Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz V Klasse > Probleme tehnice - V Klasse

Problema EDC la Vito 108 CDI

Probleme tehnice - V Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-23-2008, 12:14 PM   #1
Alph0nse
Senior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: south
Motorizare : 2200 cdi
Age: 45
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default Problema EDC la Vito 108 CDI

Va rog sa ma ajutati ! Am un Vito 108 CDI din 2003. Cand apas tare acceleratia (o depasire poate fi sinucigasa in aceste conditii) motorul SE OPRESTE BRUSC, si se aprinde EDC. Trebuie sa trag pe dreapta, sa scot cheia din contact ca sa repornesc. Cand accelerez progresiv, merge si cu 190 km/h fara probleme. A inceput sa faca asa in urma cu aproape un an, dar vara cand e cald nu pot conduce decat pe drumuri pustii, mi se opreste la fiecare rupere de ritm.
Injectoarele sunt OK, verificate pe banc, masina are 120000 km din care 70000 facuti de mine. Am dus-o la reprezentanta Mercedes, si nu s-a rezolvat (i-am iertat, ca doar ce se deschisese si erau la inceput).
Va multumesc !
Alph0nse is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 06:47 AM   #2
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 391
:
[Senior Member]
Default

salut.daca atunci cind se intimpla esti nevoit sa scoti cheia din contactsi sa o introduci din nou ca sa poti porni,cred ca e vorba de o defectiune a sistemului de imobilizare,sau chiar si cipul din cheia de contact
daniel is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 08:31 AM   #3
Alph0nse
Senior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: south
Motorizare : 2200 cdi
Age: 45
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default

Asa e setata alarma din computer. Dupa ce o opresc din cheie, daca vreau sa repornesc trebuie sa scot cheia din contact, sa apas deschis si pe urma cupleaza electromotorul. Are doua sisteme de alarma, unul pe cheie si unul pe o alarma separata (Mercedes HiSec). Trebuie sa fie ceva electric, daca nici macar la reprezentanta n-au gasit buba...
Alph0nse is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 08:41 AM   #4
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 391
:
[Senior Member]
Default

cred ca ar trebui sa o iei prin eliminare atunci,incepind sa inlocuiesti senzorii ce afecteazapornirea si turatia(senzorul de turatie de pe volant si ce de injectie de pe axul cu came)ar fi bine daca ai avea de unde sa le imprumuti
.inca o intrebare:daca poti sa fii atent inainte sa se opreasca nu cumva se aprinde si indicatorul de presiune al motorinei?
e becul rosu de sub intrerupatorul de ventilator.poate tu ai nevoie in depasire de mai mult gaz si nu l primesti
daniel is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 09:44 AM   #5
Alph0nse
Senior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: south
Motorizare : 2200 cdi
Age: 45
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default

In afara de EDC, nu se aprinde absolut nimic. Am verificat alimentarea de la rezervor pana la motor, am schimbat filtrul de motorina, nu se vede aer pe furtune. Si am mai observat ceva: nu se opreste decat atunci cand e cald motorul. Pe tester nu da nici o eroare. Multumesc mult pentru aceste sfaturi
P.S. Nu stau de un milion sau cat imi cer aia la reprezentanta, dar data trecuta mi-au furat stingatorul si habar nu au de meserie
Alph0nse is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2008, 11:38 AM   #6
Alph0nse
Senior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: south
Motorizare : 2200 cdi
Age: 45
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default

Multumesc pentru sfaturi, am rezolvat-o. Era defecta sonda din capul rampei cu injectoare, cum te uiti la motor in partea dreapta. Asta s-a intamplat pentru ca am spalat motorul la spalatorie si au dat cu jetul in partea electronica a sondei. Deci... aveti grija cum spalati motorul !
Alph0nse is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2008, 20:51 PM   #7
ionut1410
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: bacau
Motorizare : 2,1
Posts: 382
:
[Senior Member]
Default

sincer sa fiu ma indoiesc ca aia a fost adevarata problema acuma speram sa nu reapara dar din simptomele enumerate de tine sunt 90% sigur ca un injector iti face probleme dar cum spuneam sa speram ca sa rezolvat!
ionut1410 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2011, 22:18 PM   #8
pompieruu
Junior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Sinaia
Motorizare : 108 CDI
Age: 36
Posts: 2
:
[Junior Member]
Default

salut , am si eu probleme cu edc dar ..........am schimbat recent termostatul si dupa toata operatiunea cand am pus contactul .......ups EDC ramane aprins, nu are nici un simtom trece de 3000 , nu se opreste motorul nu are nici un ......nimic , si nu stiu cum sa fac sa se stinga .............multam fain ........un pic de ajutor .....ms !!!
pompieruu is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2011, 23:31 PM   #9
ionut_invest
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Dr-Tr Severin
Motorizare : 2148
Posts: 131
:
[Senior Member]
Default

Salut....
Vreau sa schimb si eu termostatul ,este mult de lucru,sunt multe piese care trebuie demontate,este o operatiune grea?
ionut_invest is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2011, 00:15 AM   #10
m3seriasu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Aiud
Motorizare : 270 cdi
Age: 32
Posts: 376
:
[Senior Member]
Default

Demontezi doar filtru de motorina cu suport cu tot si ai acces la el. Adevarul e ca m-am chinuit un pic dar cu putina rabdare il schimbi.
m3seriasu is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2011, 09:21 AM   #11
ionut_invest
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Dr-Tr Severin
Motorizare : 2148
Posts: 131
:
[Senior Member]
Default

Dupa ce ai schimbat cum ai facut aerisire sau doar ai pus lichid de racire si ea a facut totul...?
ionut_invest is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2011, 11:04 AM   #12
m3seriasu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Aiud
Motorizare : 270 cdi
Age: 32
Posts: 376
:
[Senior Member]
Default

Am pus doar lichidul de racire.
m3seriasu is offline   Reply With Quote
Old 04-25-2012, 06:45 AM   #13
adumitrachy
Junior Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: iasi
Motorizare : 2200
Age: 34
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Buna ziua. Vin si eu cu o problema: am dat jos rezervor, iar de cand l-am dat jos, la rece merg fix un km dupa care se aprinde martorul EDC si mi se opreste motorul. Dupa asta, pe masura ce se incalzeste motorul se opreste din ce in ce mai des. Innainte sa umblu la rezervor precizez ca nu mi-a facut nici o problema. Idei?
adumitrachy is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2012, 15:38 PM   #14
musat.mihai
Junior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: constanta
Motorizare : 2200
Age: 44
Posts: 2
:
[Junior Member]
Default afisaj electronic

din neatentie am dezlipit banda flexibila dintre panoul central bordul cel cu tranzistori etc si afisaju electronic.credeti ca se mai poate lipi.mentionez ca nui pe mufe .
musat.mihai is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2012, 23:06 PM   #15
alex_paval
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Bacau
Motorizare : Sprinter 308cdi
Age: 27
Posts: 42
:
[Member]
Default

te sfatuiesc sa faci 2 gaurile in plansa bordului, cu o placuta solida taiata exact pe latimea bandei flexibile si un cauciuc pe care s-o presezi, pui pe banda sa-ti faca contact pe pini, dar sa o asezi la milimetru altfel nu-ti merge...am patit-o si eu , si totul merge inafara de o cifra la ceas , care nu ma deranjeaza...important pt mine era kilometrajul
alex_paval is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2012, 14:43 PM   #16
sosobum
Junior Member
 
Join Date: Aug 2012
Location: tg-mures
Motorizare : 2200-cdi
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Alph0nse View Post
Va rog sa ma ajutati ! Am un Vito 108 CDI din 2003. Cand apas tare acceleratia (o depasire poate fi sinucigasa in aceste conditii) motorul SE OPRESTE BRUSC, si se aprinde EDC. Trebuie sa trag pe dreapta, sa scot cheia din contact ca sa repornesc. Cand accelerez progresiv, merge si cu 190 km/h fara probleme. A inceput sa faca asa in urma cu aproape un an, dar vara cand e cald nu pot conduce decat pe drumuri pustii, mi se opreste la fiecare rupere de ritm.
Injectoarele sunt OK, verificate pe banc, masina are 120000 km din care 70000 facuti de mine. Am dus-o la reprezentanta Mercedes, si nu s-a rezolvat (i-am iertat, ca doar ce se deschisese si erau la inceput).
Va multumesc !
aceasi treaba o am si eu.
incep de la inceput....am masina de 3 luni,v220 cdi din 2002.
am luat masina de la un samsar,la 3 zile prin oras,condus sportiv(adica am tras cu 1-a, a 2-a, la a 3-a pe la jumatate EDC se aprinde si moare motorul.
opresc pe dreapta si porneste la prima cheie fara probleme.nu arde nici un bec in bord.mentionez ca dupaia am mai incercat si nu a mai facut.
a 2-a zi am tras de ea sa faca iarasi,am constatat ca la rece(pana la 60 gradenu se oprea)doar dupa ce se incalzea.
a mai murit de 2-3 ori in 2 zile.
am inlocuit toate filtrele si uleiul de motor.nu a mai facut 2 luni(3000km).
de 2 zile a inceput din nou sa faca,la cald,daca trag de a cu 1-2-3 nu apuc sa dau a 4- ca moare si se aprinde EDC.
daca nu trag tare cu 1-2 -nu mai moare motorul,adica pot sa o tin la maxim cu a 3-a si nu mai moare.
din ce am citit si umpic de logica as crede sa fie supapa din capatul rampei sau un injector se ''scapa''pe el,un senzor citeste presiune insuficienta si opreste motorul.
astept parari si din partea celor mai cu experienta in bransa,
multumesc.orice sfat este binevenit.
sosobum is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2012, 18:50 PM   #17
king kong
Senior Member
 
king kong's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Piatra Neamt
Motorizare : V 220 CDI
Posts: 567
:
[Senior Member]
Default

Oare nimeni nu vrea sa faca macar o testare si sa posteze si niste coduri de eroare . Cauzele aprinderii EDC in bord si oprirea motorului pot fi multiple .
__________________
Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428
king kong is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2012, 23:19 PM   #18
sosobum
Junior Member
 
Join Date: Aug 2012
Location: tg-mures
Motorizare : 2200-cdi
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

de cand am luat masina am facut 3 diagnoze (in 5 zile)
primul a spus ca senzor de presiune din capatul rampei,injector slabit,low pression.
a sters eroorile si al 2-lea tester nu a mai gasit eroori la EDC.
am masurat injectoarele cu metoda ''eprubetelor'',rezultat 3 foarte bune,unul umpic slabit.
sosobum is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2013, 23:56 PM   #19
carrera_jeff
Junior Member
 
Join Date: Sep 2012
Location: Craiova
Motorizare : 2148 cm 122 Cp
Age: 35
Posts: 3
:
[Junior Member]
Default edc aprins

Salutare ,
am un v220 , sa aprins becul edc, masina merge perfect, nu am avut timp si am trimis pe cineva cu ea la un tester, si baiatul i-a spus ca are o problema la al treilea element al pompei de inalta presiune.

Ceva idei ...se poate repara ...cat costa pompa ...sau se poate schimba ceva la ea! multumesc
carrera_jeff is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 10:07 AM   #20
Alph0nse
Senior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: south
Motorizare : 2200 cdi
Age: 45
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default

Exista kit-uri de reparatie pentru pompa de inalta, costa undeva intre 100-150 euro. Intereseaza-te la un distribuitor de piese auto. Sa nu cumperi pompa second hand, poate nimeri ceva mai slab decat ai.
Daca o cumperi noua, costa o gramada de bani. Stiam de vreo 800 euro.
Alph0nse is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
108, cdi, edc, problema, vito


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Probleme Vito 112 cdi iuliana1207 Probleme tehnice - V Klasse 24 01-31-2013 10:05 AM
Vito 110 cdi probleme cu ASR valentin Probleme tehnice - V Klasse 22 04-15-2012 19:08 PM
Vito 112 CDI Lifestyle Discutii despre model - V Klasse 10 03-11-2010 00:34 AM
Vito 108 bastardu Probleme tehnice - V Klasse 5 05-09-2008 12:12 PM


All times are GMT +3. The time now is 12:58 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF