Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat posesor de 316 CDI, cu mici nelamuriri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Trimite si tu un mesaj cu numele si nr tau de telefon si atunci o sa iti raspund si o sa te sun si la 2 noaptea !!!Scuze ca nu am raspuns , dar in ultima vreme am persoane care ma suna la 12-1 noaptea, duminica la 2-3 ziua , ore la care bunul meu simt imi spune ca nu trebuie sa deranjezi omul...Pe viitor incearca cu un sms, ca atunci nu mai am nici o scuza sa nu iti raspund
    Cat priveste problema ta, avand in vedere ca se leaga si cu pilotul automat tind sa cred ca nu e grava, dar cel mai bine o vezi cu testerul.Stima.
    PS: tu ai venit, maine dimineata plec eu
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #92
      DIn pacate, nu am reusit sa ma inteleg cu Sebi11, cu toate ca ''trag de el'' de o luna de zile, sa imi schimbe bujiile, motiv pt care va intreb: degripant + Spray degripant Ice Wurth (http://www.emag.ro/spray-degripant-i...?ref=cart_item ) duc la acelasi rezultat, adica ruperea bujiilor ?
      Arunc 200 de lei pe sprayuri, ca tot la mecanici sa ajung ?
      La MB Cluj, unul din mai marii service-ului imi povestea de sume cu multe zerouri in coada ( ~3000 lei ), iar alti mecanici nici nu vor sa auda. Ei vor direct chiulasa data jos.
      Pana acum doua serviceuri si-au dat doctoratul si nici nu au reusit sa le rupa si nici sa le clinteasca.
      Si ma gandeam sa incerc si eu...poate, poate... ori la bal, ori la spital.

      Comment


      • #93
        Poti sa dai cu mama sprayurilor... Calamina aia de la bujii e lucru draqu. Stan patzitu' zice sa lasi bujiile vechi sa doarma acolo-n chiuloasa, porneste agregatu' fara probleme.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #94
          Sau....rezervare la reprezentanta Mercedes Germania, cu rezolvarea urmatoarei probleme: schimbat "n" bucati bujii.Oamenii se apuca de treaba si o rezolva indiferent ca se rup sau nu pentru ca au cu ce lucra...Daca te hotarasti iti dau adresa de la o reprezentanta, e chiar la intrare in Germania pe A3 si discuti cu oamenii.Vorbesc si germana si engleza asa ca e mai simplu.Eu am luat piese de la ei si am cerut si oferte de pret legat de costurile reviziilor la al meu agregat....cat o mai fi Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #95
            Absolut ca ma intereseaza. Dar deocamdata ...
            Sambata asta vreau sa ''ii dau omorul''. Ori iese Sprinterul triumfator, ori le fac o bucurie celor cu extrasul bujiilor. Dar NU mai suport sa vad spirala.
            Plus, ca e si o provocare, tinand cont ca NIMENI nu imi da nici o sansa.
            -----------------------
            In alta ordine de idei, ma supara schimbatorul de viteze. In special, treapta trei de viteza.
            Dupa doua curse consecutive de Franta, cu miliarde de sensuri giratorii la activ, ceva s-a intamplat.
            Pozitia schimbatorului nu revine inspre treapta 3-5, si sta ''adormit'', acolo unde il las. Daca ii las in N, in dreptul treptei intai, acolo sta. Si, pe langa asta, gasesc destul de greu treapta TREI.
            Intr-o parcare in Hu, un coleg din CHisinau, tot cu un Sprinter, s-a uitat la cum merge schimbatorul, s-a bagat inclusiv sub masina si mi-a spus ca in capatul cablurilor de la timonerie, la cutie, am ceva ax, cu o bucsa uzata. A zis ceva si de o contragreutate.
            Problema e ca dupa datele astea pe care le am, cei de la piese auto nu ma pot ajuta. Nu identifica piesa cu pricina in programele lor.
            Am cautat si pe site-uri de piese, dar fara niciun rezultat.
            In concluzie : ce piesa caut, care e formata dintr-un ax si o bucsa, ce are in preajma si ceva contragreutate si se afla pe/ langa cutia de viteze ?
            Va multumesc anticipat !
            Marcel

            @ Cristi N:
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,actuala !
            Mercedes Sprinter 316 cdi, 2700 cm...cat de curand !!!!

            Adica te intorci la vechea dragoste ? Sau va fi in paralel cu actuala ?

            Comment


            • #96
              Off topic : asa sunt de multumit........incat putin mai dureaza si acolo ajung !!!!Crezi ca degeaba am scris????Mai asteapta o zi doua si apoi o sa va iasa definitiv din cap ideiile cu cele...V6 !!Sa termin ce am de facut si apoi ma apuc de scris....Si apropo, am rezervat un 2,7 la Berlin,pentru luni, depinde de ziua de maine daca ma duc dupa el sau nu, si clar...nu va fi in paralel !!!
              Referitor la problema ta, cred ca nu cauti piesele la taraba care trebuie !!Ori aia sunt batuti in cap, desi sunt ardeleni si ar fi exclus , ori nu au auzit de programe originale de Mercedes, ca daca le cauta pe gogule sigur nu gasesc.
              Stiu despre ce piese e vorba, cel mai bine le desfaci si te duci cu ele la un magazin serios sau la dezmembrari, ca gasesti cutii stiva de pe care sa iei...E vorba de angrenajul de pe cutie, al timoneriei.Incearca la o reprezentanta ca acolo le gasesti sigur.Dupa ce le schimbi,sa ai grija sa fie tot timpul unse cu vaselina sau spray degripant ca sa mearga usor..
              Cat priveste bujiile, am o singura intrebare:ai cumva limbrici???
              Daca masina porneste las-o bre in pace,mai ales ca vine caldura, dar daca ramane tot timpul becul aprins tind sa cred ca e releul praf, altfel bujiile se sting dupa un timp.Daca e releul,se repara.Stima.
              PS: iar daca vrei sa schimbi bujiile TU, zic sigur, inainte , sa incerci cu ...zeama de usturoi !!!E cea mai buna si sigura solutie !!!In tratarea...limbricilor !!!
              Last edited by Cristi Nazarov; 02-26-2016, 00:28 AM.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #97
                Nici nu stii cat de sigur eram ca vei reveni la 2,7.Nu ca sunt Nostradamus,dar altceva mai bun si cunoscut de tine in detaliu nu gasesti (cat s-o mai gasi).Daca ai si filtru de particule pentru D4 din parbriz ai dat pus-o.
                Bafta

                Comment


                • #98
                  @Yzu e mult mai aproape spitalul decat balul.Asculta ce iti spune toata lumea si uita de bujiile arse daca motorul porneste.Pui contactul si becul de bujie se stinge dupa cateva secunde (in functie de temperatura exterioara),adica releul isi face treaba.Cand ai probleme,dupa alte cateva secunde becul se aprinde din nou,indiferent daca pornesti sau doar stai cu contactul pus. Cu o bujie arsa becul se mai stinge cateodata,la doua ramane aprins pana opresti motorul fara ca releul sa aiba neaparat probleme.
                  Ceva off : nu ai avut probleme pe Franta cu remorca ? Presupun ca nu ai licenta de transport.

                  Comment


                  • #99
                    Nu am avut probleme. Si nu, nu am licenta. Am in schimb un noroc in a ma opri politia...la ultima cursa, in Germania, m-a luat politia civila ( cei neinscriptionati ), de cum am intrat din Austria, am mai facut max 150 km si m-a tras in parcare Toll-ul, ca mai apoi cand am reintrat in D din Franta, in prima parcare m-a bagat politia autostrazii. Am scapat de fiecare data fara nici o problema.

                    Mie nu mi se stinge deloc becul de la buji...si spre marea mea dezamagire, am sa o las asa deocamdata. Am am restudiat problemea si , sincer, la cat de entuziasmat am fost ca maine ma apuc de demontat galerie si toate cele ca sa imi fac loc sa ajung la buji, la fel de repede am lasat la o parte motivatia, la cate am vazut ca am de demontat. Plus ca ,sincer, imi e si groaza sa o fac singur.
                    Asta e, tin bujiile noi sub bancheta si cine stie, poate la vara, cand vremea a fi mai imbietoare la munca ''out door'', o sa ma apuc totusi de ele.

                    Ca un update...curele contitech la 27 nu mai aduc baietii de la magazinul de unde ma aprovizionez si se jura ca nu au avut niciodata. Acum am luat cu 70 lei/buc. Eu nu am mai vrut sa le zic nimic, dar inseamna ca , data trecuta s-au incurcat la preturi.
                    Becurile de ABS+EBD+ASR+nefunctionarea tempomatului, se datorau senzorilor spate de ABS. I-am inlocuit si eroarea a disparut.
                    Si daca tot am dus-o in service, am reconditionat alternatorul, electromotorul, am inlocuit toate rolele si intinzatorul de la cureaua de accesorii. Am schimbat inclusiv senzorul de la pedala de ambreiaj ( mi l-a facut cadou mecanicul. Il avea de nou si nu avea ce face cu el ). La alternator s-a schimbat fulia, periile (?!?), ceva rulmenti...

                    Si cu toate ca suna ca un benzinar, tot mai am un sunet, doar scoasa din viteza si cand nu apas ambreiajul. Ca o zdranganeala, bataie ''de camion'', nici nu stiu cum sa o numesc. As zice ca vine din zona cutiei/ ambreiajului. Dar mai tre' sa astepte ...

                    Comment


                    • Posibil sa fie de la volanta, daca e un fel de tacaneala metalica care se aude mai bine din lateralul masinii si nu cand stai in fata ei.Ca si sfat, banuiesc ca apesi ambreiajul atat la pornirea cat si la oprirea lui !!Lungeste viata volantei...
                      Piesa care iti trebuie tie la cutie vine cu tot agrenajul fix de pe cutie si e vorba de timoneria fixa de pe cutia de viteze.Include tot ansamblu asa ca nu ai cum sa gasesti doar balansorul si bucsa de pe el.Preferabil sh in stare buna....Stima.
                      PS:verdict amanat cel putin pentru cursa de maine, ca sa vedem daca mai ramanem impreuna sau divortam...desi la cati bani a mancat... .Ne mai auzim..
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • Ai dreptate, se aude din lateral mai bine.
                        Si DA, pornesc si opresc motorul cu ambreiaj ( asta si la benzinar, e chestiune de obisnuinta ) si intotdeauna il las sa mai mearga cca 1 min., max 2 inainte de a opri motorul.

                        Na...sper sa iei o decizie buna in ceea ce priveste ''mariajul'' tau :-)

                        Comment


                        • Daca te hotarasti sa faci ceva la volanta, te pot ajuta sa o reconditionezi la Galati.E cu garantie 100000 km, dar la mine la cea gri a facut 260000 km fara probleme iar la cea alba merge si in ziua de azi.Garantez si eu pentru lucrare si costa 500 de lei daca trimiti volanta.Cand te hotarasti anunta-ma, dar ar fi bine sa o faci pentru ca toate socurile din volanta le da in arbore si de acolo in suruburile de la arbore si asta nu e bine....Stima.
                          Cat priveste mariajul,eu am numai intentii bune, dar sa vedem ce vrea si consoarta...Oricum e bataie de joc din partea firmei la ce se intampla cu masinile astea si la solutiile constructive alese dar sper sa imi fac timp marti cand ma intorc sa scriu despre pataniile mele...
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                            Daca te hotarasti sa faci ceva la volanta, te pot ajuta sa o reconditionezi la Galati.E cu garantie 100000 km, dar la mine la cea gri a facut 260000 km fara probleme iar la cea alba merge si in ziua de azi.Garantez si eu pentru lucrare si costa 500 de lei daca trimiti volanta.Cand te hotarasti anunta-ma, dar ar fi bine sa o faci pentru ca toate socurile din volanta le da in arbore si de acolo in suruburile de la arbore si asta nu e bine....Stima.
                            Cat priveste mariajul,eu am numai intentii bune, dar sa vedem ce vrea si consoarta...Oricum e bataie de joc din partea firmei la ce se intampla cu masinile astea si la solutiile constructive alese dar sper sa imi fac timp marti cand ma intorc sa scriu despre pataniile mele...
                            Asteptam sa aflam pataniile dvs domnule Cristi cu vestitul V6

                            Comment


                            • Edc !

                              Pana vine Cristi cu pataniile, sa revenim la vechea mea problema.
                              Desi am inlocuit semzorii ABS pe spate si am inlocuit si senzorul de la pedala de ambreiaj, iar s-a aprins azi pomul de Craciun....ABS+EDC+ASR
                              Deci Cristi...este EDC, bine am vazut si prima data.
                              Nu simt nimic schimbat in functionarea masinii, exceptand ca nu mai cupleaza tempomatul. Nu scoate fum, fuge cu cat ii dau, nu aud sunete ciudate, motorul merge rotund.
                              Am pornit/repornit motorul si in ultimii 100 de km nu s-au mai aprins martorii.
                              Iar tre' s-o duc la tester ...

                              Ce vroiam sa sa va mai intreb...daca e setat pe pilot automat, nu sunt martori in bord aprinsi ( exceptand spirala ), masina merge ok si APAS AMBREIAJUL, nu ar trebui sa decupleze de pe pilot automat, la fel cum face prin actionarea franei ?
                              Last edited by yzu; 03-02-2016, 21:00 PM.

                              Comment


                              • Salut, e curios ca apare Edc-ul in problema asta....Nu am zis ca nu ai vazut bine, ci logic era sa se aprinda Ebv si nu Edc-ul care are legatura cu injectia motorului...Nu sunt popa, dar suspectez un scurt pe undeva (uita-te la cablajul din compartimentul motor sa nu atinga pe undeva si sa nu se frece firele intre ele sa dea erori) pentru ca teoretic erorile care apar simultan nu se leaga,nu are legatura Edc cu Abs...Zic si eu....
                                Cat priveste pilotul, in mod normal cand masina este setata pe o viteza, gen 80 km/h, tu poti calca ambreiajul, schimba viteza din 5-4 sau invers,pentru ca urci o panta sau din alte motive, doar ca in momentul in care dai drumul la ambreiaj masina o sa se duca inapoi la aceias viteza de 80 km /h.Doar daca ai calcat frana sau ai apasat maneta inainte pentru decuplare, masina iese automat de pe pilot.In mod normal e bine sa folosesti pilotul doar in ultima treapta, iar atunci cand vrei sa utilizezi ambreiajul e bine sa decuplezi inainte pentru ca daca ai sa calci direct pedala o sa apara pentru cateva secunde o supraturare a motorului !!Iar cand esti in mers, pentru a evita socurile in transmisie, in momentul in care vrei sa decuplezi pilotul e bine sa accelerezi putin,gen de la 80 la 82 km/h, pentru ca asa eviti sa dai socuri in transmisie lucru care o sa dauneze,cardanului,cutiei,etc...Usor usor le inveti...Stima.
                                PSovestea mea o sa o gasiti in pagina de prezentare a utilajului propriu, dar deocamdata mai dureaza putin, azi am ajuns si maine la pranz plec iarasi...Deocamdata ne intelegem suntem in perioada de probe
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF