Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cu garnitura!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu garnitura!

    Salutare! Am o problema cu o garnitura de la motor la care nu ii stiu denumirea. Motorul este 280SE, tipul 110.989. Problema am constatat-o dupa ce a inceput sa scape ulei pe langa garnitura respectiva si sa scurs pe partile incinse ale motorului provocand un miros puternic de ulei ars. Am scos la imprimanta o schita cu care am mers la magazinul de piese, ca sa-si dea seama omul de ce am nevoie. Cu greu am gasit un magazin care poate sa-mi aduca garnitura respectiva dar problema este ca numai daca cumpar tot setul de garnituri pentru ca nu am gasit nici un magazin care sa-mi poata aduca doar garnitura mentionata. Intrebarea mea este: poate sa-mi spuna cineva un cod al garniturii ca sa vad daca o pot comanda separat? Postez o poza cu garnitura de care am nevoie. Multumesc anticipat.
    3.gif
    Last edited by mer_se280; 09-05-2010, 19:20 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Salutare! Am o problema cu o garnitura de la motor la care nu ii stiu denumirea. Motorul este 280SE, tipul 110.989. Problema am constatat-o dupa ce a inceput sa scape ulei pe langa garnitura respectiva si sa scurs pe partile incinse ale motorului provocand un miros puternic de ulei ars. Am scos la imprimanta o schita cu care am mers la magazinul de piese, ca sa-si dea seama omul de ce am nevoie. Cu greu am gasit un magazin care poate sa-mi aduca garnitura respectiva dar problema este ca numai daca cumpar tot setul de garnituri pentru ca nu am gasit nici un magazin care sa-mi poata aduca doar garnitura mentionata. Intrebarea mea este: poate sa-mi spuna cineva un cod al garniturii ca sa vad daca o pot comanda separat? Postez o poza cu garnitura de care am nevoie. Multumesc anticipat.
    [ATTACH]40315[/ATTACH]
    Salutam! Garnitura cu pricina este garnitura de chiulasa. Codul garniturii pe original este: A110 016 06 80, iar after market: ELRING 226654. Oricum mai sunt si alte marci: Ajusa, Reinz, etc. Multa bafta si cheltuieli cat mai mici. Daca dai garnitura jos s-ar putea sa aiba un cod pe ea. Numai bine.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Pana o schimbi ai grija sa nu ramai fara ulei in motor,deoarece daca a inceput sa piarda,o sa piarda din ce in ce mai mult,mai ales in turatii mari.Bafta.
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #4
        Originally posted by tumar View Post
        Salutam! Garnitura cu pricina este garnitura de chiulasa. Codul garniturii pe original este: A110 016 06 80, iar after market: ELRING 226654. Oricum mai sunt si alte marci: Ajusa, Reinz, etc. Multa bafta si cheltuieli cat mai mici. Daca dai garnitura jos s-ar putea sa aiba un cod pe ea. Numai bine.
        Multumesc Dl Tumar pentru coduri.

        Originally posted by cugino View Post
        Pana o schimbi ai grija sa nu ramai fara ulei in motor,deoarece daca a inceput sa piarda,o sa piarda din ce in ce mai mult,mai ales in turatii mari.Bafta.
        Multumesc de sfat Dl Cugino...de cand am costatat problema am tot verificat nivelul la ulei si binenteles ca nu am bagat talpa ca inainte, eram constient daca turatia este mai mare atunci si presiunea uleiului in motor creste.

        O intrebare: Cat trebe sa indice nivelul pe joja? Intreb deoarece cand a inceput sa scape ulei pe langa garnitura, nivelul pe joja indica aprox. trei-sfert...in momentul de fata stationeaza la jumatate si parca nu mai picura chiar in halul ca inainte. Mentionez: in motor am bagat 6l de ulei la care am mai adaugat 250ml Dura Lube.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Foarte bine ca ai bagat Duralube,eu am bagat doar Metabond si pot spune ca intr-o situatie asemanatoare cu a ta mi-a salvat motorul.Bineinteles ca din moment ce nu-i mai dai talpa nu mai pierde,de aceea s-a si stabilizat uleiul.Eu de obicei tin nivelul uleiului la maxim.In principiu daca mergi linistit fara cresteri mari in turatie,o sa-ti piarda foarte,foarte putin ulei.Dar in mod sigur cand mergi cateva zeci de secunde in 3.500-4.000 Rpm.deja iti baga miros de ulei ars in masina,nu?
          CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

          Comment


          • #6
            Exact cum spuneti Dl Cugino...eu am observat ca daca depasesc viteza de 120 km/h incepe sa se simta mai puternic mirosul de ulei ars. Dar oricum schimb garnitura respectiva s-au poate cumpar setul de garnituri si o fac ca la carte.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Originally posted by tumar View Post
              Codul garniturii pe original este: A110 016 06 80.
              Iar preţul este undeva la 100 de lei...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Multumesc Levi!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Cu uleiul "pe joja" la maxim" si acceleratia "la blana" mi se pare normal sa-ti arunce ulei pe unde gaseste loc mai sesibil .
                  Incearca sa pui ulei pana la jumatatea jojei .
                  Si eu cand mergeam cu uleiul la maxim pe joja, imi arunca pe la un semerig .
                  De circa doi ani merg cu uleiul la jumatate pe joja si este foarte bine .
                  Last edited by nstoe; 09-06-2010, 20:54 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare Dl Nstoe. Momentul de fata nivelul la joja este la jumatate si parca parca nu mai vad atatea picuri sub masina. Dar nu am de gand sa las asa ca nu imi place sa vad pete de ulei pe motor si nici sub masina. Multumesc de sfat.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Da,ai dreptate nstoe,daca era vb. de vreun semering de la axele cu came.Dar la mer_280 a cedat garnitura de chiulasa(cum am patit si eu de altfel) si as putea sa lansez o ipoteza si sa banuiesc ca acest lucru s-a intamplat dupa cateva curse nebune cu acceleratii sustinute.In definitiv asta e,motoarele sunt vechi si e normal sa se intample asa.O sa vezi ca atunci cand o sa dai garnitura de chiulasa jos vei constata ca e casanta din cauza vechimii.Ar mai fi o varianta sa mai strangi un pic chiulasa insa e riscant si daca zice Levi ca e doar 100 RON se merita s-o schimbi si sa scapi de-o grija.
                      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                      Comment


                      • #12
                        Salut baieti
                        Am revenit pe aici , ca am avut multa treaba si nu am mai avut timp sa intru.
                        @mer se 280- daca ai probl cu garnitura de chiuloasa cumperi setul superior de garnituri care implica tot ce tine de chiuloasa si o dai si la facut chiuloasa ...aprox 200lei...adica pasuit supape etc...fa-o ca la carte ca nu umbli mereu acolo si inainte masoara compresia ca daca ai dat chiuloasa jos nu mai e mare lucru sa ai faci si segmentarea ca sa nu mai umbli pe acolo curand.Daca compresia e inca buna nu umbli la segmenti si sa nu te sperii daca difera la unul din cilindri pt ca poate fi de la garnitura de chiuloasa.Imi spui cat ai pe skype si ati zic eu ce sa faci.Totusi vezi de verifica bine sa nu fie gaernitura de capac tacheti si sa faci valuri degeaba , ca cea de chiuloasa nu prea curge rau doar umezeste ca doar e stransa la forta mare....deci verifica temeinic inainte sa dai chiuloasa jos ca e manopera destul de scumpa si nu are rost sa umbli in motor daca nu e cazul.
                        Last edited by bebe944; 09-07-2010, 08:33 AM.
                        W126 500SEC
                        W124 200CE
                        W210 280 4MATIC

                        Comment


                        • #13
                          Salutare Dl-lor! Azi mi-a sosit garnitura cu pricina. Stiu ca sunt nesimtit dar am decis sa schimb si garnitura de la capacul de la tacheti. Va rog ajutatima si cu codurile de la garniturile din imagine. Multumesc anticipat!
                          Attached Files
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Salutare D-le! Codul pe original nu l-am gasit, dar te pot ajuta cu doua coduri ale firmei GLASER. Primul are codul:53071= cca 63RON, iar al doilea este un kit ce are codul V31492= cca 137RON.Sper ca astea sunt ce te intereseaza.
                            Attached Files
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc frumos Dl-le Tumar...da presupun ca acestea sunt. Cu respect Feri!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF