Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inchidere centralizata W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inchidere centralizata W202

    Am decis sa deschid acest topic pentru a reusi sa deslusesc o dilema ce o am de ceva vreme, mai precis aproape de cand am luat masina (C180 `96).

    Masina a ajuns la mine fara a avea inchiderea centralizata functionala, motivul fiind cheia distrusa in proportie destul de mare, mai precis carcasa ei...(interiorul, cipul si placuta cu circuite nu au fost afectate).

    Evident, am cumparat o alta carcasa, aftermarket, si, imediat, am reusit sa reprogramez sistemul de inchidere (sincronizare) care a functionat fara probleme... Dar, nu pentru mult timp. La un momend dat am observat ca nu mai aveam baterie la telecomanda (desi erau noi-noute, de firma buna). Am inlocuit bateriile cu altele noi (firma si mai buna), am resincronizat sistemul si, surpriza... a mers vreo 2 inchideri-deschideri dupa care... bateriile descarcate...

    Verificand de data aceasta telecomanda cu o camera video am observat ca dupa ce dadea de cateva ori "flash-uri" ledul de la infrarosu ramanea "aprins", emitand lumina (vizibila la camera video) continua (de aceea se descarca si bateria dupa cateva ore).

    Am prezentat la vremea respectiva aceasta problema si aici pe forum (si pe altele, internationale) si raspunsul primit era ca e defect microcontactul ("BUTONUL" pe care apesi). OK, zis si facut, e treaba simpla... Se schimba si gata. Am dus telecomanda prima data la electricianul auto care a verificat-o si a dat verdictul ca e OK (culmea, ulterior a functionat fara probleme vreo 3 zile) iar dupa aceea am dus telecomanda la un baiat ce repara telefoane mobile (scule mai finutze, etc, etc) si am primit acelasi raspuns: microcontactul e OK. Cert e ca nu am pus alt microcontact, din moment ce ambii mi-au spus ca e OK si ca nu are nicio problema... Poate trebuia?

    In fine, am cumparat o alta cheie, identica, de la dezmembrari cu speranta de a o sincroniza cu sistemul masinii (imi zise cineva ca ar merge)... Nope... nici gand, cheia "straina" nu se pupa cu inchiderea centralizata (imi trebuia si "receptorul" din oglinda retrovizoare care sa recunoasca semnalul chei).

    Dar oare daca combin cele 2 chei, adica partea emitatoare sa ramana de la cheia originala si restul de la cheia "noua" ? S-ar putea face? Ma gandesc ca da...

    Mentionez ca nu vreau sa pun inchidere aftermarket pe masina (nu din cauza ca ar costa cine stie ce mult). As vrea sa o refac pe cea existenta (practic, e aproape nefolosita de cand am eu masina, plus cine stie de cand de la fostul proprietar).

    De asemenea precizez ca sistemul inchide usile de la butonul de pe bord, deci nu e problema electro-pneumatica... mai ales ca odata ce lumina emisa de telecomanda devine continua sistemul de inchidere da eroare si raman aprinse ledurile din oglinda palpaind intermitend o lunga perioada...

    Ceva pareri despre aceasta problema ciudata? As fi recunoscator pentru o solutie salvatoare!

    P.S. Sorry pentru prea mult scris, am zis sa specific tot de la inceput!

    Poze cu tipul de telecomanda (e cea cu un buton, cu steluta) si cu placuta de baza (incercuit e microcontactorul):
    Attached Files
    Last edited by dan500se; 06-06-2016, 18:44 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Nicio sugestie?
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Revin cu o alta intrebare legata de cheia-telecomanda:

      Care este piesa care emite "codul" in infrarosu? Poza placii cu circuite se gaseste in postul meu initial!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Cred ca sistemul, odata alimentat cu tensiune si initializat prin apasarea butonului, ramane blocat in starea corespunzatoare ultimei comenzi (inchidere/deschidere) pana la epuizarea bateriei. Poate si proprietarul anterior a incercat ceva reparatii? Pe placa ai circuit integrat si memorie EEPROM. Memoria poate fi compromisa, printre altele, de electricitate statica si/sau un simplu letcon. Nu vad spatele placutei dar e posibil sa fie si cablaj multistrat asa ca daca nu s-a umblat cu atentie cu letconul.... Scuze ca te bag la ganduri negre.

        Comment


        • #5
          Originally posted by playfair View Post
          Cred ca sistemul, odata alimentat cu tensiune si initializat prin apasarea butonului, ramane blocat in starea corespunzatoare ultimei comenzi (inchidere/deschidere) pana la epuizarea bateriei. Poate si proprietarul anterior a incercat ceva reparatii? Pe placa ai circuit integrat si memorie EEPROM. Memoria poate fi compromisa, printre altele, de electricitate statica si/sau un simplu letcon. Nu vad spatele placutei dar e posibil sa fie si cablaj multistrat asa ca daca nu s-a umblat cu atentie cu letconul.... Scuze ca te bag la ganduri negre.

          Mersi de feedback! Orice informatie sau idee e binevenita.

          Din umilele mele cunostinte de electronica stiu ca semnalul infrarosu este emis codat de "o piesa" anume care se gaseste pe acea placa. Ma gandesc ca piesa respectiva se poate muta pe o alta placa care functioneaza fara problema, doar ca e de la o alta masina si "emite" un alt cod. Dupa cum am mentionat, cheia-telecomanda functioneaza uneori, deschizand si inchizand masina, dar dupa cateva apasari ramanand blocat semnalul IR pe continuu, secatuind bateria...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            "Lantul" ar fi memorie->integrat->LED. Memoria (mai?) stie codul, integratul face ce-i zice memoria, etc. Intermediari mai pot fi si ceva tranzistori ce, parca, ii vad pe placa.

            Comment


            • #7
              Sa inteleg ca memoria ar putea fi compromisa? Adica, memoria ii da semnalul de "luminare continua" in loc de "flash"?

              Pentru orie eventualitate am sa schimb totusi butonul (microcontactorul) (unul nou sau SH de la cheia de la cealalalta masina).

              Asa as exclude un motiv evident, chiar daca 2 "meseriasi" l-au exclus inainte prin verificare. Au mai fost cazuri (am patit si eu) cand piesele verificate electronic parea in parametrii dar totusi erau defecte, fapt dovedit ulterior prin montarea unei piese noi (sau, evident, "meseriasii" nu se pricepeau si puneau diagnostic aiurea).
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                E greu de dat solutii prin telefon/internet. Ideal ar fi sa gasesti un electronist care sa-ti alimenteze circuitul si sa faca ceva masuratori. Asta presupune sa faca rost de schemele (interne sau macar terminalele) celor doua piese mai importante.
                Cei de la Mercedes pot sa-ti rezolve cu alta telecomanda sau sunt indecent de scumpi?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by playfair View Post
                  E greu de dat solutii prin telefon/internet. Ideal ar fi sa gasesti un electronist care sa-ti alimenteze circuitul si sa faca ceva masuratori...
                  Dupa cum am scris mai sus au fost 2 meseriasi (un electrician auto si unul ce repara telefoanele) plus chiar si mecanicul nostru de intretinere de la firma (care se cam pricepe un pic la electronica) care au zis ca microcontactorul e OK. Altceva nu au verificat pentru ca pe vremea aia asta mi s-a sugerat ca ar fi cauza: butonul!


                  Originally posted by playfair View Post
                  Cei de la Mercedes pot sa-ti rezolve cu alta telecomanda...?
                  Am fost si la ei, bineinteles... Nici nu stia nenea ala de acolo cu ce se mananca cheia de la W202. I-AM EXPLICAT EU PRINCIPIUL DE FUNCTIONARE! A zis ca e prea veche ca model...

                  Originally posted by playfair View Post
                  ...sunt indecent de scumpi?
                  Da, mi-au oferit cheie noua, din Germania... 250 de Euro!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Sfatul meu ar fi sa renunti la inchiderea originala.Eu am un C220 Diesel din 94 si am fost fericit ca nu am avut.Dupa experienta lui shakale am preferat aftermarket.Am vaga impresia ca cu una aftermarket rezolvi problema pentru ca odata decedata pe incuiat telecomanda ramane activat si immo.Degeaba descui in dreapta.

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca modelul meu nu are imobilizator din telecomanda. Parca aia e la masinile care au si alarma din fabrica... Al meu e cel cu inchidere centralizata din telecomanda fara inchidere centralizata din cheie, (incuindu-se individual/manual toate usile, inclusiv portbagajul si capacul de la buson).
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Daca ai cheie cu infrarosu cu un singur buton,led in oglinda si receptor pe usa de la sofer are si immo.urca in masina,incuie si da-i la automat si vezi.La mine daca dau cu lama in usa la sofer se activeaza immo avand antifurt din fabrica.

                        Comment


                        • #13
                          Nu are receptor in usa, e modelul care are acolo broasca traditionala. De la cheie se in(des)cuie doar usa sofer si portbagajul, restul manual, din interior (sau, dupa caz, de la butonul de pe bord, dar la deschiderea usii soferului sau pasagerului fata se deschid toate cele inchise prin acel buton), dupa cum am precizat, nu are inchidere centrala din butucul usii de la sofer din cheie...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Acum am inteles.Nu stiu ce sa zic exact dar si eu am incuietoare traditionala cu butuc si pana sa pun centralizata mergea pe pompa de vacuum cand descuiam la sofer si pompa activa si immo.

                            Comment


                            • #15
                              E un model de inchidere mai deosebit. Am si cartea tehnica la ea, special doar pentru inchiderea centralizata de acest tip si chiar si in cartea tehnica a masinii, la sectiunea cu inchiderea-deschiderea se face referire la acest sistem, si in cazul in care exista, se cere a se citi cartea tehnica aditionala pentru acesta.

                              Dar, nu asta e problema la mine, dupa cum am zis, sistemul in sine, cel de inchidere electronic-vacuumatic, functioneaza perfect. Doar ca nu de la telecomanda!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF