Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 w203 automat posedat de diavoli :) - peste 8 erori

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C200 w203 automat posedat de diavoli :) - peste 8 erori

    Buna seara,

    Am si eu un C200, de vreo 10 ani la mine, e din 2001, are 150 de mii, dintre care 70 la mine, fara accident, fara probleme.
    Acum 2 saptamani, plecand de acasa, am dat drumul la radio... care a inceput sa se inchida/deschida singur, era total inchis - adica fara lumina - dar el canta, si tot asa. Ziceai ca e razna. Desi incercam sa inchid radioul, el tot se pornea. Pana la urma am reusit il inchid. Dupa vreo 2-3 km, mi-au aparut pe bord, NO ESP VISIT WORKSHOP, NO BRAKES VISIT WORKSHOP, si s-a aprins lumina de la coolant si s-a auzit ceva ciudat la motor, ceva fff incet, nu pot descrie, dar nu ceva oribil. Am orpit motorul si masina nu a vrut sa mai plece. Dupa vreo cateva minute a plecat, erorile au disparut, a ramas doar semanal de la COOLANT.
    Am ajuns la mecanic dupa vreo 3 zile, a scanat-o, nimic.
    Ne-am uitat la coolant etc, totul perfect.
    Am fost pe la mecanic marti si i-am zis sa ne uitam la radio ca vreau sa plec din oras si mi-ar placea sa ascut si muzica. Am scanat-o pe partea de audio, nimic.Am zis ca poate s-a stricat si el ca e vechi si oi vedea la intoarcere.

    Joi, a plouat de a rupt. Am plecat cu ea, si am zis sa dau drumul la radio ca nu o fi foc. A inceput sa faca ca toate alea - sa cante cand era inchis, sa se inchida/aprinda singur. Am oprit motorul, am oprit si casul. Dupa care am stat de vorba cu cineva in masina vreo 10. minute, pe loc, cu AC-ul pornit.
    Am plecat si nici la 2 minute mi-a dat pe bord vreo 7-8 erori (sau orori ) , radioul ca posedat etc. Printre ele bord rosu, no coolant, opreste si du-te la serivice. Opresc pe dreapta, ploaie si trafic. Nu mai pleca. Dupa vreo 10 minute, pleaca. Ajung undeva, o las vreo ora timp in care imi fac cumparaturi si dupa plec iar. O ia razna imediat. Se aprinde iar tot bordul, coolantul rosu, se aude iar ceva ciudat si iar raman in mijlocul unei intersectii. Pentru ca daca ajugea 'teoretic' apa la 120, opream. Dupa inca 10 minute am reusit sa o pornesc si sa o tarasc pana la primul peco, de unde am plecat tractata dupa 2 ore. Orice i-am facut, i-am dat curent, am scos borna de la baterie etc. nu a mai plecat.

    Am uitat sa zic ca la un moment dat vitezometrul sarea sigur de la 20-30 la 60 si inapoi Deci daca citit/vazut cineva Christine de Stephen King asa ma simteam eu.
    Acum e la mecanic, a scant-o si au iesit cam ce va atasez... a zis ca o sa studieze. Cica a pornit-o, dar nu mi-a dat inca detalii.
    Dada , stiu de ce nu imi iau alta
    Pai o stiu pe asta, merge impecabil cand nu e posedata de draci ma simt super in ea, iar pe partea de estetica/mecanica nu are nimic. Sta in garaj din noiembrie pana in martie, e ingrijita si iubita.
    Intrebarea mea este - a mai patit cineva asa ceva, si daca da, cam ce era?

    Am mai patit odata sa imi dea errori de ESP, BRAKES si inca una si era un senzor de pe langa pedala de frana sau ceva asemanator de m-a costat 50 de lei. Si stiu ca si casul a facut caneca niste figuri, dar nu mai stiu cum l-am reparat
    Eu cred ca are legatura cu casetofonul, adica si ca acesta e un simptom.
    Cineva vreo idee? experiente asemanatoare?
    Attached Files
    Last edited by AnaNic; 07-02-2018, 19:52 PM.

  • #2
    Si ultimele 2 poze
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Salut! E posibil sa fie de la alternator,eu am patit ceva asemanator la o alta marca.

      Comment


      • #4
        Pe partea electrica ai ceva , un scurt pe undeva . Pe la sam-uri verifica sa nu ai apa , cel din fata.
        O scanare cu un STAR o sa te scuteasca de cautat aiurea.
        Last edited by b97dmt; 07-04-2018, 09:13 AM.

        Comment


        • #5
          Problema electrica. Vezi sa nu ai apa la tabloul de sigurante.

          Comment


          • #6
            Buna, va multumesc de raspunsuri.. nu m-a notificat forumul, nu stiu de ce
            Decia, luat-o de la mecanic la inceputul lui august, a mers 300 de km perfect, toarce ca o pisica. Acum vreo 2 saptamani a plouat oribil 45 de minute, cu gheata, etc. A doua zi, am plecat, am mers vreo 2 km, dupa care m-am oprit vreo 30 de min, Totul ok. Cand am plecat iar, iar a apucat-o... am oprit, restartat, dsiparut erori. Mai mers 0,5 km, iar a inceput, pe mine ma ingrijoreaza cand imi spune ca imi ajunge apa la 120 grade, cand se misca vitezometroul singur de la 20 la 40/50 dar eu nu accelerez, si cand o simt ca 'sare' dintr-o viteza in alta. E automata. Am orpit-o si nu mai pleca! In mijlocul unei stradute. Am rugat-o sa porneasca si cu chiu cu vai a plecat dupa vreo 3 minute. Am tinut cheia mult spre dreapta, spre pornit si pana la urma a luat-o din loc. Ajuns acasa, motor iar 120 de gr, iar abia mergea, am parcat-o. Nu a mai pornit nici batuta. Dupa vreo 6 ore a pornit.... dar nu am mai plecat cu ea. Am tot pornit-o, pornea. A ramas pe bord doar sensorul de la motor aprins. Am plecat cu ea luni la mecanic (fusesese in concediu), cu sensorul in cauza aprins, a mers 20 de km lin, fara nicio problema sau eroare. E inca acolo .... Pentru ca nu stie inca de la ce face.... da, poate sa fie de la apa cumva, pentru ca oricum in vara asta a tot plouat, si amu a facut iar ca turbata dupa ploaie, si cand am plecat cu ea si am ramas in peco si nu a mai vrut neam sa porneasca a fost tot pe ploaie. Deci elementul comun e apa ... poate. As duce-o la reprezentante, dar sincer cred ca mi-o tin 3 zile, imi iau 1000 de euro si tot asa face..... Problema e ca am o masina care merge super bine, cu care am facut in ultmii 2 ani 40 de mii de km afara si pe care de 4 luni nu pot sa o folosesc si nu pot sa plec din oras cu ea ca mi-e raman in camp..... Si e fff frustrant.. Si daca ar avea probleme de fier, rugina, multi km etc. as da-o si as lua alta.... dar ma simt super bine in ea, e ca scoasa din cutie, iarna am tot tinut-o in garaj, nu merg cu ea cum da zapada, deci e fff ok... si e pacat sa o dau de-a dura pentru atatea erori... Problema nu ar fi de bani (bine, nici sa ma coste 3000 de euro sa o fac), dar pur si simplu nu am incredere in altcineva sa i-o duc si sa cred ca nu ma pune sa schimb toti senzorii....De exemplu acum vreo 3 ani imi dadea 2 erori si a fost un senzor pe la pedala de frana, ieftin, s-a rezolvat imediat. Iar in acest mecanic am mare incredere .... doar ca ne da la toti de furca Daca aflu misterul, va comunic .....

            Comment


            • #7
              Dupa cum am scris si mai sus, nu aveti asa de multe tablouri de siguranta de verificat. E foarte usor sa iti dai seama daca intra apa in vreunul.
              Daca mecanicul e mecanic si nu doar cu laptopul in brate ar trebui sa verifice partea de tablou electric si ecu, sa nu aiba apa/umezeala.

              Comment


              • #8
                Mecanicul e mai mult decat mecanic, a verificat saracul, si e uscat si frumos tot... .... doar ca se pare ca masina asta cand face figeuri, face dintr-o chestie extrem de mica si greu de gasit. Si daca a intrat apa lde a ploaia din duminica in cauza si luni a facut figuri si eu am dus-o la mecanic mergand perfect peste o saptamana, cred ca apa se uscase de ceva timp....
                Intrebare - si sper sa nu fiu luata in ras - testerul STAR e un program special al MB si de ex e foarte posibil ca cel cu care a fost facuta scanarea din pozele de mai sus sa fie altceva? Daca da, acest STAR ar spune chestii mai complexe decat am eu in poze? Adica ar zice mai exact ce si cum?

                Comment


                • #9
                  Da programul star iti va spune mai multe despre masina si parametrii ei , ai putea face doar testare cu star si vei vedea dupa ce ai de facut.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jhonny9my View Post
                    Da programul star iti va spune mai multe despre masina si parametrii ei , ai putea face doar testare cu star si vei vedea dupa ce ai de facut.
                    Ok, am inteles, multumesc..
                    O sa ma duc maine sa iau masina, in ultimele 10 zile a fost cautata la toate firele, panourile etc. Au udat-o mai ceva ca ploia sa incerce sa vada daca face figuri dupa apa, s-a plimbat mecanicul cu ea vreo 3 zile sa vada daca face figuri - dus acasa, venit etc. Nimic. Au verificat bateria. Tot nimic. Senzorii etc.
                    Au resetat erorile. Tot nimic
                    Om vedea cand face iar.

                    Mai o intrebare ... poate tot stupida. Cheia e de tip vechi -adica e pe senzor - vezi poza. Nu stiu daca ar trebui sa porneasca masina in orice pozitie o cuplezi la contact, pentru ca nu m-am gandit niciodata. Dar de ceva timp, am observat ca nu porneste masina decat daca o pun intr-o anumita pozitie. Asa trebuie sa se intample sau are ceva cheia?

                    Si daca nu trebuie sa se intample asa, oare faptul ca are o problema cheia ar putea sa duca la toata nebunia asta?

                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Scuze, am uitat sa pun poza

                      Cheia e de tip vechi - vezi pozahttps://www.themasterlocksmith.com/p...enz-smart-key/. Nu stiu daca ar trebui sa porneasca masina in orice pozitie o cuplezi la contact, pentru ca nu m-am gandit niciodata. Dar de ceva timp, am observat ca nu porneste masina decat daca o pun intr-o anumita pozitie. Adica o cuplez, o invart si nu porneste. O scot, o pun invers, porneste. Asa trebuie sa se intample sau are ceva cheia? Sau contactul? Adica ani de zile m-am suit in masina, am pus cheia in contact si a plecat. Sa fi fost eu atat de norocoasa si sa pun cheia mereu cum trebuie si brusc am luat-o razna?

                      Si daca nu trebuie sa se intample asa, oare faptul ca are o problema cheia sau contactul ar putea sa duca la toata nebunia asta? Bateriile de la cheie sunt ok. Dar oricum, la voi merge cheia in orice pozitie???

                      Comment


                      • #12
                        Da, EZS.ul poate da bubele enumerate. Recent scria un coleg ca a rezolvat o serie de probleme electrice prin inlocuirea contactului.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Da, EZS.ul poate da bubele enumerate. Recent scria un coleg ca a rezolvat o serie de probleme electrice prin inlocuirea contactului.
                          Multumesc frumos! Daca ar fi asta, ar fi foarte amuzant, intr-un fel ... pentru ca uneori lucrurile sunt chiar in fata noastra, dar nu le vedem!

                          Deci, din ce am vorbit si cu un amic (o sa discut maine problema direct lpe viu cu mecanicul), cheia trebuie sa mearga oricum. Deci faptul ca nu merge imi arata ca e o problema. Ramane de vazut daca e cu cheia sau si cu contactul!

                          O zi frumoasa!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF