Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat insurat cu W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proaspat insurat cu W126

    Noroc si bine v-am gasit dragi tovarasi si prieteni(as vrea sa cred)! De f.mult timp asteptam sa ajung sa deschid o discutie cu toti cei pasionati de Mercedes si de w126 in special despre al meu w126! Asadar dupa multe vise si amanari pt.ca sunt mai chibzuit ca sa spun asa iar aceasta masina este mai mult un moft iscat din pasiune mi-am facut acest cadou chiar in ziua in care am aflat ca voi avea un baietel(primul copil) adica pe 22.04.2013! Masina a fost cumparata din Germania si adusa pe platforma! Din cauza impozitului am cautat motorul de 2600 chiar daca as fi preferat 5000 , masina urmand a fi utilizata destul de rar si doar daca e vreme frumoasa asa ca nu m-ar fi deranjat consumul dar deja platesc si pt.alte motoare destul!Am dorit o masina din Germania care sa arate bine cu aer conditionat , cutie automata si cotiera si s-a nimerit sa fie si cu piele care este la fel de frumoasa ca si in poze si pt.care a trebuit sa depasesc bugetul dar asta e! Din pacate nu am circulat cu masina decat vreo 500 metri dupa care a intrat in garaj! Abia ieri am apucat sa-i fac cateva poze nu f.reusite dar voi reveni cu altele mai peste o luna cand va fi gata de drum pt.ca este f.stata si vreau sa o pun la punct in primul rand din punct de vedere tehnic(si aici accept si cer sfaturi)!
    Attached Files

  • #2
    Din ce am constatat pana acum ar fi cam urmatoarele problemute: 1.Cand pornesc motorul nu sta la relanti ci se opreste daca nu o tin din acceleratie vreo 2..3 minute dupa care merge destul de rotund! 2.Geamul la sofer nu se deschide desi macaraua imi dau seama ca primeste curent! 3.Rotitele de la caldura sunt cu scrisul sters iar una e intrata in bord mai tare! 4.Inchiderea centralizata nu functioneaza la portiera dreapta fata! 5.Casetofonul imi cere un cod pe care nu il am si nici nu stiu sa il introduc! Nu sunt mari probleme cred dar mai urgent pt.mine ar fi sa-i fac toate schimburile de uleiuri si filtre si aici ma refer chiar la toate inclusiv cutie , grup , servo , antigel etc.si ma intereseaza care ar fi cele mai potrivite produse,ce tip etc. Serie sasiu.....WDB1260201A327953...la tip motor ,tip injectie si tip cutie nu stiu de care sunt dar sunt convins ca voi stiti fara sa clipiti... Sunt "proaspat casatorit" si sper sa plecam in luna de miere pe undeva in luna iunie! Daca am gresit cu ceva scuze pt.ca nu sunt pasionat de calculatoare si internet precum sunt de masini! Multumesc!
    Last edited by SHPAN; 05-09-2013, 00:43 AM.

    Comment


    • #3
      Sa ai noroc de masina si cat mai multi km fara incidente!! Din cate stiu eu in cutie intra 8 litri de ulei(4 in baie si 4 in convertizor), in grup 1 litru, in servo tot 1 litru(nu sunt foarte sigur). Cu geamurile si eu am avut probleme si le-am rezolvat singur, daca dai jos fata de usa o sa afli mai multe cu siguranta(la mine problema a fost un plastic care face legatura intre bratul macaralei si sina prinsa de geam). Cu restul problemelor poate te ajuta cineva care stie mai multe! Numai bine!!

      Comment


      • #4
        Decodarea VIN-ului:

        vin WDB1260201A327953
        whc WDB
        chassbm 126020
        chass_ident 1A327953
        type 126
        subbm1 020
        subbm2
        auxiliary_drive
        body 01063
        body_code
        delivery_date
        engine 103941 12 007413
        front_axle1
        front_axle2
        heater
        interior 275
        lights BOSCH
        model_idx 0
        odometer
        order_num1 0722600120
        paint1 254
        paint2
        paint3
        paint4
        paint5
        platform
        production_num1
        production_order_ref
        rear_axle1
        rear_axle2
        release_date
        retarder
        rims
        service_num
        steering
        trailer
        transfer_case
        transmission 722412 02 462301
        vin_dc
        vinwhc
        winch
        wiper 000000

        Code Текст
        211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
        240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
        260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
        420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
        430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
        442 Unknown
        506 Unknown
        534 Unknown
        550 TRAILER COUPLING
        561 REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT
        570 FOLDING ARMREST, FRONT
        585 Unknown
        590 Unknown
        620 AIR POLLUTION CONTROL
        254 RADIO MB AUDIO 30 - USA
        275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)

        Să ai baftă de ea ! Pare a fi îngrijită, iar problemele înşirate de tine sunt minore. La partea de motor (ralanti instabil) nu mă bag, al meu e dizelizat, dar cu siguranţă te vor ajuta colegii care deţin benzinare. Oricum, doişasele e destul de rar şi te va ajuta la impozit - asta dacă ai intenţia să înmatriculezi tancul pe RO.
        Legat de rotiţele încălzirii, colegul Feri (mer_se280) te va ajuta cu codurile originale ale benzilor de pe ele. El le-a schimbat, eventual caută prin topicurile lui.
        Macaraua: după cum s-a spus mai sus, probabil ai probleme cu partea mecanică (dacă zici că motorul bâzâie). Poate fi înţepenită macaraua, poate fi rupt un dinte, sau să fie sărit geamul de pe şină. Pentru asta va trebui să desfaci faţa de uşă (grijă mare la cleme, se rup - ca păţitu' nu ştie nimeni).
        Interiorul e ca şi la mine (Palomino), o culoare destul de rară.
        Dacă eşti pasionat, nu mă tem că nu o vei pune la punct, încet şi cu treabă bună ("răbdare şi tutun"). Noi te vom ajuta în măsura în care vom putea să-ţi oferim informaţii.
        Baftă !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          In primul rand felicitari pentru achizitie...arata bine ...I LIKE!


          Originally posted by SHPAN View Post
          1.Cand pornesc motorul nu sta la relanti ci se opreste daca nu o tin din acceleratie vreo 2..3 minute dupa care merge destul de rotund!

          Posibil sa fie vorba despre injectorul care ajuta la pornirea la rece...necesita o mica investigare!


          Originally posted by SHPAN View Post
          2.Geamul la sofer nu se deschide desi macaraua imi dau seama ca primeste curent!

          Cum au mentionat colegii de mai sus...da jos tapiteria de pe portiera si o sa iti dai seama imediat despre ce este vorba. Mare grija la cleme precum a mentionat Levi...se rup destul de usor. In prima faza desfaci manerul si clanta de pe portiera dupa care tragi in SUS de toata tapiteria si asa clemele vor scapa cu viata .


          Originally posted by SHPAN View Post
          3.Rotitele de la caldura sunt cu scrisul sters iar una e intrata in bord mai tare!
          Codul pentru symbol este A 201 821 0167 / A 124 821 29 67 ...se gaseste doar pe OEM.

          Cea care e intrata in bord...este sarit clema de la loc...in cel mai rau caz sa rupt clema. Va trebui sa desfaci panoul ca sa iti dai seama.



          Originally posted by SHPAN View Post
          4.Inchiderea centralizata nu functioneaza la portiera dreapta fata!

          Prima data desfa tapiteria de pe portiera si verifica furtunasul de vacuum...posibil ca sa desfacut/rupt de la pompita din portiera. Daca nu atunci o sa fii nevoit sa cauti pe traseu problema!


          Originally posted by SHPAN View Post
          5.Casetofonul imi cere un cod pe care nu il am si nici nu stiu sa il introduc!
          Poate aici primesti raspuns... http://www.clubmercedes.ro/cum-se-af...ight=casetofon




          Originally posted by SHPAN View Post
          tip motor ,tip injectie si tip cutie nu stiu de care sunt dar sunt convins ca voi stiti fara sa clipiti...
          Motor M 103 E 26 / 103.941

          Injectie Bosch KE-Jetronic

          Cutie automata in 4 trepte 722412 02 462301





          Originally posted by SHPAN View Post
          Sunt "proaspat casatorit" si sper sa plecam in luna de miere pe undeva in luna iunie

          Casa de piatra...ma gandesc ca masina nu lasi acasa ...!



          P.S. Fa cateva poze si la lumina zilei cu agregatul!




          Bafta si fara evenimente in trafic.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            "Casa de piatra" , viata lunga , sanatate pentru tine si familie . Felicitari pentru W126 .

            Eu sunt adeptul proverbului chinezesc care spune asa :

            "Daca vei intalni un om flamand nu-i darui un peste . Invata-l sa pescuiasca" .

            De aceea , in limita timpului disponibil , pune-te la punct cu calculatorul si internetul . Iti va fi de mare ajutor .
            Iata ce am gasit pentru W126 :





            Achizitioneaza un manual de intretinere .



            Poate un coleg te ajuta cu un manual in format digital .

            Binenteles , vei primi ajutor si din partea colegilor .

            Comment


            • #7
              Originally posted by SHPAN View Post
              Masina a fost cumparata din Germania si adusa pe platforma

              "Cat te-a costat halatul"?...binenteles daca nu ii secret .
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Originally posted by Costinw126 View Post
                Sa ai noroc de masina si cat mai multi km fara incidente!! Din cate stiu eu in cutie intra 8 litri de ulei(4 in baie si 4 in convertizor), in grup 1 litru, in servo tot 1 litru(nu sunt foarte sigur). Cu geamurile si eu am avut probleme si le-am rezolvat singur, daca dai jos fata de usa o sa afli mai multe cu siguranta(la mine problema a fost un plastic care face legatura intre bratul macaralei si sina prinsa de geam). Cu restul problemelor poate te ajuta cineva care stie mai multe! Numai bine!!
                Multumesc! Litrajele si recomandarile producatorului le am deja eu as fi vrut sa stiu ce marca de fluide au pus altii si care s-au comportat cel mai bine! Luna asta am sa merg sa incerc sa pun la punct problemutele!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Levi View Post
                  Decodarea VIN-ului:

                  vin WDB1260201A327953
                  whc WDB
                  chassbm 126020
                  chass_ident 1A327953
                  type 126
                  subbm1 020
                  subbm2
                  auxiliary_drive
                  body 01063
                  body_code
                  delivery_date
                  engine 103941 12 007413
                  front_axle1
                  front_axle2
                  heater
                  interior 275
                  lights BOSCH
                  model_idx 0
                  odometer
                  order_num1 0722600120
                  paint1 254
                  paint2
                  paint3
                  paint4
                  paint5
                  platform
                  production_num1
                  production_order_ref
                  rear_axle1
                  rear_axle2
                  release_date
                  retarder
                  rims
                  service_num
                  steering
                  trailer
                  transfer_case
                  transmission 722412 02 462301
                  vin_dc
                  vinwhc
                  winch
                  wiper 000000

                  Code Текст
                  211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
                  240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
                  260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
                  420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
                  430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
                  442 Unknown
                  506 Unknown
                  534 Unknown
                  550 TRAILER COUPLING
                  561 REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT
                  570 FOLDING ARMREST, FRONT
                  585 Unknown
                  590 Unknown
                  620 AIR POLLUTION CONTROL
                  254 RADIO MB AUDIO 30 - USA
                  275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)

                  Să ai baftă de ea ! Pare a fi îngrijită, iar problemele înşirate de tine sunt minore. La partea de motor (ralanti instabil) nu mă bag, al meu e dizelizat, dar cu siguranţă te vor ajuta colegii care deţin benzinare. Oricum, doişasele e destul de rar şi te va ajuta la impozit - asta dacă ai intenţia să înmatriculezi tancul pe RO.
                  Legat de rotiţele încălzirii, colegul Feri (mer_se280) te va ajuta cu codurile originale ale benzilor de pe ele. El le-a schimbat, eventual caută prin topicurile lui.
                  Macaraua: după cum s-a spus mai sus, probabil ai probleme cu partea mecanică (dacă zici că motorul bâzâie). Poate fi înţepenită macaraua, poate fi rupt un dinte, sau să fie sărit geamul de pe şină. Pentru asta va trebui să desfaci faţa de uşă (grijă mare la cleme, se rup - ca păţitu' nu ştie nimeni).
                  Interiorul e ca şi la mine (Palomino), o culoare destul de rară.
                  Dacă eşti pasionat, nu mă tem că nu o vei pune la punct, încet şi cu treabă bună ("răbdare şi tutun"). Noi te vom ajuta în măsura în care vom putea să-ţi oferim informaţii.
                  Baftă !
                  Multumesc pt.decodare! Da am de gand sa-l inmatriculez doar ca nu ma grabesc momentan pt.ca pot sa scot 3 randuri de numere rosii care imi vor fi mai mult decat de ajuns vara asta cu conditia sa nu ma indragostesc si mai mult cand o voi conduce! De la bun inceput mi-am propus sa o scot doar pe vreme uscata si frumoasa pt.ca am cu ce circula zilnic! Ma bucur sa aflu ca interiorul e deosebit si si mai mult ca este intr-o stare as spune exceptionala,acesta fiind si motivul pt.care am luat masina si nu m-a dezamagit odata ajunsa acasa(eu nu am fost personal dupa masina in Germ.)! Multumesc de orice ajutor!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    "Casa de piatra" , viata lunga , sanatate pentru tine si familie . Felicitari pentru W126 .

                    Eu sunt adeptul proverbului chinezesc care spune asa :

                    "Daca vei intalni un om flamand nu-i darui un peste . Invata-l sa pescuiasca" .

                    De aceea , in limita timpului disponibil , pune-te la punct cu calculatorul si internetul . Iti va fi de mare ajutor .
                    Iata ce am gasit pentru W126 :





                    Achizitioneaza un manual de intretinere .



                    Poate un coleg te ajuta cu un manual in format digital .

                    Binenteles , vei primi ajutor si din partea colegilor .
                    Multumesc de urari! Eu ma refeream ca proaspat casatorit sunt cu tanculetul(nu ca as avea prea mult de cand m-am luat si cu acte cu cineva cu CNP nu cu VIN)! Am sa-ti urmez sfaturile! Multumesc pt.tot!

                    Comment


                    • #11
                      Oricand , cu placere . Orice marca de fluide vei folosi , neaparat accept Mercedes pe bidon .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        "Cat te-a costat halatul"?...binenteles daca nu ii secret .
                        Pt.voi nu e secret! A costat 2000 euro+ 500 transport! Chiar eram curios ce parere aveti de pret cu toate ca pozele nu spun mare lucru momentan! Mai are capacele originale la jantele de tabla pe 15 cu cauciucuri Continental de iarna aproape noi , jante aliaj originale cu prezoane cu tot pe 15 cu cauciucuri de vara f.bune pe care am sa le si folosesc si carligul care cred ca e din fabrica! Am sa pun poze cand e pe final cu pregatirile! Vreau sa-i schimb semnalizarile fata cu unele albe! Si ma intrebam daca se merita sa-i dau jos rezervorul sa il curat? Masina este f.stata din ce a zis cel de la care am luat-o si avea f.putina benzina iar eu am o problema cu asta! Da cred ca e de la injectorul ala care mi-ai scris pt.ca nu are tendinta de a sta turata deloc chiar daca e rece! Multumesc de raspunsuri! Cu fetele de portiere o scot la capat dar ca sa ajung la schimbatoarele de caldura sa le schimb nu stiu cum se da lemnul ala jos fara sa il rup(adevarat ca nici nu am incercat)! Mai pun vreo 2 poze... Ce o fi ce am incercuit cu rosu la ultima poza aia cu bordul? Si lichidul de la servo am gasit pe un program ca ar avea filtru in butoias! Si la capota e rupt capatul de care se trage...oare gasesc separat sau trebuie sa iau complet? Si sa nu uitam de stema care este obligatorie! Multumesc pt.tot! Voi fi plecat cateva zile dar abia astept sa revin pe aici! Numai bine!
                        Attached Files
                        Last edited by SHPAN; 05-09-2013, 23:32 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SHPAN View Post
                          Ce o fi ce am incercuit cu rosu la ultima poza aia cu bordul ?
                          Martorul ASR.
                          Originally posted by SHPAN View Post
                          Si lichidul de la servo am gasit pe un program ca ar avea filtru in butoias!
                          Are. Ca şi o completare la întrebările puse: va trebui (pe lângă răspunsurile pe care le primeşti aici) să mai şi gugăleşti ! Cu răbdare, vei găsi chiar filmuleţe cu diferite reparaţii, postate de prin lumea largă. Un astfel de film valorează mai mult ca 10 răspunsuri date în scris ! Răsfoieşte topicurile colegului Orvo, şi el e cam nebun, foloseşte doar piese OEM, şi are multe poze, coduri de piese, etc.
                          Originally posted by SHPAN View Post
                          Si la capota e rupt capatul de care se trage...oare gasesc separat sau trebuie sa iau complet ?
                          Găseşti. Se potriveşte de la W123 (Cobra), pe la dezmembrări. Apropos de piese: vezi la colegul Sile1, el a dezmembrat o grămadă de W126-uri şi e de treabă.
                          Originally posted by SHPAN View Post
                          Si sa nu uitam de stema care este obligatorie!
                          Aşa este, e obligatorie. Tot aşa, se potriveşte şi de pe W123 şi W201. Recomand unul original SH de la dezmembrări sau chiar nou OEM (dar e cam piperat, şi o stemă intră în categoria consumabilelor, din păcate - mai dispare ...) Eu momentan am unul demontabil, dar am fost "certat" de colegi pt. că mai mult eram cu ea în torpedou şi arăta cam cheală maşinuţa ...
                          Last edited by Levi; 05-10-2013, 07:50 AM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SHPAN View Post
                            Pt.voi nu e secret! A costat 2000 euro+ 500 transport! Chiar eram curios ce parere aveti de pret cu toate ca pozele nu spun mare lucru momentan!

                            La prima strigare nu pare mult luand in considerare cum arata si cel mai imoprtant ii ca a fost adusa din germanica...care conteaza!



                            Originally posted by SHPAN View Post
                            Si ma intrebam daca se merita sa-i dau jos rezervorul sa il curat?
                            Asta a fost primul lucru pe care l-am facut cand am inceput sa mesteresc la a mea...aici poti citi mai multe http://w-126.com/talk/viewtopic.php?...ezervorul#p924




                            Originally posted by SHPAN View Post
                            nu stiu cum se da lemnul ala jos fara sa il rup(adevarat ca nici nu am incercat)

                            Deci...ca sa scoti consola (lemnul) va trebui sa scoti casetofonul. Dupa ce ai scos casetofonul la baza consolei o sa gasesti doua suruburi pe care le desurubezi, dupa care poti scoate consola!
                            Last edited by mer_se280; 05-10-2013, 23:10 PM.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SHPAN View Post
                              Si lichidul de la servo am gasit pe un program ca ar avea filtru in butoias! Si la capota e rupt capatul de care se trage...oare gasesc separat sau trebuie sa iau complet? Si sa nu uitam de stema care este obligatorie! Multumesc pt.tot! Voi fi plecat cateva zile dar abia astept sa revin pe aici! Numai bine!
                              Acesta este filtrul de la servo . Te duci cu cel vechi la magazin si se rezolva .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF