Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie lant W203 180K

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie lant W203 180K

    Salutare,
    Aveti idee cam la ce numar de Km ar trebui inlocuit Kitul de distributie la 180Kompressor avand in vedere ca acesta este pe lant?

  • #2
    Undeva zicea un coleg ca a citit in cartea tehnica ca la 250 000 ar trebui schimbat.Din cate stiu eu lantul se schimba cand incepe sa bata(normal te duce mai mult de 500 000).

    Comment


    • #3
      Originally posted by steradulescu View Post
      Undeva zicea un coleg ca a citit in cartea tehnica ca la 250 000 ar trebui schimbat.Din cate stiu eu lantul se schimba cand incepe sa bata(normal te duce mai mult de 500 000).
      Multumesc,
      Am 200000, nu bate dar e un pic galagios dimineata la rece.

      Comment


      • #4
        Lantul oricum e mai galagios decat cureaua.Eu am 242 000 km si nu am schimbat lantul(w203 c220 cdi).

        Comment


        • #5
          Originally posted by steradulescu View Post
          Lantul oricum e mai galagios decat cureaua.Eu am 242 000 km si nu am schimbat lantul(w203 c220 cdi).
          Cei drept nu am ascultat niciuna cu mai putini Km sa o pot compara, am sesizat acum dupa revizie cu capota deschiza ca e un pic galagios, dar dupa ce se incalzeste, adica dupa cca 5min, e silentioas.
          Multumesc de sfat.

          Comment


          • #6
            Sper sa nu gresesc dar acea galagie o auzi de la shocul electronic.Si la mine prima pornire e turat la 1100-1200 si coboara treptat in 2..3 min.Bafta

            Comment


            • #7
              Salutare tuturor!Vreau sa va spun in doua cuvinte experienta mea si poate imi spuneti parerile voastre.
              C classul meu ,180k,143 cp,cu cei 180.mii km la bord,din 2004 ,inainte sa ajung acasa ,cu 4-5 km a inceput sa mearga tremurat,parca in 3 cilindri.S-a aprins martorul servis in bord.Acasa ,dimineata cand sa-l pornesc in garaj,am auzit un zgomot puternic metalic de la motor.Am oprit imediat si in scurt timp am desfacut capacul de la axul cu came.
              Asa cum am banuit era lantul de distributie care facea zgomot.Lantul este foarte larg.Eu banuiesc ca s-a blocat intinzatorul.
              Poate in acest caz,lantul s-a intins si el.Pinioanele sunt intacte.
              M-am gandit sa schinb chitul de distributie,cel de-al doilea lant si simeringurile la supape ca mananca ceva ulei.
              Voi ce marca de piese imi recomandati pentru cele amintite mai sus?

              Comment


              • #8
                Nimeni nimic?Toata lumea este la biserica?

                Comment


                • #9
                  Daca ai dat capacul jos incearca sa invarti motorul manual din arbore si vezi sa fie la semn variatoarele si urmareste lantul daca se intareste si devine mai strans , e posibil ca intinzatorul sq nu mai aiba forta necesara sa impinga sau sa ai o patina rupta, de verificat .

                  Comment


                  • #10
                    Deoarece piesele ce apartin de distributie nu se schimba la fiecare service A sau B sau... recomandarile ar fi sa iei componente de la Mercedes. Sunt si alternative pt. buzunarul/gustul fiecaruia, trebuie doar sa cauti. Pe forum sunt destule relatari/sfaturi/tutoriale. La fel, pe wide-ul net gasesti deasemeni patanii, sfaturi etc. E epuizant sa filtrezi atata informatie dar s-a inventat ceva nou

                    For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.


                    Strainezii chiar ca merg regulat la biserica asa ca s-ar putea sa dureze pana iti raspund la eventualele intrebari.
                    Succes.

                    Comment


                    • #11
                      Ce este "timing chain".La traducere on line imi da sincronizator.Cine este mecanic aici pe forum sa pot obtine un numar de telefon ca sa cer niste pareri avizate?Ar fi posibil?

                      Comment


                      • #12
                        Timing chain este lantul de distributie.

                        Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Salut, mergi pe febi, o sa ai surpriza sa gasesti piese oem in cutie, lantul sigur e IWIS

                          Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Va mulțumesc tuturor pentru amabilitatea de a-mi raspunde.ªi eu ma gandeam la Febi sau Swag.
                            Dar in privinta garniturilor(baia de ulei,chiuloasa,culbutori,simeringuri supape,capac distribuție) ce marca recomandați din experiența proprie?Masina o am de o luna ºi intenționez sa-i fac o revizie generalã.În afara de: chitul de distribuție,lanțul axelor balansoare,simeringuri supape,curațat supape,controlul furtunelor de la compresor,ca am vazut ca pot crea probleme dacã se fisureazã),ce ar mai trebui revizionat la 180.000 km?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by minasidavid View Post
                              Va mulumesc tuturor pentru amabilitatea de a-mi raspunde.ªi eu ma gandeam la Febi sau Swag.
                              Dar in privinta garniturilor(baia de ulei,chiuloasa,culbutori,simeringuri supape,capac distribuie) ce marca recomandai din experiena proprie?Masina o am de o luna ºi intenionez sa-i fac o revizie generalã.În afara de: chitul de distribuie,lanul axelor balansoare,simeringuri supape,curaat supape,controlul furtunelor de la compresor,ca am vazut ca pot crea probleme dacã se fisureazã),ce ar mai trebui revizionat la 180.000 km?
                              Garniturile, oringurile si setul de furtunase de la compresor ia-le oem pt ca nu e diferenta mare de pret si sunt calitative, pentru simeringuri de supapa, garnitura de chiulasa si cea de baie poti merge pe variantele reinz sau elring. La culbutori mergi pe ina/ruville

                              Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF