Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

    Salutare.

    Am citit pe anumite forumuri ca din cauza motorinei foarte "uscata" de la noi ,se vehiculeaza un zvon conform caruia, daca pui aprox 300 ml ulei (semisintetic de motoare in 2 timpi) la un plin de motorina, este benefic motorului datorita ungerii sporite oferite injectoarelor. Motorul merge mai rotund si consumul scade. Ce pare aveti?

  • #2
    E un pompagiu renumit in Constanta ce mi-a spus odata ceva: daca toti ar pune un maxim de 1litru la 100l de motorina, eu as murii de foame. Motorina noastra e exact cum ai spus mai sus, adica " uscata". Eu cand mai fac un drum mai lung cu depasiri, pun la 100L motorina si 3,5-4 L benzina si aprox 3L ulei romanesc. Folosesc de mult timp aceasta combinatie si nu am avut niciodata probleme.

    Comment


    • #3
      Originally posted by noroc View Post
      Salutare.

      Am citit pe anumite forumuri ca din cauza motorinei foarte "uscata" de la noi ,se vehiculeaza un zvon conform caruia, daca pui aprox 300 ml ulei (semisintetic de motoare in 2 timpi) la un plin de motorina, este benefic motorului datorita ungerii sporite oferite injectoarelor. Motorul merge mai rotund si consumul scade. Ce pare aveti?
      Experimenteaza linistit , rau nu are ce sa le faca la injectoare .
      300 ml de ulei 2 T la un plin nici nu se simte .
      Deasemeni 10 l de gaz lampant la un plin de motorina romaneasca , uscata , prost rafinata, plina de parafina si in mara parte contrafacuta , este sfant atunci cand temperatura de afara depaseste - 10 grade C .

      Comment


      • #4
        Eu pun si la benzinare.....la cele mai vechi calculate pt o benzina mai grasa se preteaza.....insusi Jay Leno, mai pasionat auto si colectionare de oldtimere recomanda amestecare benzinei moderne cu putin ATF, deci uleiul 2T nici la motorina rau nu face, totusi e o intrebare: Se amesteca si cu motorina nunumai cu benzina?
        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

        Comment


        • #5
          Lasal pe J. Leno in plata lui ca nu iti plateste el motorul daca se intimpla ceva .
          Nu folositi ATF ,uleiul de transmisie contine elemente care il ajuta sa nu se incalzeasca deci la ardere va lasa reziduri si mai are ceva care nu e recomandat dar nu-mi vine in cap acuma, veti distruge senzori la masinile cu an de fab mai noi ,
          Noi avem mare problema cu dieselul in SUA , dieselul este produs cu un procentaj de sulf din ce in ce mai scazut care intradevar unge , cel mai mult sufera pompa e injectie unde sint tolerante de micron si evident injectoarele dar ele se schimba oricum si nu sint scumpe .Aceasta problema o avem aici de cel putin 10 ani eu la masinile mele diesel si am citeva inclusiv escavator si Bobcat folosesc un adidiv special facut de Lucas, daca nu aveti asa ceva va recomand uleiul pentru motoarele in 2 timpi care este facut sa arda ,din ce stiu 0.5 L ulei pentru motoarele in 2 timpi la 75 litri de motorina .

          Comment


          • #6
            Si eu ii dau la a meu ulei de 2 t sintetic , ala se arde fara probleme si se amesteca cu motorina , dar eu am motor precum cel de tractor fara turbo si simplu fara tot felul de senzori care numa belele de cap iti dau. Dar diferenta este ca nu alimentez din pompa direct ca m-am ars de cateva ori asa ca pun frumusel in 3 canistre de 20 L si ma duc acasa si torn in butoi si las la decantat si abia apoi pun in masina dupa ce s-a decantat . La 100 L carburant arunc lejer 1 litru de ceva substanta ca niste muci negrii si apa .
            La ulei pun jumate de litru la un plin.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #7
              Originally posted by razvy64 View Post
              Lasal pe J. Leno in plata lui ca nu iti plateste el motorul daca se intimpla ceva .
              Nu folositi ATF ,uleiul de transmisie contine elemente care il ajuta sa nu se incalzeasca deci la ardere va lasa reziduri si mai are ceva care nu e recomandat dar nu-mi vine in cap acuma, veti distruge senzori la masinile cu an de fab mai noi ,
              Noi avem mare problema cu dieselul in SUA , dieselul este produs cu un procentaj de sulf din ce in ce mai scazut care intradevar unge , cel mai mult sufera pompa e injectie unde sint tolerante de micron si evident injectoarele dar ele se schimba oricum si nu sint scumpe .Aceasta problema o avem aici de cel putin 10 ani eu la masinile mele diesel si am citeva inclusiv escavator si Bobcat folosesc un adidiv special facut de Lucas, daca nu aveti asa ceva va recomand uleiul pentru motoarele in 2 timpi care este facut sa arda ,din ce stiu 0.5 L ulei pentru motoarele in 2 timpi la 75 litri de motorina .
              Stai un pic asa tati, ca nici eu si nici Jay nu vb de masini noi, cu circuri de motoare cu senzori si alte prostii de catalizatoare pe ele, nici macar de ce mai vezi mult pe strada prin Ro inafara de dacii, vb de motoarele otto pe carburatie, si inj mecanica, si diesel cu pompa mecanica.
              Astfel e vb de arhicunoscutul Mercedes W123, de W116, de W126, W124, W460, deci masini pana in 95, sau de la alte marci concurentele din anii respectivi: Golf1-2, BMW 324 E30, BMW E34, E32. Eu de ex am pus chiar la E36 320i 24V euro 2 cu vanos ca sa imi lubrifieze si pompa electrica, pt ca la pornire mai facea figuri(nu prea baga presiune la rece in ultimul timp), astfel o ajutam cu putin maotorina si ulei 2T Husqvarna de la cross si nu mai facea figuri.
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment


              • #8
                Si eu am auzit de la un mecanic de pompe si injectoare ca uleiul pt. motoarele in 2 timpi ar fi foarte bun daca il folosesti odata la doua , trei plinuri de motorina (1L ulei 2T la 80-100 llitri motorina ) pentru ca pe langa ungere mai si curata sistemul de injectie . Si pe alte forumuri s-a discutat subiectul si cam toti au ajuns la concluzia ca rau nu face , doar ca majoritatea vorbesc de un amestec in proportie de 1:200.
                W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
                W211 E280 cdi automat '06

                Comment


                • #9
                  Si eu ma refet tot la W201 , W123, W116, W126,W124 dar indiferent la ce motor se aplica acelasi tratament ca are vanere ca nu are ,, alea sint flasesuri pentri citiva cai in plus complica motorul ca nu ii mai dai de cap daca crapa ceva ,, sint satul de ele cre-ma .
                  @ Adrian e bine sa ii pui adousul la motorina la fiecare plin si asa e uleiul pentru motoarele in 2 timpi e cel mai recomandat si ca pret si usurinta de cumparat , orice ulei si de drujba e ok .
                  discutia plecase de la uleiul ATF si repet : nu e bun in motor .
                  Last edited by razvy64; 10-21-2011, 02:54 AM.

                  Comment


                  • #10
                    O avea oare ceva daca la 20 de litri de motorina am pus mai putin de 100 de grame ulei castrol sintetic de 4 timpi,la un Renaul Clio glare:

                    Comment


                    • #11
                      Am un prieten care a umplut rezervorul de la masina lui cu ulei de transformator(a bagat cam 60 de litrii) si masina a mers brici.Tragea mai bine decat cand mergea pe motorina.Apropo,are un Golf 4 1.9 TDI Pompe-Diusse din 2002 ,daca nu ma insel.Singura belea a fost ca dupa ce a consumat tot uleiul din rezervor,i s-a colmatat filtrul de motorina si a trebuit schimbat.Va asigur ca e adevarat.
                      Mie,sincer,mi-ar fi fost frica sa fac asa ceva.
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Este stiut faptul ca un motor diesel cand incepe sa "o dea" pe ulei trage de rupe . Problema este ca trebuie sa fii mereu cu ochii pe joja si pe fumul albastru de la evacuare .

                        noroc ) - stai linistit nu are nimc .

                        Comment


                        • #13
                          ) mersi pentru sfat dar stateam linistit.
                          O singura data a mers cu ulei de transformator.Cunosc un baiat din Afumati ,cara are o cobra de 3000,motor in 5 si de trei ani doar ulei de transformator pupa,cu exceptia la o luna-doua cand pupa 2-3 litri de motorina ,ca sa mai "gadile" injectoarele un pic.

                          Comment


                          • #14
                            Inca o intrebare: motoarele diesel nu poate sa functioneze numai cu ulei alimentar??? am vazut in hipermarket ulei la 4.8 lei litru.....si mai ieftin si bag si exact acceasi cantitate care o cumpar nu ca la hotii de benzinari.

                            Comment


                            • #15
                              Daca vorbim de motoare diesel clasic, fara electronica, da, se poate, in principiu numai vara daca nu ai incalzitor de motorina. Pe timp rece se cam incheaga uleiul alimentar. Pe celelalte nu e recomandat din ce stiu... Daca mergi pe varianta asta, fa cum zice prietenul tau si baga din cand in cand si motorina sa mai spele putin poma si injectoarele. Ce se duce mai repede daca mergi cu ulei e filtrul de combustibil, cum a zis si dan12101983 mai sus. In ce hypermarket ai vazut? ...ca vreau si eu )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF