Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat posesor de 316 CDI, cu mici nelamuriri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by yzu View Post
    Daca vreau sa spal motorul, la ce trebuie sa fiu atent ? Ce sa protejez sa nu intre apa ?
    La Dacie protejam delcoul, dar la Sprinter ... ?
    Mie mecanicul mi a spus ca nu e bine sa speli motorul.....nu e necesar...

    Comment


    • #77
      Salutare !!Am ajuns acasa ! Eu am spalat motorul de 2-3 ori,la mine era murdar de vapori de ulei de la furtunul de la intercooler, dar nu au fost probleme !!Evita totusi:
      -sa uzi mocheta de pe interiorul capotei, daca o are,ca apoi o sa atarne pe motor
      -sa tii jetul de apa pe alternator
      In rest, spalare placuta !!! Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #78
        Se spala motorul fara nici o problema, sau grija...dar ori lasi sa se usuce,scurga apa ori il suflii cu un pistol cu aer.

        Cat despre gurile de ventilatie...se cumpara separat, cand m-am uitat eu pe net era 200lei, ori partea din jurul ceasurilor, ori cealalta...pt modelul pana in 2007.

        Comment


        • #79
          Motorul il spal cu karcher-ul din cand in cand.Nu am avut probleme.Cand il spal nu insist prea tare cu jetul si evit releul de bujii.
          Cineflorix trans srl

          Comment


          • #80
            Grilele de aer le-am scos ca noi. Mai putin pe dreapta, langa geam, unde mai am una ce nu a vrut nicicum sa stea cum am vrut eu. Toata operatiunea mi-a luat 2 ore.
            Ce nu am mai reusit sa fac, pt ca mi-am dat doctoratul in Y-ul de la spalatorul de parbriz( sub capota, exista un Y, foarte ciudat pt mine, si anume, cu o garnitura de cauciuc, prinsa cu o carapace de plastic, pe care evident, am rupt-o) sunt clapetele de inchis/ descis de pe dreapta.Si pt ca tocmai ce plec pana in Franta si nu vroiam la atata drum sa spal parbrizul cu o sticla de 2L scoasa pe geam, am preferat sa am spalator de parbriz, decat sa pierd vremea cu cele doua obturatoare on/off.
            Am reusit intr-un final sa fac respectiva bifurcatie de la furtunase, ajutat si de nitel Poxilina.
            Motorul nu e extrem de murdar, dar la fel cum spunea si Cristi mai sus, e ''stropit'' cu vapori de nu stiu unde ( am verificat toate lichidele si toate sunt la semne).
            Cursa asta merge asa, cand ma intorc acasa, o sa il spal, important e ca stiu acum ca nu e pretentios la baita.
            Si DA, are acea mocheta sub capota :-)

            Comment


            • #81
              Murdaria dupa motor poate este de la fostul propietar.A uitat sa puna busonul de ulei dupa ce a completat cu ulei.Ma rog asa am reusit eu sa murdaresc motorul.
              Cineflorix trans srl

              Comment


              • #82
                E putin off topic...asa a patit si tata, cu o dacie papuc...la care tot completa uleiul. Pana intr-o zi cand a uitat sa pune capacul, si a scuipat tot uleiul...schimb de ulei instantaneu )
                Dupa spalare iti era mai mare dragul de motor, nu fusese spalat niciodata

                Comment


                • #83
                  Am ajuns acasa, si dupa 6000 km, chiar murdaria de pe motor ma doare acum cel mai putin.
                  ABS+EDC+ASr aprinse, masina ''sare'' de pe pilot automat, iar cureaua de la accesorii, acum defapt ''e doua'' curele.
                  Si cica mi-au schimbat cureaua acum 15.000 km...asa putin sa tina sau e ''manevra'' de-a mecanicilor ( pt 25 de lei cat e o curea ?!? )
                  Daca opresc motorul, becurile se sting. Dar se reaprind in max 10 km.
                  Stopurile de frana imi functioneaza ( imi zisese un tip, intr-o parare langa Baden-Baden, ca poate sa fie defect contactul de la becurile de frana )
                  Daca franez, chiar si la 3-5 km la ora, pe uscat, fara sa bruschez frana, pedala asa se comporta de parca ar intra ABS-ul.
                  Lichidul de frana a fost inlocuit total de cca 20 k km.
                  Nu stiu ce poa' sa aiba.

                  Acum e acum ...

                  Comment


                  • #84
                    Pt ca am ramas dator cu niste poze...






                    Becurile se sting si se aprind singure. De cateva ori, nu s-au stins deloc.
                    A fost situatie ( prin Ungaria, parca ) becul de EDC nu se mai aprindea, doar cele de ASR si ABS.
                    Se sting daca opresc motorul si il repornesc
                    De ce nu functioeaza sistemul de pilot automat, daca vede aceste erori ?

                    Comment


                    • #85


                      Fata de poza de mai sus, poza asta e facuta la o diferenta de doar 24 de ore si 600 km.
                      Cea insorita in Franta, iar asta cu zapada in Germania (Freiburg )

                      Comment


                      • #86
                        Stai linistit ca tu stai bine...asteapta sa asculti povesti saptamana viitoare de la mine
                        Pai, tu ai EBD aprins nu Edc, ca ala e altceva, si problema se rezolva cu un tester sa iti spuna exact ce si cum altfel dai bani degeaba !Pot fi multe dar ,sa nu te speriem
                        Apoi, daca tu la mintea ta de ardelean linistit ai avut curaj sa pui curea de 25 de lei, atunci sa fii sanatos, asta meriti !!!Scria unul pe aici, nu dam nume , ce curea sa pui !!Contitech, ca pe restul gen Dayco,Bosch si altele a aruncat si el bani degeaba....
                        Saritul de pe pilot, ma face sa cred, dar nu sunt sigur, ca ai o problema ori cu acel contact de pe frana sau cu celalalt de pe ambreiaj !!Vezi ca si pe ambreiaj ai un contact care da probleme similare cu aprinsul becurilor in bord, dar cel mai bine incepe cu o diagnoza cu un Star !!Parerea mea...Stima
                        PS: nu am nici o problema nici cu ardelenii nici cu mintea lor odihnita , bravo lor ca pot , era doar o exprimare de context !
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #87
                          Cristi draga, Contitech am pus, trazneasc-o ! Si nu am cumparat una, ci DOUA, una de schimb, sub scaunul din drapta. La sfatul unui...Galatean, nu dam nume. Sa vii la Cluj, sa iti cumperi, ca aici, atat a fost....55 de lei parca, doua bucati. voi mai spre Est aveti adaosuri mai mari, cred
                          Te-am sunat, acum doua zile, cand eram pe langa Baden-Baden, ca am crezut ca trebuie sa vii sa imi pui duba pe platforma, sa ma aduci acasa. Pe ambele numere de telefon pe care le ai.
                          Dar mi-am luat inima in dinti ( cand am vazut ca nu raspunzi ) si am continuat sa vin spre casa ( m-am oprit pe banda de urgenta sa ma dumiresc despre problema ).
                          Si uite-ma ca am ajuns....
                          Am mai zis eu: I love this car !
                          Ca fapt divers....cu 1.35 tone incarcatura in duba si 450 kg in remorca, consum de 11.02 l/100 km.
                          P.S Cristi... buna cafeaua (sau Pepsi la 0.33 ) in Sankt Valentin. Multumesc !

                          Comment


                          • #88
                            Daca se schimba cureaua, se schimba si ceva rola/ intinzator ? Ca poate intinzatorul e defect si imi strica cureaua
                            Ca eu nu am schimbat. ( numa' daca nu a schimbat mecanicul si a platit-o de la el ha, ha ! )

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Pai, tu ai EBD aprins nu Edc,
                              M-ai facut sa merg pana la masina....
                              Iarasi, ai dreptate !

                              Comment


                              • #90
                                Scuzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!Daca tu erai cel care a sunat duminica pe la ora 14-15 ora Romaniei,dormeam si am zis apoi ca daca-l doare pe om mai suna !!!!Curios la voi curele cu 50 de lei 2 bucati......Sigur nu sunt ce trebuie zic eu....Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF