Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema aer conditionat W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mersi mult hitman1234 .Te doare bila ce e sub bord .Ma gindeam ca poate ajung mai usor la radiator. Mi-e teama ca odata luat tot bordu jos nu il mai pune nimeni in RO. inapoi cum a fost. Si apoi te miri ca ba una ba alta nu iti mai functioneaza .Mai bine ma lipsesc de clima.Sper ca as putea rezolva scaparea cu spreiul .Mai are cineva problema asemanatoare ? Ati rezolvat-o cumva ? Multumesc.

    Comment


    • #17
      Nu am vrut sa deschid un nou topic, vin si eu cu o problema pe thread-ul d-lui "PapyVick".
      Nu-mi mai baga aer de loc, nici rece, nici calc, nici cu EC, nici fara EC.
      Am dat jos instalatia cu butoanele de la clima(clima bizonica), am studiat-o, am pus-o la loc, si pe urma odata a mers, odata nu a mers(de regula dupa ce se incalzea un pic motorul isi dadea drumul). Am schimbat-o si nici respectiva nu a mers de loc. Sa fi fost si aceea busita? E posibil sa fie alta problema:ventilatoare,calculator...?
      Masina: W210/E200/2001/cdi

      Comment


      • #18
        Verifica si regulatorul de turatie de sub torpedou. Daca se supraincalzeste (are un radiator pe el), taie AC-ul. Eventual, pune pe direct, ocolind regulatorul de turatie si vezi daca merge.
        Bine, asta dupa operatiunile elementare (gen verificat freon etc).
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          Ma gandeam ca freonul nu prea are legatura cu asta, mai ales ca pe tumpul asta rece, merge doar pe EC, si de multe ori, nu-si da drumul decat abia dupa ce fac cativa km cu masina, dar este relativa treaba, pentru ca nu mege constant, de ex. dau pe nivelul 4 la unitatea de clima si baga aer incet, pe urma sufla normal, pe urma se opreste...
          Am dat cu spray pt contacte la mufe dar nici un rezultat. Cred totusi ca este stricata unitatea de clima. Respect!

          Comment


          • #20
            Ai avut dreptate D-le. "Cutaresku", de vina a fost regulatorul de la ventilator de clima (sub bord, in partea soferului). A fost 100 lei piesa achizitionata de la dezmembrari si 50 lei manopera.
            Toate cele bune!

            Comment


            • #21
              Ma bucur c-ai rezolvat-o.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Da, multumesc pentru ajutor. Multa sanatate si drumuri fara gropi!

                Comment


                • #23
                  Salut ! Bine v-am gasit ! E primul meu post pe acest forum,sunt posesor a unui MB e200 w210 an 2000,ieri am fost si eu sa incarc cu freon instalatia,zis si facut...stupoare,nu baga aer rece deloc,in schimb baga cald de "ma omoara"...cei de service mi-au zis ca electrovalvele ar fi de vina,merg azi la ei ca ieri chipurile nu aveau timp si imi da jos valvele alea 2, le curata ce le face el si le pune la loc,tot nu baga aer rece,compresorul merge ca am pus eu mana pe o teava si era rece tun,a ramas sa`mi zica sa vin mai incolo acum,nu au timp cica,sa`mi dmonteze bordul ca de acolo zic ei ca ar fi problema...nu e modelul cu clima,am 2 rotite care dau de ele...spre cald si rece...ce ma sfatuiti sa fac?

                  Comment


                  • #24
                    E posibil sa fie dus regulatorul ce vine montat pe aeroterma, o sa atasez o poza sa vezi despre ce este vorba,sau poate fii si din electrovalvele care zic ei, dar din cate stiu eu nu trebuie demontat bordul , mai este o posibilitate sa se fii dusa unitatea centrala de ventilatie, aceea cu rotite si butoane in forma de clepsidra, pacat ca nu esti mai aproape ca iti lasam eu unele piese pentru a face proba sa vedem care este buba. Eu zic sa cauti un atelier specializat in aer conditionat, si inainte de a mai incarca cu Freon sa verifici toate componentele, spor la treaba.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Asa am eu modelul. Rotitele trebuie sa fie la maxim pe rece, sa se simta cum face un clic. Cred ca problema la tine este la o supapa care este amplasata undeva sub parbriz in stanga (sofer exterior) Acea supapa face legatura intre radiatorul din bord si instalatia masinii. Este o piesa cub dreptunghica. Aia este posibil sa fie infundata. I-ti recomand sa ceri spalarea instalatiei, ai depuneri in ea si este posibil sa mai ai surprize de genul asta. Schimba si filtrul uscator. Ca sa ajungi la piesa respectiva trebuie sa demontezi plasticele care sunt sub parbriz si binenteles stergatorul. Este ceva de munca dar se merita. Nu uita sa ceri spalarea instalatiei, se face cu ajutorul robotului de incarcat freon cu freon. Nu toti fac asemenea operatie. Este bine sa-ti rezolvi problema cu cei care fac spalarea.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #26
                        Eu zic ca sa faci un strap intre furtune si sa anulezi duoventilul si vezi daca iti baga rece asa,daca baga e duoventilul,aceiasi problema o aveam si eu anul trecut cand am cumparat masina si s-a dovedit a fi duoventilul.Apoi daca nu e el poti sapa mai departe

                        Comment


                        • #27
                          @Willy,aeroterma este sub torpedou parca nu?tin minte ca am umblat acolo asta iarna cand am luat masina si nu mergea caldura,nu se invartea ventilatorul...am luat altu la dezmembrari si merge bine acum...imi aduc aminte de piesa aia din poze parca de acolo...
                          @Marian,am dat sa faca clic dar degeaba imi da cald ... tind sa cred ca ai dreptate odata ce pe teava care duce sub torpedou e rece tun..si in masina imi intra cald,o sa incerc sa vad unde rezolv
                          @Sorin,L-am vazut pe ala azi cu o teava in mana si mi`a zis ca asta vrea sa faca
                          (ce zici tu) da s-a lasat la mana lui,si a zis ca la mine e din consola din bord si sa vin dupa amiaza azi cum era...dar am unele indoieli...plus ca nu i-as lasa pe copii aia care cica`s mecanici sa`mi demonteze bordul,o sa incerc sa fac eu treaba cu strapu intre furtune...daca e sa fie duoventilul...tu ce ai facut?ai ramas pe direct?

                          Comment


                          • #28
                            Nuu am avut strap doar pana am gasit alt duoventil 100Ron SH,eu sunt aproape sigur ca aia e,si e corect ce zici nu oricine trebuie sa umble la masina!!!

                            Comment


                            • #29
                              O sa fac strap maine,cred daca am timpul necesar...si o sa revin indiferent de rezultat !

                              Comment


                              • #30
                                Am anulat duoventilul ala si am pornit,a mers,mi`a bagat aer rece,am oprit masina,dau sa plec la drum,tot aer cald venea...ma gandesc ca tre sa pun alt duoventil functionabil care sa`mi opreasca caldura?dati`mi si voi o idee va rog
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF