Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemã linii frâne spate (conducte frânã) s203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    MAi bine inspecteaza rugina in zonele afectate.
    Poate e doar de suprafata. Vopsesti, protejezi suplimentar si poate scapi ieftin.
    Tevile sunt de fier, nu vreun cauciuc care odata inceputa fisura se extinde imediat.
    Alea vor incepe sa musteasca, pierzi treptat lichid, la inceput nici nu te prinzi ca e vreo problema, doar completezi si tot completezi pana cand la un moment dat vezi teava uda.

    Comment


    • #17
      Din pãcate, tind sã cred cã asta este realitatea… însã, tot nu mi se pare normal modul de gândire în special la un service mare. Pe principiile astea, poți sã pui problema dupã bunul-plac, în orice situație și cum “ai chef” în ziua respectivã. Pe cei mici sau mecanicii independenți, îi înțeleg într-o oarecare mãsurã, dar pe restul, nu.
      Într-o altã ordine de ideei, reprezentanța unei mãrci, ar trebui sã știe exact ce și cum și ar trebui sã aibã oameni specializați pe marcã, nu? Nu știu, de exemplu fãcând o paralelã (offtopic) cu domeniul meu de activitate (tot servicii) pot spune urmãtoarele:
      1. Și la mine sunt multe variabile, însã îi ofer omului un cost care sã reflecte toate aspectele (o cale de mijloc) și îmi asum riscurile.
      2. Chiar dacã mã pricep, am experiențã, am studiat în domeniu și jumãtate din activitatea (pe care o desfãșor) se rezumã la x-chestie, nu înseamnã cã “mã bag” eu; las pe altul, specializat în asta și care are de-a face cu asta zilnic, astfel scad riscurile, timpul de execuție și crește calitatea.
      3. Încerc sã-i prezint omului, pe înțelesul lui, cam totul și unde nu înțelege sau are întrebãri, îi rãspund cu plãcere.


      Trecând la “oile noastre”, hai sã zicem și sã mergem pe varianta cã pot apãrea riscuri sã se strice o bucșã sau altceva… atunci spune-mi mãcar. Spune-mi: dacã tot desfacem, ar fi bine sã schimbi și x-piesã sau s-ar putea strica și y-chestie la desfacere și ar costa atât; crede-mã, pe lângã faptul cã aș aprecia, aș zice din start, schimbã și x-piesã și y-piesã fiindcã sunt adeptul unui lucru bine-fãcut și a prevenției.
      Pe lângã faptul menționat anterior, îmi place mașina, îmi place sã am grijã de ea, îmi place sã știu cã totul este cât mai în regulã, exemple: chiar dacã nu era nevoie, am schimbat toate bujiile, chiar dacã nu era nevoie, am schimbat filtru de benzinã, chiar dacã nu era nevoie (cã s-a umblat la ceva braț) am întrebat și documentat ce mai este pe acolo și am schimbat și restul, chiar dacã nu era nevoie sã schimb conducta de aer (de deasupra) nu mi-a plãcut cum aratã și am schimbat-o și tot așa (lista poate continua mult, toate pe original, cu vreo 2 excepții)…
      Revenind la ce ai zis, pe principul ghidãrii dupã “daca e prea ușor zicem pas, dacã este prea greu zicem pas, dacã e riscant zicem pas” nu mi se pare deloc normal, moral și corect; cred cã noi (o bunã parte, ca popor), avem în sânge asta, și anume: “easy money”, un fel de combinație între: muncã puținã, idealã și bani mulți.
      Ca sã nu deviem prea mult de la topic, fiind totuși în categoria “probleme tehnice”, revin la conducte. Am citit puțin și pe forumurile externe și se pare cã în zona respectivã (menționatã mai sus, în alt post) este “cu probleme” pe toate, mai devreme sau mai târziu, depinde de climã, țarã, etc.; și da, așa ziceau și pe forumurile respective cã trebuie datã puntea jos, iar la reprezentanțã le-au spus cã sunt 9 ore de muncã.

      Citez de pe forum, 2 post-uri:
      “My neighbours E class required new rear pipes at 10 years old, my C class also had the rear pipes replaced last month, also at 10 years old."
      “I believe the MB book time for the C class brake pipe replacement is around 9 hours., the E is a little more straightforward”


      @Sharky da, asta am sã fac, am sã le curãț puțin sã vãd cât de afectate sunt în zona respectivã, le dau cu ceva (propuneri?) și probabil le las așa pânã dupã concediu. De umede, nu sunt umede, de dispãrut nu dispare lichid, frica era mai mare sã nu crape dintr-una în zona respectivã. Am atașat o pozã și am marcat “zona cu probleme”; doar în zona respectivã, în rest, nu au nimic.

      Comment


      • #18
        Suspectez ca acolo iti arunca roata cu noroi, sau se aduna noroiul.

        Cand sunt umede sunt deja crapate. Stai linistit, nu crapa spectaculos sa te lase fara frane in mers.
        Furtunurile crapa asa, fierul nu. Important e sa vezi cat de mancate sunt tevile, ca poate e doar de suprafata.
        Puntea s-ar putea sa se lase doar de o parte, cat sa scoti teava, apoi o pui la loc, merita incercat zic eu, ca si asa ai o imbinare. evident, schimbi tot ce prinzi bucsa obosita.

        Vopsea si peste protejeaza cu altceva, gen autovapant.
        Eu am facut o tiganie, urata, dar utila: spirala de prins cablurile si intre ea si conducta o tona de vaselina. In felul asta e imposibil sa intre umezeala, chiar daca vopseaua e atacata.

        Si w211 are aceeasi problema, dar la urmatorul cot, chiar langa capat. Aparatoarea spate nu acopera destul conducta.

        Comment


        • #19
          Mulțumesc tuturor pentru rãspunsuri!

          @Sharky, da, este o zonã expusã acolo unde au ruginit. În rest, chiar și în spate la capãt, unde iarãși sunt cât de cât expuse, arãtau bine.
          Ca sã revin cu un update:
          1. Dupã cum am scris mai sus, am cumpãrat toate piesele, chiar și cleme (din poza de mai sus), toate pe original.
          2. Problema a fost rezolvatã surprinzãtor de ieftin! Am mers la un service “mid-size” din oraș, m-au programat pe Luni și azi pe la amiazã m-au sunat cã este gata.


          Ca sã verific, m-am bagat sub mașinã (negre, frumoase, “ptiu ptiu” sã nu le deochi), am fãcut niște ture cu mașina (prin oraș și în afara orașului) și la vitezã, și pe curbe cu intrat mai “agresiv” și cu frânari multiple, etc. - Verdict: toate bune și frumoase, pot sã stau liniștit acum sau nu… sunt genul care întotdeauna vrea sã schimbe câte ceva, pânã ajung sã dorm pe preș (ehh, nevasta) .

          Comment


          • #20
            Franele nu le testezi cu viteza, mai ales presiune din instalatie. Te apesi sanatos si tii pedala apasata pana te plictisesti.
            Daca nu se duce in jos inseamna ca nu pierde. Viteza nu are nimic a face, sper ca ai iesit cu masina la drum din placere, nu pt a o testa.

            Asa e cu preturile. Bine ca ai rezolvat si nu ai incurajat lenea. Nu schimba nimic la masina. Vezi si tu care e valoarea ei de piata.
            Mai bine circula cu ea. Problemele or sa vina ele, n-ai tu grija.

            Comment


            • #21
              Am testat și așa, am ținut apãsat tare pe frânã vreo 3 minute și toate bune și frumoase. Testat la vitezã și etc, nu erau pentru frâne, am vrut sã vãd dacã existã vreun comportament ciudat al mașinii dupã desfacerea punții (citisem unele chestii).
              Ce mi-au zis cei de la service, cã în toatã “afacerea” am avut noroc cã suporții de punte (nu știu cum se numesc) erau în stare bunã.
              Probabil, sau aproape sigur cã la valoarea ei de piațã, nu meritã schimbat chiar tot ce îmi trece prin cap sau am citit cã se poate “duce” însã… câteodatã sunt defect eu ).
              Circul, circul, peste câteva sãptãmâni, am de gând sã-i prezint și ei insula Corfu (locul meu de suflet).

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF