Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CL500 w215 2003 ABC visit workshop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CL500 w215 2003 ABC visit workshop

    Buna ziua tuturor de pe forum si bine v am gasit.Sunt nou pe acest forum nu am mai postat nimic si as dori si eu umpic de ajutor daca se poate.
    Am un Mercedes CL500 w215 din 2003 adus din germania in august 2011,impecabil superb.Am o singura problema care ma sperie,toata iarna nu am scos masina din garaj si de ceva timp incoace am inceput sa gasesc dimineata masina lasata pe partea stanga fata!!Cand pornesc pun cheia in contact imi scrie cu rosu pe calculator "stop car is too low" iar cand bag in viteza 'D' masina se ridica la inaltimea corespunzatoare.In ultima saptamana a inceput sa imi scrie uneori pe ecran dar cu litere alba nu rosii "Visit Workshop ABC problem" dar dupa ce opresc motoru si repornesc nu imi mai apare intotdeauna!Nu stiu ce sa fac,am auzit ca ar fi vorba poate doar de o garnitura care trebuie schimbata sau de o valva sau grup de valve si nu as vrea sa mai continui sa merg asa deaoarece cred ca as putea uza foarte rau poma de ABC care se chinuie si lucreaza intruna sa tina partea aceasta care se lasa la nivel cu celelalte amortizoare.Imi este frica sa mai merg pana remediez problema pentru ca un amortizor sau o pompa costa colosal de mult la aceasta masina.Sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac sau cine ar putea sa imi faca macar o constatare sa se uite ce are,toti cu care am vorbit pana acuma care cica se pricep (cineva din colentina si cineva din ilioara) nu au vrut sa ma ajute macar sa vada ce e.
    Va multumesc deosebit de mult daca ati putea sa ma ajutati si pe mine deoarece imi este foarte frica sa nu se strice ceva.

  • #2
    Originally posted by capdecal View Post
    Buna ziua tuturor de pe forum si bine v am gasit.Sunt nou pe acest forum nu am mai postat nimic si as dori si eu umpic de ajutor daca se poate.
    Am un Mercedes CL500 w215 din 2003 adus din germania in august 2011,impecabil superb.Am o singura problema care ma sperie,toata iarna nu am scos masina din garaj si de ceva timp incoace am inceput sa gasesc dimineata masina lasata pe partea stanga fata!!Cand pornesc pun cheia in contact imi scrie cu rosu pe calculator "stop car is too low" iar cand bag in viteza 'D' masina se ridica la inaltimea corespunzatoare.In ultima saptamana a inceput sa imi scrie uneori pe ecran dar cu litere alba nu rosii "Visit Workshop ABC problem" dar dupa ce opresc motoru si repornesc nu imi mai apare intotdeauna!Nu stiu ce sa fac,am auzit ca ar fi vorba poate doar de o garnitura care trebuie schimbata sau de o valva sau grup de valve si nu as vrea sa mai continui sa merg asa deaoarece cred ca as putea uza foarte rau poma de ABC care se chinuie si lucreaza intruna sa tina partea aceasta care se lasa la nivel cu celelalte amortizoare.Imi este frica sa mai merg pana remediez problema pentru ca un amortizor sau o pompa costa colosal de mult la aceasta masina.Sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac sau cine ar putea sa imi faca macar o constatare sa se uite ce are,toti cu care am vorbit pana acuma care cica se pricep (cineva din colentina si cineva din ilioara) nu au vrut sa ma ajute macar sa vada ce e.
    Va multumesc deosebit de mult daca ati putea sa ma ajutati si pe mine deoarece imi este foarte frica sa nu se strice ceva.

    Personal sper sa NU fie ceva grav dar sincer iti recomand o programare la reprezentanta Mercedes sa vada exact despre ce este vorba si apoi sa iei o decizie in privinta pieselor de unde le achizitionezi noi sau sh dar tot originale din dezmembrari.Mult succes si sper sa ne tii la curent cu rezolvrea problemei!

    Comment


    • #3
      Cauta-i pe unul dintre Mastermario71, Popeye_pmm sau Automaticul. Toti trei au tester Star pentru MB. Cu Star-ul poti sa faci "testele rodeo" pentru ABC. De obicei, sistemele ABC au probleme cauzate de microparticule ce trec de filtru si ajung in blocurile hidraulice din circuit. Cu testele astea, se forteaza oarecum sistemul, se dau un fel de "refresh" si e posibil ca particulele nazdravane sa se agate undeva in corpul filtrului nemaifacandu-ti probleme.

      Daca problema persista, treci la pasul 2 si anume, schimbul de ulei si filtru ABC. Faza e ca filtrul original de pe masina are granulatia de 10 microni. Din aceasta cauza, ajung particule de praf si aluminiu in blocurile de valve ale componentelor. Filtrul nou are granulatia de 3 microni.


      Iti spun astea din experienta proprie, la mine nu a fost nevoie de schimbarea uleiului si a filtrului, le am in casa, just in case.

      Cu respect,

      Andrei

      LATE EDIT: citesc ce am scris, dupa cateva beri, sunt cam incoerent in ceea ce am scris, daca e vreo nelamurire nu ezita sa ma contactezi si pe privat.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Semtexx View Post
        Cauta-i pe unul dintre Mastermario71, Popeye_pmm sau Automaticul. Toti trei au tester Star pentru MB. Cu Star-ul poti sa faci "testele rodeo" pentru ABC. De obicei, sistemele ABC au probleme cauzate de microparticule ce trec de filtru si ajung in blocurile hidraulice din circuit. Cu testele astea, se forteaza oarecum sistemul, se dau un fel de "refresh" si e posibil ca particulele nazdravane sa se agate undeva in corpul filtrului nemaifacandu-ti probleme.

        Daca problema persista, treci la pasul 2 si anume, schimbul de ulei si filtru ABC. Faza e ca filtrul original de pe masina are granulatia de 10 microni. Din aceasta cauza, ajung particule de praf si aluminiu in blocurile de valve ale componentelor. Filtrul nou are granulatia de 3 microni.


        Iti spun astea din experienta proprie, la mine nu a fost nevoie de schimbarea uleiului si a filtrului, le am in casa, just in case.

        Cu respect,

        Andrei

        LATE EDIT: citesc ce am scris, dupa cateva beri, sunt cam incoerent in ceea ce am scris, daca e vreo nelamurire nu ezita sa ma contactezi si pe privat.

        Multumesc mult de tot edwardmihail ,exact asta am facut am fost la mercedes pipera si mi au facut test rodeo de o ora aproape m a costat 2,7 mil lei vechi.
        Semtexx multumesc mult de sfaturi,dupa testu de rodeo de la mercedes pipera am observat ca nu mi-a mai aparut nici pe bord eroarea si nu sa mai lasat masina decat dupa circat 3 zile de nepornit!!Ei mi au spus ca ar trebui sa schimb grupu de valve de pe fata ca sa imi ia banii si au zis ca e vro 65 de milioane dar am mai intrebat in stanga in dreapta si prin republica moldova si am primit acelasi raspuns ca de la tine ca ar fi bine sa schimb uleiu de ABC deoarece este cam negru deja si sar putea sa aiba impuritati si neaparat si filtru!Sper sa fie doar asta si sa nu fie probleme cu amortizoru sau grupu de valve,cat costa uleiu de ABC?Tu ai acelasi model de masina cumva ca am inteles ca ai acasa ulei si filtru?Cat costa uleiu si filtru si unde se poate gasii inafara de reprezantanta?Chiar as vrea sa le schimb si eu pentru ca nu vreau sa stric ceva deoarece totu la masina asta are un pret colosal.

        Multumesc edwardmihail si Semtexx de sfaturi.

        Comment


        • #5
          Originally posted by capdecal View Post
          Multumesc mult de tot edwardmihail ,exact asta am facut am fost la mercedes pipera si mi au facut test rodeo de o ora aproape m a costat 2,7 mil lei vechi.
          Semtexx multumesc mult de sfaturi,dupa testu de rodeo de la mercedes pipera am observat ca nu mi-a mai aparut nici pe bord eroarea si nu sa mai lasat masina decat dupa circat 3 zile de nepornit!!Ei mi au spus ca ar trebui sa schimb grupu de valve de pe fata ca sa imi ia banii si au zis ca e vro 65 de milioane dar am mai intrebat in stanga in dreapta si prin republica moldova si am primit acelasi raspuns ca de la tine ca ar fi bine sa schimb uleiu de ABC deoarece este cam negru deja si sar putea sa aiba impuritati si neaparat si filtru!Sper sa fie doar asta si sa nu fie probleme cu amortizoru sau grupu de valve,cat costa uleiu de ABC?Tu ai acelasi model de masina cumva ca am inteles ca ai acasa ulei si filtru?Cat costa uleiu si filtru si unde se poate gasii inafara de reprezantanta?Chiar as vrea sa le schimb si eu pentru ca nu vreau sa stric ceva deoarece totu la masina asta are un pret colosal.

          Multumesc edwardmihail si Semtexx de sfaturi.

          Salut!

          Eu am aproximativ acelasi model de masina. A mea e 55 AMG. Recomand ca atat uleiul cat si filtrul sa le iei de la reprezentata. Tot pachetul costa cam 600 de lei. Uleiul este in jur de 100 de lei litrul, ai nevoie de 4 litri si filtrul este in jur de 200 de lei.



          De asemenea, ai mare grija cine iti schimba uleiul din ABC, personal il recomand pe Cristi Nedelcu, il gasesti pe forum cu nick-ul "automaticul".

          Comment


          • #6
            Originally posted by Semtexx View Post
            Salut!

            Eu am aproximativ acelasi model de masina. A mea e 55 AMG. Recomand ca atat uleiul cat si filtrul sa le iei de la reprezentata. Tot pachetul costa cam 600 de lei. Uleiul este in jur de 100 de lei litrul, ai nevoie de 4 litri si filtrul este in jur de 200 de lei.



            De asemenea, ai mare grija cine iti schimba uleiul din ABC, personal il recomand pe Cristi Nedelcu, il gasesti pe forum cu nick-ul "automaticul".

            Merci mult,am vorbit la mercedes la pipera si au zis ca ma costa 315 lei noi lichidu 4 sau 5 litri si 35 lei noi filtru....de schimbat am pe cineva in berceni domnu Stefan care se spune ca este foarte bun dar daca nu are timp dansu il voi contacta pe domnu Cristi.Este greu de schimbat?Tot nu inteleg cum se contamina asa usor stand inchis in permanenta acel recipient.
            Am vrut si eu sa imi iau cl 55 amg 2001 2002 din romania am gasit 3 bucati unu la galati altu la cluj si altu la pucioasa da erau neingrijite si cazute rau si am zis ca o asa masina este bine sa fie luata din germania da nu am dispus de bani de amg din germania.

            multumesc mult de sfaturi!
            Last edited by capdecal; 05-22-2012, 21:40 PM.

            Comment


            • #7
              Am fost in berceni nu domnu de acolo a spus ca stie sa imi schimbe fluidu,am fost la domnu Costel in Colentina la minastirea Plumbuita si nu are nici lichid nici timp prea curand,cum as putea sa il contactez pe domnu Automaticu?Specific ca nu stiu nici sa scriu mesaj privat cuiva si nici cum sa caut din pacate,abea am invatat sa postez.
              Am inteles ca ar fi bine sa scot si grupu (chiar ambele) de valve pentru a fi curatat in intregime.

              Multumesc mult

              Comment


              • #8
                0722623721 uite aici numarul colegului.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by capdecal View Post
                  ,cum as putea sa il contactez pe domnu Automaticu?
                  Vezi aici (are numarul la semnatura) :


                  sau http://www.clubmercedes.ro/cutiile-d...650#post248650
                  .
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc frumos tu_marius si w124researcher,il voi contacta.

                    Comment


                    • #11
                      Nu ezita, tipul chiar stie cu treburile ce tin de chestiuni hidraulice.
                      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                      Comment


                      • #12
                        Ai reusit sa rezolvi problema?Daca ai inlocuit uleiul si filtrul ti a mai facut figura sa se lase la pamant?Spuneai de curatat sistemul-ansamblul inainte de inlocuire lichid si filtru ABC,e ca un filtru de particule metalic cumva sami fac o idee.

                        Comment


                        • #13
                          buna ziua!momentan sunt la chisinau si voi remedia saptamana viitoare!

                          Comment


                          • #14
                            Am cumparat de la mercedes pipera filtru a costat 32 lei noi.
                            Am o intrebare,lichidu de ABC costa 104 lei noi la mercedes iar eu am aflat ca este PENTOSIN.Am gasit Pentosin CHF 11S care apare si in toate clipurile de pe youtube care este folosit pentru CLuri w215 pe bulevardul Timisoara la complex bucuresti construct cu 60 lei pe litru http://www.bmw.teile.ro/detalii_prod...lei-servo.html
                            Este acelasi ulei din cate stiu si din cate am vazut,nu ar fi nici o problema sa cumpar dinacesta inloc sa dau jepcarilor de la mercedes 1 milion pe el?Totusi ar fi o economie pentru ca trebuie 7 litri pentu spalat instalatie si tot.Sa iau din acesta?
                            Va multumesc mult de tot!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by edwardmihail View Post
                              Ai reusit sa rezolvi problema?Daca ai inlocuit uleiul si filtrul ti a mai facut figura sa se lase la pamant?Spuneai de curatat sistemul-ansamblul inainte de inlocuire lichid si filtru ABC,e ca un filtru de particule metalic cumva sami fac o idee.
                              Da,e filtru metalic,forma cilindrica destul de mic,cu un fel de hartie inauntru.Maine merg la domnu Cristi zis Automaticu si cred ca voi cumpara ulei Pentosim chf11s de la Bucuresti Construct de pe bulev. Timisoara http://www.bmw-teile.ro/detalii_prod...lei-servo.html unde costa doar 60 lei litru,cei de la mercedes cer 104 lei fiind acelasi ulei facut de acelasi producator,apare si pe youtube in toate filmuletele si pe toate forumurile din america si germania ca se foloseste acest ulei pt suspensie ABC.

                              Un link foarte interesant aici in care ne invata ca blocurile de valve se pot repara si reconditiona nu cum spun cei de la mercedes pipera autoklass "nuu se poate domne trebuie altele" (costa 63 milioane un bloc).Din pacate nu stiu daca exista la noi mecanici care ar putea sa faca acest lucru.
                              (apare in acest film acelasi ulei de care spun)
                              DIY repair of the blocks. Don't spend over $4000 in replacement parts when you can perform all the work for under $100.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF