comment


                        • #13
                          Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o idee, o sugestie, caci nu vreau sa ma arunc ca orbu-n ... !

                          Comment


                          • #14
                            La mine acul este blocat pe plin! Mentionez ca am un 170cdi
                            Dupa ce m-am documentat putin , am aflat ca , la masurarea rezistentei <cu aparat de masura> pe firele ce vin de la reostatul plutitorului, pe gol ar trebui sa indice 200 ohmi si pe plin 0 ohmii <scurt la masa>
                            In momentul in care pun contactul, indicatorul meu, aprinde becul galben de rezerva , si urca din 0 la plin....dar din pacate ....acolo intepeneste.
                            Mi-e cam groaza sa dau rezervorul jos....pentru ca nu am rampa.
                            Nici nu prea stiu daca ai acces la plutitor fara sa dai complect rezervorul jos si desfacerea tuturor futunelor!
                            Se poate lasa rezervorul prins in furtune....si in suruburile de prindere de pe spate?
                            Reostatul de la plutitor se poate reconditiona?
                            170cdi....are pompa de motorina in corpul cu plutitor?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vead View Post
                              La mine acul este blocat pe plin! Mentionez ca am un 170cdi
                              Dupa ce m-am documentat putin , am aflat ca , la masurarea rezistentei <cu aparat de masura> pe firele ce vin de la reostatul plutitorului, pe gol ar trebui sa indice 200 ohmi si pe plin 0 ohmii <scurt la masa>
                              In momentul in care pun contactul, indicatorul meu, aprinde becul galben de rezerva , si urca din 0 la plin....dar din pacate ....acolo intepeneste.
                              Mi-e cam groaza sa dau rezervorul jos....pentru ca nu am rampa.
                              Nici nu prea stiu daca ai acces la plutitor fara sa dai complect rezervorul jos si desfacerea tuturor futunelor!
                              Se poate lasa rezervorul prins in furtune....si in suruburile de prindere de pe spate?
                              Reostatul de la plutitor se poate reconditiona?
                              170cdi....are pompa de motorina in corpul cu plutitor?
                              ai rezolvat ceva sau cumva, colegule?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF