Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probelama axa cu came 1.4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    10w40 mobil1 super 2000, E posibil sa fie ceva grav? Ma gandesc la cuzineti,biela arbore :d . Iar pe ploaie am observat cand mai dau in cate-o balta si sare apa la cureaua de la accesorii chitaie si de doua ori mi-a patina in gol de am ramas fara servodirectie si nici bateria nu o mai incarca, am observat ca e crapat carenajul din spatele rotii din dreapta exact unde se afla cureaua de la accesorii. In rest masinuta merge chiar bine.
    Last edited by Mihai Iulian; 10-23-2014, 23:30 PM.

    Comment


    • #17
      Ce rol are acel robinetul de la injectoare?Mi se balbaie la cateva secunde cand sta la relantii acum,am miscat din acel robinet cand am desfacut-o. In orice caz are unele oscilatii la relantii,intreruperi, o sa mai verific si bujiile, cat si mufele de la injectoare, debitmetru etc tot ce am desfacut.
      Attached Files
      Last edited by Mihai Iulian; 10-23-2014, 23:46 PM.

      Comment


      • #18
        E un ventil exact ca la roti, unde poti masura presiunea din rampa.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Ai idee Laur daca trebuie lasat in vre-o pozitie? Am observat ca se infileteza

          Comment


          • #20
            Nu are nicio pozitie, trebuie strans ca la roata.

            Comment


            • #21
              Buna! Nu cred ca am ajuns unde trebuie ca sa pun intrebarile necesare, dar altceva nu am gasit. Deci am cumparat din germania un mercedes benz a 170 din '99 , motor 1,7, diesel. Masina nu era in perfedta stare asa ca am cumparat arcuri noi, placute de frana, sabotii de frana, filtru de ulei, motor inclusiv scut, am facut si schimbul de ulei. Ideea este ca masina este extrem de joasa, am cauciucuri de 195/50 R15, si cu noul scut s-a mai lasat cativa centimetri. Am pus si testerul pe ea si totul e ok. Problema mea este ca azi am fost la Titu si am cam "tarsait" oarecum, mai bine zis lovit scutul, as vrea sa intreb daca exista posibilitatea de a fi spart baia de ulei, cand am ajuns inapoi acasa am vazut ca este ulei pe scut si nu stiu daca e de la asta sau... maine oricum sun mecanicul sa vina dar vroiam sa mai aflu niste pareri!! Mersi.

              Comment


              • #22
                Multumesc de raspuns!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Anna579 View Post
                  Buna! Nu cred ca am ajuns unde trebuie ca sa pun intrebarile necesare, dar altceva nu am gasit. Deci am cumparat din germania un mercedes benz a 170 din '99 , motor 1,7, diesel. Masina nu era in perfedta stare asa ca am cumparat arcuri noi, placute de frana, sabotii de frana, filtru de ulei, motor inclusiv scut, am facut si schimbul de ulei. Ideea este ca masina este extrem de joasa, am cauciucuri de 195/50 R15, si cu noul scut s-a mai lasat cativa centimetri. Am pus si testerul pe ea si totul e ok. Problema mea este ca azi am fost la Titu si am cam "tarsait" oarecum, mai bine zis lovit scutul, as vrea sa intreb daca exista posibilitatea de a fi spart baia de ulei, cand am ajuns inapoi acasa am vazut ca este ulei pe scut si nu stiu daca e de la asta sau... maine oricum sun mecanicul sa vina dar vroiam sa mai aflu niste pareri!! Mersi.
                  Buna. Doar ridicand masina pe un elevator poti verifica daca a patit ceva baia de ulei sau poate ai o pierdere de ulei, pana atunci trebuie sa fii atenta la nivelul de ulei.

                  Comment


                  • #24
                    Mulumesc, mecanicul mi.a aratat cat trebuie sa fie nivelul uleiului si azi dimineata era sub nivelul normal, numai ca in garaj nu am nici o pata de ulei... am pornit masina si nu mi, a aparut nimic pe bord, mecanicul e plecat din bucuresti. Am descoperit ca pe partea soferului uleiul de pe scut este negru iar in partea cealalta este curat.. este posibila doar o pierdere pe undeva sau sa fi patit ceva busonul ? Mulumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Fa ce faci si vinde masina tipul asta de mercedes este cu multe probleme dupa cel putin 150mii km ,am un amic care numai clasa A dezmembreaza si mi-a zis tot ce a gasit pe la motoarele de pe masinile achizitionate , eram croit si eu sa cumpar un clasa A de 1.4 , dar m-am razgandit . de aceea au si preturi mici de achizitie la noi in tara .Au probleme , la mine in Giurgiu 4 au luat foc pana acum intr-un an , inscrise pe BG. UNA DIN ELE ERA DIESEL 1.7
                      Acest mesaj este pentru IULIAN
                      Last edited by liviu40; 10-25-2014, 14:11 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by liviu40 View Post
                        Fa ce faci si vinde masina tipul asta de mercedes este cu multe probleme dupa cel putin 150mii km ,am un amic care numai clasa A dezmembreaza si mi-a zis tot ce a gasit pe la motoarele de pe masinile achizitionate , eram croit si eu sa cumpar un clasa A de 1.4 , dar m-am razgandit . de aceea au si preturi mici de achizitie la noi in tara .Au probleme , la mine in Giurgiu 4 au luat foc pana acum intr-un an , inscrise pe BG. UNA DIN ELE ERA DIESEL 1.7
                        Acest mesaj este pentru IULIAN
                        Mersi de sfat ! Numai lucruri asemanatoare am auzit si eu. Numai bine!

                        Comment


                        • #27
                          Sunt niste fiare jalnice.O am de aproape 5ani si nu vrea sa ma lase in drum.
                          Dar in sfarsit i-am gasit motiv pentru care sa o marit: vreau ceva mai spatios
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #28


                            Flaviu, sunt perfect de acord cu tine. Cateodata troncane, cateodata trebuie sa trantesc usa sa se inchida, catodata... Dar, niciodata nu m-a lasat in drum! Si am destule cu ea! Noroc la vanzare si la achizitionare. Probabil Vaneo?

                            Usor, usor v-ati indepartat de subiectul topicului.
                            Haideti sa ne intoarcem la el...
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #29
                              Revin: Cand pun alti culbutori/tacheti trebuiesc incarcati cu ulei sau descarcati ei fiind sh/noi?

                              Comment


                              • #30
                                Descarcati daca sunt sh , noi nu au cum sa fie incarcati . Ei se incarca si se regleaza automat cand intra presiunea de ulei din rampa .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF